Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ja door die DOMHEID

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ja door die DOMHEID
Maakt niet uit jongen, er zijn geen domme vragen. Ik had het natuurlijk ook voluit kunnen schrijven voor de duidelijkheid.RV1913 schreef: ↑20 jan 2023, 11:11Al gedaan kon het niet vinden helaasziege maar ook zagge schreef: ↑20 jan 2023, 11:09
Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he![]()
Maar toen werden we wel kampioen! Of is dit te positief voor dit topic?ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:03 Alle berichten ten spijt: mij bekruipt het gevoel van de zomer in 2017 (dacht ik) toen ons een linksback was beloofd, maar de lampen uit gingen en Brenet onze linksback werd....![]()
Nee, vraag @Menno1 maar.
Tsja, natuurlijk is hij medeverantwoordelijk. Een financieel directeur zet niet enkel facturen in het systeem. Hij moet ervoor zorgen dat we financieel gezond blijven door mede te bepalen hoeveel we uitgeven aan sommen en lonen.ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:23 Ja, maar in hoeverre is de FD verantwoordelijk? Hij bepaalt niet wat de beleidslijnen zijn. En daarbij: Jaap van Baar zit er pas sinds 1 september 2021....
En nu: hij zit er pas een maand of 17....Standbeeld schreef: ↑20 jan 2023, 11:28 Tsja, natuurlijk is hij medeverantwoordelijk. Een financieel directeur zet niet enkel facturen in het systeem. Hij moet ervoor zorgen dat we financieel gezond blijven door mede te bepalen hoeveel we uitgeven aan sommen en lonen.
Dus is ie 17 maanden verantwoordelijk.ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:28En nu: hij zit er pas een maand of 17....Standbeeld schreef: ↑20 jan 2023, 11:28 Tsja, natuurlijk is hij medeverantwoordelijk. Een financieel directeur zet niet enkel facturen in het systeem. Hij moet ervoor zorgen dat we financieel gezond blijven door mede te bepalen hoeveel we uitgeven aan sommen en lonen.
Ja. En dus vorig seizoen niets kunnen veranderen: salarissen en afschrijvingen stonden vast. Raar om Jaap verantwoordelijk te houden. Peter Fossen ging best vreemd en plotseling weg. Wellicht hebben ze hem wel verantwoordelijk gehouden.
Dat is ook mijn grootste kritiekpunt: we hebben teveel onervaren mensen op kritieke functies zitten binnen PSV. We zijn doorgeslagen in oud-voetballers de kans geven. Je kan geen risicovolle 100mln organisatie leiden met enkel onervaren mensen. Er moet een juiste mix van talent en ervaring aanwezig zijn. Het is echt geen toeval dat Frans Janssen -voor mijn gevoel- als enige bovengemiddeld presteert bij PSV.ruuddevil schreef: ↑20 jan 2023, 11:33 Het grote probleem was dat Toon zelf een lichtgewicht was op bepaalde vlakken. Toon is geen topmanager maar wel iemand met een sport achtergrond, dat maakt hem wel een geschikte directeur voor een BVO. Echter omdat hij in de basis een manager van een MKB bedrijf is zijn er allerlei lichtgewichten en rookies omhoog gevallen. Zie Mark, John, Ruud, VoH maar ook deze Jaap de boekhouder.
Ik wist inderdaad niet dat we anderhalf jaar terug nieuwe financiële directeur hadden gekregen.ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:33Ja. En dus vorig seizoen niets kunnen veranderen: salarissen en afschrijvingen stonden vast. Raar om Jaap verantwoordelijk te houden. Peter Fossen ging best vreemd en plotseling weg. Wellicht hebben ze hem wel verantwoordelijk gehouden.
AD weg, FD weg, TD weg. En als je verder terug wil gaan (29 sept 2020) voorzitter RvC ook weg. Best een rijtje in 28 maanden.
Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he
Ik dacht eigenlijk aan operational profit, maar die is na de 2 verkopen positief voor dit seizoen, dus ik wilde eigenlijk al om een kaart vragen, want het gaat hier alleen maar om negativiteit.Woodenshoes schreef: ↑20 jan 2023, 11:48Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he![]()
Ok fair enough. Allemaal wel redelijk geruisloos door de voordeur, maar dat is niet heel vreemd natuurlijk.ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:47AD weg, FD weg, TD weg. En als je verder terug wil gaan (29 sept 2020) voorzitter RvC ook weg. Best een rijtje in 28 maanden.
Omdat Veerman zich met zijn grote mond steeds laat aftroeven door Guti. Ik vond het juist een goede actie van Ruud om Veerman eens even te laten banken. Veerman hoort met zijn talent iedere week de pannen van het dak te spelen, maar hij heeft een instelling van likmevestje. Verder heeft Veerman zelf aangegeven op 6 of 8 te willen spelen, liever geen 10. Dan krijg je dit.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut