Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
hondjevandebakker
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boy Waterman
Gegeven waarderingen: 101
Gekregen waarderingen: 183

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Met die leiders zal het inderdaad wel goed zitten. Als Van Ginkel vertrekt komt er neem ik aan meer dan genoeg ruimte bij in het salarishuis voor een nieuwe verdediger (Kerkez of Van Ewijk a.u.b.). Daarnaast vraag ik me af of het nog mogelijk is om Tsygankov te halen deze winter. Als je Bakayoko verhuurt en Tsygankov voor een miljoen of 5 haalt heb je op links Gakpo en El Ghazi en op rechts Noni en Tsygankov. Dat lijkt me niet verkeerd.
51°26'31.1"N 5°28'02.3"E
11 Sir Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Oude naam: 11 Tinus
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 790
Gekregen waarderingen: 1544

Standbeeld schreef: 16 nov 2022, 10:54
PSVerDenBosch schreef: 16 nov 2022, 10:48

Zou van Ginkel, ondanks zijn salaris, nog wel even aan boord houden bij PSV. Zoals ik Ruud wel eens heb horen praten blijkt hij wel een van de leiders te zijn in de selectie en kleedkamer.
Ik niet. Met o.a. Luuk, Cody, Ramalho, Guti hebben we voldoende leiders. Waterman heb je ook nog voor in het kleedlokaal. Maar 49m gespeeld dit seizoen! Ik denk ook dat ie nog aardig zal verdienen. Weegt niet op tegen zijn voordelen imo. Ik verwacht dat PSV dat ook zo ziet. Als Van Ginkel kan gaan spelen bij Vitesse, dan wens ik hem succes.
Op dit moment hebben we Sangaré Guti en Veerman voor 2 posities. Die kunnen onderling in elke samenstelling spelen en dan heb je met Ledezma nog een prima 4e optie achter de hand. Van Ginkel als 5e daarachter houden voor de kleedkamer, wellicht hier en daar wat minuutjes en vooral voor zijn ervaring in kampioen worden met PSV. Hij en Luuk weten precies wat er nodig is en als hij relatief niets kost zou ik hem behouden en bv een Saibari verhuren.
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1152
Gekregen waarderingen: 1874

11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 11:01
Standbeeld schreef: 16 nov 2022, 10:54
Ik niet. Met o.a. Luuk, Cody, Ramalho, Guti hebben we voldoende leiders. Waterman heb je ook nog voor in het kleedlokaal. Maar 49m gespeeld dit seizoen! Ik denk ook dat ie nog aardig zal verdienen. Weegt niet op tegen zijn voordelen imo. Ik verwacht dat PSV dat ook zo ziet. Als Van Ginkel kan gaan spelen bij Vitesse, dan wens ik hem succes.
Op dit moment hebben we Sangaré Guti en Veerman voor 2 posities. Die kunnen onderling in elke samenstelling spelen en dan heb je met Ledezma nog een prima 4e optie achter de hand. Van Ginkel als 5e daarachter houden voor de kleedkamer, wellicht hier en daar wat minuutjes en vooral voor zijn ervaring in kampioen worden met PSV. Hij en Luuk weten precies wat er nodig is en als hij relatief niets kost zou ik hem behouden en bv een Saibari verhuren.
Van Ginkel heeft dit seizoen 49 minuten gespeeld en dat waren ook nog eens minuten in de Europese kwalificatie. Daarna geen minuut meer, zelfs niet in de competitie als we met 4-0 voorstaan. Precies wat je zegt: als hij relatief niets kost prima, maar anders kan ie beter naar Vitesse gaan. Ik denk dat Saibari op het middenveld meer brengt dan Marco.
11 Sir Tinus
Vedette
2

Ja maar Saibari kan na een half jaar Vitesse in de zomer terug komen als volwaardig selectielid als middenvelder doordat hij 20 wedstrijden onder Cocu kan spelen. Bij PSV wordt het voor hem Jong PSV normaal gesproken.
De Realist
Nationale topspeler
1
Seizoenkaart: Vak V
Gegeven waarderingen: 2117
Gekregen waarderingen: 450

Ik zie er ook meer in om een saibari of ledezma te verhuren ipv van Ginkel
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ardbeg
Legende
4
Gegeven waarderingen: 5014
Gekregen waarderingen: 3734

De Realist schreef: 16 nov 2022, 11:37 Ik zie er ook meer in om een saibari of ledezma te verhuren ipv van Ginkel
Je moet Van Ginkel ook niet verhuren maar laten gaan. Ledezma zou ik er echt bij houden, mits hij genoeg minuten krijgt. Die jongen heeft echt wel potentie.
De Realist
Nationale topspeler
1
Seizoenkaart: Vak V
Gegeven waarderingen: 2117
Gekregen waarderingen: 450

Ardbeg schreef: 16 nov 2022, 11:41
De Realist schreef: 16 nov 2022, 11:37 Ik zie er ook meer in om een saibari of ledezma te verhuren ipv van Ginkel
Je moet Van Ginkel ook niet verhuren maar laten gaan. Ledezma zou ik er echt bij houden, mits hij genoeg minuten krijgt. Die jongen heeft echt wel potentie.
Absoluut potentie, daarom zie ik hem graag veel minuten opdoen het komende half jaar. Zo bedoelde ik het meer. Van Ginkel kan vooral mentaal echt nog een rol spelen om de titel binnen te halen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Robson de Souza
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 610
Gekregen waarderingen: 844

Zouden we eindelijk een echte rechtsback gaan halen? En als Gerrit terug gaat, komt er dan ook nog een topper bij op CV?
Ik denk echt dat dat de oplossing zou zijn.
PSVehv
Veelbelovend talent
Favoriete speler: André Ramalho
Gegeven waarderingen: 8
Gekregen waarderingen: 7

Robson de Souza schreef: 16 nov 2022, 12:39 En als Gerrit terug gaat, komt er dan ook nog een topper bij op CV?
Yerry Mina zijn contract loopt deze zomer af bij Everton. Met het verleden van Brands bij Everton, zie ik PSV zomaar een poging wagen om hem los te weken óf pas in de zomer "gratis" over te nemen.
Massimo
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 699
Gekregen waarderingen: 1441

Binnen de financiële onmogelijkheden zolang Gakpo en/of Sangaré nog niet verkocht is, zou ik als het lukt toch gaan kijken naar een rechtsback. Deze positie vind ik op dit moment het zwakste en als je een betere rechtsback weet te vinden hoef je ook minder te gaan schuiven in het centrum van de defensie. Ook daar is er nog voldoende ruimte voor verbetering, maar daar zou ik vooral komende zomer voor naar gaan kijken.

Verder zou ik Bakayoko of Saibari proberen te verhuren de tweede seizoenshelft om kilometers te laten maken.
Ren Höek
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 5012
Gekregen waarderingen: 1479

11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 11:01 en als hij relatief niets kost
Van Ginkel zijn salaris zou ik niet 'relatief niets' noemen.
Hij hoort niet (meer) bij de topverdieners, hij zit in de categorie daaronder. Gezien zijn zeer geringe speeltijd maakt hem dat een hele dure reserve.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ardbeg
Legende
4

PSVehv schreef: 16 nov 2022, 13:21
Robson de Souza schreef: 16 nov 2022, 12:39 En als Gerrit terug gaat, komt er dan ook nog een topper bij op CV?
Yerry Mina zijn contract loopt deze zomer af bij Everton. Met het verleden van Brands bij Everton, zie ik PSV zomaar een poging wagen om hem los te weken óf pas in de zomer "gratis" over te nemen.
Zeker. Die heb ik al een paar keer genoemd. Lijkt me een heel goede kandidaat!
11 Sir Tinus
Vedette
2

Ren Höek schreef: 16 nov 2022, 13:31
11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 11:01 en als hij relatief niets kost
Van Ginkel zijn salaris zou ik niet 'relatief niets' noemen.
Hij hoort niet (meer) bij de topverdieners, hij zit in de categorie daaronder. Gezien zijn zeer geringe speeltijd maakt hem dat een hele dure reserve.
Als hij echt zoveel verdient... dan gaat Vitesse dat salaris ook niet overnemen voor 20 wedstrijden terwijl hij nu niet fit is om uberhaupt te trainen. Dan moet PSV nog water bij de wijn doen om hem aan Vitesse te gunnen (of van Ginkel zelf) en dan denk ik dat je hem er beter bij kunt houden. Hij zit niemand in de weg toch?

Zo'n Elfrink zegt in de PSV Podcast 'als PSV een verdediger van 15 miljoen haalt dan wordt je gegarandeerd kampioen'. Dat vind ik dan weer zo makkelijk gezegd. Jarred is misschien wel onze beste CV van de 5, die raken we zonder dat we een euro krijgen wellicht kwijt, en dan hebben we nog 4 CV's over waarvan er 1 terug komt vanuit een revalidatie van 8 a 10 maanden met 0 zekerheid mbt hoe hij hersteld is. Dan moet je dus nog een nieuwe verdediger halen maar ga je dan voor een RCV (Teze/Ramalho) of een LCV (Obispo/Boscagli). Je moet dan alweer shoppen in een lage prijs segment en dan denk ik dat je niemand kan vinden die beter is dan Jarred. Dus laten we aub gewoon Ramalho-Jarred opstellen vanaf januari tot mei en dan zien we in mei wel voor volgend jaar.

Als we Hoever terug kunnen sturen dan denk ik dat het halen van een nieuwe RB toch nog steeds lastig is. Met 5 CV's heb je Teze 'over' en Mwene en Mauro als alternatieven dus ik verwacht ook niet dat PSV daar iets gaat doen. De kans is groter dat Hoever zich de komende maanden met een verse start toch naar een nieuwe kans gaat knokken.

In tegenstelling tot vorig jaar lijken we met een fitte groep de 2e helft in te gaan. Maar zonder heel pessimistisch over te komen... het kan dat je met een slechte loting voor de beker op 23 februari (na Sevilla) of 2 maart (na kwartfinale beker) nog maar eens per week spelen. Dan heb je nu een veels te grote selectie voor dus daar zal PSV óók rekening mee houden. Na 2 maart nog 'maar' 11 speelrondes.
Op weg naar nr 25
Internationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 1113
Gekregen waarderingen: 576

11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 13:48 Zo'n Elfrink zegt in de PSV Podcast 'als PSV een verdediger van 15 miljoen haalt dan wordt je gegarandeerd kampioen'. Dat vind ik dan weer zo makkelijk gezegd.
Ik ook, voor de helft haalde Ajax Martinez en zo'n stabiele CV verhoogt onze kansen al met 20%.
11 Sir Tinus
Vedette
2

Ik snap de link met Brands maar stel hij had bij Leeds of Fulham niet gespeeld was hij dan ook interessant geweest? Ik zie vooral een hele dure jongen die jarenlang weinig speelt. Is het een leider? Is het iemand die zichzelf voldoende kan motiveren om de stap naar PSV te maken en daar het onderste uit de kan te halen zoals een Moreno/Guardado? Met het daarbij horende lagere salaris? Is het een pure verdediger die moeizaam kan opbouwen? Is zijn blessuregeschiedenis niet net iets wat we niet moeten willen na de afgelopen jaren? Ik zie wel heel veel blessures door de jaren heen bij hem.
11 Sir Tinus
Vedette
2

Op weg naar nr 25 schreef: 16 nov 2022, 13:50
11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 13:48 Zo'n Elfrink zegt in de PSV Podcast 'als PSV een verdediger van 15 miljoen haalt dan wordt je gegarandeerd kampioen'. Dat vind ik dan weer zo makkelijk gezegd.
Ik ook, voor de helft haalde Ajax Martinez en zo'n stabiele CV verhoogt onze kansen al met 20%.
Je haalt die verdediger van 15 miljoen niet zonder Gakpo/Madueke/Sangaré te verkopen dus dat scheelt ook wel meer dan 20%.
Bij PSV haalde we voor 2 miljoen Boscagli en die is ook niet minder dan Bassey voor 23 miljoen. Een dure verdediger is niet perse een substantiele verbetering. En ondanks dat we allemaal een betere CV willen dan we al hebben is dat echt niet zo heel eenvoudig om te vinden, laat staan in de winter.
Ardbeg
Legende
4

11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 13:53
Ik snap de link met Brands maar stel hij had bij Leeds of Fulham niet gespeeld was hij dan ook interessant geweest?
"Stel dat hij bij Leeds of Fulham had gespeeld, was hij dan ook interessant geweest?" - Was Kalvin Phillips ook niet interessant toen hij bij Leeds zat? Of Palhinha bij Fulham?
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 16 nov 2022, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Eenhoopjob
Veelbelovend talent
2
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 62
Gekregen waarderingen: 73

Awards:

Zijn broer Jeetje kan er in ieder geval heulemaal niets van.
Deze gebruikers waarderen Eenhoopjob voor dit bericht (totaal 4):
RIOPapaHiljemark11 Sir TinusFieseFriedrich
Ardbeg
Legende
4

Eenhoopjob schreef: 16 nov 2022, 14:12
Afbeelding
RIO
Vedette
3
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 462
Gekregen waarderingen: 2484

Eenhoopjob schreef: 16 nov 2022, 14:12
Zolang jij hem Jeetje noemt dan zal ie idd weinig voor je doen. Het is JEZUS.
11 Sir Tinus
Vedette
2

Ardbeg schreef: 16 nov 2022, 14:10
11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 13:53
Ik snap de link met Brands maar stel hij had bij Leeds of Fulham niet gespeeld was hij dan ook interessant geweest?
"Stel dat hij bij Leeds of Fulham had gespeeld, was hij dan ook interessant geweest?" - Was Kalvin Phillips ook niet interessant toen hij bij Leeds zat? Of Palhinha bij Fulham?
Het gaat er niet om dat enkel spelers van Everton interessant zijn maar meer alsof hij nu transfervrij een kans zou zijn omdat Brands hem kent. Ik denk dat het een erg dure jongen is maar dat weet Brands natuurlijk beter :).
Ardbeg
Legende
4

11 Sir Tinus schreef: 16 nov 2022, 14:44
Ardbeg schreef: 16 nov 2022, 14:10

Het gaat er niet om dat enkel spelers van Everton interessant zijn maar meer alsof hij nu transfervrij een kans zou zijn omdat Brands hem kent. Ik denk dat het een erg dure jongen is maar dat weet Brands natuurlijk beter :).
Of hij duur is, is niet zo relevant. Wat relevant is, is of de investering de moeite waard is.
Sensation
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: Ja
Gegeven waarderingen: 3593
Gekregen waarderingen: 3062

Ik wil geen dromen uiteen doen spatten hier maar als ik meerdere websites mag geloven zit Mina over de 6mil pond salaris per jaar.
Ardbeg
Legende
4

Sensation schreef: 16 nov 2022, 15:41 Ik wil geen dromen uiteen doen spatten hier maar als ik meerdere websites mag geloven zit Mina over de 6mil pond salaris per jaar.
Sinds Mario, maakt me dat niet zo HEEL veel meer uit.
Sensation
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: Ja
Gegeven waarderingen: 3593
Gekregen waarderingen: 3062

Ik denk dat als we de geschiedenis erop na slaan dat Mario een incident was. Maargoed als Brands hem kan overtuigen en hij valt binnen de salarisrange van PSV dan is hij heel erg welkom, maar ik schat die kans op kleiner dan 5%.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
4
Gegeven waarderingen: 130
Gekregen waarderingen: 365

Als.Ginkel.ingeruild kan worden voor een ander mooi nieuws

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut