FC Emmen - PSV I Eredivisie (24/01/2023)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Plaats reactie
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1302
Gekregen waarderingen: 2115

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hatseflats schreef: 24 jan 2023, 20:46 Ik weet de oplossing!!

Een extra assistent voor Ruud zal wonderen verrichten!
Zat zelf aan Aad de Mos te denken.
Madueke
Vedette
3
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 43
Gekregen waarderingen: 983

Madueke schreef: 24 jan 2023, 20:57 Hup RKC! :huil:
Sparta maar een puntje ingelopen :party:
Hatseflats
Internationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 328
Gekregen waarderingen: 860

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 23:10
Hatseflats schreef: 24 jan 2023, 20:46 Ik weet de oplossing!!

Een extra assistent voor Ruud zal wonderen verrichten!
Zat zelf aan Aad de Mos te denken.
Waterreus. En mental coach Mo.
Tomm
Internationale topspeler
5
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV
Gegeven waarderingen: 297
Gekregen waarderingen: 661

Awards:

Wedstrijd sinds lange tijd niet kunnen zien. Zojuist wat beelden terug gekeken en hier wat doorheen gelezen maar het verbaast me ook allemaal niets meer. Sinds het vertrek van Cocu is elke vorm van stabiliteit en logisch beleid uit de club. Vreemde keuzes op technisch vlak, wat betreft transfers en naar buiten toe. Het gaat in alles alle kanten uit en dat werkt van bovenaf door tot op het veld. Als supporter voel je je machteloos en voor de gek gehouden. Geen idee meer hoe nu verder. Mijn supporters hart huilt.
Revolinho
Internationale topspeler
2
Gegeven waarderingen: 66
Gekregen waarderingen: 751

Nou. Ik ben blij dat ik deze avond hele andere dingen te doen had en nu eigenlijk pas de uitslag zie. Blamage, maar zeker niet verrassend. Het is misschien geen hoogvlieger, maar Emmen speelt wel EREDIVISIE. Dat zijn de 18 beste ploegen van Nederland en Emmen heeft er echt wel een paar tussen lopen die een balletje kunnen trappen. Ze zijn daar ook op eigen kracht gekomen door kampioen te worden, het is razendknap hoe die zich de laatste jaren verweren. Het is geen 4e klasse amateurploeg.

Dat je als clubleiding de naïviteit bezit om daar eens zonder je gehele aanvalslinie aan te komen kakken en denken dat je die 3 puntjes met wat jeugdspelers op kunstgras op kan halen, is wel echt schrijnend. Je verliest punten obv pure kwaliteit. Dit heeft imo niks meer met tactiek te maken, dat kan misschien tegen Twente of Utrecht, maar je mist in je laatste lijn die power om het af te maken. Hoeveel slechte of matige potten trek je normaliter alsnog op pure individuele klasse over de streep, dat zijn er elk jaar wel meerdere en die loop je nu stuk voor stuk mis.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit je plan was toen je Gakpo verkocht, dat we een maand later ook nog Madueke kwijt zijn en tóch niemand daarvoor terug is gehaald. En ja dan zal je natuurlijk zien dat ook Luuk weg valt. Deze ‘pech’ is net als tegen Rangers geen toeval meer, het is puur de deksel op de neus krijgen omdat je je zaken niet op orde hebt. De lijstjes hadden allang al afgewerkt moeten worden, er hadden concrete vervangers klaar moeten staan.

In de waan van deze uitslag ontstaat bij mij ook gewoon meer wantrouwen naar Brands. Wat zijn ze daar in godsnaam (niet) aan het doen. Is het zó moeilijk om toe te geven dat je je met bijv. El Ghazi hebt misrekend? Is het belang van PSV 1 dan zo ondergeschikt aan het economische aspect? Zo ja, communiceer het dan niet pas ná de deadline maar gewoon nu dat iedereen met smart op versterking hoopt.
Paco Casal
Internationale topspeler
4
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Gegeven waarderingen: 480
Gekregen waarderingen: 589

Blamage, om je kapot te schamen. Begin maar eens met het vergoeden van de mensen die in Emmen zaten, dat zijn namelijk de mensen die er wekelijks voor PSV staan. Dinsdag 18:45, ijskoud en een tering eind reizen voor je club om vervolgens voor de zoveelste keer een wanprestatie voorgeschoteld te krijgen.

Echt, ze moeten zich kapot schamen. Ik ben helemaal klaar met dit tering zooitje in ieder geval. Incapabele losers. En dan doel ik voornamelijk op Brands, de RvC, Ruud van Nistelrooij. Guus Til kan er namelijk niks aan doen dat ie niet kan voetballen, degene die hem aankoopt (en nota bene opstelt boven Veerman) daarentegen wel.

Begrijp me niet verkeerd. Ruud is wat mij betreft niet te benijden. Het is alleen een pijnlijke conclusie dat hij 100% gelijk had toen hij dacht dat hij er nog niet klaar voor was. :wall: :angry:
Deze gebruikers waarderen Paco Casal voor dit bericht:
Juancho
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

FC Emmen - PSV I Eredivisie (24/01/2023)