Sfeertopic Algemeen

Dit is het forum voor de sfeermakers van het stadion. Wat vond jij van de sfeer de afgelopen wedstrijden, en praat met mede supporters over sfeerverbetering.
Plaats reactie
koetje
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 249 times
Been thanked: 207 times
Status: Offline

Bericht door koetje »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dacht dat Tadic geen pussy was? Waarom piepen ze nu in Amsterdam over het feit dat hij wat belaagd werd?

Daarmee muntjesgooien verder niet goedpraten, is wat primitief gedrag.
nilssonH
Moderator
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 202 times
Been thanked: 271 times

Bericht door nilssonH »

Grote klasse deze actie!

These users thanked the author nilssonH for the post (total 4):
SensationStratumZuidThijs85Ren Höek
PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 136 times
Been thanked: 414 times

Bericht door PCGC »

“BaH baH kUt CaPuChoNnEtjEs...”

Fucking helden zijn het, allemaal!
trouwepsvfan
Nationale topspeler
Seizoenkaart: Vak JJ
Has thanked: 204 times
Been thanked: 362 times

Bericht door trouwepsvfan »

PCGC schreef: 26 mar 2021, 22:06 “BaH baH kUt CaPuChoNnEtjEs...”

Fucking helden zijn het, allemaal!
Dat ze ook mooie dingen doen betekent toch niet dat je niet ook soms kritisch op ze mag zijn?
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 5):
ShovingNE2HeissenberrugRen HöekVoijkePersepolis
Who run the world?
PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC »

Iedereen mag kritisch zijn op ze.

Het is alleen jammer dat die kritiek vaak ongefundeerd en zonder enige kennis van zaken is.

En dan zie je het ware karakter van die groepen (PSV steunen op welke fanatieke manier dan ook) en dan zie je iedereen ze weer omarmen.
Zonder deze mannen heb je geen PSV zoals we het kennen.
trouwepsvfan
Nationale topspeler

PCGC schreef: 27 mar 2021, 17:07 Iedereen mag kritisch zijn op ze.

Het is alleen jammer dat die kritiek vaak ongefundeerd en zonder enige kennis van zaken is.

En dan zie je het ware karakter van die groepen (PSV steunen op welke fanatieke manier dan ook) en dan zie je iedereen ze weer omarmen.
Zonder deze mannen heb je geen PSV zoals we het kennen.
Kun je voorbeelden geven?

Ik ben bijvoorbeeld kritisch geweest toen een deel eind januari vorig jaar de ingang van het Philips Stadion 'bestormde' en de ME moest ingrijpen. Of dat ze beelden op social media zetten waarin wordt gezongen Hamas (....). Geen idee wat daar ongefundeerd aan is of welke kennis van zaken ik dan precies mis.
Who run the world?
PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC »

Er zijn meer dan genoeg voorbeelden (ook het voorbeeld dat je aangeeft van de bestorming van het stadion, want daar ga je al, wie zegt überhaupt dat dit dezelfde jongens zijn??), waarvan de oorzaken of beweegredenen anders liggen dan de meesten hier denken, maar die ga ik hier niet delen. Dat zal wel de nodige reacties opleveren, dat mag, het is een forum.

Maar voorbeelden geven hoe fanatieke supporters hun club beleven en supporten op de manier waarop zij dat doen, op een forum als dit, waar mensen zitten die dat niet zo zien/beleven, heeft geen enkel nut. Ik heb daar ook geen zin in. Dat is tegen dovemansoren gezegd. Niet erg overigens, nogmaals daarom zitten we op een forum.
trouwepsvfan
Nationale topspeler

PCGC schreef: 27 mar 2021, 17:20 Er zijn meer dan genoeg voorbeelden (ook het voorbeeld dat je aangeeft van de bestorming van het stadion, want daar ga je al, wie zegt überhaupt dat dit dezelfde jongens zijn??), waarvan de oorzaken of beweegredenen anders liggen dan de meesten hier denken, maar die ga ik hier niet delen. Dat zal wel de nodige reacties opleveren, dat mag, het is een forum.

Maar voorbeelden geven hoe fanatieke supporters hun club beleven en supporten op de manier waarop zij dat doen, op een forum als dit, waar mensen zitten die dat niet zo zien/beleven, heeft geen enkel nut. Ik heb daar ook geen zin in. Dat is tegen dovemansoren gezegd. Niet erg overigens, nogmaals daarom zitten we op een forum.
Tja, maar met je eerste post lok je die discussie vervolgens zelf een beetje uit natuurlijk.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
PCGC
Who run the world?
PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC »

Ik ben ook niet perfect dame....
Sensation
Vedette
Clubvoorkeur: Ja
Has thanked: 924 times
Been thanked: 493 times

Bericht door Sensation »

Vanaf speelronde 30 dus zeer waarschijnlijk 5-10 duizend man in het stadion. Lekker tissues mee en naar Gotze kijken voor degene die mogen!
These users thanked the author Sensation for the post:
nilssonH
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR
Has thanked: 1006 times
Been thanked: 1468 times

Bericht door ShovingNE2 »

Sensation schreef: 05 apr 2021, 21:04 Vanaf speelronde 30 dus zeer waarschijnlijk 5-10 duizend man in het stadion.
Maak daar maar 'zeer waarschijnlijk niet' van. PSV heeft nog geen enkel signaal vanuit de KNVB gekregen hierover en als het in de lijn der verwachting lag dan had de KNVB dat allang naar de clubs gecommuniceerd om voorbereidingen te treffen om het eventueel te fixen.
Sensation
Vedette

Bericht door Sensation »

ShovingNE2 schreef: 05 apr 2021, 21:08
Sensation schreef: 05 apr 2021, 21:04 Vanaf speelronde 30 dus zeer waarschijnlijk 5-10 duizend man in het stadion.
Maak daar maar 'zeer waarschijnlijk niet' van. PSV heeft nog geen enkel signaal vanuit de KNVB gekregen hierover en als het in de lijn der verwachting lag dan had de KNVB dat allang naar de clubs gecommuniceerd om voorbereidingen te treffen om het eventueel te fixen.
Deze week wordt groen licht verwacht.
ShovingNE2
Site Admin

Nou. Er zijn nog wat hobbels te nemen hoor. Het kabinet moet het als fieldlab test goedkeuren voor ongeveer in totaal 36 events. Daarna moeten de burgemeesters en veiligheidsregio's er nog wat vinden. Dan moet het nog georganiseerd worden.

In 18 dagen.

Ik hoop dat het lukt.

En dan krijg je de discussie: hoe ga je de kaarten verdelen. Er zijn al 6000 supporters dit seizoen naar een thuiswedstrijd geweest. Laat je die weer mee loten? Waardoor sommigen twee duels zien en anderen nul.
Sensation
Vedette

Bericht door Sensation »

In ieder geval dus speelronde 30 met publiek! Daarna nog onbekend.
Kritischepsver
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Kritischepsver »

Met testbewijs, echt ongelooflijk dat mensen hieraan mee doen. Wil dolgraag naar het stadion of andere zaken, maar niet dat ik eerst moet bewijzen dat ik gezond ben.
YANKEE
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Bericht door YANKEE »

Kritischepsver schreef: 06 apr 2021, 18:47 Met testbewijs, echt ongelooflijk dat mensen hieraan mee doen. Wil dolgraag naar het stadion of andere zaken, maar niet dat ik eerst moet bewijzen dat ik gezond ben.
Inderdaad jeetje. Hoop dat er meer zijn zoals jij. Kan ik mooi alle wedstrijden gaan. Thanks pik
These users thanked the author YANKEE for the post (total 2):
SensationGrasmat
ShovingNE2
Site Admin

Op de vraag of PSV al iets weet geeft Frans het antwoord:

Park
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 35 times

Bericht door Park »

ShovingNE2 schreef: 06 apr 2021, 08:47 Nou. Er zijn nog wat hobbels te nemen hoor. Het kabinet moet het als fieldlab test goedkeuren voor ongeveer in totaal 36 events. Daarna moeten de burgemeesters en veiligheidsregio's er nog wat vinden. Dan moet het nog georganiseerd worden.

In 18 dagen.

Ik hoop dat het lukt.

En dan krijg je de discussie: hoe ga je de kaarten verdelen. Er zijn al 6000 supporters dit seizoen naar een thuiswedstrijd geweest. Laat je die weer mee loten? Waardoor sommigen twee duels zien en anderen nul.
Hoe graag ik ook naar het stadion wil, ik zou het wel terecht vinden als ik niet mag omdat ik toen al naar Emmen geweest ben.

Maar inderdaad nog wel wat dingen te regelen, voor PSV zelf dus ook niet duidelijk.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC »

Sfeer groepen voorrang geven natuurlijk. Beloning voor hun ondersteuning dit seizoen (en de actie voor Thijs), plus je hebt wat sfeer in het stadion.
Overige 3500 verloten onder de supporters die nog niet zijn geweest.
These users thanked the author PCGC for the post:
Heissenberrug
Plaats reactie

Statistieken

Aantal berichten 71261 • Aantal onderwerpen 309 • Aantal leden 623 • Ons nieuwste lid is Rikkert1234