Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Ardbeg
Legende
4
Gegeven waarderingen: 5014
Gekregen waarderingen: 3734

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Je herhaalt je eerste reactie. Dus eigenlijk nergens op gebaseerd dus, ok. We hebben overigens behoefte aan beide.
PSV90
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 406
Gekregen waarderingen: 291

Ik geef in mijn eerste reactie aan dat ik de speler niet ken, maar dat ik op basis van zijn profiel niet verwacht dat hij per direct significant beter is dan wat we al hebben. Vervolgens ga jij me vragen of ik de speler ken...

We hebben behoefte aan spelers die echt beter zijn dan wat we al hebben. Ik vind Ramalho, Teze, Obispo, Branthwaite en Boscagli heel behoorlijke spelers en we zouden alleen geholpen zijn met iemand die daadwerkelijk beter is. Mwene en Hoever vind ik qua bezetting een stuk minder overtuigend dan onze CVs.

Overigens op 21 juni in deze topic.
PSV90 schreef: 21 jun 2022, 11:31 Van Hoever ben ik puur op basis van zijn statistieken niet erg overtuigd. Qua ervaring nog een jeugdspeler in mijn ogen. Daarbij genomen dat er blijkbaar wel een serieuze som voor moet worden neergeteld hoop ik dat PSV verder kijkt.
11 Sir Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Oude naam: 11 Tinus
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 790
Gekregen waarderingen: 1544

Juancho schreef: 18 nov 2022, 11:59
11 Sir Tinus schreef: 18 nov 2022, 10:07 Je moet wel rekening houden met Boscagli want hij is je 4e speler onder contract voor 2 posities.
En hoe zie je dat voor je? Rekening houden met een speler die je niet kan opstellen nog de komende maanden? Want to be sure, met mijn opmerking dat je geen rekening met hem moet houden bedoel ik natuurlijk sportief, op het veld dit seizoen. (inschatting van mijn kant dat het dus nog wel even duurt voor hij daadwerkelijk 100% wedstrijd fit is). Afgelopen zomer hield je toch ook geen rekening met hem?
Eigenlijk kun je dan niet nog een speler kopen zou ik zeggen. Als Jarred vertrekt (wat echt wel flink balen zou zijn) dan moet PSV inderdaad de markt op en dan kom je bij dit soort gasten uit en dan kom je weer op hetzelfde punt als vorig jaar.... alles wat je nu haalt moet 150% beter zijn dan wat je al hebt anders moet je niemand halen. En dat mag ook huur zijn....
En dus zie je dat je niet met Boscagli rekening moet houden maar met wat er gebeurt met Jarred. Met jouw eerste alinea zou je dus kunnen stellen: Jarred out --> Boscagli in. Maar in je 2de alinea zeg je juist dat PSV de markt op moet als Jarred vertrekt.

Persoonlijk vond ik Boscagli een leuke CV met een paar specifieke kwaliteiten maar absoluut geen CV die PSV verder brengt. De zomer was een perfect moment geweest voor een transfer. Wat mij betreft blijft dat nog steeds staan, maar het zal nu natuurlijk afhankelijk zijn van zijn terugkeer en of hij nog een x aantal wedstrijden kan spelen. Maar komende zomer gaat wat mij betreft de bijl erin achterin. Keuzes maken, doorselecteren en het niveau omhoog trekken.
In het kort gezegd bedoelde ik dat PSV geen 5e cv voor 2 posities onder contract moet willen hebben. Tenzij er een buitenkans is uiteraard. Verkoop van Teze of Obispo is denk de beste route naar investeren in een nieuwe CV.
Ardbeg
Legende
4

PSV90 schreef: 18 nov 2022, 13:40 Ik geef in mijn eerste reactie aan dat ik de speler niet ken, maar dat ik op basis van zijn profiel niet verwacht dat hij per direct significant beter is dan wat we al hebben. Vervolgens ga jij me vragen of ik de speler ken...

We hebben behoefte aan spelers die echt beter zijn dan wat we al hebben. Ik vind Ramalho, Teze, Obispo, Branthwaite en Boscagli heel behoorlijke spelers en we zouden alleen geholpen zijn met iemand die daadwerkelijk beter is. Mwene en Hoever vind ik qua bezetting een stuk minder overtuigend dan onze CVs.

PSV90 schreef: 21 jun 2022, 11:31 Van Hoever ben ik puur op basis van zijn statistieken niet erg overtuigd. Qua ervaring nog een jeugdspeler in mijn ogen. Daarbij genomen dat er blijkbaar wel een serieuze som voor moet worden neergeteld hoop ik dat PSV verder kijkt.
Als je de speler niet kent en nooit hebt zien spelen, kun je gewoon niet zeggen of hij direct significant beter is dan dat we al hebben. Je hebt gewoon geen strohalm om die uitspraak te doen. Daar doet je quote over Hoever niets aan af. Ik geef gewoon toe dat ik hem niet ken en het niet kan inschatten. Ik hoop dat iemand hier hem wel echt kent en daar meer over kan vertellen.
Thijs
Lid van verdienste
5
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 1392
Gekregen waarderingen: 2864

Awards:

Ardbeg schreef: 18 nov 2022, 14:26
PSV90 schreef: 18 nov 2022, 13:40 Ik geef in mijn eerste reactie aan dat ik de speler niet ken, maar dat ik op basis van zijn profiel niet verwacht dat hij per direct significant beter is dan wat we al hebben. Vervolgens ga jij me vragen of ik de speler ken...

Als je de speler niet kent en nooit hebt zien spelen, kun je gewoon niet zeggen of hij direct significant beter is dan dat we al hebben. Je hebt gewoon geen strohalm om die uitspraak te doen. Daar doet je quote over Hoever niets aan af.
Je kunt daar op basis van statistieken uiteraard wel een idee van hebben. En als je hem wel eens hebt zien spelen, heb je ook echt niet alle benodigde kennis om te weten of hij significant beter is. Beetje non-discussie zo dus. Ik vind het juist wel prima dat @PSV90 hier een onderbouwde mening geeft en daarbij eerlijk aangeeft de speler nooit gezien te hebben.
Ardbeg
Legende
4

Thijs schreef: 18 nov 2022, 14:28

Als je de speler niet kent en nooit hebt zien spelen, kun je gewoon niet zeggen of hij direct significant beter is dan dat we al hebben. Je hebt gewoon geen strohalm om die uitspraak te doen. Daar doet je quote over Hoever niets aan af.
Je kunt daar op basis van statistieken uiteraard wel een idee van hebben. En als je hem wel eens hebt zien spelen, heb je ook echt niet alle benodigde kennis om te weten of hij significant beter is. Beetje non-discussie zo dus. Ik vind het juist wel prima dat @PSV90 hier een onderbouwde mening geeft en daarbij eerlijk aangeeft de speler nooit gezien te hebben.
Ik vind geen non-discussie. Als jij dit een onderbouwde mening vindt, prima. Ik vind dat niet het geval. Ik denk dat er meer voor nodig is om een oordeel/verwachting over een speler te vellen.
Robson de Souza
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 610
Gekregen waarderingen: 844

Komt hier onze rechtsback dan toch aan? Is wel een aankoop á la Brands..

Edit: weinig volgers wel, maar als Karsdorp nagenoeg gratis weg mag daar zou het voor ons echt een goede optie zijn.
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1152
Gekregen waarderingen: 1874

Ziet er uit als de zoveelste Fabrizio wannabe.
Ardbeg
Legende
4

Rikkert1234
Internationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV
Gegeven waarderingen: 120
Gekregen waarderingen: 275

Ardbeg schreef: 18 nov 2022, 15:55 Best wat terugkerende klachten:

https://www.transfermarkt.nl/rick-karsd ... ler/205006
Valt reuze mee toch? Ligt gemiddeld stukken minder lang uit dan het gemiddelde in ons team
11 Sir Tinus
Vedette
2

Dit is echt een Brands aankoop uit het boekje.
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Dat zou echt een grap zijn.
Persepolis
Internationale topspeler
4
Favoriete speler: Ibrahim Sangaré
Gegeven waarderingen: 971
Gekregen waarderingen: 1373

Prima speler voor AZ
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Gegeven waarderingen: 1152
Gekregen waarderingen: 1874

Thijs schreef: 18 nov 2022, 16:36 Dat zou echt een grap zijn.
Is het ook.
RIO
Vedette
3
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Gegeven waarderingen: 462
Gekregen waarderingen: 2484

Tokkie in ons shirt?
JChovanec
Regelmatige invaller
1
Gegeven waarderingen: 63
Gekregen waarderingen: 80

Mikelvb schreef: 18 nov 2022, 10:09
JChovanec schreef: 18 nov 2022, 09:55 Lijkt me meer een gerucht, de verwachting is dat Olivier er straks weer bij is. Of Gerrit moet inderdaad weer weggaan.
Een fatsoenlijke linksback lijkt mij belangrijker, mocht Mauro voor de RB positie gaan.
Waarom denk je dat Mauro voor de RB positie gaat? LB lijkt mij nog steeds logischer, ook gezien het spel van Max. Hoever mag wel terug en hopelijk wordt er een goede RB aangekocht. Naar mijn inzien belangrijker dan een CB.
Ik.denk niet.dat Mauro voor de RB gaat, vandaar " mocht Mauro" RB of LB ik hoop op.beide posities een ander als de laatste maanden.
Franciscus
Vaste waarde in elftal
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Fredrik Oppegard
Gegeven waarderingen: 414
Gekregen waarderingen: 129

Awards:

Als je de speler niet kent en nooit hebt zien spelen, kun je gewoon niet zeggen of hij direct significant beter is dan dat we al hebben. Je hebt gewoon geen strohalm om die uitspraak te doen. Daar doet je quote over Hoever niets aan af. Ik geef gewoon toe dat ik hem niet ken en het niet kan inschatten. Ik hoop dat iemand hier hem wel echt kent en daar meer over kan vertellen.
Maar een youtube filmpje met hoogtepunten telt wel? Anders kunnen we een paar topics sluiten hier.
11 Sir Tinus
Vedette
2

Namen van RB's die voorbij zijn gekomen afgelopen 12 maanden;

Brenet
Hoever
Van Ewijk
Karsdorp
....
....
....
Kevin Alvarez
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Standbeeld schreef: 18 nov 2022, 16:42
Thijs schreef: 18 nov 2022, 16:36 Dat zou echt een grap zijn.
Is het ook.
Gelukkig.
Ardbeg
Legende
4

Franciscus schreef: 18 nov 2022, 16:58

Maar een youtube filmpje met hoogtepunten telt wel? Anders kunnen we een paar topics sluiten hier.
Is deze vraag aan mij? Want ik beweer dit nergens
Den Bondskoots
Lid 2e elftal
2
Gegeven waarderingen: 146
Gekregen waarderingen: 45

Robson de Souza schreef: 18 nov 2022, 15:44

Komt hier onze rechtsback dan toch aan? Is wel een aankoop á la Brands..

Edit: weinig volgers wel, maar als Karsdorp nagenoeg gratis weg mag daar zou het voor ons echt een goede optie zijn.
Stickerkoning is in Veldhoven.
Hebben ze dadelijk ook een stickerkoning in Eindhoven.
1913PSV.
Talent
Gegeven waarderingen: 0
Gekregen waarderingen: 8

Arias zit ook nog steeds zonder club. Zou dan niemand de gok willen nemen ivm blessure/salariseisen?
Tovast
Meervoudig international
2
Gegeven waarderingen: 201
Gekregen waarderingen: 319

Awards:

Karsdorp zou ik meteen voor tekenen. Zou direct de beste (rechtsbenige) rechtsback van de eredivisie zijn. Jammer van z'n pauperkop.
milansandro
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 2080
Gekregen waarderingen: 689

Tovast schreef: 18 nov 2022, 18:55 Karsdorp zou ik meteen voor tekenen. Zou direct de beste (rechtsbenige) rechtsback van de eredivisie zijn. Jammer van z'n pauperkop.
En die afschuwelijke tattoos..
PSV90
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 406
Gekregen waarderingen: 291

Kevin Mbabu nog interessant voor PSV? Is deze zomer naar Fulham gegaan, maar heeft pas 140 minuten gespeeld. Heeft Reid en Tete voor zich op rechtsback. Misschien mag hij op huurbasis weg?
Grasmat
Lid van verdienste
5
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 4136
Gekregen waarderingen: 5613

Awards:

Als je Kenny fucking Tete voor je hebt kan ik moeilijk geloven dat je een aanwinst voor PSV zou zijn.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Transferwindow 2022-2023