Moderators/Admins

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Bespreek hier zaken omtrent moderators en admins.
Likes voor Maikel :
Marcel0409
tijn0

Is dit een valstrik?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat is je favoriete film? Wat zijn de drie favoriete snacks van Shoving? En gaat nilssonH liever op vakantie naar de stad of toch de natuur?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 13 dec 2020, 20:40 Wat is je favoriete film? Wat zijn de drie favoriete snacks van Shoving?
Shaving Ryan's Private.

1. Iberico Salchichon
2. Gevulde paprikaatjes met kaas
3. Oude kaas met Doesburgse mosterd
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 13 dec 2020, 20:54
Ykhim schreef: 13 dec 2020, 20:40 Wat is je favoriete film? Wat zijn de drie favoriete snacks van Shoving?
Shaving Ryan's Private.

1. Iberico Salchichon
2. Gevulde paprikaatjes met kaas
3. Oude kaas met Doesburgse mosterd
High maintenance deze man..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 13 dec 2020, 20:40 Wat is je favoriete film? Wat zijn de drie favoriete snacks van Shoving? En gaat nilssonH liever op vakantie naar de stad of toch de natuur?
Dat is makkelijk...

1. Howard the Duck
2. Kipkroket, satekroket, kalfskroket (hij is een fe(bo)tisjist)
3. Stad (24 uur bespieden van stuiterende grasshoppers in z'n achtertuin)
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Was dit een beetje wat je in gedachten had toen je op de knop klikte om dit topic aan te maken [mention]Maikel_91[/mention] ? :lol:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 13 dec 2020, 21:17 Was dit een beetje wat je in gedachten had toen je op de knop klikte om dit topic aan te maken @Maikel_91 ? :lol:
Ja, algemeen bekend dat Ykhim een crush heeft op de admins. Die pakt gelijk zijn kans om ons beter te leren kennen.

Die staat binnenkort bij Shoving voor de deur met gevulde paprika's
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lekker!!!

Kordaat 0.0 staat klaar. Op wedstrijddagen gewoon Grolsch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Blij dat hij het vooralsnog bij adminnetjes houdt. Houden jullie hem nog maar even bezig dan voordat hij overstapt naar leden van verdienste... :?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb wel met Maikel te doen hoor. De hele dag moet hij trollen zien te ontmaskeren, moet Ardbeg toegesproken worden of moet hij Boscagli veren in de reet steken. Er is niet eens tijd om rustig te tinderen of om de vriendin van Sensation te bellen.

Vervolgens doet hij zijn werk en opent 'ie eens een noodzakelijk topic, komt een of andere bijdehande knul de boel verstieren. En voor je het weet kunnen collegamods ook niet meer bijspringen omdat ze samen met andere forumleden gevulde paprika's eten en Kordaat 0.0 drinken. Lastig.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 13 dec 2020, 21:31 Ik heb wel met Maikel te doen hoor. De hele dag moet hij trollen zien te ontmaskeren, moet Ardbeg toegesproken worden of moet hij Boscagli veren in de reet steken. Er is niet eens tijd om rustig te tinderen of om de vriendin van Sensation te bellen.

Vervolgens doet hij zijn werk en opent 'ie eens een noodzakelijk topic, komt een of andere bijdehande knul de boel verstieren. En voor je het weet kunnen collegamods ook niet meer bijspringen omdat ze samen met andere forumleden gevulde paprika's eten en Kordaat 0.0 drinken. Lastig.
Terwijl ik hem gewoon wil helpen met ontmaskeren😞
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 13 dec 2020, 21:31 Ik heb wel met Maikel te doen hoor. De hele dag moet hij trollen zien te ontmaskeren, moet Ardbeg toegesproken worden of moet hij Boscagli veren in de reet steken. Er is niet eens tijd om rustig te tinderen of om de vriendin van Sensation te bellen.

Vervolgens doet hij zijn werk en opent 'ie eens een noodzakelijk topic, komt een of andere bijdehande knul de boel verstieren. En voor je het weet kunnen collegamods ook niet meer bijspringen omdat ze samen met andere forumleden gevulde paprika's eten en Kordaat 0.0 drinken. Lastig.
Dit klopt niet.
Ik maak altijd tijd voor de vriendin van Sensation.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Maikel_91 schreef: 13 dec 2020, 21:44
Ykhim schreef: 13 dec 2020, 21:31 Ik heb wel met Maikel te doen hoor. De hele dag moet hij trollen zien te ontmaskeren, moet Ardbeg toegesproken worden of moet hij Boscagli veren in de reet steken. Er is niet eens tijd om rustig te tinderen of om de vriendin van Sensation te bellen.

Vervolgens doet hij zijn werk en opent 'ie eens een noodzakelijk topic, komt een of andere bijdehande knul de boel verstieren. En voor je het weet kunnen collegamods ook niet meer bijspringen omdat ze samen met andere forumleden gevulde paprika's eten en Kordaat 0.0 drinken. Lastig.
Dit klopt niet.
Ik maak altijd tijd voor de vriendin van Sensation.
Thanks nog daarvoor :) Ik kan al weken gewoon rustig de wedstrijden kijken!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 14 dec 2020, 09:38 Thanks nog daarvoor Ik kan al weken gewoon rustig de wedstrijden kijken!
Zij is er ook erg content mee appte ze me net :mrgreen:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hebben we een foto? #askingforatroll
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Nee, die heeft alleen Shoving. Viespeukjes :mrgreen:
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Maikel_91 schreef: 06 jan 2021, 14:02 Word ook gewoon gedaan wanneer wij het onterecht vinden.

Laat dat soort dingen maar aan ons over Juancho ;)
'Als wij het onterecht vinden' is wel heel breed. Ik kan me herinneren dat bij mij ook niet werd opgetreden tegen degene die me een trol vonden (en een enkele admin deed lekker mee), pas na tig keer dezelfde beschuldigingen vinden jullie het 'onterecht.' En zelfs dan wordt er een keertje vertelt dat het niet meer nodig is i.p.v. dat er tegen opgetreden wordt. Na mij heb ik nog genoeg andere gevallen gezien.

Ik constateer dat als jullie treden er dus niet tegen op. Die reactie van GillesdelaCroquette en Gestelnaar horen helemaal niet op het forum thuis, die kunnen ze in een pb'tje naar jullie sturen. En doen ze dat toch op het forum zelf, kunnen jullie zo'n reactie gewoon verwijderen. Jullie kiezen ervoor daar niet tegen op te treden. Beetje schijnheilig nu te doen alsof dat wel zo 'als wij het onterecht vinden.'
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je constateert maar een eind weg. We gaan geen discussie van een week geleden weer opnieuw starten. Als iets je in de toekomst niet bevalt: kaart het vooral aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Wat mij betreft is dit een lopend punt en niet iets wat in het verleden gebeurd is. Ik vraag niet om met terugwerkende kracht de reacties alsnog te verwijderen, maar kaart aan waar het in mijn ogen mis gaat, en (daarmee) waar het in de toekomst beter kan in mijn ogen. De discussie hoeft van mij ook niet opnieuw opgestart te worden, de meeste hebben hun zegje namelijk al wel gedaan. Ik nog niet, ik lees de discussie nu pas, en wilde er ook graag mijn zegje over doen.

Wat jij verder met mijn "constatering" doet, is helemaal aan jou. In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt genomen 'm toch even te lezen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gewoon niet modereren, behalve om troll-accounts te verwijderen of mensen te bannen die continu te ver gaan. Dat een hoop gasten hier zich gedragen als Tagliafico of Suarez door discussies hard aan te gaan en vervolgens te zeiken als ze een keer een stootje terugkrijgen, moet je geen energie in willen steken. Posts verwijderen leidt tot dit soort discussies, terwijl het gewoon (eventueel corrupte) vrijwilligers zijn, die dit erbij doen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Thijs85[/mention]
Nee niet mee eens, moderatie is gewoon nodig. Als we alles laten gaan dan loopt het uit de klauwen.
Het is niet altijd enorm groot en zichtbaar wat we doen, soms is het hier en daar even een woordje weghalen omdat iemand in de emotie een wat te stevige krachtterm gebruikt. Maar als we dat niet zouden doen dan is het geheid zo dat iemand erover gaat vallen en dan krijg je gedoe.

We hebben 'niet modereren' geprobeerd met de maatschappelijke topics, was een succes wat ertoe leidde dat die gehele topics weg zijn nu.

Wil ons als mods niet belangrijker maken dan we zijn, maar het is wel iets dat nodig is. Het forum is te groot om het niet te doen.
We proberen wel zoveel mogelijk te laten gaan, alleen soms moet er even aan de rem getrokken worden.


Maar even wat vrolijks, er zit iets moois aan te komen :)
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maikel_91 schreef: 12 jan 2021, 18:55
Maar even wat vrolijks, er zit iets moois aan te komen :)
Is het nu echt bijna zover?... ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Heruone[/mention] ga ervan uit dat het niet lang meer duurt nu
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

De website voor de kerst?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Moderators/Admins