Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

JuulEllerman schreef: 11 nov 2020, 23:01
ComeOnPSV schreef: 11 nov 2020, 22:55 Welkom! Nee hoor telekestsupporters heb je in 020.
Ik ben anders wel echt superfan van de teletekst app. Van oudsher weet je gewoon precies waar je daar welke info haalt. 818 819 829 830 840 841. :P
Welkom Teletekstfanboy. Het is ook nog een tijd 850 geweest :D.

Vroeger drukte ik dan op het kruisje, Als er vervolgens een lijn in je beeld kwam, betekende dat er een doelpunt was gevallen.... gouden tijden... is dat nog steeds?
Saibari is underrated.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Vruuger was het toch ook altijd 650 en 651 voor de staan? Voor ze naar de 800 gingen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Jazeker!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jerommeke
Ballenjongen
2
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2021

Hallo allemaal,

Vroeger een account op netwerk.to gehad, was niet heel actief daar. Toen die heel lang dicht bleef uiteindelijk een account op een ander forum aangemaakt. Ongeveer een maandje terug op twitter zag ik een link naar dit forum, sindsdien lees ik hier regelmatig mee. Vooral het flightradar topic vind ik geinig om mee te lezen.

Nu heb ik hier dus ook maar een account aangemaakt, zodat ik niet telkens terug moet zoeken welke berichten ik wel of niet gelezen heb. Verwacht dat ik vooral een "lurker" zal zijn, maar zal vast her en der wel een aanvulling doen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Welkom!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Jerommeke schreef: 10 jun 2021, 18:29 Hallo allemaal,

Vroeger een account op netwerk.to gehad, was niet heel actief daar. Toen die heel lang dicht bleef uiteindelijk een account op een ander forum aangemaakt. Ongeveer een maandje terug op twitter zag ik een link naar dit forum, sindsdien lees ik hier regelmatig mee. Vooral het flightradar topic vind ik geinig om mee te lezen.

Nu heb ik hier dus ook maar een account aangemaakt, zodat ik niet telkens terug moet zoeken welke berichten ik wel of niet gelezen heb. Verwacht dat ik vooral een "lurker" zal zijn, maar zal vast her en der wel een aanvulling doen.
Welkom hier! Kun je je meteen inschrijven voor de EK-Pool!
EK-POOL 2021
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Flightradar topic geinig?

Bloed serieus man. 😂

Welkom hier sterke man
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hoi!

Ik ben Revolinho, ook oud-lid van het oude forum. Ben daar in 2004 lid geworden, min of meer tijdens de van Persie-soap destijds. 41 jaar, Suri-hindoestaans, geboren en getogen in Den Haag en Amsterdam, momenteel woonachtig in Rdam.

Inmiddels al enorm liefdevolle interacties gehad met de andere leden, maar ik denk ik introduceer me nog even.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En voorzitter van de Donyell Fanclub :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Hallo allemaal. Ik heb me nu eindelijk eens aangemeld na jarenlang meegelezen te hebben. Lijkt me leuk om met gelijkgestemden te kunnen praten over de mooiste club in Nederland.

Ik ben 40 jaar oud en al sinds klein menneke PSV fan. Eerste wedstrijd was PSV-Fortuna eind jaren 80 waar Ronald Koeman de enige treffer scoorde. Toen nog met die geweldige diepe doelnetten.

Ik kom oorspronkelijk uit de hoofdstad van Limburg maar heb naast PSV ook een zwak voor Fortuna ( ja, geen MVV inderdaad 😉). Daarnaast is Manchester United sinds mijn jeugd de club die ik volg in het buitenland. Weinig te vieren de laatste jaren helaas.

Uiteraard heb ik niks met die clubs uit Amsterdam en Rotterdam Zuid. De riooljournalistiek in NL evenmin. Tevens geen sympathie voor clubs als Barcelona, PSG en de blauwe kant van Manchester.

Ik zal waarschijnlijk niet heel veel posten maar zal zeker mijn bijdrage leveren in bepaalde topics. Heb er zin!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Welkom [mention]Kingfisher[/mention]!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Welkom hier!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Danib09
Ballenjongen
3
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoi mede PSV’ers,

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het heel interessant om meningen van mede supporters te lezen, vooral meningen die ik ook deel.

Om deze reden heb ik me besloten aan te melden. Ik vind de transferperiodes vooral altijd hele spannende tijden, en zodoende heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik lid geworden.

Ik hoop op prettige discussies en een leuke tijd hier op het forum. Ik wens jullie en natuurlijk PSV ook een goede transferzomer en het kampioenschap(pen).
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Hallo Bamzaaier
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Welkom!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Danib09 schreef: 10 jul 2021, 18:25 Hoi mede PSV’ers,

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het heel interessant om meningen van mede supporters te lezen, vooral meningen die ik ook deel.

Om deze reden heb ik me besloten aan te melden. Ik vind de transferperiodes vooral altijd hele spannende tijden, en zodoende heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik lid geworden.

Ik hoop op prettige discussies en een leuke tijd hier op het forum. Ik wens jullie en natuurlijk PSV ook een goede transferzomer en het kampioenschap(pen).
Ehhh… is dit niet letterlijk dezelfde posts als [mention]Bamzaaier[/mention] in het Positieve Supporters topic? Of is dat de grap? :wonder:
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Jij bent ook niet helemaal nieuw Dani, dat weet je zelf ook wel ;)
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dani die Portujood die Lodewijks tegen zijn hoofd schopte?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs85 schreef: 10 jul 2021, 18:31
Danib09 schreef: 10 jul 2021, 18:25 Hoi mede PSV’ers,

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het heel interessant om meningen van mede supporters te lezen, vooral meningen die ik ook deel.

Om deze reden heb ik me besloten aan te melden. Ik vind de transferperiodes vooral altijd hele spannende tijden, en zodoende heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik lid geworden.

Ik hoop op prettige discussies en een leuke tijd hier op het forum. Ik wens jullie en natuurlijk PSV ook een goede transferzomer en het kampioenschap(pen).
Ehhh… is dit niet letterlijk dezelfde posts als @Bamzaaier in het Positieve Supporters topic? Of is dat de grap? :wonder:

Ja. Als je zo binnenkomt..
Gebruikersavatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
2
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2021
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Hallo,

Kreeg als advies om mezelf hier voor te stellen nadat mijn post verwijderd was.
Dus bij deze…

Heel wat jaren actief geweest op PSV.netwerk.to, van alles meegemaakt. Van 7ronaldo7 naar andere insiders die via hun oom informatie kregen. Erg leuk en het blijft interessant om te lezen.

Ik zie lees dat er weer veel oude bekende actief zijn hier. Erg leuk om van de meeste weer iets te horen.

Op naar weer een mooi seizoen, al zal dat weer ontzettend zwaar worden met Schmidt voor de groep…
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Haha. Wat is dit nu weer?
Gebruikersavatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
2
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2021
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Thijs85 schreef: 10 jul 2021, 18:50 Haha. Wat is dit nu weer?
Nieuw? Stel je voor!
Of is het niet goed genoeg?
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Danib09
Ballenjongen
3
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 10 jul 2021, 18:31
Danib09 schreef: 10 jul 2021, 18:25 Hoi mede PSV’ers,

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het heel interessant om meningen van mede supporters te lezen, vooral meningen die ik ook deel.

Om deze reden heb ik me besloten aan te melden. Ik vind de transferperiodes vooral altijd hele spannende tijden, en zodoende heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik lid geworden.

Ik hoop op prettige discussies en een leuke tijd hier op het forum. Ik wens jullie en natuurlijk PSV ook een goede transferzomer en het kampioenschap(pen).
Ehhh… is dit niet letterlijk dezelfde posts als @Bamzaaier in het Positieve Supporters topic? Of is dat de grap? :wonder:
Hahaha pure toeval denk ik
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tuurlijk.

Maar Danib09, je had rood hier he? Of moet ik zeggen [mention]Danibb09[/mention] ?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Er is weer een blik opengetrokken.
Danib09
Ballenjongen
3
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 10 jul 2021, 19:13 Tuurlijk.

Maar Danib09, je had rood hier he? Of moet ik zeggen @Danibb09 ?
Iedereen bedankt voor de prachtige weken dat ik dit account heb kunnen gebruiken, mijn dekmantel is vervallen.. Vaarwel allen :wall:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuw? Stel je voor!