Randzaken nav PSV-Sevilla

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie

Welke straf verwacht jij van de UEFA vandaag?

Enkel een hoge geldboete
2
13%
Minimaal 1 wedstrijd met een lege Oosttribune
9
56%
Minimaal 1 wedstrijd zonder publiek
2
13%
Minimaal 2 wedstrijden zonder publiek
3
19%
Uitsluiting van Europa voor 1 seizoen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 16
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Prima verzoek gehad en na ampel overleg bij deze een apart topic voor alle randzaken na de veldbestorming tijdens PSV - Sevilla.

Discussies niet meer in topics van wedstrijden of beleidsmakers. Alles hier.

Brands afzagen over het aanstellen of niet aanstellen of het wel of niet ontslaan van Ruud mag in zijn of Ruud 's topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

De omstandigheden van Dylano boeien me echt geen reet. Hij zat in het stadion terwijl hij daar nooit hoorde te zitten. Hopelijk mag die man nooit meer naar een wedstrijd van PSV.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geen werk momenteel, wel een gezin. Het is te hopen dat Dylano hem nu aflost. Dat als we over 10 jaar weer een keepermeppert hebben dat ze Dylano eerst opbellen en Wesley met rust laten. :tear:

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/aj ... ~a83ed961/
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Rikkert1234 schreef: 24 feb 2023, 22:36 De omstandigheden van Dylano boeien me echt geen reet. Hij zat in het stadion terwijl hij daar nooit hoorde te zitten. Hopelijk mag die man nooit meer naar een wedstrijd van PSV.
En hij mag ook geen studio sport meer kijken, of een abo op voetbal international nemen.

Deze man moet op geen enkele wijze nog met de club geassocieerd worden. MVV lijkt me wel wat voor em, dat heeft toch niets met voetbal te maken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heeft iemand enig idee hoe snel de UEFA meestal is met een uitspraak over zulke zaken?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 24 feb 2023, 23:27 Heeft iemand enig idee hoe snel de UEFA meestal is met een uitspraak over zulke zaken?
De VAR is het nog aan het checken
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mensen met een stadionverbod krijgen een chip in hun reet. Gaat er een alarmbel af, dan flikker je hem in de alligator pit head first.

Primitive but effective.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Sensation schreef: 24 feb 2023, 23:50
Grasmat schreef: 24 feb 2023, 23:27 Heeft iemand enig idee hoe snel de UEFA meestal is met een uitspraak over zulke zaken?
De VAR is het nog aan het checken
Bas Nijhuis heeft besloten niet in te grijpen en te laten doorspelen
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Overigens even serieus:
Ik mag toch hopen dat ze in Nederland gewoon met een meldplicht komen. Werkt volgensmij al tijden prima over de grenzen en is een simpele oplossing voor dit alles. Desnoods óók verbannen van gezichtsverhullende kleding, waarmee mensen die camera's kunnen omzeilen. Eigenlijk te gek voor woorden dat beide in 2023 er niet zijn, maar dat is mijn mening. We hoeven hier namelijk niet het wiel opnieuw voor uit te vinden.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoe zwaar kan de sanctie van UEFA zijn? Is er precedent? Moeten we vrezen voor een seizoen geen Europees voetbal?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk dat Delano terug aan de tiet van mama moet, zwakzinnig mongooltje. Dat ie maar nooit kinderen kan maken.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Sparts schreef: 25 feb 2023, 00:30 Moeten we vrezen voor een seizoen geen Europees voetbal?
Nee
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Het ergste is dat dergelijke zwakzinnigen zich supporter noemen. Dat komt enkel naar het stadion om onrust te stoken. 20 jaar, al een stadionverbod en dan doe je er dus nog een schepje bovenop. Dat zegt wel iets over de grote van de pinda in zijn hersenpan.

Het is voor clubs volgens mij niet te doen om alle 35.000 supporters op id te controleren. Je komt niet weg voor een meldplicht voor dit soort uitschot. Op zich al goed in dat opzicht dat zijn gezicht bekend is. Deze sukkel komt er ook echt niet meer in.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sparts schreef: 25 feb 2023, 00:30 Moeten we vrezen voor een seizoen geen Europees voetbal?
Met Ruud als trainer? Ja.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Een meldplicht bestaat dus al, en kan uitgeven worden door de Burgermeester

https://hetccv.nl/onderwerpen/wet-bestr ... eldplicht/
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Tjompie schreef: 25 feb 2023, 07:09 Een meldplicht bestaat dus al, en kan uitgeven worden door de Burgermeester

https://hetccv.nl/onderwerpen/wet-bestr ... eldplicht/
En mag een burgemeester van Eindhoven dat ook doen voor een inwoner van een andere gemeente?
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Menno1 schreef: 25 feb 2023, 00:14 Mensen met een stadionverbod krijgen een chip in hun reet. Gaat er een alarmbel af, dan flikker je hem in de alligator pit head first.

Primitive but effective.
ik neem aan dat jullie daar dan wel een mooi sbs6 formatje aan koppelen. zodat de rest van NL ook mag meegenieten. Een groot alarm wat af gaat, Gaston van de postcodelteij die langskomt en de gast eerst nog aan een rad laat draaien en daaruit beslist welke pit he wordt. En de kiijker die thuis middels stemmen mag kiezen welk dier het meest effectief was ''SMS Kaaiman Aan of Haai aan naar 0974'' :mrgreen:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hopelijk niet. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2881
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

TheSyb schreef: 25 feb 2023, 00:18 Desnoods óók verbannen van gezichtsverhullende kleding, waarmee mensen die camera's kunnen omzeilen. Eigenlijk te gek voor woorden dat beide in 2023 er niet zijn, maar dat is mijn mening. We hoeven hier namelijk niet het wiel opnieuw voor uit te vinden.
Gezichtsbedekkende kleding mag je al niet dragen, de handhaving is zoals wel vaker bijzonder slecht
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik kan me niet voorstellen dat het onmogelijk is gezichtsherkenning toe te passen bij de ingangen. Brainport wittewel. Bedek je je gezicht dan ga je niet naar binnen. En iedere idioot die spelers bekogelt vanaf heden direct een stadion verbod voor het leven. En weer ouderwets hekken om het veld ook prima. We lijken tegenwoordig zowel sportief als qua tokkie niveau Feyenoord wel. Tijd om keihard in te grijpen op alle niveaus. En dan bedoel ik niet iedereen ontslaan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat voor een randdebiel ben je als je bier naar een speler gaat gooien joh. Hele goede camera's ophangen en eruit halen met de mededeling: u bent deze eeuw niet meer welkom.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 25 feb 2023, 08:59 Wat voor een randdebiel ben je als je bier naar een speler gaat gooien joh. Hele goede camera's ophangen en eruit halen met de mededeling: u bent deze eeuw niet meer welkom.
Net zo’n randdebiel als iemand die bier in het publiek gooit. Dat moet ook maar eens afgelopen zijn.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het zal hier in Nederland wel niet mogen ivm privacy, maar ik ben eens in Amerika geweest, en daar werken ze met de vingerafdruk. Dit gaat heel snel en soepel en houdt ook ongewenste personen buiten.
RPSV94
Basisspeler
1
Berichten: 448
Lid geworden op: 29 jul 2022
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 25 feb 2023, 08:54 Ik kan me niet voorstellen dat het onmogelijk is gezichtsherkenning toe te passen bij de ingangen. Brainport wittewel. Bedek je je gezicht dan ga je niet naar binnen. En iedere idioot die spelers bekogelt vanaf heden direct een stadion verbod voor het leven. En weer ouderwets hekken om het veld ook prima. We lijken tegenwoordig zowel sportief als qua tokkie niveau Feyenoord wel. Tijd om keihard in te grijpen op alle niveaus. En dan bedoel ik niet iedereen ontslaan.
Hekken om het veld? Omdat er 1 iemand in 20 jaar op het veld rent. Of denk jij dat een hek een glas bier tegenhoudt
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Tjompie schreef: 25 feb 2023, 10:03 Het zal hier in Nederland wel niet mogen ivm privacy, maar ik ben eens in Amerika geweest, en daar werken ze met de vingerafdruk. Dit gaat heel snel en soepel en houdt ook ongewenste personen buiten.
Dat systeem zou hier niet werken.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Randzaken nav PSV-Sevilla