Nieuw forum - hoe en waarom

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik las elke avond jouw posts om de leegte in mijn bed op te vullen. Tot op heden worden mijn appjes nog steeds niet beantwoord.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 12 nov 2020, 18:09 Ik las elke avond jouw posts om de leegte in mijn bed op te vullen.
Snap ik wel, ben ook een echte woordkunstenaar
Ykhim schreef: 12 nov 2020, 18:09 Tot op heden worden mijn appjes nog steeds niet beantwoord.
Hard to get
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En ik hard to want blijkbaar :cry:
PhillipCocu
Talent
3
Berichten: 69
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ontvang ook graag de artikelen over Robin :)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hebben hier nooit gestaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 12 nov 2020, 17:48
Sensation schreef: 12 nov 2020, 09:49 Wel jammer eigenlijk dat we nu de hele tijdslijn van de transfer van Götze kwijt zijn :(
Zeker jammer... en er is nog veel meer wat ik mis. Ergens in Nederland woont dus iemand die dat allemaal ergens heeft staan, allemaal ons materiaal. Een bizar idee.

Edit @Maikel_91: Gelieve niet de woonplaats van mensen openbaar gooien. Stukje privacy dat we willen waarborgen voor iedereen :)


edit ShovingNE2:

ZMOZ, we weten hoe je er over denkt. Maar we hebben afgesproken zijn naam niet meer te noemen op het forum zodat hij zou doorlinken waardoor velen de weg weer naar het forum vonden. En daar gaan wij ons aan houden. Laat het rusten hoe kut het ook is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het begon bij z'n naam, nu dus ook nog woonplaats en we mogen zelfs niet meer vermelden wie de nieuwe eigenaar van forum2go is.

En dat terwijl hij nog steeds onze data gijzelt. ONZE data, daar is totaal niks van hem bij. Mijn data is dat ook Shoving. Niet alleen van jou he.

Het zit idd nog steeds dwars, het is gewoon een hele slechte deal.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je noemde de naam van het bedrijf. Dat zouden we niet meer doen.

Maar neem vooral contact met hem op Ziege. Mij interesseert het geen hol mijn oude posts. Net zo min als toen het weg was op het oude forum.

Principe kwesties kosten vooral veel energie en tijd en leveren vaak niets op.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Je beslist dus over onze data alsof het jouw data is. Ik vind dat niet correct. Maar goed.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik beslis nergens over. Ik beschouw het niet als mijn data dus ga je gang. Als je het los krijgt is dat mooi.

Ik ga niet in onderhandeling met iemand die woekerprijzen vraagt.

Als jij eventueel rechtsmiddelen in wil zetten moet je dat ook vooral doen.

We hebben geborgd dat het niet nog een keer kan gebeuren. Er worden wekelijks en voor updates backups gemaakt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wij hebben als mods een beslissing genomen waar wij van dachten dat dat in het belang was van iedereen. Een beslissing die nodig was om niet in een situatie te komen waarin het PN toentertijd kwam. Het forum is onafhankelijk en er is niemand van buitenaf(en dan bedoel ik figuren zoals die oude eigenaar van PN en onze eigen oude eigenaar) die hier ook maar enigszins wat te vertellen heeft over dit forum.

Dan vind ik de oude posts weg een klein offer dat nodig was. Vind het jammer dat je er steeds een punt van blijft maken, alsof we niet ons best gedaan hebben om het allemaal zo goed mogelijk te doen.
Dit is hoe we het gedaan hebben en daar blijven we achter staan. Als jij perse je posts ergens op een word bestandje of iets wilt hebben dan neem maar contact op met hem. Onze blik gaat vooruit en we hebben geen zin om weer te moeten onderhandelen met de oude eigenaar.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik had alweer een antwoord klaarstaan maar ik ga je toch niet meer overtuigen en zo wel dan is het toch mosterd na de maaltijd, de deal is gemaakt. Ik dacht iig dat het alleen om z'n naam ging maar de deal is dus breder, so be it. Mijn respect voor jullie effort om dit forum draaiende te houden wint het sowieso van de bitterheid. Het blijft desalniettemin gewoon klote, ik ben het niet gewend om mezelf zo te laten naaien.

Anyway, move along people ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Tuurlijk is het klote, maar alles beter dan vastzitten aan zulke personen.

Het is een offer, maar wel een die we moesten nemen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 12 nov 2020, 20:13 Ik had alweer een antwoord klaarstaan maar ik ga je toch niet meer overtuigen en zo wel dan is het toch mosterd na de maaltijd, de deal is gemaakt. Ik dacht iig dat het alleen om z'n naam ging maar de deal is dus breder, so be it. Mijn respect voor jullie effort om dit forum draaiende te houden wint het sowieso van de bitterheid. Het blijft desalniettemin gewoon klote, ik ben het niet gewend om mezelf zo te laten naaien.

Anyway, move along people ;)
Gezien je reacties gun ik je wel een goede naaibeurt. Dat kan veel frustraties oplossen. ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik voelde hetzelfde ZMOZ. De eerste dag. Toen moesten we door. En waren we door het kut gevoel nog meer gemotiveerd.

Ben het ook niet met je oneens zelfs. Ik wil alleen dat negatieve achter ons laten. We gaan naar wat moois. Met veel ingangen links en rechts voor mooie content met input van leden. Maar I feel your pain.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Nou ja die heeft dus niet het gewenst effect gehad :P
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Maar [mention]ziege maar ook zagge[/mention], wij hebben toch ook helemaal geen recht hierop, wij posten vrijwillig op dit forum en daarmee is er toch ook niets van ons? Net als op alle andere internetfora denk ik. Dat lijkt me de eerste voorwaarde waar je akkoord mee moet gaan als je een account aanmaakt. Gevoelsmatig voelt het niet eerlijk, maar zo zwart-wit als jij het beschrijft is het helaas niet. Wij vullen helaas andermans data.

Jammer van de verloren posts, vooral toen Sensation over het Götze-topic begon dacht ik 'damn'... maar laten we samen, hier op dit nieuwe forum, een nieuwe historie opbouwen zodat we straks hier terug kunnen blikken op de mooie momenten. :PSV:
Ex unitate vires
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het is toch vooral het idee dat het niet meer kan? Ik vind het jammer dat die Götze posts weg zijn, maar we hebben toen natuurlijk ook een crash gehad, waardoor er ook een tijd lang geen post mogelijk is geweest. Daarbij vind ik de herinnering eraan wel leuk, maar zou ik het nooit terug lezen.

Het enige jammere vind ik dat ik nu die Pullitzer Prijs niet ga krijgen voor al mijn wonderlijk goede posts daar.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 13 nov 2020, 12:16 Het enige jammere vind ik dat ik nu die Pullitzer Prijs niet ga krijgen voor al mijn wonderlijk goede posts daar

Welke goede posts? Kan me niks daarvan herinneren.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel_91 schreef: 13 nov 2020, 12:20
Thijs85 schreef: 13 nov 2020, 12:16 Het enige jammere vind ik dat ik nu die Pullitzer Prijs niet ga krijgen voor al mijn wonderlijk goede posts daar

Welke goede posts? Kan me niks daarvan herinneren.
Precies! Juist voor mensen met zo’n goudvis geheugen als jij (voor positieve dingen, de negatieve leek je nog wel aardig te onthouden), is het jammer dat het kwijt is, waardoor ik nu niet de erkenning krijg die ik verdien.

Nu gaan er straks nog geruchten dat Heruone allemaal die tactische posts maakte en WillySimba Gotze had gespot en Ykhim en Ailon allemaal inside info hadden. Dat is toch echt zonde.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Posts interesseren me niks, al die bedankjes deden me veel meer :oops:
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zijn er serieus mensen die zo ver terug lezen in topics? Het zou mij persoonlijk echt een zorg zijn dat alles van het vorige forum weg is :).
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is vooral jammer dat de Mario afterparty, AZ-PSV en PSV-Ajax uit het kampioensjaar weg zijn, maar daartegenover staat ook dat alle ellende van het vorige forum nu ook weg is dus het heeft ook zijn voordelen.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Is dat ook niet terug te vinden via die internet database dinges die wij laatst hadden voor het oude PN?
Die maakte toch momentopnames van websites?
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Nee, al op gekeken, maar staat erg weinig op.

Waybackmachine heet dat trouwens, wellicht dat jij meer gevonden krijgt ;) :)
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Gestelnaar schreef: 13 nov 2020, 15:06 Nee, al op gekeken, maar staat erg weinig op.

Waybackmachine heet dat trouwens, wellicht dat jij meer gevonden krijgt ;) :)
Volgens mij was er een andere site die dit kon, toch?
Ex unitate vires

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuw forum - hoe en waarom