Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Wat denken we anders van Oliver

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Wat denken we anders van Oliver
Vandaag weer zien spelen. Een stuk minder indrukwekkend zullen we maar zeggen..hondjevandebakker schreef: ↑05 feb 2023, 19:02Daar is niet iedereen hier het mee eens om maar licht uit te drukken
Weet iemand waarom hij uit de jeugdopleiding is gestapt in 2020? Heeft zover ik kan vinden niet eens een contract bij MVV. Nu weet ik ook niet of het echt een groot talent is, maar op dit moment doet hij het wel gewoon goed en is kan dus gewoon mee bij Jong PSV.
Het antwoord is halverwege vorige pagina te vinden.
Excuses, keek niet verder dan paar post onder die van Nils
Ben benieuwd naar je oordeel dan.11 Tinus schreef: ↑12 mar 2023, 14:16 Zo toch nog maar eens een keer kijken naar van Ewijk. Het plan van Van Wonderen is vooral tegen houden en er snel uit komen dus het is niet echt representatief voor een rol bij PSV.
Vooralsnog vind ik hem interessant maar eigenlijk niet meer dan dat. Als je dan 5+ miljoen moet betalen dan moet het meer zijn dan voorzichtig interessant.
Hansson en van Bommel springen er wel boven uit.VeresRivne schreef: ↑Gisteren, 13:08 Feyenoord heeft nu Van De Belt gehaald van pec, voor 850.000. Opnieuw uit de KKD.
Wie zien jullie als de interessante KKD spelers [jong teams uitgezonderd]?
Goede aankoop, vind dat echt een hele interessante speler. Voetballend prima, dynamiek en scorend vermogen. 2e Toornstra in goede tijden zeg maar.VeresRivne schreef: ↑Gisteren, 13:08 Feyenoord heeft nu Van De Belt gehaald van pec, voor 850.000. Opnieuw uit de KKD.
Wie zien jullie als de interessante KKD spelers [jong teams uitgezonderd]?
Ga eens ergens anders voor ajax scouten
^Vanthaman18 schreef: ↑Gisteren, 13:49 Als ik PSV was zou ik van Bommel meteen oppikken. Loopt uit contract na dit jaar, dan verhuur je hem aan een eredivisieclub. Goede speler, weinig risico om hem te halen.
Wanneer Benitez weg zou gaan: Noppert.11 Tinus schreef: ↑Gisteren, 14:14 Top 10 spelers buiten de top 4 in de ED volgens Transfermarkt.
Pepi - aanvaller - (9 miljoen)
Kozlowski - middenveld (8 miljoen)
Zerrouki - middenvelder (7 miljoen)
Booth - middenvelder (6 miljoen)
Douvikas - aanvaller (6 miljoen)
Noppert - keeper (5 miljoen)
van Ewijk - verdediger (5 miljoen)
Hilgers - verdediger (4,5 miljoen)
Smal - verdediger (4 miljoen)
Bozdogan - middenvelder (4 miljoen)
We zijn er al aan 5 gelinkt geloof ik. Ik denk dat de kans echt serieus aanwezig is dat er één van bovenstaande komt. Dus nu komt de hamvraag: Als je er één moest kiezen, welke zou je dan pikken met het daarbij horende prijskaartje?
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut