Forumonderdelen en suggesties

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dus dat browserscherm is irritant, maar het ontbreken van die functionaliteit ook? :wonder:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Je hoeft er niks mee te doen. Was gewoon een vraag.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 23 okt 2022, 16:02 Neuh komt waarschijnlijk omdat het een snelkoppeling is. Vind dat juist fijn, zo'n browser scherm is super irritant.
Jij VINDT het super irritant. Ik niet. En nu?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Juancho schreef: 23 okt 2022, 16:04 Je hoeft er niks mee te doen. Was gewoon een vraag.
Ik denk dat zoiets lastig is te implementeren, maar het is ook totaal onnodig. Doordat jij slechts een deel van je browser gebruikt werkt het niet. Dus dat irritante heb je zelf veroorzaakt :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Chrome heeft het ook niet direct hoor. Moet je ook eerst doorklikken.

Afbeelding
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Wedden van niet?
Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja dat zeg ik, dan moet je doorklikken. 🤔. Maargoed, never mind, was gewoon een vraag. Je hoeft er niks mee te doen nogmaals.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Doorklikken? Je kunt gewoon de pagina verversen waar je dan ook bent op die pagina.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 23 okt 2022, 14:05 Gezien de resultaten van AZ en Slot’s Feyenoord zou ik het passend vinden als @Menno1 wordt gedegradeerd tot Menno2.
This did not age well
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Is zo’n middelvinger nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 middelvingers van dezelfde clown gekregen te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sorry, kon deze echt niet laten. :whistle:

Je hebt op deze manier ook wel een punt qua toegevoegde waarde. Lijkt me niet het juiste gebruik.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 26 okt 2022, 11:42 Is zo’n middelvinger nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 middelvingers van dezelfde clown gekregen te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
Vervang in je post hierboven de middelvinger door bewust iedere week meermaals PSV een verlies toeschrijven. Zie je dan de ironie? Het was maar een reactie op al die negatieve posts van jou. Ik open in de ochtend het forum en zie alleen maar 5-0 verlies tegen ajax dit, 3-0 verlies tegen NEC dat. Denk geef een keer een koekje van eigen deeg. Maar als ik had geweten dat je lichtgeraakt bent, dan had ik het achterwege gelaten.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

PCGC schreef: 26 okt 2022, 11:42 Is zo’n middelvinger nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 middelvingers van dezelfde clown gekregen te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
Zoals hierboven al gesteld: is dat wekelijkse negativisme nu echt nodig? In jouw plaats zou ik moe van mijzelf worden. Het staat je natuurlijk vrij, maar je roept toch wel dergelijke reacties op. Of het nu een middelvingertje is of wat er verder wordt neergeschreven. En geef toe: je vindt het maar wat lekker :indexfinger:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

PCGC schreef: 26 okt 2022, 11:42 Is zo’n middelvinger nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 middelvingers van dezelfde clown gekregen te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
Elke keer als ik over dit forum scroll krijg ik de nodige middelvingers van [mention]deninho32[/mention] Derksen. Maar misschien wel een idee om de optie in te bouwen dat als je iemand 3x een middelvinger hebt gegeven dat diegene dan automatisch op de negeerlijst komt? Win-win situatie. :mrgreen:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 26 okt 2022, 12:43
PCGC schreef: 26 okt 2022, 11:42 Is zo’n middelvinger nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 middelvingers van dezelfde clown gekregen te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
Vervang in je post hierboven de middelvinger door bewust iedere week meermaals PSV een verlies toeschrijven. Zie je dan de ironie? Het was maar een reactie op al die negatieve posts van jou. Ik open in de ochtend het forum en zie alleen maar 5-0 verlies tegen ajax dit, 3-0 verlies tegen NEC dat. Denk geef een keer een koekje van eigen deeg. Maar als ik had geweten dat je lichtgeraakt bent, dan had ik het achterwege gelaten.
Ik bepaal zelf wat ik post, of dat in jou ogen nu negatief is of niet.
Als het je niet aanstaat, dan negeer je me maar. Doe ik ook bij een zeker iemand, en geloof me dat werkt heerlijk! Nooit meer in de verleiding om te reageren met flauwe smileys, of slechte oneliners, perfect.

Ik geef alleen aan dat een middelvinger om het minste of geringste jou niet echt bijdraagt aan het doel van een forum.

En daarbij, een middelvinger omdat ik zeg: “ik zie ajax wel winnen”, als je dan een middelvinger als reactie ziet als koekje van eigen deeg, dan is het wel erg triest gesteld. Maar he, zoals ik al zei even goede vrienden als de middelvinger blijft.
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

psvgouda schreef: 26 okt 2022, 12:49
PCGC schreef: 26 okt 2022, 11:42 Is zo’n middelvinger nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 middelvingers van dezelfde clown gekregen te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
Zoals hierboven al gesteld: is dat wekelijkse negativisme nu echt nodig? In jouw plaats zou ik moe van mijzelf worden. Het staat je natuurlijk vrij, maar je roept toch wel dergelijke reacties op. Of het nu een middelvingertje is of wat er verder wordt neergeschreven. En geef toe: je vindt het maar wat lekker :indexfinger:
Jij vindt het negatief, ik VIND het realiteit en het is mijn mening. Reageer niet, als het je niet aanstaat. Of nog beter, zet me lekker op negeer, alles opgelost.

Een middelvinger omdat je het niet kunt velen dat iemand denkt dat we gaan verliezen , wow, dan heb je een laag incasseringsvermogen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je doet wanneer iemand echt iets vervelends bij je doet…die is zijn leven niet meer veilig denk ik.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 26 okt 2022, 14:50
Standbeeld schreef: 26 okt 2022, 12:43
Vervang in je post hierboven de middelvinger door bewust iedere week meermaals PSV een verlies toeschrijven. Zie je dan de ironie? Het was maar een reactie op al die negatieve posts van jou. Ik open in de ochtend het forum en zie alleen maar 5-0 verlies tegen ajax dit, 3-0 verlies tegen NEC dat. Denk geef een keer een koekje van eigen deeg. Maar als ik had geweten dat je lichtgeraakt bent, dan had ik het achterwege gelaten.
Ik bepaal zelf wat ik post, of dat in jou ogen nu negatief is of niet.
Helemaal goed, er zegt toch ook niemand dat je iets niet mag posten? Zolang het maar binnen de kaders van de forumregels blijft, denk ik.
Als het je niet aanstaat, dan negeer je me maar. Doe ik ook bij een zeker iemand, en geloof me dat werkt heerlijk! Nooit meer in de verleiding om te reageren met flauwe smileys, of slechte oneliners, perfect.
Dat vind ik persoonlijk te makkelijk. Ik ben geen persoon die iemand op negeer zet als mij iets niet bevalt. Bij mij staat niemand op negeer en dat wil ik graag zo houden.
Ik geef alleen aan dat een middelvinger om het minste of geringste jou niet echt bijdraagt aan het doel van een forum.
Het was niet eens echt serieus bedoeld, gewoon een keer wat tegenwicht bieden. Je snapt toch zelf ook wel dat je iedere keer wat de wereld inslingert wat aversie oproept? Maar zodra er ook daadwerkelijk tegenin gegaan wordt dan is de wereld te klein. Dan is het alleen uitdelen maar dan weet ik dat je er verder eigenlijk geen (vergelijkbare) reactie op kan hebben. Dat weet ik dat nu, het was ook niet per se mijn intentie om hier zo een grote discussie over te starten, maar wel om je eens wat bewust te maken. Verder "even goede vrienden".

Ik denk trouwens dat die middelvinger er ook enkel bij zit als "grap" toch? Volgens mij ben jij de enige die het persoonlijk oppakt. Maar misschien is het geen goede toegevoegde waarde als mensen het van de buitenkant niet op (het hebben van geen) waarde weten te schatten.
En daarbij, een middelvinger omdat ik zeg: “ik zie ajax wel winnen”, als je dan een middelvinger als reactie ziet als koekje van eigen deeg, dan is het wel erg triest gesteld. Maar he, zoals ik al zei even goede vrienden als de middelvinger blijft.
Je kan er nu verontwaardigd één dingetje uitpikken, maar het is natuurlijk een patroon.

Zoals ik al zei ik wist niet dat ik je hier zo mee zou raken, anders had ik dit via PM afgehandeld.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 26 okt 2022, 11:42 Is zo’n wekelijkse voorspelling van verlies nou echt nodig?

Boeit niet verder, even goede vrienden als ie blijft, maar ik merk, na 5 voorspellingen van dezelfde clown gezien te hebben, dat ik niet de behoefte heb überhaupt nog normaal te reageren op hem/haar.
Niet echt bevordelijk voor de sfeer lijkt me.
Ik zie het nut van die middelvinger ook niet, überhaupt niet van die toevoeging van smilies (alleen een duimpje omhoog is prima), maar als ik jouw post zo wijzig als het bovenstaande klopt 'ie ook.

Waarbij jouw gebruikelijke vriendelijke reactie "Ik bepaal zelf wat ik post, of dat in jou ogen nu negatief is of niet." ook zou gelden voor de volgende reactie op jouw oorspronkelijke post: "Ik bepaal zelf wat ik als smiley toevoeg, of dat in jou ogen nu negatief is of niet."

Oftewel, je hebt best een punt. Maar de door jou gebruikte argumenten kunnen net zo makkelijk richting je eigen posts gebruikt worden.
Veelzeggend.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

[mention]PCGC[/mention] 😘
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

PCGC schreef: 26 okt 2022, 14:54
psvgouda schreef: 26 okt 2022, 12:49
Zoals hierboven al gesteld: is dat wekelijkse negativisme nu echt nodig? In jouw plaats zou ik moe van mijzelf worden. Het staat je natuurlijk vrij, maar je roept toch wel dergelijke reacties op. Of het nu een middelvingertje is of wat er verder wordt neergeschreven. En geef toe: je vindt het maar wat lekker :indexfinger:
Jij vindt het negatief, ik VIND het realiteit en het is mijn mening. Reageer niet, als het je niet aanstaat. Of nog beter, zet me lekker op negeer, alles opgelost.

Een middelvinger omdat je het niet kunt velen dat iemand denkt dat we gaan verliezen , wow, dan heb je een laag incasseringsvermogen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je doet wanneer iemand echt iets vervelends bij je doet…die is zijn leven niet meer veilig denk ik.
Kan mij niet herinneren een middelvinger te hebben geplaatst bij jouw posting... :wonder: Ooit. Bij wie dan ook. Maar omdat je dat wellicht toch fijn vindt, vooruit :finger: Kun je weer rustig naar bed. Zie daar overigens evenmin de meerwaarde van in, daarom doe ik dat ook niet. Negeren ook niet. Ergeren ook niet echt, sorry. Wel: verbaasd zijn over dergelijk gedrag, da's alles. Ik zie er de lol niet van in. 'Realistisch', tja...
P.s. de reactie was niet direct persoonlijk bedoeld, neem ik aan? :mrgreen: Kusjes. Doei!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 26 okt 2022, 15:09
PCGC schreef: 26 okt 2022, 14:50

Ik bepaal zelf wat ik post, of dat in jou ogen nu negatief is of niet.
Helemaal goed, er zegt toch ook niemand dat je iets niet mag posten? Zolang het maar binnen de kaders van de forumregels blijft, denk ik.
Als het je niet aanstaat, dan negeer je me maar. Doe ik ook bij een zeker iemand, en geloof me dat werkt heerlijk! Nooit meer in de verleiding om te reageren met flauwe smileys, of slechte oneliners, perfect.
Dat vind ik persoonlijk te makkelijk. Ik ben geen persoon die iemand op negeer zet als mij iets niet bevalt. Bij mij staat niemand op negeer en dat wil ik graag zo houden.
Ik geef alleen aan dat een middelvinger om het minste of geringste jou niet echt bijdraagt aan het doel van een forum.
Het was niet eens echt serieus bedoeld, gewoon een keer wat tegenwicht bieden. Je snapt toch zelf ook wel dat je iedere keer wat de wereld inslingert wat aversie oproept? Maar zodra er ook daadwerkelijk tegenin gegaan wordt dan is de wereld te klein. Dan is het alleen uitdelen maar dan weet ik dat je er verder eigenlijk geen (vergelijkbare) reactie op kan hebben. Dat weet ik dat nu, het was ook niet per se mijn intentie om hier zo een grote discussie over te starten, maar wel om je eens wat bewust te maken. Verder "even goede vrienden".

Ik denk trouwens dat die middelvinger er ook enkel bij zit als "grap" toch? Volgens mij ben jij de enige die het persoonlijk oppakt. Maar misschien is het geen goede toegevoegde waarde als mensen het van de buitenkant niet op (het hebben van geen) waarde weten te schatten.
En daarbij, een middelvinger omdat ik zeg: “ik zie ajax wel winnen”, als je dan een middelvinger als reactie ziet als koekje van eigen deeg, dan is het wel erg triest gesteld. Maar he, zoals ik al zei even goede vrienden als de middelvinger blijft.
Je kan er nu verontwaardigd één dingetje uitpikken, maar het is natuurlijk een patroon.

Zoals ik al zei ik wist niet dat ik je hier zo mee zou raken, anders had ik dit via PM afgehandeld.
Nee hoor, de wereld is helemaal niet te klein. Zoals ik al zei , het boeit verder niet en even goede vrienden als ie blijft.

Ik reageer op het feit dat een middelvinger een mogelijkheid is om te reageren op een post nu niet echt bij draagt aan het doel van een forum. Off topic posten mag ook niet, waarom wordt een middelvinger (een fuck you gebaar) dan wel toegestaan, dat heeft dan toch geen enkele meerwaarde behalve het creëren van onrust? Niemand wordt er nou beter van.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het pertinent PSV verlies toeschrijven als gimmick, een middelvinger. Allemaal niet bepaald een meerwaarde. Ik ga m'n best doen om enkel nog te focussen op de posts die ik echt leuk vind om te lezen en daar de binding in te vinden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 26 okt 2022, 15:46
Standbeeld schreef: 26 okt 2022, 15:09
Helemaal goed, er zegt toch ook niemand dat je iets niet mag posten? Zolang het maar binnen de kaders van de forumregels blijft, denk ik.


Dat vind ik persoonlijk te makkelijk. Ik ben geen persoon die iemand op negeer zet als mij iets niet bevalt. Bij mij staat niemand op negeer en dat wil ik graag zo houden.


Het was niet eens echt serieus bedoeld, gewoon een keer wat tegenwicht bieden. Je snapt toch zelf ook wel dat je iedere keer wat de wereld inslingert wat aversie oproept? Maar zodra er ook daadwerkelijk tegenin gegaan wordt dan is de wereld te klein. Dan is het alleen uitdelen maar dan weet ik dat je er verder eigenlijk geen (vergelijkbare) reactie op kan hebben. Dat weet ik dat nu, het was ook niet per se mijn intentie om hier zo een grote discussie over te starten, maar wel om je eens wat bewust te maken. Verder "even goede vrienden".

Ik denk trouwens dat die middelvinger er ook enkel bij zit als "grap" toch? Volgens mij ben jij de enige die het persoonlijk oppakt. Maar misschien is het geen goede toegevoegde waarde als mensen het van de buitenkant niet op (het hebben van geen) waarde weten te schatten.


Je kan er nu verontwaardigd één dingetje uitpikken, maar het is natuurlijk een patroon.

Zoals ik al zei ik wist niet dat ik je hier zo mee zou raken, anders had ik dit via PM afgehandeld.
Nee hoor, de wereld is helemaal niet te klein. Zoals ik al zei , het boeit verder niet en even goede vrienden als ie blijft.

Ik reageer op het feit dat een middelvinger een mogelijkheid is om te reageren op een post nu niet echt bij draagt aan het doel van een forum. Off topic posten mag ook niet, waarom wordt een middelvinger (een fuck you gebaar) dan wel toegestaan, dat heeft dan toch geen enkele meerwaarde behalve het creëren van onrust? Niemand wordt er nou beter van.
Wat is volgens jou het doel van het forum?

"Off topic posten mag ook niet, waarom wordt het stelselmatig overal PSV een nederlaag toeschrijven dan wel toegestaan, dat heeft dan toch geen enkele meerwaarde behalve het creëren van onrust? Niemand wordt er nou beter van."

Misschien is de middelvinger bedoeld om te geven aan mensen die bewust onrust creëren hier op het forum?

Ik vind het op zich wel prima dat je een discussie start over de toegevoegde waarde van de emoticons, maar jouw argumenten komen niet over als je zelf een bron van onrust bent.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind de emoticons toch wel wat toevoegen, soms is een duimpje gewoon niet genoeg en een GIf als reactie net even te overdreven, dan biedt een klein beeldje meer mogelijkheden om jezelf te uiten. Een soort hiëroglief of pictogram van je gevoelens..
En ja, soms is ook ene middelvinger datgene wat het beste een gevoel uitbeeldt
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Grasmat[/mention] ik had niet anders van je verwacht :*
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Bovendien was die middelvinger optie op jouw verzoek :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Forumonderdelen en suggesties