Eredivisie/KKD Scout

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Trixm
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 804
Gekregen waarderingen: 819

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Massimo schreef: 20 feb 2022, 15:34 Ik vind name dropping na een geslaagde wedstrijd of actie een beetje onzinnig. Als je zo iemand noemt dan graag met onderbouwing waarom zo iemand interessant kan zijn, al dan niet voor de toekomst. Ik kan ook wel een aantal 18 jarige spelers gaan opnoemen hier, maar dat zal in de meeste gevallen kant nog wal raken.
Ik had geen idee dat jij de forum politie bent, ik vind hem interessant en beschrijf dat kort. Misschien is hij over 17 wedstrijden idd niet goed genoeg, kan ik er nu toch alsnog over posten. Lijkt me ook een beetje inherent aan de eredivisie en de kkd dat het meerendeel het niveau van PSV niet halen.
Koning Guti.
Massimo
Legende
5
Gegeven waarderingen: 778
Gekregen waarderingen: 1624

Waarom ben ik meteen van de forumpolitie als ik een andere mening erover heb? Ik vind het een beetje rare opmerking en geeft mij vooral aan dat je eigenlijk weinig argumenten hebt en weinig over de desbetreffende speler weet. Snel, groot en sterk kan ik er nog wel meer opnoemen. Dat vind ik niet louter criteria om te voldoen aan interessante spelers. Anders kan ik wel elke willekeurige speler van opnoemen die tussen de 17 en 20 jaar is en een handvol Eredivisiewedstrijden heeft gespeeld.

Verder heb je het dus over snel, groot en sterk. Van dat eerste en het laatste heb ik niks van gezien tegen PSV en ten tweede heb je het dus niet over enige voetballende kwaliteiten, verdedigende kwaliteiten en positionele kwaliteiten. Alleen over wat fysieke kwaliteiten waarvan je vindt dat hij die heeft.
Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
Ardbeg
Trixm
Internationale topspeler
5

Awards:

Massimo schreef: 20 feb 2022, 16:28 Waarom ben ik meteen van de forumpolitie als ik een andere mening erover heb? Ik vind het een beetje rare opmerking en geeft mij vooral aan dat je eigenlijk weinig argumenten hebt en weinig over de desbetreffende speler weet. Snel, groot en sterk kan ik er nog wel meer opnoemen. Dat vind ik niet louter criteria om te voldoen aan interessante spelers. Anders kan ik wel elke willekeurige speler van opnoemen die tussen de 17 en 20 jaar is en een handvol Eredivisiewedstrijden heeft gespeeld.

Verder heb je het dus over snel, groot en sterk. Van dat eerste en het laatste heb ik niks van gezien tegen PSV en ten tweede heb je het dus niet over enige voetballende kwaliteiten, verdedigende kwaliteiten en positionele kwaliteiten. Alleen over wat fysieke kwaliteiten waarvan je vindt dat hij die heeft.
Haha en je vraagt je af waarom ik je van de politie noem :grin: . Ik mag ook een mening hebben en verkondigen als ik slecht drie dingen van hem weet toch?
Koning Guti.
Lorenzo von Matterhorn
Nationale topspeler
5
Clubvoorkeur: PSV
Gegeven waarderingen: 1685
Gekregen waarderingen: 930

Awards:

Rustig guys.

Dit is trouwens een Scouttopic, geen Aankoopbeleidtopic. Dus het bespreken van spelers die misschien helemaal niet goed genoeg zijn moet kunnen, toch? Dat doen we immers ook in de topics van Vinicius, Bruma en Drommel.

Groeten, de forumpolitie.
Deze gebruikers waarderen Lorenzo von Matterhorn voor dit bericht:
Trixm
Ren Höek
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 5576
Gekregen waarderingen: 1739

Trixm schreef: 20 feb 2022, 16:35 Ik mag ook een mening hebben en verkondigen als ik slecht drie dingen van hem weet toch?
Wie zegt dan ook dat je geen mening mag hebben?
Je wordt simpelweg aangepakt op je slecht onderbouwde mening, dat is heel wat anders.

En dat is heel makkelijk op te lossen door met goede onderbouwing te komen, begin daar eens mee zou ik zeggen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Trixm
Internationale topspeler
5

Awards:

Ren Höek schreef: 21 feb 2022, 10:27
Trixm schreef: 20 feb 2022, 16:35 Ik mag ook een mening hebben en verkondigen als ik slecht drie dingen van hem weet toch?
Je wordt simpelweg aangepakt op je slecht onderbouwde mening, dat is heel wat anders.

En dat is heel makkelijk op te lossen door met goede onderbouwing te komen, begin daar eens mee zou ik zeggen.
Doel was alleen om aan name dropping te doen, en mogelijk een discussie te ontwikellen. Niet om een uitgebreide analyse uit te voeren. Prima als je dat niet wil doen, maar het ging erom dat het topic bedoeld is om spelers te spotten die potentie laten zien, en niet persé om te zeggen dat een speler direct klaar is voor PSV. Ik ben het met je eens dat mijn post niet heel veelzeggend was, ik wou alleen even droppen dat ik dit een interessante jongen vindt om te volgen.
Deze gebruikers waarderen Trixm voor dit bericht:
Thijs
Koning Guti.
hondjevandebakker
Nationale topspeler
1
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 119
Gekregen waarderingen: 236

Strasbourg zou 5-6m overhebben voor Strand Larsen
51°26'31.1"N 5°28'02.3"E
Grasmat
Lid van verdienste
5
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 4424
Gekregen waarderingen: 6017

Awards:

Ik niet.
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 2):
MassimoYkhim
robert_94
Veelbelovend talent
2
Gegeven waarderingen: 38
Gekregen waarderingen: 38

Zou Fredrik Midtsjø in beeld zijn om het middenveld te versterken volgend seizoen? Heeft na dit seizoen nog maar 1 jaar contract dus als AZ nog een paar miljoen voor hem wil vangen zullen ze hem moeten verkopen.

Is wat mij betreft een zeer onderschatte speler, wordt nagenoeg nooit over gesproken in de media maar is bij elke AZ’er die ik ken al jaren de favoriete speler. Veelzijdige middenvelder en een harde werker. Nu blijkt dat van Ginkel niet (meer) voldoet en Sangaré gaat vertrekken wat mij betreft een uitstekende & betaalbare toevoeging.
Karfiooltje
International
1
Favoriete speler: Kjell Peersman
Gegeven waarderingen: 153
Gekregen waarderingen: 74

Awards:

Ik zie Midtsjø ook graag komen. Vind hem vooral in de kleine ruimte goed als er druk wordt gezet op het middenveld weet hij altijd de rust te bewaren en de juiste keuze te maken. Denk dat de wisselwerking met Veerman heel goed kan werken.
Thijs
Lid van verdienste
5
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 1494
Gekregen waarderingen: 3176

Awards:

Trixm schreef: 21 feb 2022, 10:41
Ren Höek schreef: 21 feb 2022, 10:27

Doel was alleen om aan name dropping te doen, en mogelijk een discussie te ontwikellen. Niet om een uitgebreide analyse uit te voeren. Prima als je dat niet wil doen, maar het ging erom dat het topic bedoeld is om spelers te spotten die potentie laten zien, en niet persé om te zeggen dat een speler direct klaar is voor PSV. Ik ben het met je eens dat mijn post niet heel veelzeggend was, ik wou alleen even droppen dat ik dit een interessante jongen vindt om te volgen.
Ik vind dat ook prima. Het hoeft niet direct met een compleet scoutingrapport en als het je niet aanspreekt of je de speler niet kent, kun je zo’n post ook makkelijk negeren. Als ik ooit een wedstrijd van die club zie, zal ik eens letten op die linksback (was het, toch?)
Heruone
Lid scoutingsteam
5
Favoriete speler: Joey Veerman
Gegeven waarderingen: 2014
Gekregen waarderingen: 2666

Ik vind en blijf Q. Timber een hele interessante speler vinden. Doet het nu uitstekend bij Utrecht en ik dat er behoorlijk wat potentie in hem zit. Ook met zijn leeftijd is hij nmi heel interessant voor PSV.

https://www.vi.nl/pro/overig/quinten-ti ... z-bij-ajax
https://www.tussendelinies.nl/speler-va ... en-timber/
Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht:
Voormalig KG
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Joenepsv
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 737
Gekregen waarderingen: 1303

Awards:

Ben ik het mee eens. Ik zie in Timber één van de weinige spelers in de eredivisie die interessant voor ons is. Zal echter wel een dure knakker zijn aangezien hij nog een langlopend contract heeft.
Massimo
Legende
5
Gegeven waarderingen: 778
Gekregen waarderingen: 1624

Ik vind hem wel wat tandjes minder dan zijn tweelingbroer, maar interessant vind ik hem wel. Kan nog wel eens gemakzuchtig zijn en zal vaker op hoger niveau getest moeten worden, maar FC Utrecht heeft het er sowieso goed aan gedaan om hem transfervrij op te pikken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
4
Gegeven waarderingen: 144
Gekregen waarderingen: 401

Heruone schreef: 01 mar 2022, 21:27 Ik vind en blijf Q. Timber een hele interessante speler vinden. Doet het nu uitstekend bij Utrecht en ik dat er behoorlijk wat potentie in hem zit. Ook met zijn leeftijd is hij nmi heel interessant voor PSV.

https://www.vi.nl/pro/overig/quinten-ti ... z-bij-ajax
https://www.tussendelinies.nl/speler-va ... en-timber/
Ook ik ben al langere tijd erg gecharmeerd van deze voetballer. Vooral dat hij heel kalm blijft onder alle omstandigheden, zijn techniek, bijna geen balverlies leiden en snelheid/fysiek maken hem erg interessant inderdaad.
De afgelopen wedstrijd tegen Heerenveen weinig speciaal.
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Trixm schreef: 20 feb 2022, 13:15 Die Meijer van Groningen is een interessante speler, snel groot en sterk.
Hij werd er net ook even uitgelicht voor zijn goede wedstrijd tegen Feyenoord. Het oogt allemaal wat log, wat je vaker ziet bij grote, sterke gasten op deze leeftijd. Wel interessant om in de gaten te houden. Ik denk niet dat ie het zal redden, maar zeker goed om te blijven scouten.
Sensation
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: Ja
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 3737
Gekregen waarderingen: 3345

Thijs schreef: 05 mar 2022, 23:02
Trixm schreef: 20 feb 2022, 13:15 Die Meijer van Groningen is een interessante speler, snel groot en sterk.
Hij werd er net ook even uitgelicht voor zijn goede wedstrijd tegen Feyenoord. Het oogt allemaal wat log, wat je vaker ziet bij grote, sterke gasten op deze leeftijd. Wel interessant om in de gaten te houden. Ik denk niet dat ie het zal redden, maar zeker goed om te blijven scouten.
Doet me toch wel wat aan Dumfries denken dus absoluut in de gaten houden!
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Sensation schreef: 05 mar 2022, 23:12

Doet me toch wel wat aan Dumfries denken dus absoluut in de gaten houden!
Nee, Dumfries was ook bij Sparta al sneller, sterker en energieker. Heel andere drive naar voren toe. Deze jongen lijkt mij een echtere fullback, terwijl Dumfries een echte wingback is.
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Timber was gisteren echt niet best in ieder geval.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
4
Gegeven waarderingen: 144
Gekregen waarderingen: 401

Ik volg de eredivisie niet echt meer.
Zal eens op groningen gaan letten, ben benieuwd waar jullie hey over hebben met Meijer.
Hoe zien jullie die Córdoba van Twente? Ik heb geen idee behalve dat Radio 1 zei dat hij gevolgd wordt door ajax en psv.
Op weg naar nr 25
Internationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 1144
Gekregen waarderingen: 634

Voormalig KG schreef: 06 mar 2022, 10:20 Ik volg de eredivisie niet echt meer.
Zal eens op groningen gaan letten, ben benieuwd waar jullie hey over hebben met Meijer.
Hoe zien jullie die Córdoba van Twente? Ik heb geen idee behalve dat Radio 1 zei dat hij gevolgd wordt door ajax en psv.
Córdoba van de Eagles neem ik aan dat je bedoelt?
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Voormalig KG schreef: 06 mar 2022, 10:20 Ik volg de eredivisie niet echt meer.
Ik vind die Cordoba vna GAE wel aardig, maar weinig bijzonders. Bij AZ en Feyenoord zou ik de gok nog wel wagen als je hem voor een klein prijsje kunt oppakken, maar voor PSV en Ajax denk ik dat die altijd tekort zal komen. Mist daarvoor iets echt bijzonders van hetgeen ik van hem zag (wat overigens beperkt is, dus iemand die hem meer zag, zal mogelijk meer zicht hebben).
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Ik zie nu trouwens dat Cordoba zelfs al 24 is. Dan zou ik het echt nooit verwachten dat ie hoger uitkomt dan Eredivisie subtop.
ruuddevil
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 2135
Gekregen waarderingen: 3100

Awards:

Die Cordoba leek me op basis van de wedstrijd tegen ons een vrij beperkte draver. Wellicht interessant om er een back van te maken, maar een linksback hebben we niet nodig.
Trixm
Internationale topspeler
5

Awards:

Ja doet het goed, misschien komt er snel een volledig scoutings rapport @Ren Höek ;)
Deze gebruikers waarderen Trixm voor dit bericht:
Ren Höek
Koning Guti.
Juancho
Legende
5
Favoriete speler: Érick Gutiérrez
Gegeven waarderingen: 1423
Gekregen waarderingen: 1395

Ik vond Timon Wellenreuther van Willem 2 altijd wel interessant. Niet zozeer als 1e keuze maar wel als 2de keeper en ook iemand die de strijd iig aan zou kunnen gaan. 25 jaar ook, prima leeftijd. Maar de laaste weken is het toch wel een stuk minder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie/KKD Scout