Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Vandaag een hoop jonge talentjes gespoten het stadion, FC PSV Funpark
Sounds fun!
Je hebt door wat je geschreven hebt in je eerste post hé?
Wacht even..
Who cares? Elke fatsoenlijke beleidsmaker.Rickskeg schreef: ↑22 mei 2022, 11:05Als ze het nu voorschieten uit potje 1(partnerfonds) en aanvullen van uit potje 2(transfers) en aan de originele doelstellingen uit geeft who caresJwoeloe schreef: ↑22 mei 2022, 09:11 Lijkt me niet toch? Dat fonds lijkt me toch bedoeld voor een aantal gokjes van 1 tot 2 miljoen die de route via Jong PSV moeten gaan behandelen. En gedeeltelijk zelfs, want het fonds bestaat niet alleen voor transfers maar ook voor investeringen in bijv faciliteiten van het trainingscomplex. Een som van 5M+ moet dus uit het ‘gewone’ transferbudget komen.
Dit zei PSV er zelf over:
Het bedrag dat nu ter beschikking komt is ook bestemd voor investeringen op de PSV-campus en in het Philips Stadion. Ook biedt het de technische leiding van de club meer mogelijkheden om strategische investeringen op de spelersmarkt te doen, zoals PSV dat in het recente verleden deed met het aantrekken van bijvoorbeeld Noni Madueke en Mauro Junior. Het geld is niet bedoeld om te investeren in directe versterkingen voor het eerste elftal.
Die 30 mln is bedoeld om in de infrastructuur te steken in een periode van zeg 5 jaar.. dat maakt het niet waar ik het geld weghaal gedurende die periode zolang ik het maar gebruik…. Of verwacht jij een separate depot? Zoals een bouw depot waar je rekeningen in dient?
Deels infrastructuur maar ook deels jonge talenten. Niemand die weet welke verhouding van dat potje. Maar er is serieus budget juist voor spelers als onze Zweedse vriend. Vraag is of 6-7 miljoen niet te veel is voor een speler met 10 wedstrijdjes in de Zweedse competitie natuurlijk.Rickskeg schreef: ↑22 mei 2022, 19:49Die 30 mln is bedoeld om in de infrastructuur te steken in een periode van zeg 5 jaar.. dat maakt het niet waar ik het geld weghaal gedurende die periode zolang ik het maar gebruik…. Of verwacht jij een separate depot? Zoals een bouw depot waar je rekeningen in dient?
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut