Eredivisie/KKD Scout

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Juancho
Legende
5
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Érick Gutiérrez
Gegeven waarderingen: 1423
Gekregen waarderingen: 1395

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vond Timon Wellenreuther van Willem 2 altijd wel interessant. Niet zozeer als 1e keuze maar wel als 2de keeper en ook iemand die de strijd iig aan zou kunnen gaan. 25 jaar ook, prima leeftijd. Maar de laaste weken is het toch wel een stuk minder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
SomaQan
Geselecteerd voor Oranje
2
Gegeven waarderingen: 387
Gekregen waarderingen: 123

SomaQan schreef: 20 feb 2022, 13:29 Ik blijf Odgaard van RKC een interessante optie vinden voor volgend seizoen. Is aan de bal uitstekend en heeft scorend vermogen.

En nee Mario Been is niet mijn adviseur ik heb in een andere topic maanden terug ook al geroepen. Hij is imo beter dan Zahavi en Vini. En nog maar 22 jaar.
Ik quote mezelf maar even maar die Jens Odgaard heeft nu tegen Ajax 2 assists gegeven. Blijft een zeer interessante speler met zijn doelpunten en assists.
Ren Höek
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 5576
Gekregen waarderingen: 1739

Ik vind Odgaard een prima speler voor de Eredivisie en te goed voor RKC, maar ook zeker niet goed genoeg voor PSV.
De lat moet (veel) hoger.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Trixm
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 804
Gekregen waarderingen: 819

Awards:

Ren Höek schreef: 07 mar 2022, 10:55 Ik vind Odgaard een prima speler voor de Eredivisie en te goed voor RKC, maar ook zeker niet goed genoeg voor PSV.
De lat moet (veel) hoger.
Hij laat wel een bijzondere ontwikkeling zien, ik zie hem wel naar het PSV niveau toe groeien..

Die bal vanaf de middenlijn op de paal getuigde wel van inzicht en techniek.
Koning Guti.
kastoekast
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: psv
Favoriete speler: Ismael Saibari
Gegeven waarderingen: 125
Gekregen waarderingen: 108

Is die Meijer van Groningen niet iets voor ons?
Mauro kan dan blijven op rechts en je hebt iemand die goeie voorzetten kan geven zodat Luuk die vrij kan inkoppen.
Ik zou zeggen 5mil max.
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Mauro moet op links nog verder opbloeien en we moeten gewoon een nieuwe rechtsback hebben.
RIO
Legende
3
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 487
Gekregen waarderingen: 2619

Als je Max verkoopt dan kan je die Meijer halen als concurrent voor Mauro.
Ryme
Vaste waarde in elftal
1
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 44
Gekregen waarderingen: 112

Eens, alleen bovengenoemde 5milj. max is vind ik iets te veel voor een 19-jarige jeugdspeler van Groningen die net 21 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld.
Deze gebruikers waarderen Ryme voor dit bericht:
Eindhovenvoetbal
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Toch zie je dat er weer wat interessante spelers uit de Eredivisie een stap hebben gemaakt of gaan maken. Meijer van Groningen, Veerman van Heerenveen, Blaswich van Heracles, Timber wellicht van Utrecht maar ook vorig jaar Matisuwa en Itakura van Groningen en noem het maar op.

Ik denk dat we voorzichtig de Keizer van Utrecht in de gaten kunnen houden maar ook nog steeds Timber (uiteraard maar erg duur) en Midtsjo (1 jarig contract).
Thijs
Lid van verdienste
5
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 1494
Gekregen waarderingen: 3176

Awards:

Die Jonathans heeft een goede trap. Geen idee hoe hij verder is, maar wel interessant spelertje.
SomaQan
Geselecteerd voor Oranje
2

Thijs schreef: 21 jan 2023, 21:44 Die Jonathans heeft een goede trap. Geen idee hoe hij verder is, maar wel interessant spelertje.
Eentje om in de gaten te houden, vond hem erg dreigend gisteren toen die inviel. Had wel Gakpo vibes bij zijn indraaiende ballen.
Ardbeg
Legende
5
Gegeven waarderingen: 5434
Gekregen waarderingen: 3900

Interessant!
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 23 jan 2023, 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.
FritskePhilips
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 2034
Gekregen waarderingen: 667

Sekerz!
DeBruyne
Vaste waarde in elftal
4
Gegeven waarderingen: 542
Gekregen waarderingen: 77

Isak Dybvik Määttä van Groningen vandaag zien spelen. Interessante speler. Grote en snele linksachter.
hondjevandebakker
Nationale topspeler
1
Gegeven waarderingen: 119
Gekregen waarderingen: 236

DeBruyne schreef: 05 feb 2023, 19:00 Isak Dybvik Määttä van Groningen vandaag zien spelen. Interessante speler. Grote en snele linksachter.
Daar is niet iedereen hier het mee eens om maar licht uit te drukken
51°26'31.1"N 5°28'02.3"E
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Gegeven waarderingen: 1385
Gekregen waarderingen: 2319

Rickskeg schreef: 01 feb 2023, 20:26
Joenepsv schreef: 01 feb 2023, 13:12 In het kader van de blik naar voren en vol gas naar komend seizoen vond ik deze spelers in de Eredivisie/KKD wel interessant om in de gaten te houden:

Van Ewijk en Zerrouki behoeven geen verdere introductie. Denk dat beide spelers hoog op onze lijstjes staan en dat ze ook beide haalbaar zijn na dit seizoen. Bij Van Ewijk heb ik wat Dumfries vibes. Leuke speler maar twijfel of hij echt kan doorgroeien als hij bij ons zou spelen. Dat had ik bij Dumfries ook en daar zat ik er finaal naast.

Thijmen Blokzijl van Fc Groningen. Heb hem onlangs ook al eens genoemd en ik doe het nog een keer. Ideale speler om na dit seizoen op te pikken en via Jong Psv/training eerste elftal verder klaar te stomen. Groot talent.

Isak Määttä van Fc Groningen. Deze jongen is mij al een paar keer opgevallen. 21 jarige Noorse linksback. Kan goed voetballen, groot loopvermogen, goede voorzet. Ook een lange jongen (1,88). Wordt door verschillende clubs in de Serie A gevolgd.

Taylor Booth van Fc Utrecht. Onlangs hier al besproken na zijn fantastische wedstrijd tegen Az. Maar is al langer goed bezig. Jonge polyvalente speler waar nog veel rek in zit. Zal geen koopje zijn maar wie weet kan Stewart hierin iets voor ons betekenen.

Million Manhoef van Vitesse. Geld eigenlijk hetzelfde voor als Booth. Ook een multifunctionele hardloper. Denk echter dat het plafond van Booth hoger ligt, die vind ik iets completer. Maar mocht je een Manhoef voor weinig kunnen halen. Hij ligt tot 2025 vast.

Bij Vitesse voetballen nog een aantal jonge talentvolle huurlingen. Heb niet heel veel van Vitesse gezien dit seizoen maar er zitten wel een paar interessante namen tussen zoals Flamingo(Sassuolo) die al ons werd gelinkt, Kozlowski(Brighton) en Vidovic (Bayern).

Qua keepers vind ik Ivor Pandur van Fortuna een interessante naam. Is pas 22 en staat onder contract bij Hellas Verona. Vond hem tegen ons goed keepen onlangs en is al langer goed bezig.

Wat de KKD betreft, heb daar iets minder zicht op. Kijk vrijdags als ik vrij ben het schakelkanaal en dan zie je af en toe wat jonge gasten voorbij komen die je misschien via een Rosario constructie klaar kunt stomen voor het eerste elftal. Zo heb je bij De Graafschap met Brittijn, Haen en Önal drie hele jonge spelers die veel minuten maken. Dacht dat wij daar nog een samenwerkingsverband mee hadden lopen. Ruben van Bommel van MVV is bezig aan een heel goed seizoen. Heeft al een poosje in onze jeugd gespeeld en is volgens mij na dit seizoen transfervrij. Banzuzi van Nac. Grote middenvelder. Eveneens zeer jong (17) maar al veel minuten gemaakt. Thomas van den Belt van Pec Zwolle wil ook even noemen. Vrij complete middenvelder.

Zal vast wat namen zijn vergeten maar wees vrij om aan te vullen.
Die Maata kan er echt niks van (en ja ik zie elke thuiswereld).

Blokzijl direct doen
Dus wie moet ik nu geloven?
Rickskeg
Vaste waarde in elftal
2
Gegeven waarderingen: 103
Gekregen waarderingen: 60

DeBruyne schreef: 05 feb 2023, 19:00 Isak Dybvik Määttä van Groningen vandaag zien spelen. Interessante speler. Grote en snele linksachter.
Nee gewoon nee
DeBruyne
Vaste waarde in elftal
4
Gegeven waarderingen: 542
Gekregen waarderingen: 77

Rickskeg schreef: 05 feb 2023, 19:03
Nee gewoon nee
Hij viel me vandaag iiig in positieve zin op. We zullen zien wat de toekomst ons brengt.. en tuurlijk, die Blokzijl is een heel groot talent. Maar dat was al bekend..
Rickskeg
Vaste waarde in elftal
2
Gegeven waarderingen: 103
Gekregen waarderingen: 60

DeBruyne schreef: 05 feb 2023, 19:17
Rickskeg schreef: 05 feb 2023, 19:03

Nee gewoon nee
Hij viel me vandaag iiig in positieve zin op. We zullen zien wat de toekomst ons brengt.. en tuurlijk, die Blokzijl is een heel groot talent. Maar dat was al bekend..
Vandaag wel redelijk… de 0-1 komt weer bij hem weg.. en is zo vreselijk onrustig aan de bal.. bij vlagen ligt Twente hem ook helemaal vrij
Johann Vogel
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 315
Gekregen waarderingen: 416

Ik blijf Zerrouki een interessante speler vinden. Ik zou het wel aandurven als vervanger van Sangare voor pak hem beet zeven miljoen deze zomer.

Daarnaast zou ik kijken naar ex-Eredivisie spelers als van Hecke en van den Boomen die allebei transfervrij zijn deze zomer. Niet voor de basis maar wel als interessante spelers voor in de breedte.
SomaQan
Geselecteerd voor Oranje
2

Xavier Mbuyamba (CV) is ook een interessante speler om in de gaten te houden. Doet het goed bij Volendam en is nog jong. Heeft een verleden bij Barca en Chelsea pas 21 jaar.
RIO
Legende
3
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Gegeven waarderingen: 487
Gekregen waarderingen: 2619

Die meta Van Gro kan er echt geen reet van!
Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht:
SomaQan
Ykhim
Lid scoutingsteam
5
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 4049
Gekregen waarderingen: 6350

Awards:

Weet niet of ik het al PSV-niveau vind, maar ook Bozdogan vind ik een talentvolle speler bij Utrecht. Geen spectaculaire speler, maar doet eigenlijk altijd precies het juiste met een bal. Hele functionele techniek, behoorlijk balvast, blik vooruit. Fijne voetballer om naar te kijken, je weet gewoon dat 'ie de goeie keuze gaat maken.
hondjevandebakker
Nationale topspeler
1
Gegeven waarderingen: 119
Gekregen waarderingen: 236

Douvikas lijkt me ook wel interessant als goedkope 2e spits. En geen idee hoe haalbaar het is maar Pavlidis vind ik echt wel een goede spits met veel techniek.
51°26'31.1"N 5°28'02.3"E
Breur
Nationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 133
Gekregen waarderingen: 97

SomaQan schreef: 07 feb 2023, 00:55 Xavier Mbuyamba (CV) is ook een interessante speler om in de gaten te houden. Doet het goed bij Volendam en is nog jong. Heeft een verleden bij Barca en Chelsea pas 21 jaar.
Vergeet MVV niet.
Mr.Unibet
Bankzitter
1
Seizoenkaart: Vak H
Gegeven waarderingen: 11
Gekregen waarderingen: 38

Ykhim schreef: 07 feb 2023, 20:59 Weet niet of ik het al PSV-niveau vind, maar ook Bozdogan vind ik een talentvolle speler bij Utrecht. Geen spectaculaire speler, maar doet eigenlijk altijd precies het juiste met een bal. Hele functionele techniek, behoorlijk balvast, blik vooruit. Fijne voetballer om naar te kijken, je weet gewoon dat 'ie de goeie keuze gaat maken.
Hele goede speler aan de hand van de wedstrijd zojuist tegen AZ. Voetbalt zeer makkelijk. Ben wel benieuwd naar hem de komende weken. Booth ook interessant uiteraard.

Naast Lauritsen, Zerrouki, Van Ewijk toch wel wat spelertjes waarvan ik denk dat ze tot waarde kunnen zijn hier in Eindhoven..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie/KKD Scout