Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 06 mar 2021, 13:49 Ik reken er op dat Real gaat bouwen aan een nieuw super team. Met Mbappe, niet met Memphis, hoe goed ie het ook doet momenteel.
Zou mij niets verbazen als die juist voor Haaland gaan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ja?
Real flirt al heel lang met Mbappé, al zal die veel geld moeten kosten. Dan kan Haaland misschien interessanter zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Mbappe is volgend seizoen ‘gewoon’ transfervrij op te halen. Nu ik het zo zeg, is dat niets voor ons?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Chucky schreef: 06 mar 2021, 14:15 Mbappe is volgend seizoen ‘gewoon’ transfervrij op te halen. Nu ik het zo zeg, is dat niets voor ons?
Wij hebben Götze, Gakpo, Madueke, Zahavi, misschien nog Malen en zo’n jongen komt niet om hier op de bank te zitten.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Haaland heeft volgens mij een clausule in zijn contract staan. Of hij gaat naar Engeland, of naar Real denk ik. En Mbappe is toch vrijwel onbetaalbaar lijkt mij, tenzij hij echt uit zijn contract gaat lopen. Ik zie Real daar echt geen 200 miljoen flappen voor neertellen eerlijk gezegd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Opnieuw een goal en een assist vandaag. Memphis komt op tijd in vorm voor het EK.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hij is de belangrijkste speler van Lyon en een van de beste aanvallers in Frankrijk.
Ik ben heel benieuwd wat hij kan laten zien in een topcompetitie.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Vrij aardige namen om tussen te staan... Zou volgens geruchten op huizenjacht zijn geweest in Barcelona, gaat dat dan zijn nieuwe club worden na de zomer?

Afbeelding
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Manolev25 schreef: 04 mei 2021, 15:39 Zou volgens geruchten op huizenjacht zijn geweest in Barcelona, gaat dat dan zijn nieuwe club worden na de zomer?
Jep, volgens Marca is het rond, wel onder de voorwaarde dat Koeman volgend seizoen nog steeds trainer is. Schijnt dan ook minder te gaan verdienen dan hij nu doet. Wel leuk voor hem, Barca is een kutclub maar ik hoop dat hij het goed gaat doen daar en hopelijk zien we hem dan over een paar jaar weer terug.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Mooi toch, jeugdproduct dat bij Barça terecht komt. Maakt het kijken naar Barça ook wat dragelijker tussen al dat Frenkie gefap en theater van griezels als Jordi Alba.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Memphis, Afellay de laatste 10 jaar. Echte jeugdprodukten.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Als hij samen met Gini naar Barca gaat wordt het opeens leuk om die club te volgen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Park schreef: 13 mei 2021, 19:37 Als hij samen met Gini naar Barca gaat wordt het opeens leuk om die club te volgen
Alleen nu hoorde ik dat Ten Hag mogelijk Koeman op gaat volgen. Dan weer niet. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Juist wel. Zeker de persconferenties en interviews.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Park schreef: 13 mei 2021, 19:37 Als hij samen met Gini naar Barca gaat wordt het opeens leuk om die club te volgen
Braithwaite out en Memphis in is wel een goede verbetering in elk aspect. Wijnaldum ipv Pjanic idem dito. Dat wordt genieten met El Sierd elke zaterdag of zondagavond.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zou een heel mooie transfer voor hem zijn, en dik verdiend. Al zal PSV toch stiekem balen dat er geen transfersom betaalt hoeft te worden. Als het goed is zou PSV nog 4 procent solidariteitsvergoeding krijgen. Dat is toch makkelijk verdient.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

No se acaba uhh hasta que se acaba he he
Yo amo Espana
Me encanta la paella
Me encanta las ramblas
Hala Madrid

He he lo siento, mi Espanol no es bueno
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

RIO schreef: 14 mei 2021, 11:38 No se acaba uhh hasta que se acaba he he
Yo amo Espana
Me encanta la paella
Me encanta las ramblas
Hala Madrid

He he lo siento, mi Espanol no es bueno
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als hij naar die grafclub zou gaan. Gun hem een mooiere, fijnere club.

Gini idem. Barca is toch een beetje een aflopende zaak, zeker als ze niet eens meer salaris kunnen betalen dan Lyon.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Ben benieuwd of hij nog gaat nu Koeman zo goed als zeker vertrekt.
Ik hoop van niet, kan Barcelona niet luchten of zien en dat commentaar van Sierd is nu al vreselijk bij Barca wedstrijden, stel je voor met Depay en Gini erbij.

Vind hem in alles trouwens veel meer een Real speler, maar goed, die hebben hem niet nodig.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dat vertrek van Koeman neem ik met een korreltje zout. De Spaanse kranten moeten vol. De ene week is het geweldig de andere week krijgt Koeman ontslag.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik zou 'm ontslaan.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

koetje schreef: 17 mei 2021, 12:51 Dat vertrek van Koeman neem ik met een korreltje zout. De Spaanse kranten moeten vol. De ene week is het geweldig de andere week krijgt Koeman ontslag.
Ik weet het niet, ik woon in Spanje en Koeman is enorm onpopulair hier.
Altijd zeiken over scheidsrechters, het weer, speeldata, etc

Een Simeone staat altijd als een halve zool langs de lijn, maar gaat niet op de persconferentie (of zelfs een dag later) nog via de media lopen klagen. Dit wordt totaal niet gewaardeerd hier.

In mijn ogen staat hij er dus ook niet echt goed op in Spanje (ook al niet in Valencia, waar ze hem nog steeds niet mogen).

Over de kranten: ja klopt, je hebt hier geen abbonementen, alleen losse verkoop, dus al die kranten moeten dagelijks "vechten" om de sales, dus staat idd een hoop onzin in meestal.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Huevera schreef: 17 mei 2021, 12:57
koetje schreef: 17 mei 2021, 12:51 Dat vertrek van Koeman neem ik met een korreltje zout. De Spaanse kranten moeten vol. De ene week is het geweldig de andere week krijgt Koeman ontslag.
Ik weet het niet, ik woon in Spanje en Koeman is enorm onpopulair hier.
Ook in Barcelona zelf?
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

koetje schreef: 17 mei 2021, 13:01
Huevera schreef: 17 mei 2021, 12:57

Ik weet het niet, ik woon in Spanje en Koeman is enorm onpopulair hier.
Ook in Barcelona zelf?
Wellicht zal hij in Barcelona populairder zijn, zou kunnen, maar de algemene tendens is dat het een huilebalk is.
Uitspraken als "iemand moet iets tegen mij hebben" als je geschorst wordt voor klagen over de scheids voor de honderste keer getuigd niet echt van zelfreflectie.

Maar goed, mss ben ik ook wel te gekleurd, zou kunnen.
Ik vind dat hij het nog niet eens zo slecht gedaan heeft, al is er ook wel kritiek op zijn wisselbeleid en het blijven vasthouden aan bepaalde ondermaats presterende spelers.

Barcelona is sowieso een wespennest momenteel, mss maar beter voor Koeman als hij vertrekt.
Xavi zie ik het ook niet zoveel beter doen, maar die heeft veel meer krediet bij iedereen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Memphis Depay