Eredivisie/KKD Scout

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
ComeOnPSV
Internationale topspeler
4
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Sangaré
Gegeven waarderingen: 485
Gekregen waarderingen: 744

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Niet verkeerd voor FC Utrecht die zo een aantal miljoen krijgen voor een speler die nooit in het eerste heeft gespeeld.
Het is wel van de zotte dat Bayern's van deze wereld al bij de KKD kijken inderaad.
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Eigenlijk is het toch best magertjes aan interessante Eredivisiespelers. Ik dacht nog even aan Timber van Utrecht maar die bakt er vandaag ook niets van. Als ik ga kijken naar mogelijke targets dan kom ik niet verder dan Midtsjo en Bazoer. Ex Eredivisiespelers als vd Ven en Boadu zouden interessant kunnen worden.
Op weg naar nr 25
Internationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 1144
Gekregen waarderingen: 634

11 Sir Tinus schreef: 05 feb 2022, 17:10 Eigenlijk is het toch best magertjes aan interessante Eredivisiespelers. Ik dacht nog even aan Timber van Utrecht maar die bakt er vandaag ook niets van. Als ik ga kijken naar mogelijke targets dan kom ik niet verder dan Midtsjo en Bazoer. Ex Eredivisiespelers als vd Ven en Boadu zouden interessant kunnen worden.
Nou Leo Driessen deelt jouw mening over Timber niet. De 1-2 was zijn assist vond hij eigenlijk
11 Tinus
Vedette
2

11 Sir Tinus schreef: 05 feb 2022, 17:10 Eigenlijk is het toch best magertjes aan interessante Eredivisiespelers. Ik dacht nog even aan Timber van Utrecht maar die bakt er vandaag ook niets van. Als ik ga kijken naar mogelijke targets dan kom ik niet verder dan Midtsjo en Bazoer. Ex Eredivisiespelers als vd Ven en Boadu zouden interessant kunnen worden.
Ok misschien is Vd Ven geen ex Eredivisie.
ruuddevil
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 2135
Gekregen waarderingen: 3100

Awards:

Leo geilt op alles uit Amsterdam.
Tovast
Meervoudig international
3
Gegeven waarderingen: 226
Gekregen waarderingen: 375

Awards:

Nee hoor want Leo is voor Telstar!!
Thijs
Lid van verdienste
5
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 1494
Gekregen waarderingen: 3176

Awards:

Wat zou, enigszins reëel gezien, de beste Nederlands georiënteerde opstelling kunnen worden voor ons volgend seizoen?
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Thijs schreef: 07 feb 2022, 13:41 Wat zou, enigszins reëel gezien, de beste Nederlands georiënteerde opstelling kunnen worden voor ons volgend seizoen?
Ik zou zoiets zeggen:
Drommel (Bijlow onhaalbaar)

Frimpong? Anders Sambo of Tete
Xavier Mbuyamba of Bogarde (Bruma of Rekik als ervaren kracht?)
Obispo
Van Aanholt of Willems

Xavi Simons
Joey Veerman
Marco van Ginkel

Noni Madueke (bij ons uit de opleiding, dus Nederlands genoeg)
Myron Boadu of Luuk de Jong (waarmee de speelstijl dus totaal over de kop gaat)
Cody Gakpo

Het houdt al met al niet over als je een zo Nederlands mogelijk team zou willen neerzetten en ook nog enige ervaring of leidersfiguren erin wilt hebben.
Grasmat
Lid van verdienste
5
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 4424
Gekregen waarderingen: 6017

Awards:

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een kwalitatief zo sterk mogelijk elftal. Nationaliteit is i.m.o. totaal ondergeschikt. Zeker ook omdat je voor Nederlanders met een beetje kwaliteit al gauw de hoofdprijs betaalt. Als er 11 Papua Nieuw-Guineërs zijn die aantoonbaar beter en betaalbaarder zijn dan de Nederlandse boys, dan zijn ze wat mij betreft van harte welkom.
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1385
Gekregen waarderingen: 2319

Ik denk dat wat meer Nederlanders in het team niet verkeerd zou zijn. Een Timber van Utrecht blijf ik wel interessant vinden. Die kan je misschien nog toevoegen @Thijs. Verder is Bazoer wel realistisch, buiten wat iedereen ervan vindt. Mertens is ook Nederlands en heeft ervaring ;)
Ardbeg
Legende
5
Gegeven waarderingen: 5434
Gekregen waarderingen: 3900

Standbeeld schreef: 07 feb 2022, 14:13 Ik denk dat wat meer Nederlanders in het team niet verkeerd zou zijn. Een Timber van Utrecht blijf ik wel interessant vinden. Die kan je misschien nog toevoegen @Thijs. Verder is Bazoer wel realistisch, buiten wat iedereen ervan vindt. Mertens is ook Nederlands en heeft ervaring ;)
Mertens? Dries Mertens? Of Lieke?
Standbeeld
Legende
1

Ardbeg schreef: 07 feb 2022, 14:21
Standbeeld schreef: 07 feb 2022, 14:13 Ik denk dat wat meer Nederlanders in het team niet verkeerd zou zijn. Een Timber van Utrecht blijf ik wel interessant vinden. Die kan je misschien nog toevoegen @Thijs. Verder is Bazoer wel realistisch, buiten wat iedereen ervan vindt. Mertens is ook Nederlands en heeft ervaring ;)
Mertens? Dries Mertens? Of Lieke?
Ons Drieske natuurlijk. :L
Thijs
Lid van verdienste
5

Awards:

Klopt. Mertens is inderdaad Nederlands genoeg en zou ook wel een leidende rol kunnen oppakken. Bazoer zou eventueel naast Obispo of in de punt naar achteren op het middenveld kunnen, maar weet ik niet of we dat moeten willen.
Duidelijk dat het moeilijk is om een Nederlandse kern op te bouwen.
Grasmat
Lid van verdienste
5

Awards:

In dat geval zou ik er Nederlandstalig van maken.
Maar als Belgen dan ook mogen wil ik er graag Courtois, de Bruyne en Hazard aan toevoegen.
Standbeeld
Legende
1

Grasmat schreef: 07 feb 2022, 14:24 In dat geval zou ik er Nederlandstalig van maken.
Maar als Belgen dan ook mogen wil ik er graag Courtois, de Bruyne en Hazard aan toevoegen.
Enigzins realistisch, schreef Thijs.
Grasmat
Lid van verdienste
5

Awards:

Standbeeld schreef: 07 feb 2022, 14:25
Grasmat schreef: 07 feb 2022, 14:24 In dat geval zou ik er Nederlandstalig van maken.
Enigzins realistisch, schreef Thijs.
Met de nadruk op enigszins. ;)
Misschien willen ze net als Mertens vanwege privéredenen dichtbij huis gaan spelen. :grin:
Grasmat
Lid van verdienste
5

Awards:

Dus, die Olij. Kan ie een beetje meevoetballen?
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 2):
DeBruyneVoijke
Trixm
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 804
Gekregen waarderingen: 819

Awards:

Die Meijer van Groningen is een interessante speler, snel groot en sterk.
Deze gebruikers waarderen Trixm voor dit bericht (totaal 2):
ruuddevilSomaQan
Koning Guti.
SomaQan
Geselecteerd voor Oranje
2
Gegeven waarderingen: 387
Gekregen waarderingen: 123

Ik blijf Odgaard van RKC een interessante optie vinden voor volgend seizoen. Is aan de bal uitstekend en heeft scorend vermogen.

En nee Mario Been is niet mijn adviseur ik heb in een andere topic maanden terug ook al geroepen. Hij is imo beter dan Zahavi en Vini. En nog maar 22 jaar.
Massimo
Legende
5
Gegeven waarderingen: 778
Gekregen waarderingen: 1624

Meijer heeft net een paar wedstrijden achter de rug. Laten we eerst eens even afwachten hoe hij over een langere periode en tegen betere tegenstanders speelt. Toen de weerstand omhoog ging zoals tegen PSV had hij het lastig en dan speelde hij nog tegen Doan en niet tegen Madueke. Ik kan me destijds herinneren dat toen Troupée doorbrak bij FC Utrecht er ook meerdere mensen enthousiast waren omdat hij in de samenvatting een paar keer goed opkwam tegen lage weerstand.

Odgaard heeft al wat meer ervaring en die komt helemaal tekort voor PSV. Behalve geen bijzonder rendement ook iemand die op vrijwel alle vlakken tekort komt voor PSV. Heeft ook niks speciaals. Een keer een goede wedstrijd tegen een NEC maakt zo iemand niet opeens interessant. (Iets met tijd en ruimte)

Ik zie wel vaker dat spelers die 1 of 2 goede wedstrijden spelen of er een keer op TV worden uitgelicht opeens als interessant worden bestempeld voor PSV, maar eigenlijk vrijwel nooit met onderbouwing en vaak na een wedstrijd tegen een mindere tegenstander. (want weer tijd en ruimte) Er zijn zoveel aspecten die komen kijken om interessant te zijn voor PSV en een hogere slagingskans te hebben.
Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
Ykhim
Trixm
Internationale topspeler
5

Awards:

Massimo schreef: 20 feb 2022, 14:01 Meijer heeft net een paar wedstrijden achter de rug. Laten we eerst eens even afwachten hoe hij over een langere periode en tegen betere tegenstanders speelt. Toen de weerstand omhoog ging zoals tegen PSV had hij het lastig en dan speelde hij nog tegen Doan en niet tegen Madueke. Ik kan me destijds herinneren dat toen Troupée doorbrak bij FC Utrecht er ook meerdere mensen enthousiast waren omdat hij in de samenvatting een paar keer goed opkwam tegen lage weerstand.

Odgaard heeft al wat meer ervaring en die komt helemaal tekort voor PSV. Behalve geen bijzonder rendement ook iemand die op vrijwel alle vlakken tekort komt voor PSV. Heeft ook niks speciaals. Een keer een goede wedstrijd tegen een NEC maakt zo iemand niet opeens interessant. (Iets met tijd en ruimte)

Ik zie wel vaker dat spelers die 1 of 2 goede wedstrijden spelen of er een keer op TV worden uitgelicht opeens als interessant worden bestempeld voor PSV, maar eigenlijk vrijwel nooit met onderbouwing en vaak na een wedstrijd tegen een mindere tegenstander. (want weer tijd en ruimte) Er zijn zoveel aspecten die komen kijken om interessant te zijn voor PSV en een hogere slagingskans te hebben.
Dit topic gaat ook een beetje om te scouten hea, het hoeft niet allemaal meteen deze zomer PSV niveau te zijn.
Koning Guti.
11 Tinus
Vedette
2

Ik vind het wel een interessant topic omdat PSV gemiddeld jaarlijks uit deze vijver vist. Dus prima om ook eens naar spelers te kijken die niet perse meteen opvallen bij het grote publiek.

Ik denk dat Midtsjo op een lijstje staat met 1 jaar contract.
Massimo
Legende
5

Trixm schreef: 20 feb 2022, 14:30
Massimo schreef: 20 feb 2022, 14:01 Meijer heeft net een paar wedstrijden achter de rug. Laten we eerst eens even afwachten hoe hij over een langere periode en tegen betere tegenstanders speelt. Toen de weerstand omhoog ging zoals tegen PSV had hij het lastig en dan speelde hij nog tegen Doan en niet tegen Madueke. Ik kan me destijds herinneren dat toen Troupée doorbrak bij FC Utrecht er ook meerdere mensen enthousiast waren omdat hij in de samenvatting een paar keer goed opkwam tegen lage weerstand.

Dit topic gaat ook een beetje om te scouten hea, het hoeft niet allemaal meteen deze zomer PSV niveau te zijn.
Wat heeft Meijer tot nu toe laten zien om op termijn een goede speler voor PSV te kunnen zijn? Waar blinkt hij in uit? Wat zijn zijn goede en zijn minder goede eigenschappen? Hoe vond je hem tegen PSV spelen? Zou hij passen in de manier van spelen bij PSV die anders is dan bij FC Groningen? Even wat simpele eerste vragen.
Trixm
Internationale topspeler
5

Awards:

Massimo schreef: 20 feb 2022, 14:59
Trixm schreef: 20 feb 2022, 14:30

Wat heeft Meijer tot nu toe laten zien om op termijn een goede speler voor PSV te kunnen zijn? Waar blinkt hij in uit? Wat zijn zijn goede en zijn minder goede eigenschappen? Hoe vond je hem tegen PSV spelen? Zou hij passen in de manier van spelen bij PSV die anders is dan bij FC Groningen? Even wat simpele eerste vragen.
Wil ik best een keer op ingaan hoor ik had volgens mij al beknopt wat eigenschappen gedeeld, desalniettemin was dat mijn punt niet. We scouten hier vrijblijvend op een forum over een jongen van 18. Het kan nog vriezen en dooien voor die jongen, alles afschieten heeft dus niet zoveel zin.
Koning Guti.
Massimo
Legende
5

Ik vind name dropping na een geslaagde wedstrijd of actie een beetje onzinnig. Als je zo iemand noemt dan graag met onderbouwing waarom zo iemand interessant kan zijn, al dan niet voor de toekomst. Ik kan ook wel een aantal 18 jarige spelers gaan opnoemen hier, maar dat zal in de meeste gevallen kant nog wal raken.
Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
Ardbeg
Trixm
Internationale topspeler
5

Awards:

Massimo schreef: 20 feb 2022, 15:34 Ik vind name dropping na een geslaagde wedstrijd of actie een beetje onzinnig. Als je zo iemand noemt dan graag met onderbouwing waarom zo iemand interessant kan zijn, al dan niet voor de toekomst. Ik kan ook wel een aantal 18 jarige spelers gaan opnoemen hier, maar dat zal in de meeste gevallen kant nog wal raken.
Ik had geen idee dat jij de forum politie bent, ik vind hem interessant en beschrijf dat kort. Misschien is hij over 17 wedstrijden idd niet goed genoeg, kan ik er nu toch alsnog over posten. Lijkt me ook een beetje inherent aan de eredivisie en de kkd dat het meerendeel het niveau van PSV niet halen.
Koning Guti.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie/KKD Scout