Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
De crisis-bingo!
Hahha de zoveelste? Schei toch uit. Worden 7e a 8e met dit kut team en technische staf. Fretje Rutte als assistent. Dan weet je al genoeg . Angsthazen voetbal
De club zonder TD moet de trainer ontslaan, er is geen enkel sprankje van hoop te vinden in het spel en de tactiek van de afgelopen weken. Bosz, voor Ajax hem aanstelt.
Zowel het negatieve alsmede het positieve alsmede vermijd-gedrag zijn allemaal coping mechanismes vanwege de pijn die het doet om PSV Supporter te zijn.Karfiooltje schreef: ↑24 jan 2023, 20:44 Ik ben zelf heel negatief over het verdere verloop van de competitie en kan me zo voorstellen dat de sfeer hier op het forum de komende tijd ook niet opperbest is. Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen maar ik zeg dit forum voorlopig even gedag. Ik ben PSV moe. Ik zie jullie weer als we een fatsoenlijke selectie hebben. Wie weet tot ooit..
Ja, plus Brands (RvN overgehaald) en de RVC.Stofzuiger schreef: ↑24 jan 2023, 20:43 Nu begin je pas te zien hoe Gerbrands en De Jong de club hebben vernaggeld.
Idd. Dit seizoen gewoon maar weer afschrijven. En Bosz half seizoen laten bouwen voor volgend seizoenOp weg naar nr 25 schreef: ↑24 jan 2023, 20:45De club zonder TD moet de trainer ontslaan, er is geen enkel sprankje van hoop te vinden in het spel en de tactiek van de afgelopen weken. Bosz, voor Ajax hem aanstelt.
Het is geen vliegveld hier he...Karfiooltje schreef: ↑24 jan 2023, 20:44 Ik ben zelf heel negatief over het verdere verloop van de competitie en kan me zo voorstellen dat de sfeer hier op het forum de komende tijd ook niet opperbest is. Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen maar ik zeg dit forum voorlopig even gedag. Ik ben PSV moe. Ik zie jullie weer als we een fatsoenlijke selectie hebben. Wie weet tot ooit..
Zat zelf aan Aad de Mos te denken.Hatseflats schreef: ↑24 jan 2023, 20:46 Ik weet de oplossing!!
Een extra assistent voor Ruud zal wonderen verrichten!
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut