Moderators/Admins

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ykhim schreef: 14 mar 2021, 16:55 Vertel, voordat tijn0 terug is.
Nee, straks krijg ik weer viespeuken van het forum in mn social media.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
tijn0

Maikel_91 schreef: 14 mar 2021, 16:49
RIO schreef: 14 mar 2021, 16:47 Hij lult gewoon uit zijn nek met zijn 0-4.
Klopt, maar dat heb ik hem ook gezegd. Zonder een hele tirade dat het een trol is en dat ik mijn account ga opheffen. Kwam warempel een gesprek op gang
Dat kan. Ik heb daar geen zin in. Als hij geen zin heeft om na veelvuldig vragen zijn stijl aan te passen, heb ik er geen zin meer in. [mention]Ardbeg[/mention] stelt terecht vast dat het maar een forum is, en ik heb alleen zin om daar veel tijd aan te besteden, als ik het gevoel heb van een vriendengroep. De tijd dat je elkaar gaat stangen met extreme standpunten om tot een gesprek te komen, heb ik in mijn puberteit achter mij gelaten.

Daarnaast werd ik ooit lid toen het misging met Reker, waarin ik het voor hem opnam, dus ik ben al verkeerd begonnen met forummen en dan heeft PSV sindsdien in 13 jaar ook nog eens maar 3 titels binnengeharkt. Dus ik denk dat het alleen maar beter kan gaan zonder mij.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Maar even serieus [mention]tijn0[/mention] je kunt toch ook een soort afkoelperiode doen dat je ffe een paar week niet posts en het even aankijkt. Heb ik zelf de afgelopen weken ook gedaan na een nare ervaring. En toen dacht ik na een paar weken; nou, ik ga er toch maar weer voor.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

[mention]tijn0[/mention] kan je je aanmelden op het Ajax forum (als dat bestaat)?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lezen [mention]ShovingNE2[/mention] Tijn heeft het over Dnnh
Laatst gewijzigd door RIO op 14 mar 2021, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik denk dat ie Deninho bedoelt, je bent een bijzonder mens Shoving. Maar niet het centrum van het universum, dat zijn onze Amsterdamsche vrienden namelijk al.
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

trouwepsvfan schreef: 14 mar 2021, 16:58
Ykhim schreef: 14 mar 2021, 16:55 Vertel, voordat tijn0 terug is.
Nee, straks krijg ik weer viespeuken van het forum in mn social media.
Je bedoeld ardjebeg die weer een weekendje verlof heeft. Zo’n enkelband weerhoudt je niet van het internet 🤣
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

RIO schreef: 14 mar 2021, 17:03 Lezen @ShovingNE2 Tijn heeft het over Dnnh
Verdomd. Ik schrok al man.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heissenberrug schreef: 14 mar 2021, 17:03 Ik denk dat ie Deninho bedoelt, je bent een bijzonder mens Shoving. Maar niet het centrum van het universum, dat zijn onze Amsterdamsche vrienden namelijk al.
jajajajajajajajajaja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Kezmania schreef: 14 mar 2021, 17:04
trouwepsvfan schreef: 14 mar 2021, 16:58

Nee, straks krijg ik weer viespeuken van het forum in mn social media.
Je bedoeld ardjebeg die weer een weekendje verlof heeft. Zo’n enkelband weerhoudt je niet van het internet 🤣
Waar slaat dit nou weer op? Met je achterlijke pogingen de hele tijd om hem uit de tent te lokken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zullen we dit gewoon Gastenboek gaan noemen. Voor old times sake?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

TomPSV schreef: 14 mar 2021, 17:05
Kezmania schreef: 14 mar 2021, 17:04

Je bedoeld ardjebeg die weer een weekendje verlof heeft. Zo’n enkelband weerhoudt je niet van het internet 🤣
Waar slaat dit nou weer op? Met je achterlijke pogingen de hele tijd om hem uit de tent te lokken.
Je vergist je hoor. We zijn juist aan elkaar gewaagd en sturen elkaar geregeld DM’s. Maar omdat hij mij in het verleden veelvoudig Ajax fan heeft genoemd heb ik hem er graag voor over als hij weer eens gedrag vertoond waar een psychiater van in zijn of haar handjes wrijft.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania schreef: 14 mar 2021, 17:04
trouwepsvfan schreef: 14 mar 2021, 16:58

Nee, straks krijg ik weer viespeuken van het forum in mn social media.
Je bedoeld ardjebeg die weer een weekendje verlof heeft. Zo’n enkelband weerhoudt je niet van het internet 🤣
Had je hier vorige week niet al een waarschuwing voor gekregen? Dit soort vergaande op de man opmerkingen richting een ander.

Om dit zo snel daarna te weer te doen is wel heel dom.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kezmania schreef: 14 mar 2021, 17:04Je bedoeld ardjebeg die weer een weekendje verlof heeft. Zo’n enkelband weerhoudt je niet van het internet 🤣
Ik wilde me vandaag inhouden, maar werkelijk: donder op man. Laagvloerse provocatie. Laat Ardbeg met rust. De man heeft het oprecht lastig genoeg in privéopzicht en dan ga jij hier nog een beetje extra zuigen.

Echt, rot een eind op hoor.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Het was vast KayPSV, Erickpsvkampioen of een van de andere trollen. De rest hier heb ik allemaal hoog(er) zitten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kay PSV, hoop dat je failliet bent met je kut kroeg. Ik koop je inboedel en pis alle flessen vol.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik denk oprecht dat Kay een soort Trevor is van GTA 5 :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik heb ff een trio met [mention]trouwepsvfan[/mention] en gelijk staat hier een topic in de fik.

Ohja en als je vorige week al een waarschuwing hebt gehad, blijkbaar, laat [mention]Ardbeg[/mention] dsn gewoon lekker met rust
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 14 mar 2021, 17:20 Ik heb ff een trio met @trouwepsvfan en gelijk staat hier een topic in de fik.

Ohja en als je vorige week al een waarschuwing hebt gehad, blijkbaar, laat @Ardbeg dsn gewoon lekker met rust
Kom eens terug naar bed jij
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Like als dit je favoriete forum topic is. Dit heeft alles, emotioneel, agressie, erotiek en humor.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind dit oprecht het meest vermakelijke topic van allemaal. Als je ziet dat hier gepost is, dan ga je direct naar de keuken voor popcorn.

Ook mooi dat alle leden begrijpen wanneer een situatie stevig genoeg is om hier een post te plaatsen. Zit nou nooit een eerste post bij waarvan je denkt dat het beter in een ander topic geplaatst had kunnen worden. Altijd bullseye of toch zeker 180.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik wil het toch in zijn geheel adresseren:

Het zal jullie vast zijn opgevallen dat ik wat minder scherp in de wedstrijd zit tegen mensen op het forum. Ik ben nog een beetje oldschool op die manier dat een veeg uit de pan de normale gang van zaken was en niet te serieus werd genomen.

Ik vind het ook goed om naar mezelf te kijken en ondanks dat ik bepaalde reacties ver overtrokken vind en sommige mannen wel héél gevoelig, zoals de beste jongen hier boven; is het beter om te focusen op wat je zelf wat anders kan doen. Vergis je niet, ik ga niet ineens lopen mieten op dit forum maar bepaalde dingen anders verwoorden is geen overbodige luxe. Dat geldt niet alleen voor mij.

Dat gezegd hebbende: Dank voor de bijval. Ik voel me geenszins geprovoceerd en laat het links liggen. Da's ongeveer het enige mooie van erg vervelende dingen meemaken. Je gaat erg relativeren. Het maakt allemaal niet zo veel uit.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zojuist verwikkeld in een tamelijk heftige zoom discussie met wat bekenden vwb het resultaat.
Dus heb ik wat postjes gemist in dit topic.

Ook van mij een oproep aan [mention]tijn0[/mention] om toch op dit forum te blijven.
Ik lees zijn - vaak informatieve - posten graag. Bovendien een van de oudgedienden die zijn sporen dik heeft verdiend.

[mention]Deninho32[/mention] heb ik in al die tijd leren kennen als redelijk "tegendraads" dus op zich wmb een interessante poster. Misschien dat zijn postings soms wat emoties oproepen maar hij wordt nooit persoonlijk nmi.

Dus graag blijven posten, mijne heren.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ailon schreef: 14 mar 2021, 17:32 Zojuist verwikkeld in een tamelijk heftige zoom discussie met wat bekenden vwb het resultaat.
Dus heb ik wat postjes gemist in dit topic.
Godver, zat jij nu weer met Mo te zoomen, terwijl ie onderweg van het veld naar de kleedkamer was?!

[mention]Ardbeg[/mention]: mooi hoe je dit oppakt. Hulde.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs85 schreef: 14 mar 2021, 17:45
Ailon schreef: 14 mar 2021, 17:32 Zojuist verwikkeld in een tamelijk heftige zoom discussie met wat bekenden vwb het resultaat.
Dus heb ik wat postjes gemist in dit topic.
Godver, zat jij nu weer met Mo te zoomen, terwijl ie onderweg van het veld naar de kleedkamer was?!
Mo heeft totaal geen benul wat zoom is. Verschijnt alleen in dat zielloze clubhouse :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Naderhand op Zoom afspreken om de wedstrijd te bediscussiëren. Dat is toch wel ‘hardcore’. Ik moet er niet aan denken, en dat staat nog los van de videomeetingterreur an sich. Geen idee of ik je nu welgemeende complimenten moet geven of er, uit blijk van medelijden, een extra pilsje voor moet opentrekken, ailon.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Moderators/Admins