Negatieve supporters topic; de klaagmuur
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Clubvoorkeur: PSV
In navolging van het grote succes van het Positieve supporters topic, leek het mij tijd voor de tegenhanger.
Ik ben normaal iemand die altijd wel de positieve kanten nog kan zien, maar ik merk dat dit me momenteel niet lukt.
Nu loop ik mijn negativiteit in alle losse topics te spuien, het leek me beter om een soort centraal topic te maken waar de negatievelingen onder ons centraal ons vuil kunnen spuien.
Ik zal beginnen:
We verkopen onze beste speler (en 50% van onze goals) halverwege het seizoen, en hebben daar geen vervanger voor klaarstaan. Dat vind ik echt wanbeleid van de bovenste plank.
Vervolgens verkopen we ons grootste aanvallend talent, de tactiek om die te vervangen lijkt te zijn om te wachten totdat 'buitenkansjes' als Danjuma de knoop doorhakken of ze wel of niet half jaartje hier willen ballen.
Plek 5 is een stuk dichterbij dan plek 1. Letterlijk en figuurlijk
Ik ben normaal iemand die altijd wel de positieve kanten nog kan zien, maar ik merk dat dit me momenteel niet lukt.
Nu loop ik mijn negativiteit in alle losse topics te spuien, het leek me beter om een soort centraal topic te maken waar de negatievelingen onder ons centraal ons vuil kunnen spuien.
Ik zal beginnen:
We verkopen onze beste speler (en 50% van onze goals) halverwege het seizoen, en hebben daar geen vervanger voor klaarstaan. Dat vind ik echt wanbeleid van de bovenste plank.
Vervolgens verkopen we ons grootste aanvallend talent, de tactiek om die te vervangen lijkt te zijn om te wachten totdat 'buitenkansjes' als Danjuma de knoop doorhakken of ze wel of niet half jaartje hier willen ballen.
Plek 5 is een stuk dichterbij dan plek 1. Letterlijk en figuurlijk
- De Realist
- Internationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak V
Als dit topic een dag of 5 geleden was aangemaakt was het al het grootste topic van het forum geweest 

"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
- 5
Na morgenavond wordt het ook weer druk hoorDe Realist schreef: ↑20 jan 2023, 09:19 Als dit topic een dag of 5 geleden was aangemaakt was het al het grootste topic van het forum geweest![]()
- De Realist
- 2
- Seizoenkaart: Vak V
-
- Vedette
- 5
- DadOfFour
- 2
-
- Vedette
- 4
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
- 1
Ik wil de mods ook vragen om ieder sprankje positiviteit in dit topic direct met een kaart te bestraffen.
Ik ga verder:
Het financiële beleid van de afgelopen jaren heeft blijkbaar flinke tekorten opgeleverd. We moeten flink bezuinigen, en gaan daar ook sportief de consequenties van voelen.
Maar de financieel directeur onder wiens beleid dit heeft mogen gebeuren zit er nog gewoon.
De algemeen directeur, die eindverantwoordelijke was voor dit beleid mocht door de voordeur vertrekken.
De TD, wiens miskopen hier mede verantwoordelijk voor waren stapte zelf op.
De RvC, die al die jaren toezicht op het beleid hielden zitten er nog.
Ik ga verder:
Het financiële beleid van de afgelopen jaren heeft blijkbaar flinke tekorten opgeleverd. We moeten flink bezuinigen, en gaan daar ook sportief de consequenties van voelen.
Maar de financieel directeur onder wiens beleid dit heeft mogen gebeuren zit er nog gewoon.
De algemeen directeur, die eindverantwoordelijke was voor dit beleid mocht door de voordeur vertrekken.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
- 1
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 6
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
- ShovingNE2
- Site Admin
- 6
- Seizoenkaart: Vak PR
-
- Lid van verdienste
- 6
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Negentiendertien.nl is ook steeds slechter aan het worden. #vanShovingOut!Dr. Gonzo schreef: ↑20 jan 2023, 09:37 Ik wil de mods ook vragen om ieder sprankje positiviteit in dit topic direct met een kaart te bestraffen.
Ik ga verder:
-
- 5
Dat was in de winterstop van 2018, en toen werden we uiteindelijk wel kampioen. Of is dat te positief voor dit topic?ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:03 Alle berichten ten spijt: mij bekruipt het gevoel van de zomer in 2017 (dacht ik) toen ons een linksback was beloofd, maar de lampen uit gingen en Brenet onze linksback werd....![]()

Om het dan maar negatief af te sluiten, dat vertrouwen heb ik nu niet...
Laatst gewijzigd door Chucky op 20 jan 2023, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- DonyellMalen
- Vedette
- 3
En dat seizoen werden we .... KAMPIOEN.ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2023, 11:03 Alle berichten ten spijt: mij bekruipt het gevoel van de zomer in 2017 (dacht ik) toen ons een linksback was beloofd, maar de lampen uit gingen en Brenet onze linksback werd....![]()
Maar dat is niet geschikt voor dit topic natuurlijk. Ik ga deze dempen. De groeten.
-
- Nationale topspeler
- 2
Ik zal hier even droppen voor ik dit topic demp als je het je allemaal teveel wordt kan je altijd dit nummer nog bellen 113 of 0800-0113
Laatst gewijzigd door RV1913 op 20 jan 2023, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Standbeeld
- Legende
- 2
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik vind het nog het meest kansloos dat je al een half jaar weet Dat cody gaat vertrekken.
en nu we Noni hebben verkocht nog steeds 0 aanvallers hebben gehaald.
Buiten de onhaalbare danjuma hoor je ook helemaal niks over interresse in aanvallers op die silva na wat een spits is.
Je had voor de verkoop van Noni gewoon al een vervanger moeten halen, nu zitten we met helemaal niks en 10 dagen om 2 aanvallers te kopen.
zal wel weer helemaal niks worden
en nu we Noni hebben verkocht nog steeds 0 aanvallers hebben gehaald.
Buiten de onhaalbare danjuma hoor je ook helemaal niks over interresse in aanvallers op die silva na wat een spits is.
Je had voor de verkoop van Noni gewoon al een vervanger moeten halen, nu zitten we met helemaal niks en 10 dagen om 2 aanvallers te kopen.
zal wel weer helemaal niks worden
Oans bin de Zeeuwen!
-
- Nationale topspeler
- 2
Dit zal wel heel dom zijn maar wat is OP?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 6
-
Awards:
Dr. Gonzo schreef: ↑20 jan 2023, 09:37Het financiële beleid van de afgelopen jaren heeft blijkbaar flinke tekorten opgeleverd. We moeten flink bezuinigen, en gaan daar ook sportief de consequenties van voelen.
Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ShovingNE2
- Site Admin
- 6
- Seizoenkaart: Vak PR
Nou... nee hoor. De FD onder wiens beleid dit gebeurde zit er niet meer.Dr. Gonzo schreef: ↑20 jan 2023, 09:37 Het financiële beleid van de afgelopen jaren heeft blijkbaar flinke tekorten opgeleverd. We moeten flink bezuinigen, en gaan daar ook sportief de consequenties van voelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
- 2
Al gedaan kon het niet vinden helaasziege maar ook zagge schreef: ↑20 jan 2023, 11:09Dr. Gonzo schreef: ↑20 jan 2023, 09:37Het financiële beleid van de afgelopen jaren heeft blijkbaar flinke tekorten opgeleverd. We moeten flink bezuinigen, en gaan daar ook sportief de consequenties van voelen.
Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he![]()
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 6
-
Awards:
Ja door die DOMHEID

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community