Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hello Ajax, meet Mario, he's our friend.3-0, 3x Götze.
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hello Ajax, meet Mario, he's our friend.LucNilis87 schreef: ↑23 feb 2021, 20:41 Hoewel ik Ajax heel sterk vind dit seizoen, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze ons in anderhalve maand tijd 3 keer gaan overklassen. En met Götze erbij wordt het sowieso een andere pot. Ik zeg 3-2 voor ons, daarbij reken ik dan wel op Boscagli.
Hmm vond Ajax in de eerste wedstrijd na onze 2-0 echt poepie goed. Bekerduel idem, maar hoefden in de 2e helft natuurlijk ook niet meer zo. Wat je verder aangeeft klopt natuurlijk wel en geeft hoop: ondanks hun goede en ons mindere spel hadden we beide duels kans op meer.TylerDurdn schreef: ↑23 feb 2021, 21:09LucNilis87 schreef: ↑23 feb 2021, 20:41 Hoewel ik Ajax heel sterk vind dit seizoen, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze ons in anderhalve maand tijd 3 keer gaan overklassen. En met Götze erbij wordt het sowieso een andere pot. Ik zeg 3-2 voor ons, daarbij reken ik dan wel op Boscagli.
3x? 1e helft van de 1e wedstrijd overklaste wij hun en hadden wij meer afstand moeten nemen en na de 2-0 niet zoveel terug uit moeten lopen. 2e wedstrijd speelde hun een enorm goede 1e helft maar hadden wij de 2e helft zomaar op gelijke hoogte kunnen komen dan wel winnend kunnen afsluiten. Gezien de kansen, wel/niet rode kaart(en) en de kans in de laatste seconde....
Ik hoop dat wij deze wedstrijd winnend afsluiten om het gat te verkleinen en de druk een beetje op te voeren. It aint over euhm until its euhm over...
Best grappig (en arrogant) hoe er soms neer wordt gekeken naar alles buiten de top van Nederland en de top 5/6 competities. Olympiakos is een sterk team met een (meen ik) vergelijkbare of iets hogere begroting, domineert in de eigen competitie en zou in Nederland gewoon in de top meedraaien. Dat Bruma tegen ons een basisplaats had zegt ook weinig, die zit meestal op de bank. Een team van ongeveer hetzelfde niveau waartegen het dus beide kanten op kan gaan, helaas liep het voor hun net de goede kant op. Maar om ze af te doen als café elftal klopt dus voor geen meter. Net zoals de Griekse fans die een makkie hadden verwacht (en misschien PSV als café elftal, of het equivalente ervan in het Grieks, beschreven) omdat we een wedstrijd tegen PAOK verloren.
Haha, hoe kan je dit nou met droge ogen beweren. Na die 0-2 werden we 60 minuten compleet weggevaagd en in de eerste helft van de beker wedstrijd werd je volledig overklast.