Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
4
Gegeven waarderingen: 130
Gekregen waarderingen: 365

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als.Ginkel.ingeruild kan worden voor een ander mooi nieuws
O Goleiro Grande
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 126
Gekregen waarderingen: 178

Standbeeld schreef: 16 nov 2022, 11:05 Ik denk dat Saibari op het middenveld meer brengt dan Marco.
Beetje geprut in de marge toch? Van Ginkel is niet goed genoeg meer en Saibari wordt niet goed genoeg. Zou de eerste definitief en de tweede op huurbasis laten vertrekken. Intussen uitkijken voor wat beters.
O Goleiro Grande
Regelmatige invaller

ShovingNE2 schreef: 15 nov 2022, 12:00 Ik denk dat Smal die potentie ook wel heeft hoor. Zerrouki heb ik meer twijfels over: mindere versie van Q. Timber denk ik. Daar mag Ajax 10 miljoen op stuk slaan hoor.
Smal potentie? Die gozer wordt komende zomer 26!
Deze gebruikers waarderen O Goleiro Grande voor dit bericht (totaal 2):
ArdbegFieseFriedrich
ShovingNE2
Site Admin
5
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Philipp Max
Gegeven waarderingen: 271
Gekregen waarderingen: 404

Haha. Ja? Lol.
Ardbeg
Legende
4
Gegeven waarderingen: 5014
Gekregen waarderingen: 3734

ShovingNE2 schreef: 16 nov 2022, 17:50 Haha. Ja? Lol.
See my point? :)
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1152
Gekregen waarderingen: 1874

O Goleiro Grande schreef: 16 nov 2022, 17:43
Standbeeld schreef: 16 nov 2022, 11:05 Ik denk dat Saibari op het middenveld meer brengt dan Marco.
Beetje geprut in de marge toch? Van Ginkel is niet goed genoeg meer en Saibari wordt niet goed genoeg. Zou de eerste definitief en de tweede op huurbasis laten vertrekken. Intussen uitkijken voor wat beters.
Zit wat in.
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
O Goleiro Grande
ShovingNE2
Site Admin
5
Favoriete speler: Philipp Max
Gegeven waarderingen: 271
Gekregen waarderingen: 404

Ardbeg schreef: 16 nov 2022, 17:53
ShovingNE2 schreef: 16 nov 2022, 17:50 Haha. Ja? Lol.
See my point? :)
Yup! Kopen! :mrgreen:
Ardbeg
Legende
4

Laatst gewijzigd door Ardbeg op 17 nov 2022, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Klapstoel
Talent
Seizoenkaart: Vak O
Favoriete speler: Boy Waterman
Gegeven waarderingen: 1
Gekregen waarderingen: 2

Kent iemand hem ? Of zijn er volgers van de Belgische competitie?
Ardbeg
Legende
4

Volgens Fifa 23 is het niks 😜
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 17 nov 2022, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Franciscus
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Fredrik Oppegard
Gegeven waarderingen: 414
Gekregen waarderingen: 129

Awards:

Spelers die van Cercle komen altijd dikke +.
Bwalya Kalusha :heart:
RV1913
Basisspeler
1
Gegeven waarderingen: 197
Gekregen waarderingen: 68

Ardbeg schreef: 17 nov 2022, 21:07 Volgens Fifa 23 is het niks 😜
volgens fifa 23 simons ook ni :L :wonder:
JChovanec
Regelmatige invaller
1
Gegeven waarderingen: 63
Gekregen waarderingen: 80

Lijkt me meer een gerucht, de verwachting is dat Olivier er straks weer bij is. Of Gerrit moet inderdaad weer weggaan.
Een fatsoenlijke linksback lijkt mij belangrijker, mocht Mauro voor de RB positie gaan.
Ardbeg
Legende
4

RV1913 schreef: 18 nov 2022, 09:40
Ardbeg schreef: 17 nov 2022, 21:07 Volgens Fifa 23 is het niks 😜
volgens fifa 23 simons ook ni :L :wonder:
Wel, 86 potentie ;)
JChovanec schreef: 18 nov 2022, 09:55 Lijkt me meer een gerucht, de verwachting is dat Olivier er straks weer bij is. Of Gerrit moet inderdaad weer weggaan.
Een fatsoenlijke linksback lijkt mij belangrijker, mocht Mauro voor de RB positie gaan.
Natuurlijk is een gerucht. Wil natuurlijk niet zeggen dat PSV niet minimaal geinformeerd heeft!
Juancho
Legende
5
Favoriete speler: Érick Gutiérrez
Gegeven waarderingen: 1070
Gekregen waarderingen: 1141

JChovanec schreef: 18 nov 2022, 09:55 Lijkt me meer een gerucht, de verwachting is dat Olivier er straks weer bij is. Of Gerrit moet inderdaad weer weggaan.
Boscagli zit nu toch pas in zijn laatste fase van revaliatie? Voor hij uberhaubt weer topfit is en wedstrijden kan spelen ben je zo nog een flinke periode verder hoor. Voorzichtig beginnen met individuele training, hopen op geen terugslag, wat delen mee doen met de groep maar duels nog uit de weg gaan, dat weer verder uitbouwen. Daar gaat nog gigantisch veel tijd in zitten. Dus ik denk eerder dat je juist NIET op Boscagli moet rekenen dit seizoen en als hij toch nog wat kan spelen is het puur als extraatje in de breedte.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Sir Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Oude naam: 11 Tinus
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 790
Gekregen waarderingen: 1544

Je moet wel rekening houden met Boscagli want hij is je 4e speler onder contract voor 2 posities. Eigenlijk kun je dan niet nog een speler kopen zou ik zeggen. Als Jarred vertrekt (wat echt wel flink balen zou zijn) dan moet PSV inderdaad de markt op en dan kom je bij dit soort gasten uit en dan kom je weer op hetzelfde punt als vorig jaar.... alles wat je nu haalt moet 150% beter zijn dan wat je al hebt anders moet je niemand halen. En dat mag ook huur zijn....
Mikelvb
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 101
Gekregen waarderingen: 53

Waarom denk je dat Mauro voor de RB positie gaat? LB lijkt mij nog steeds logischer, ook gezien het spel van Max. Hoever mag wel terug en hopelijk wordt er een goede RB aangekocht. Naar mijn inzien belangrijker dan een CB.
PSV90
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 406
Gekregen waarderingen: 291

Ken de speler verder niet maar op basis van zijn profiel kan ik me niet voorstellen dat hij direct significant beter is dan de opties die we al hebben. Zoals de meesten al aangeven hebben we meer behoefte aan een rechtsback.
Juancho
Legende
5
Favoriete speler: Érick Gutiérrez
Gegeven waarderingen: 1070
Gekregen waarderingen: 1141

11 Sir Tinus schreef: 18 nov 2022, 10:07 Je moet wel rekening houden met Boscagli want hij is je 4e speler onder contract voor 2 posities.
En hoe zie je dat voor je? Rekening houden met een speler die je niet kan opstellen nog de komende maanden? Want to be sure, met mijn opmerking dat je geen rekening met hem moet houden bedoel ik natuurlijk sportief, op het veld dit seizoen. (inschatting van mijn kant dat het dus nog wel even duurt voor hij daadwerkelijk 100% wedstrijd fit is). Afgelopen zomer hield je toch ook geen rekening met hem?
Eigenlijk kun je dan niet nog een speler kopen zou ik zeggen. Als Jarred vertrekt (wat echt wel flink balen zou zijn) dan moet PSV inderdaad de markt op en dan kom je bij dit soort gasten uit en dan kom je weer op hetzelfde punt als vorig jaar.... alles wat je nu haalt moet 150% beter zijn dan wat je al hebt anders moet je niemand halen. En dat mag ook huur zijn....
En dus zie je dat je niet met Boscagli rekening moet houden maar met wat er gebeurt met Jarred. Met jouw eerste alinea zou je dus kunnen stellen: Jarred out --> Boscagli in. Maar in je 2de alinea zeg je juist dat PSV de markt op moet als Jarred vertrekt.

Persoonlijk vond ik Boscagli een leuke CV met een paar specifieke kwaliteiten maar absoluut geen CV die PSV verder brengt. De zomer was een perfect moment geweest voor een transfer. Wat mij betreft blijft dat nog steeds staan, maar het zal nu natuurlijk afhankelijk zijn van zijn terugkeer en of hij nog een x aantal wedstrijden kan spelen. Maar komende zomer gaat wat mij betreft de bijl erin achterin. Keuzes maken, doorselecteren en het niveau omhoog trekken.
Laatst gewijzigd door Juancho op 18 nov 2022, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Meervoudig international
3
Gegeven waarderingen: 349
Gekregen waarderingen: 345

Juancho schreef: 18 nov 2022, 10:02
Boscagli zit nu toch pas in zijn laatste fase van revaliatie? Voor hij uberhaubt weer topfit is en wedstrijden kan spelen ben je zo nog een flinke periode verder hoor. Voorzichtig beginnen met individuele training, hopen op geen terugslag, wat delen mee doen met de groep maar duels nog uit de weg gaan, dat weer verder uitbouwen. Daar gaat nog gigantisch veel tijd in zitten. Dus ik denk eerder dat je juist NIET op Boscagli moet rekenen dit seizoen en als hij toch nog wat kan spelen is het puur als extraatje in de breedte.
Op 9 november was hij al met de bal bezig en gaf Elfrink aan dat voor zijn blessure normaal 9 maanden staat, wat zou betekenen dat hij half januari weer terug zou moeten zijn. Geef hem dan nog 6 weken voor wedstrijdritme, dan zou hij de laatste 3 maanden van het seizoen nog echt van waarde kunnen zijn..

Ardbeg
Legende
4

PSV90 schreef: 18 nov 2022, 11:47 Ken de speler verder niet maar op basis van zijn profiel kan ik me niet voorstellen dat hij direct significant beter is dan de opties die we al hebben. Zoals de meesten al aangeven hebben we meer behoefte aan een rechtsback.
Je kent de speler niet maar op basis van zijn profiel kun je jezelf niet voorstellen dat hij significant beter is? Leg dat eens uit.
PSV90
Nationale topspeler
4

Ardbeg schreef: 18 nov 2022, 12:00 Je kent de speler niet maar op basis van zijn profiel kun je jezelf niet voorstellen dat hij significant beter is? Leg dat eens uit.
Is allemaal niet zo lastig. Het is een 22 jarige speler van Cercle Brugge met ongeveer 1 seizoen ervaring op het 'hoogste' niveau. Nog nooit een Europees duel gespeeld, geen A-internationaal.

Ons 'probleem' centraal achterin is dat we 4 á 5 aardige tot goede opties hebben, maar niemand de erbovenuit steekt. Het lijkt me sterk dat Popovic dat binnen korte termijn wel zal doen. Kan het voor de toekomst nog steeds in interessante speler zijn, maar aangezien ik verwacht dat we beperkte mogelijkheden hebben in winter zou ik mijn middelen liever inzetten voor een rechtsback.
Ardbeg
Legende
4

PSV90 schreef: 18 nov 2022, 12:21
Ardbeg schreef: 18 nov 2022, 12:00 Je kent de speler niet maar op basis van zijn profiel kun je jezelf niet voorstellen dat hij significant beter is? Leg dat eens uit.
Is allemaal niet zo lastig. Het is een 22 jarige speler van Cercle Brugge met ongeveer 1 seizoen ervaring op het 'hoogste' niveau. Nog nooit een Europees duel gespeeld, geen A-internationaal.

Ons 'probleem' centraal achterin is dat we 4 á 5 aardige tot goede opties hebben, maar niemand de erbovenuit steekt. Het lijkt me sterk dat Popovic dat binnen korte termijn wel zal doen. Kan het voor de toekomst nog steeds in interessante speler zijn, maar aangezien ik verwacht dat we beperkte mogelijkheden hebben in winter zou ik mijn middelen liever inzetten voor een rechtsback.
Het is lastiger dan dat je het nu probeert te omschrijven. Ken je speler of heb je enkel data gelezen. Weet je hoe goed hij is in vergelijking met onze huidige spelers? Waar zijn plafond ligt? Op basis waarvan lijkt het je sterk dat hij er op korte tijd er bovenuit steekt? Heb je hem zien spelen? Of is het allemaal giswerk op basis van aannames die je niet hard kan maken?
O Goleiro Grande
Regelmatige invaller

Klapstoel schreef: 17 nov 2022, 21:02 Kent iemand hem ? Of zijn er volgers van de Belgische competitie?
Volgens Voetbalprimeur.be is het niet de eerste de beste flapdrol, maar wel degelijk een veelbelovende speler in hun competitie.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/10 ... amiet.html
PSV90
Nationale topspeler
4

Ardbeg schreef: 18 nov 2022, 12:50
PSV90 schreef: 18 nov 2022, 12:21

Het is lastiger dan dat je het nu probeert te omschrijven. Ken je speler of heb je enkel data gelezen. Weet je hoe goed hij is in vergelijking met onze huidige spelers? Waar zijn plafond ligt? Op basis waarvan lijkt het je sterk dat hij er op korte tijd er bovenuit steekt? Heb je hem zien spelen? Of is het allemaal giswerk op basis van aannames die je niet hard kan maken?
Ken de speler verder niet maar op basis van zijn profiel kan ik me niet voorstellen dat hij direct significant beter is dan de opties die we al hebben. Zoals de meesten al aangeven hebben we meer behoefte aan een rechtsback.
Ardbeg
Legende
4

Je herhaalt je eerste reactie. Dus eigenlijk nergens op gebaseerd dus, ok. We hebben overigens behoefte aan beide.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Transferwindow 2022-2023