Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Jesper Karlsson
Mees Hilgers

Tijjani Reijnders

Donyell Malen

Kom op Brands aan de bak en bij voorkeur voor het verstrijken van middernacht.
En wat als er geen geld is of het salarishuis is veel te hoog? Misschien leefde PSV wel op een te grote voet met salarissen die totaal niet paste bij de spelers.
Hoezo heb jij het nog over plek 1 tot 3. Dit seizoen was al verloren aan het begin van het seizoen. Maximaal 5e dit jaar
Reken daar maar niet op, zeker als je het interview met Ruud voorafgaand aan de wedstrijd ziet en wanneer het gaat over mogelijke versterkingen: “we moeten kijken of het lukt”, “we gaan zien of het lukt”
Het zal wel moeten als PSV geschikte spelers aan de selectie toe wil voegen.
Een Dsudszak en Farfan haal je never nooit meer. Omdat die Engelse kut clubs met olie sjeiks en ander gespuis de markt al overheersen.Het Kanon schreef: ↑24 jan 2023, 22:45
Als PSV zo snel mogelijk uit de penarie wil raken, dan moeten er simpel gezegd een Dzsudzsak II en een Farfan II gehaald worden. De prijzen voor spelers zijn gestegen de laatste jaren en het is dus makkelijker gezegd dan gedaan. In 2024 en 2025 heeft PSV nog steeds spelersverkopen nodig om de begroting te sluiten dus je hebt ook weinig keus.
Herkenbaar.29.04.2007 schreef: ↑24 jan 2023, 22:32 Ik ben juist op het punt dat ik me afvraag wat ze beter kunnen doen; het geld beschikbaar stellen voor een nieuwe trainer die in de zomer daarmee zijn selectie grotendeels kan samenstellen ipv nu nog proberen iets van dit seizoen te maken, waarbij ik 0 verbetering zie in het tactische gedeelte.
Niet eens.ShovingNE2 schreef: ↑25 jan 2023, 08:26 Onzin. De spelers komen veel slechter voor de dag omdat er een trainer/coach voor staat die het gewoon niet kan. Een goede trainer haalt meer uit een selectie dan de de som der delen. En een slechte trainer haalt er veel minder uit. En dat is wat we zien nu.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut