Programma algemeen

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
SKERLA
Meervoudig international
5
Favoriete speler: Joey Veerman
Gegeven waarderingen: 174
Gekregen waarderingen: 74

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Weer een nadeel van EL t.o.v. CL: F1 en PSV op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip.
11 Sir Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Oude naam: 11 Tinus
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 790
Gekregen waarderingen: 1544

Sadilek doet niet mee tegen PSV en je moet niet gek op kijken als Zerrouki nog verkocht wordt aan Feyenoord.

Dat is geen slecht nieuws voor zaterdag.
dannyPSV
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 111
Gekregen waarderingen: 3

Missen morgen veel spelers. Al zijn Steijn en Vlap er waarschijnlijk weer bij tegen PSV

Tijn
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 1304
Gekregen waarderingen: 519

De KNVB heeft het programma aangepast voor speelronde 6:
En zelfs met de aanpassing voor ons hebben we nu minder dan 66 uur na de thuiswedstrijd tegen Bodo Glimt de volgende wedstrijd, thuis tegen RKC, om 14:30!
Waar Feyenoord van 16:45 verplaatst is naar 20:00, wordt onze wedstrijd ingepland om 14:30.
deninho32
Site Admin
5
Clubvoorkeur:
Gegeven waarderingen: 872
Gekregen waarderingen: 1527

Awards:

Misdadig, zo weinig rust voor een thuiswedstrijd tegen een wereldploeg als RKC! Lekker boeiend allemaal, als spelers niet 2x per week kunnen spelen moeten ze lekker bij Heerenveen gaan voetballen. En als ze niet op donderdag hadden willen spelen dan hadden ze gewoon moeten winnen van Rangers.
Deze gebruikers waarderen deninho32 voor dit bericht:
DadOfFour
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.
Thijs
Lid van verdienste
5
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 1392
Gekregen waarderingen: 2864

Awards:

Tja, als we thuis tegen RKC spelen moeten we dat eigenlijk zelfs winnen als die tegelijk met een EL wedstrijd wordt gepland…
Heissenberrug
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 3941
Gekregen waarderingen: 1178

Ik ga me ook echt geen seconde meer druk maken om schema's en tijden, flikker toch op man. We verneuken het toch iedere keer weer. Zelfs als de KNVB ons een week vrij geeft verneuken we het nog. Dus A: we hebben het aan ons zelf te danken en B: Bij minder rust wisten we wel te winnen van Monaco. Die wijvenzakken moeten eens stoppen met dat gejank en gaan presteren met z'n allen.
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1152
Gekregen waarderingen: 1874

Heissenberrug schreef: 31 aug 2022, 08:29 Ik ga me ook echt geen seconde meer druk maken om schema's en tijden, flikker toch op man. We verneuken het toch iedere keer weer. Zelfs als de KNVB ons een week vrij geeft verneuken we het nog. Dus A: we hebben het aan ons zelf te danken en B: Bij minder rust wisten we wel te winnen van Monaco. Die wijvenzakken moeten eens stoppen met dat gejank en gaan presteren met z'n allen.
Juist Walt, gooi het eruit. Jij bent lekker op dreef vandaag.
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
Heissenberrug
Heissenberrug
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 3941
Gekregen waarderingen: 1178

Standbeeld schreef: 31 aug 2022, 08:40
Heissenberrug schreef: 31 aug 2022, 08:29 Ik ga me ook echt geen seconde meer druk maken om schema's en tijden, flikker toch op man. We verneuken het toch iedere keer weer. Zelfs als de KNVB ons een week vrij geeft verneuken we het nog. Dus A: we hebben het aan ons zelf te danken en B: Bij minder rust wisten we wel te winnen van Monaco. Die wijvenzakken moeten eens stoppen met dat gejank en gaan presteren met z'n allen.
Juist Walt, gooi het eruit. Jij bent lekker op dreef vandaag.
Waar is dat topic van die Baco Sjon, dan ga ik daar nog eens ff tekeer.
11 Sir Tinus
Vedette
2

Met de inhaalwedstrijd van Arsenal nog even erbij gepropt gaat het wel een zeer zeer zeer lastig 2e blok worden qua wedstrijden;

Cambuur (uit)
Zurich (uit)
Heerenveen (uit)
Zurich (thuis)
Utrecht (thuis)
Arsenal (uit)
Groningen (uit)
Arsenal (thuis)
NEC (thuis)
Bodo (uit)
Ajax (uit)
AZ (thuis)

Dus 5 weken lang do - zo met een partij lastige uitwedstrijden zoals Groningen Heerenveen en Ajax tussen het Europees geweld. De thuiswedstrijden tegen Utrecht en AZ zijn ook niet bepaald lekker.

Toch even omdat het mijn stokpaardje is; Ajax speelt thuis tegen GAE, Excelsior, Vitesse en uit bij Emmen, Volendam en RKC en buiten de CL wedstrijden hebben ze alleen PSV als lastige tegenstander in de ED, en dat ook nog thuis, en dan óók nog 2 dagen extra rust.

Als wij over 8 weken binnen 6 punten van Ajax staan dan teken ik ervoor.
Struviet
Geselecteerd voor Oranje
2
Gegeven waarderingen: 127
Gekregen waarderingen: 239

Ja, daar teken ik ook voor. De kans dat de achterstand veel groter is lijkt me zeer aanwezig.
Ittot
International
2
Gegeven waarderingen: 74
Gekregen waarderingen: 149

Lekker programma hoor hahaha jezus hoe krijgen ze het verzonnen bij de KNVB. Ik weet het, het is echt compleet onze eigen schuld door niet te winnen van een armoedig Rangers door onze eigen laffe en slechte spel maar dan toch. Hoe?!
Ykhim
Lid scoutingsteam
5
Gegeven waarderingen: 3858
Gekregen waarderingen: 5991

Awards:

We begonnen met een pretprogramma op het best mogelijke moment. Dan wordt het vanzelf een keertje zwaarder, inderdaad. Je kunt niet 34x tegen Volendam spelen.
Ittot
International
2

Ykhim schreef: 14 sep 2022, 12:56 We begonnen met een pretprogramma op het best mogelijke moment. Dan wordt het vanzelf een keertje zwaarder, inderdaad. Je kunt niet 34x tegen Volendam spelen.
Helaas niet. Toch een ander uiterste om na elke europese uitwedstrijd een moeilijke uitwedstrijd in NL te hebben. Maar hoe dan ook, we zijn er toch ook echt zelf volledig debet aan.
Grasmat
Lid van verdienste
5
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 4136
Gekregen waarderingen: 5613

Awards:

Zes punten los na dit blok, zowel in de poule als in de competitie :strong:
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
Ittot
Ittot
International
2

Grasmat schreef: 14 sep 2022, 13:26 Zes punten los na dit blok, zowel in de poule als in de competitie :strong:
Top, mag ik wat jij hebt?
ShovingNE2
Site Admin
5
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Philipp Max
Gegeven waarderingen: 271
Gekregen waarderingen: 404

Ykhim schreef: 14 sep 2022, 12:56 We begonnen met een pretprogramma op het best mogelijke moment. Dan wordt het vanzelf een keertje zwaarder, inderdaad. Je kunt niet 34x tegen Volendam spelen.
Klopt. Uiteindelijk wordt het gek genoeg weer zwaarder voor Ajax en Feyenoord na de winterstop.

PSV speelt tegen Twente, Feyenoord, Ajax en AZ voor de winterstop. Ajax alleen maar tegen AZ en PSV, Feyenoord tegen PSV, Twente en AZ en AZ tegen Twente, Ajax en Feyenoord. Wij hebben 2 zware wedstrijden meer dan Ajax dus.
Siemen
Nationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 62
Gekregen waarderingen: 143

ShovingNE2 schreef: 14 sep 2022, 13:40
Klopt. Uiteindelijk wordt het gek genoeg weer zwaarder voor Ajax en Feyenoord na de winterstop.

PSV speelt tegen Twente, Feyenoord, Ajax en AZ voor de winterstop. Ajax alleen maar tegen AZ en PSV, Feyenoord tegen PSV, Twente en AZ en AZ tegen Twente, Ajax en Feyenoord. Wij hebben 2 zware wedstrijden meer dan Ajax dus.
Huh? Nooit bij stilgestaan, maar valt de winterstop dit jaar niet precies in het midden, na 17 wedstrijden?
Ittot
International
2

We hebben er een WK tussen gefrot..Ik weet niet of we precies na 17 wedstrijden stoppen maar ik zou denken dat dat niet lukt.
loginnaam
Meervoudig international
3
Gegeven waarderingen: 349
Gekregen waarderingen: 345

Nee, WK-stop is na 14 wedstrijden.
SomaQan
Vaste waarde in elftal
2
Gegeven waarderingen: 330
Gekregen waarderingen: 95

Misschien heb ik iets gemist maar wordt de uitwedstrijd tegen FC Groningen op zaterdag 22 oktober nu niet naar de zondag verplaatst?
11 Sir Tinus
Vedette
2

Het eerste blok zit erop. Dat waren 13 wedstrijden waarbij we er 6 niet gewonnen hebben maar dat heeft ons in de Eredivisie nog niet opgebroken.

Nu komt er dus een serie aan met 12 wedstrijden:

Cambuur - PSV
Zurich - PSV
Heerenveen - PSV
PSV - Zurich
PSV - Utrecht
Arsenal - PSV
Groningen - PSV
PSV - Arsenal
PSV - NEC
Bodo - PSV
Ajax - PSV
PSV - AZ

Van deze 12 wedstrijden verwacht 9 potentiële bananenschillen. Ongekend zwaar eigenlijk en dat belooft weinig goeds zolang we niet een reeks neer gaan zetten. Wil je binnen 5 a 6 punten van Feyenoord AZ en Ajax blijven tijdens het WK dan moet je in de Eredivisie van de 7 wedstrijden er 5 winnen of 4 winnen en gelijk tegen bv Ajax. Maarja winnen bij Groningen en Heerenveen die echt antivoetbal spelen dit jaar is geen gemakkelijke opdracht en Utrecht en AZ zijn ook geen makkelijke wedstrijden thuis. Ik zou niet willen zeggen dat ik angstig ben maar ik zie dit PSV dit jaar slechts winnen op vechtlust en niet met goed voetbal en ik denk dat op vechtlust winnen niet 2x per week kan. Er moet voetballend iets groeien en ontstaan en wellicht dat het met Luuk makkelijker gaat.

Het voordeel is dat je bij wijze van tegen Ajax en Arsenal (2x) kan verliezen zonder dat er heel veel aan de hand is, mits je de rest maar wint.
Trixm
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 726
Gekregen waarderingen: 734

Awards:

Heerlijk als Luuk straks weer terug is, dat geeft wel veel meer opties!
Guti is High level.
El Dante
Veelbelovend talent
2
Gegeven waarderingen: 20
Gekregen waarderingen: 16

Ajax daarentegen heeft echt een vrij simpel programma tot PSV thuis, zie ze eigenlijk geen punten verspelen de komende 5 wedstrijden. Oppassen dat we dan niet opeens 4 punten achterstaan, met Groningen uit, Heerenveen uit en Utrecht thuis voor ons in dit blok. Dan kan Amsterdam uit zomaar je seizoen gaan breken, als je daar verliest.
Tijn
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 1304
Gekregen waarderingen: 519

SomaQan schreef: 14 sep 2022, 16:30 Misschien heb ik iets gemist maar wordt de uitwedstrijd tegen FC Groningen op zaterdag 22 oktober nu niet naar de zondag verplaatst?
Ja die is verplaatst naar zondag 14:30.
De richtlijn van de KNVB is blijkbaar dat er minimaal 48 uur tussen 2 wedstrijden moet zitten, de gewenste richtlijn is 72 uur zodat spelers fysiek en mentaal kunnen herstellen.
Nu zit er voor ons ongeveer 65,5 uur tussen t.o.v. einde van de vorige wedstrijd.
Grasmat
Lid van verdienste
5
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 4136
Gekregen waarderingen: 5613

Awards:

Interessant overzichtje van de Rikkert over de komende voetballoze periode ( :huil: )

Belangrijkste stukjes hieruit:
Na zaterdag wacht een lange periode van rust voor de meeste PSV'ers. Normaal gesproken gaan Cody Gakpo, Luuk de Jong en Érick Gutiérrez naar het WK en mogelijk voegt ook Xavi Simons zich bij hen, als Louis van Gaal hem nog selecteert.

Periode van leegte
Een aantal spelers krijgt kortstondig vakantie en de jongeren kunnen voorlopig aansluiten bij Jong PSV, de ploeg van Adil Ramzi. Voor de liefhebber van clubvoetbal wacht na het weekend een lange periode van leegte, want pas op 7 januari 2023 speelt PSV het eerstvolgende officiële duel. Het team van Van Nistelrooij hervat dan de competitie, thuis tegen Sparta.

Trainingskamp
Wat er in de tussentijd gebeurt? PSV is van plan om volgende maand op trainingskamp te gaan, maar de exacte data en een locatie ontbreken vooralsnog. De ploeg start begin december aan een soort tweede voorbereiding in dit seizoen, die zo'n vijf weken duurt. Normaal gesproken is de winterstop veel korter, maar het winterse WK heeft alle automatismen uit de voetballerij gehaald. Zo zijn de Europese groepsfases nu al afgelopen, terwijl ze normaal gesproken pas medio december voorbij zijn.

Italiaans team
PSV wil tijdens de trainingsstage, vermoedelijk in het buitenland, ook een of meer oefenwedstrijden gaan spelen. Een week voor de hervatting van de eredivisie staat er eveneens eentje op het programma in Eindhoven, als de gemeente Eindhoven tenminste toestemming wil verlenen. De club hoopt een Italiaans team te strikken, omdat de startdata in de Serie A dat toelaten. PSV is nog in overleg met enkele ploegen om eind december in het Philips Stadion te spelen.
https://www.ed.nl/psv/zo-komt-psv-strak ... ~a60d0e8c/

KKD speelt gewoon door en ik zie dat ze in deze periode (bewust) alle Jong teams tegenover elkaar hebben gezet. Dat hebben ze oprecht slim gedaan bij de KNVB (wauw ze kunnen iets) want zo zijn de gewone teams niet de sjaak met extreem versterkte Jong teams.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Programma algemeen