Problemen met het forum

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 05 aug 2021, 21:55
trouwepsvfan schreef: 20 apr 2021, 12:29 Hoi allemaal,

Geen idee waar ik dit bericht moest plaatsen. Een nieuw topic openen vond ik teveel aandacht gevraagd. Maar ik wil graag wel iets met jullie delen. Nare ervaringen als gevolg van participatie op dit forum (waar het forum op geen enkele manier schuld aan heeft, laat dat duidelijk zijn)

Sommigen van jullie zal het wellicht opgemerkt zijn dat ik de laatste +/- 2 maanden hier nauwelijks nog te vinden ben. Dat heeft een trieste reden. De laatste tijd word ik door mannen (tot nu toe 2) benaderd via mijn persoonlijke social media berichten. Mannen die hebben uitgevogeld wat mijn echte naam is (wat ik opzich geen ramp vind, als je het maar niet zomaar op dit forum gooit). Ze spreken mij aan met mijn forumnaan, en daarom weet ik dat het van hier komt. Ze sturen mij (ongevraagd) seksuele berichten en dickpicks met anonieme socialmedia accounts (via instagram en Twitter) Omdat ik vroeger officiele politieke functies heb vervuld is in de diepe krochten van het internet mijn telefoonnummer ook nog ergens op te vissen. Ik ben laatste meerdere malen opgebeld door een man die mij begroette met mijn forumnaam en aan de telefoon zat te hijgen (jullie kunnen de rest zelf wel invullen).

Ik heb het risico van dit delen afgewogen tegen het feit dat ik hierdoor misschien meer narigheid op me afkrijg afgewogen. Maar hé, ik ben een sterke meid die het belangrijk vindt om uit te spreken dat dit soort shit in deze maatschappij nog steeds gebeurt. En uit te spreken dat ik hier niet van gediend ben.

Ondanks dat, ben ik het forumplezier als gevolg van deze nare ervaring dan wel een beetje verloren. Wellicht dat die in de toekomst nog terug keert. Wie zal het weten.

Ik doe bij deze ook een oproep aan alle mannen voor als we straks weer in het voetbalstadion mogen zitten. Want ja, ook daar heb ik de afgelopen jaren heel veel ongewenste (seksuele) opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Spreek de mensen die dit doen hier op aan. Spreek je uit tegen seksisme in het voetbal.

Want voetbal is van ons allemaal.

Groet,

Tpf.
Ik kom nooit in dit forumonderdeel, dus ik zie dit nu pas. Wellicht geheel overbodig, maar ik wil voor de zekerheid toch zeggen dat ik hier niets mee te maken heb. Wij weten allebei dat ik weet wie je bent, maar ik heb je niet gebeld/gemaild, en ook je naam niet doorgegeven aan anderen. Hopelijk is het inmiddels weer rustig!
Er is ook zoiets als PM he ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 05 aug 2021, 21:55
trouwepsvfan schreef: 20 apr 2021, 12:29 Hoi allemaal,

Geen idee waar ik dit bericht moest plaatsen. Een nieuw topic openen vond ik teveel aandacht gevraagd. Maar ik wil graag wel iets met jullie delen. Nare ervaringen als gevolg van participatie op dit forum (waar het forum op geen enkele manier schuld aan heeft, laat dat duidelijk zijn)

Sommigen van jullie zal het wellicht opgemerkt zijn dat ik de laatste +/- 2 maanden hier nauwelijks nog te vinden ben. Dat heeft een trieste reden. De laatste tijd word ik door mannen (tot nu toe 2) benaderd via mijn persoonlijke social media berichten. Mannen die hebben uitgevogeld wat mijn echte naam is (wat ik opzich geen ramp vind, als je het maar niet zomaar op dit forum gooit). Ze spreken mij aan met mijn forumnaan, en daarom weet ik dat het van hier komt. Ze sturen mij (ongevraagd) seksuele berichten en dickpicks met anonieme socialmedia accounts (via instagram en Twitter) Omdat ik vroeger officiele politieke functies heb vervuld is in de diepe krochten van het internet mijn telefoonnummer ook nog ergens op te vissen. Ik ben laatste meerdere malen opgebeld door een man die mij begroette met mijn forumnaam en aan de telefoon zat te hijgen (jullie kunnen de rest zelf wel invullen).

Ik heb het risico van dit delen afgewogen tegen het feit dat ik hierdoor misschien meer narigheid op me afkrijg afgewogen. Maar hé, ik ben een sterke meid die het belangrijk vindt om uit te spreken dat dit soort shit in deze maatschappij nog steeds gebeurt. En uit te spreken dat ik hier niet van gediend ben.

Ondanks dat, ben ik het forumplezier als gevolg van deze nare ervaring dan wel een beetje verloren. Wellicht dat die in de toekomst nog terug keert. Wie zal het weten.

Ik doe bij deze ook een oproep aan alle mannen voor als we straks weer in het voetbalstadion mogen zitten. Want ja, ook daar heb ik de afgelopen jaren heel veel ongewenste (seksuele) opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Spreek de mensen die dit doen hier op aan. Spreek je uit tegen seksisme in het voetbal.

Want voetbal is van ons allemaal.

Groet,

Tpf.
Ik kom nooit in dit forumonderdeel, dus ik zie dit nu pas. Wellicht geheel overbodig, maar ik wil voor de zekerheid toch zeggen dat ik hier niets mee te maken heb. Wij weten allebei dat ik weet wie je bent, maar ik heb je niet gebeld/gemaild, en ook je naam niet doorgegeven aan anderen. Hopelijk is het inmiddels weer rustig!
Hahaha bedankt voor deze ietwat late to the party reactie. De betreffende persoon is inmiddels opgepakt. Bleek een 20-jarige anonieme forummer c.q. puistenkop te zijn

Edit: Nouja opgepakt klinkt wel heftig. Laten we zeggen dat het is opgelost.
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 05 aug 2021, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dat is fijn om te horen!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Een forummer van hier?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 05 aug 2021, 22:15 Een forummer van hier?
Ik moet zorgvuldiger formuleren merk ik al. Met anonieme forummer bedoel ik iemand die actief mee leest maar zelf geen account heeft
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ha, een vrouw die niet duidelijk zegt wat ze bedoelt, dat is een unicum. :opzijnkop:
Laatst gewijzigd door Grasmat op 05 aug 2021, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

trouwepsvfan schreef: 05 aug 2021, 22:36
deninho32 schreef: 05 aug 2021, 22:15 Een forummer van hier?
Ik moet zorgvuldiger formuleren merk ik al. Met anonieme forummer bedoel ik iemand die actief mee leest maar zelf geen account heeft
Bekend onder de noemer ‘thebestof1913’ of iets in die trant?

Nee oké niet gaan vissen, fijn dat het is opgelost, ook al is seksisme, helaas, een structureel probleem..
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Door dit trage forum krijg ik flashbacks naar de dag dat Götze kwam. Dus ik blijf voorlopig refreshen, het is een voorteken!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Struviet schreef: 05 aug 2021, 22:42 Door dit trage forum krijg ik flashbacks naar de dag dat Götze kwam. Dus ik blijf voorlopig refreshen, het is een voorteken!
Krijgen we dadelijk toch nog een announce Messi filmpje :O
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Struviet schreef: 05 aug 2021, 22:42 Door dit trage forum krijg ik flashbacks naar de dag dat Götze kwam. Dus ik blijf voorlopig refreshen, het is een voorteken!
Ah, weten we meteen waarom de site zo traag is :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 05 aug 2021, 22:43 Krijgen we dadelijk toch nog een announce Messi filmpje
Te oud en past niet in systeem. Matige speler
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Wij hebben die Weltmeister al. Kun je van Messi niet zeggen. Small player
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Maikel_91 schreef: 05 aug 2021, 23:24
Grasmat schreef: 05 aug 2021, 22:43 Krijgen we dadelijk toch nog een announce Messi filmpje
Te oud en past niet in systeem. Matige speler
Hij mag wennen in Jong :D
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

De problemen zijn als het goed is verholpen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Vroeger kon je op mensen hun bijdragen antwoorden in een prive-bericht. Ik kan dat nu niet meer. Is hier een reden voor? Of is de manier gewijzigd en kan ik hem niet vinden?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 13 aug 2021, 20:28 Vroeger kon je op mensen hun bijdragen antwoorden in een prive-bericht. Ik kan dat nu niet meer. Is hier een reden voor? Of is de manier gewijzigd en kan ik hem niet vinden?
Ja niet iedereen zit te wachten op sexting :(
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 13 aug 2021, 20:30
trouwepsvfan schreef: 13 aug 2021, 20:28 Vroeger kon je op mensen hun bijdragen antwoorden in een prive-bericht. Ik kan dat nu niet meer. Is hier een reden voor? Of is de manier gewijzigd en kan ik hem niet vinden?
Ja niet iedereen zit te wachten op sexting :(
Je weet niet wat je mist
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 13 aug 2021, 20:30 Ja niet iedereen zit te wachten op sexting
Kregen inderdaad teveel meldingen van leden over [mention]Ykhim[/mention]
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond die optie echt nuttig, omdat je soms gewoon ff privé op een bericht wou reageren zonder dat je gelijk weer iedereen op je dak krijgt of wat dan ook. Een los privé bericht sturen vind ik dan gewoon onhandig, dan weet degene ook niet precies waar je nou op inhaakt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel_91 schreef: 13 aug 2021, 20:38Kregen inderdaad teveel meldingen van leden over @Ykhim
Ik hoorde jou niet klagen hoor. Ouwe snoepert. Alles voor opa zelf, zeker?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Iedereen was klaar met de berichten van hem wiens naam niet genoemd mag worden: [mention]Mercer[/mention]
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

trouwepsvfan schreef: 13 aug 2021, 20:40 Ik vond die optie echt nuttig, omdat je soms gewoon ff privé op een bericht wou reageren zonder dat je gelijk weer iedereen op je dak krijgt of wat dan ook. Een los privé bericht sturen vind ik dan gewoon onhandig, dan weet degene ook niet precies waar je nou op inhaakt
Allemaal hartstikke leuke grapjes, maar ik vind dat deze vraag wel serieus behandeld moet worden. Ik mis de functie ook wel.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ja, ik zou eigenlijk ook wel graag antwoord willen (en de optie terug als het kan)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

trouwepsvfan schreef: 13 aug 2021, 20:28 Vroeger kon je op mensen hun bijdragen antwoorden in een prive-bericht. Ik kan dat nu niet meer. Is hier een reden voor? Of is de manier gewijzigd en kan ik hem niet vinden?
Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dank.

Overigens is dat dus wel alleen bij desktop en niet via mobiel
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Desktopversie weergeven op mobiel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Problemen met het forum