Problemen met het forum

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik schrik hier enorm van en vind het heel erg voor je. Ook jammer dat je nu het plezier in het forum verloren bent. Helaas zijn dit soort trieste lui tegenwoordig behoorlijk actief. Net zoals Ardbeg wordt ik heel snel boos van dit soort types.

Zoals Shoving al zei, als we kunnen helpen met iets doen we dit graag. Dit hoort gewoon niet. Stalken is nooit oké en ontiegelijk triest en ik kan eigenlijk niet geloven dat het iemand van hier is. Moet haast wel iemand van buitenaf zijn want we hebben pottenkijkers en 'fame' genoeg. Maar als blijkt dat het iemand van hier is, is diegene weg en zullen we kijken hoe we kunnen bijdragen aan eventuele strafrechtelijke vervolgingen.

Dit is nooit oké.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Gadverdamme, wat een laffe en vooral ranzige, asociale daad. Hopelijk keert je forumplezier terug maar privé staat op 1, hopelijk kan hier iets aan gedaan worden eventueel met hulp van het forum. Als dit komt van iemand op dit forum dan mag diegene aan de digitale schandpaal en een levenslange ban krijgen, en natuurlijk ervoor zorgen dat jij niet meer lastig gevallen wordt, dat is het belangrijkste!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Heftig zeg, echt klote om te horen tpf. Hopelijk doe je wel aangifte? Anonieme accounts weten ze bij de politie tegenwoordig best aardig raad mee volgens mij.

Je wordt bovendien gemist!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 20 apr 2021, 12:29 ..... Ik heb het risico van dit delen afgewogen tegen het feit dat ik hierdoor misschien meer narigheid op me afkrijg afgewogen. Maar hé, ik ben een sterke meid die het belangrijk vindt om uit te spreken dat dit soort shit in deze maatschappij nog steeds gebeurt. En uit te spreken dat ik hier niet van gediend ben.

Ondanks dat, ben ik het forumplezier als gevolg van deze nare ervaring dan wel een beetje verloren. Wellicht dat die in de toekomst nog terug keert. Wie zal het weten.

Want voetbal is van ons allemaal.

Groet,
Tpf.
Ik hoop van ganser harte dat dit soort ranzige, asociale figuren opgespoord worden.
Misschien dat onze moderatoren en site-admins iets voor je kunnen betekenen.

Wat mij betreft mis ik je deelname.
Ik ben het niet altijd met je eens maar je stemt me wel altijd tot nadenken. En dat is de juiste uitdaging op een forum.

Voetbal is inderdaad van ons allemaal maar blijkbaar zitten er ook wat Neanderthalers op het forum.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gewitwel
Jeugdspeler
3
Berichten: 47
Lid geworden op: 4 nov 2020

ziege maar ook zagge schreef: 20 apr 2021, 12:59 Hopelijk doe je wel aangifte? Anonieme accounts weten ze bij de politie tegenwoordig best aardig raad mee volgens mij.
Ja als ze weten wanneer er gebruik gemaakt is van de socials in kwestie kunnen ze dit makkelijk achterhalen.
Er wordt ook meegewerkt door de platformen zelf om opsporing mogelijk te maken.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Bah bah wat gaat er toch mis in de hoofden van zulke 'mannen'? Seksisme is zo enorm kinderachtig en doen alleen mannen die geen zelfvertrouwen hebben en daarom op andere af moeten geven. Hopelijk gaat het goed met je en worden die twee snel opgespoord
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dank voor alle reacties mannen, zowel hier als via privé-bericht. Dat doet me goed!

Misschien goed om te vermelden dat ik niemand van de (actieve) leden hier concreet verdenk, al zijn er best wat die weten wie ik in het echt ben. Integendeel, ik heb juist aanwijzingen dat het gaat om een (actieve) meelezer zonder account (of iemand die gebant is), wat het moeilijk maakt om er vanuit hier iets tegen te doen.

Naar de politie gaan is een optie die ik zeker overweeg, al weet ik als strafrechtjurist als geen ander waar die aangifte dan in de stapel verdwijnt. Hopelijk is de lol er snel van af.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Triest verhaal.
Hopelijk ben je snel verlost van die zielige figuren!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon ronduit zielig inderdaad. Uitroepteken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Wat een lage actie van degenen. Welk een stupiditeit moet je hebben.
Ik miste al een reactie van TPF betreffende het Onana-verhaal in het Ajax-topic, maar nu snap ik het.
Er is 1 (zichtbare) vrouw op het forum en dan krijg je dit. Hopelijk keer je nog terug op het forum.
Hopelijk is de ellende snel achter de rug (en worden degenen opgespoord).
Blijf genieten van ons cluppie!

We zullen (voorlopig?) je zinvolle reacties en juridische duidingen missen. Zo jammer.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wat een idioot gebeuren zeg. Hoe zielig ben je als je zoiets doet. Ruzie maken op het forum is al zielig, maar dit slaat echt alles. Klote, TPS, hoop dat dit niet te ernstige vormen aanneemt en snel genoeg stopt.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hier schrik ik van. Wat voor triest leven moet je hebben als je dit soort dingen gaat doen?
Hopelijk is het snel opgelost en krijg je op een gegeven moment weer zin om hier te posten, want je bijdragen zal ik zeker gaan missen.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit soort gasten zijn nog zieliger dan de gemiddelde ajax-supporter. :ziek:
Hopelijk kun je snel de draad (en het toetsenbord) weer oppakken. :TU:
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een in en in triest persoon. Hopelijk houdt het gauw op en krijgt diegene zijn verdiende loon. Je bijdrages worden hier in ieder geval absoluut gewaardeerd!
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Verschrikkelijk om te horen. Ik raad als iedereen aan om er zeker aangifte van te doen, ook al is het een papiertje dat onderop de stapel beland. Lijkt me in ieder geval beter dan er niks van melden en de persoon er sowieso mee weg te laten komen. Maar verder dat is een afweging die je vooral zelf moet maken.

Sterkte met de situatie. Lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken, en hopelijk stopt het snel.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Afbeelding

Iemand is er met mijn naam vandoor gegaan. Is het mogelijk dat die verwijderd wordt (hij/zij mag zich toch niet als mij voordoen) waarna ik zelf deze naam kan kiezen?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Die naam is vastgelegd bij Chatango, niet bij ons.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ah vervelend, dan wordt het iets anders kiezen. Dankje voor het snelle antwoord.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het is dikke stront door een dun rietje of ligt het aan mij?
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Hier ook.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee. Inderdaad problemen. Mogelijk pas morgenvroeg een definitieve oplossing. Tot die tijd ff plakband en ducktape of soms niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Wordt aan gewerkt, ligt niet aan jullie.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Topdrukte op het forum vanwege de voorronde cl krakers zeker?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 20 apr 2021, 12:29 Hoi allemaal,

Geen idee waar ik dit bericht moest plaatsen. Een nieuw topic openen vond ik teveel aandacht gevraagd. Maar ik wil graag wel iets met jullie delen. Nare ervaringen als gevolg van participatie op dit forum (waar het forum op geen enkele manier schuld aan heeft, laat dat duidelijk zijn)

Sommigen van jullie zal het wellicht opgemerkt zijn dat ik de laatste +/- 2 maanden hier nauwelijks nog te vinden ben. Dat heeft een trieste reden. De laatste tijd word ik door mannen (tot nu toe 2) benaderd via mijn persoonlijke social media berichten. Mannen die hebben uitgevogeld wat mijn echte naam is (wat ik opzich geen ramp vind, als je het maar niet zomaar op dit forum gooit). Ze spreken mij aan met mijn forumnaan, en daarom weet ik dat het van hier komt. Ze sturen mij (ongevraagd) seksuele berichten en dickpicks met anonieme socialmedia accounts (via instagram en Twitter) Omdat ik vroeger officiele politieke functies heb vervuld is in de diepe krochten van het internet mijn telefoonnummer ook nog ergens op te vissen. Ik ben laatste meerdere malen opgebeld door een man die mij begroette met mijn forumnaam en aan de telefoon zat te hijgen (jullie kunnen de rest zelf wel invullen).

Ik heb het risico van dit delen afgewogen tegen het feit dat ik hierdoor misschien meer narigheid op me afkrijg afgewogen. Maar hé, ik ben een sterke meid die het belangrijk vindt om uit te spreken dat dit soort shit in deze maatschappij nog steeds gebeurt. En uit te spreken dat ik hier niet van gediend ben.

Ondanks dat, ben ik het forumplezier als gevolg van deze nare ervaring dan wel een beetje verloren. Wellicht dat die in de toekomst nog terug keert. Wie zal het weten.

Ik doe bij deze ook een oproep aan alle mannen voor als we straks weer in het voetbalstadion mogen zitten. Want ja, ook daar heb ik de afgelopen jaren heel veel ongewenste (seksuele) opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Spreek de mensen die dit doen hier op aan. Spreek je uit tegen seksisme in het voetbal.

Want voetbal is van ons allemaal.

Groet,

Tpf.
Ik kom nooit in dit forumonderdeel, dus ik zie dit nu pas. Wellicht geheel overbodig, maar ik wil voor de zekerheid toch zeggen dat ik hier niets mee te maken heb. Wij weten allebei dat ik weet wie je bent, maar ik heb je niet gebeld/gemaild, en ook je naam niet doorgegeven aan anderen. Hopelijk is het inmiddels weer rustig!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tomm schreef: 05 aug 2021, 21:50 Topdrukte op het forum vanwege de voorronde cl krakers zeker?
Drukte kunnen we intussen prima aan, we hebben een behoorlijke server. De host gaat het probleem oplossen, wat de oorzaak is weten we nog niet zeker.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 05 aug 2021, 21:55
trouwepsvfan schreef: 20 apr 2021, 12:29 Hoi allemaal,

Geen idee waar ik dit bericht moest plaatsen. Een nieuw topic openen vond ik teveel aandacht gevraagd. Maar ik wil graag wel iets met jullie delen. Nare ervaringen als gevolg van participatie op dit forum (waar het forum op geen enkele manier schuld aan heeft, laat dat duidelijk zijn)

Sommigen van jullie zal het wellicht opgemerkt zijn dat ik de laatste +/- 2 maanden hier nauwelijks nog te vinden ben. Dat heeft een trieste reden. De laatste tijd word ik door mannen (tot nu toe 2) benaderd via mijn persoonlijke social media berichten. Mannen die hebben uitgevogeld wat mijn echte naam is (wat ik opzich geen ramp vind, als je het maar niet zomaar op dit forum gooit). Ze spreken mij aan met mijn forumnaan, en daarom weet ik dat het van hier komt. Ze sturen mij (ongevraagd) seksuele berichten en dickpicks met anonieme socialmedia accounts (via instagram en Twitter) Omdat ik vroeger officiele politieke functies heb vervuld is in de diepe krochten van het internet mijn telefoonnummer ook nog ergens op te vissen. Ik ben laatste meerdere malen opgebeld door een man die mij begroette met mijn forumnaam en aan de telefoon zat te hijgen (jullie kunnen de rest zelf wel invullen).

Ik heb het risico van dit delen afgewogen tegen het feit dat ik hierdoor misschien meer narigheid op me afkrijg afgewogen. Maar hé, ik ben een sterke meid die het belangrijk vindt om uit te spreken dat dit soort shit in deze maatschappij nog steeds gebeurt. En uit te spreken dat ik hier niet van gediend ben.

Ondanks dat, ben ik het forumplezier als gevolg van deze nare ervaring dan wel een beetje verloren. Wellicht dat die in de toekomst nog terug keert. Wie zal het weten.

Ik doe bij deze ook een oproep aan alle mannen voor als we straks weer in het voetbalstadion mogen zitten. Want ja, ook daar heb ik de afgelopen jaren heel veel ongewenste (seksuele) opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Spreek de mensen die dit doen hier op aan. Spreek je uit tegen seksisme in het voetbal.

Want voetbal is van ons allemaal.

Groet,

Tpf.
Ik kom nooit in dit forumonderdeel, dus ik zie dit nu pas. Wellicht geheel overbodig, maar ik wil voor de zekerheid toch zeggen dat ik hier niets mee te maken heb. Wij weten allebei dat ik weet wie je bent, maar ik heb je niet gebeld/gemaild, en ook je naam niet doorgegeven aan anderen. Hopelijk is het inmiddels weer rustig!
Er is ook zoiets als PM he ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Problemen met het forum