Sfeertopic Algemeen

Dit is het forum voor stadionzaken.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hadden jullie ook het gevoel dat de wedstrijd qua sfeer 1 van de minste was dit jaar? Voor mijn gevoel werd er nog meer gezongen tegen PAOK dan nu. Tweede helft ging beter maar op het begin kwamen liedjes maar slecht door vanaf Oost en als er dan mee werd gedaan was dat voor maximaal 1x. Vond 't opvallend, Oost deed z'n best zo zag 't er althans uit. Heb ook bepaalde liedjes niet gehoord die je normaal wel langs hoort komen.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Hannamontana schreef: 17 sep 2021, 07:58 Hadden jullie ook het gevoel dat de wedstrijd qua sfeer 1 van de minste was dit jaar? Voor mijn gevoel werd er nog meer gezongen tegen PAOK dan nu. Tweede helft ging beter maar op het begin kwamen liedjes maar slecht door vanaf Oost en als er dan mee werd gedaan was dat voor maximaal 1x. Vond 't opvallend, Oost deed z'n best zo zag 't er althans uit. Heb ook bepaalde liedjes niet gehoord die je normaal wel langs hoort komen.
Dat gevoel heb ik ook wel. Niet dat het slecht was, maar de andere thuiswedstrijden dit seizoen maakte meer indruk. Het was nu weer ouderwets PSV, terwijl ik de afgelopen maand de indruk had dat we een Turkse heksenketel geworden waren.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Laatste kwartier overigens prima herpakt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Magnus schreef: 17 sep 2021, 08:39
Hannamontana schreef: 17 sep 2021, 07:58 Hadden jullie ook het gevoel dat de wedstrijd qua sfeer 1 van de minste was dit jaar? Voor mijn gevoel werd er nog meer gezongen tegen PAOK dan nu. Tweede helft ging beter maar op het begin kwamen liedjes maar slecht door vanaf Oost en als er dan mee werd gedaan was dat voor maximaal 1x. Vond 't opvallend, Oost deed z'n best zo zag 't er althans uit. Heb ook bepaalde liedjes niet gehoord die je normaal wel langs hoort komen.
Dat gevoel heb ik ook wel. Niet dat het slecht was, maar de andere thuiswedstrijden dit seizoen maakte meer indruk. Het was nu weer ouderwets PSV, terwijl ik de afgelopen maand de indruk had dat we een Turkse heksenketel geworden waren.
Ja dat! Iedereen werd opgehitst en deed daardoor mee. Nu was het inderdaad dag ik de mensen achter me hoorde praten en oost wel zag zingen maar vaak niks hoorde. Wellicht dat veel mensen dagjesmensen mee hadden en dat het daardoor niet reikte tot aan F. Tegen feyenoord al wel iets beter, nu de wedstrijd nog..
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Afbeelding

Sorry, maar je club niet steunen om een statement te maken tegen ESPN, waar je alleen jezelf en de club mee hebt (want eerlijk; nu ga je dus thuis of in de kroeg kijken.. via ESPN..). Ik vind dit echt enorm zwak, maak je statement op een andere manier..
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Had liever een lekker rellerig spandoek dan dit.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Prima actie juist, de enige maar dan echt enige reden waarom ESPN en de clubs dit doen/toestaan is geld en dus werkt het 't beste als ze het daar voelen.
[mention]Sensation[/mention] dit is dus niet alleen gericht op ESPN.

Graag ook even doen m.b.t. dat andere onmogelijke tijdstip nl. zaterdag 16u30.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Alsof ESPN dit ook maar iets boeit.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 02 okt 2021, 17:51 Prima actie juist, de enige maar dan echt enige reden waarom ESPN en de clubs dit doen/toestaan is geld en dus werkt het 't beste als ze het daar voelen.
@Sensation dit is dus niet alleen gericht op ESPN.

Graag ook even doen m.b.t. dat andere onmogelijke tijdstip nl. zaterdag 16u30.
Zaterdag 16:30 is echt geweldig hoor. Vooral heel persoonlijk om dit af te knallen.

Ik wil meer 16:30 op zaterdag
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Heissenberrug schreef: 02 okt 2021, 17:54 Alsof ESPN dit ook maar iets boeit.
ESPN kon dit niet doen zonder toestemming van de clubs...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Boeit de clubs, espn en de knvb allemaal niet.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wat een kinderachtig gejank.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

El Sordo schreef: 02 okt 2021, 18:06 Wat een kinderachtig gejank.
Wat vind je kinderachtig? De reden van dit protest of de manier waarop het gebeurt?
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Raw85 schreef: 02 okt 2021, 18:08
El Sordo schreef: 02 okt 2021, 18:06 Wat een kinderachtig gejank.
Wat vind je kinderachtig? De reden van dit protest of de manier waarop het gebeurt?
M.n. het expliciet claimen van de sport en daarbij impliciet het supporterschap.

Ik heb dit tien keer liever dan de wedstrijden rond het middaguur. Daarbij snap ik het verschil tussen deze zondagwedstrijd en Europese wedstrijden om 21u niet goed.
Laatst gewijzigd door El Sordo op 02 okt 2021, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

En dan met name die zin “de supporters op de tribune” ofwel ze vinden zich beter dan andere supporters die om wat voor reden dan ook niet naar de tribunes kunnen.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Heissenberrug schreef: 02 okt 2021, 18:12 En dan met name die zin “de supporters op de tribune” ofwel ze vinden zich beter dan andere supporters die om wat voor reden dan ook niet naar de tribunes kunnen.
Zo interpreteer ik het niet. Het is verschil tussen een wedstrijd op zondagmiddag en zondagavond is voor mensen die het stadion bezoeken toch een stuk groter dan mensen die de wedstrijd via de tv volgen? Ik woon aan de andere kant van het land maar ben zeker niet de enige die desondanks een seizoenskaart heeft. Op de heenweg zie ik vanaf Apeldoorn/Arnhem altijd al veel medesupporters op de snelweg en op de terugweg is het al helemaal een lange stroom van supporters. Verhoudingsgewijs is de groep seizoenkaarthouders die van ver moeten komen misschien kleiner dan bij Ajax of Feyenoord maar desondanks is de groep groot genoeg om te kunnen bedenken dat zondagavond 20:00 voor hen gewoon zwaar klote is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja waar waren de protesten richting de UEFA bij de 21:00 en 20:45 wedstrijden? Dat is nog veel later zelfs, en doordeweeks. En als het goed is nog vaker dan de zondagavond zelfs.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Grasmat schreef: 02 okt 2021, 18:28 Ja waar waren de protesten richting de UEFA bij de 21:00 en 20:45 wedstrijden? Dat is nog veel later zelfs, en doordeweeks. En als het goed is nog vaker dan de zondagavond zelfs.
Wat is het alternatief dan? Donderdagmiddag!?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik zie het gewoon als 'kijk ons eens stoer principieel zijn naar het geld.

Dat PSV dit mogelijk verzocht heeft denken ze niet eens aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

PSV had het ook even met de supporters kunnen overleggen, maar misschien is dat misschien gebeurd met de supver?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 02 okt 2021, 18:33 Ik zie het gewoon als 'kijk ons eens stoer principieel zijn naar het geld.

Dat PSV dit mogelijk verzocht heeft denken ze niet eens aan.
Misschien dat PSV door dit soort acties in de toekomst geen verzoeken meer indient om op zondagavond te spelen.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Alsof Toon zich ook maar iets aantrekt van een paar gasten in zwarte hoodies

We zijn geen Ajax
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat ik me vooral afvraag is: Gaan deze supporters nu thuis de wedstrijd kijken via ESPN?

En snappen ze dat ze ESPN daarmee juist meer kijkcijfers geven?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Maikel schreef: 02 okt 2021, 18:40 Wat ik me vooral afvraag is: Gaan deze supporters nu thuis de wedstrijd kijken via ESPN?

En snappen ze dat ze ESPN daarmee juist meer kijkcijfers geven?
Minder supporters maar hogere kijkcijfers, dus gunstig voor ESPN en nadelig voor de clubs - da's precies het effect wat je wil zien want alleen de clubs kunnen dit veranderen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De clubs hoeven niks te veranderen want dit is juist voor hen gedaan. Extra rust na de donderdagpot. Of die paar uurtjes daadwerkelijk iets uit maakt is een ander verhaal, maar PSV denkt blijkbaar van wel, prima.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 02 okt 2021, 18:47 De clubs hoeven niks te veranderen want dit is juist voor hen gedaan. Extra rust na de donderdagpot. Of die paar uurtjes daadwerkelijk iets uit maakt is een ander verhaal, maar PSV denkt blijkbaar van wel, prima.
Ik snap ze helemaal.
Voor mij is elke minuut die ik extra in bed kan liggen op een werkdag heilig hoor.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sfeertopic Algemeen