Eredivisie/KKD Scout
- SomaQan
- Geselecteerd voor Oranje
- 2
- Gegeven waarderingen: 387
- Gekregen waarderingen: 123
Volgens mij is er nog niet zo'n topic hier, maar het leek mij wel leuk om de spelers in de Eredivisie/KKD te volgen die mogelijk op (korte) termijn interessant zouden kunnen zijn voor PSV. Het bord op schoot scouten dus.
Het mooiste zou zijn als PSV getalenteerde spelers in een vroeg stadium kan binnen hengelen. Het beste voorbeeld is Jetro Willems van Sparta naar PSV, heeft niet veel gekost en veel plezier aan gehad. Zo'n Joey Veerman bijvoorbeeld zou een slecht voorbeeld zijn als we die nu voor 10 mil hadden gehaald.
Ik trap af met een drietal spelers die ik nauwlettend ga volgen.
1. Jayden Oosterwolde
2. Million Manhoef
3. Enzo Cornelisse
Het mooiste zou zijn als PSV getalenteerde spelers in een vroeg stadium kan binnen hengelen. Het beste voorbeeld is Jetro Willems van Sparta naar PSV, heeft niet veel gekost en veel plezier aan gehad. Zo'n Joey Veerman bijvoorbeeld zou een slecht voorbeeld zijn als we die nu voor 10 mil hadden gehaald.
1. Jayden Oosterwolde
2. Million Manhoef
3. Enzo Cornelisse
Laatst gewijzigd door SomaQan op 15 aug 2021, 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige invaller
- 1
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 40
- Gekregen waarderingen: 26
ManhoefSomaQan schreef: ↑15 aug 2021, 15:34 Volgens mij is er nog niet zo'n topic hier, maar het leek mij wel leuk om de spelers in de Eredivisie/KKD die mogelijk op (korte) termijn interessant zouden kunnen worden voor PSV hier te benoemen. Het bord op schoot scouten dus.
Het mooiste zou zijn als PSV getalenteerde spelers in een vroeg stadion kan bimnen hengelen. Het beste voorbeeld is Jetro Willems van Sparta naar PSV heeft niet veel gekost en veel plezier aan gehad. Zo'n Joey Veerman bijvoorbeeld zou een slecht voorbeeld zijn als we die nu voor 10 mil hadden gehaald.
1. Jayden Oosterwolde
2. Million Manhoef
3. Enzo Cornelisse
- SomaQan
- Geselecteerd voor Oranje
- 2
- Gegeven waarderingen: 387
- Gekregen waarderingen: 123
Speelt heerlijk op het moment viel mij ook al op! Mocht Sambo niet bijtekenen zou ik als PSV zijnde in de winterstop al aankloppen en hem het seizoen in Arnhem laten afmaken.Mwenusss schreef: ↑15 aug 2021, 15:35ManhoefSomaQan schreef: ↑15 aug 2021, 15:34 Volgens mij is er nog niet zo'n topic hier, maar het leek mij wel leuk om de spelers in de Eredivisie/KKD die mogelijk op (korte) termijn interessant zouden kunnen worden voor PSV hier te benoemen. Het bord op schoot scouten dus.
Het mooiste zou zijn als PSV getalenteerde spelers in een vroeg stadion kan bimnen hengelen. Het beste voorbeeld is Jetro Willems van Sparta naar PSV heeft niet veel gekost en veel plezier aan gehad. Zo'n Joey Veerman bijvoorbeeld zou een slecht voorbeeld zijn als we die nu voor 10 mil hadden gehaald.
1. Jayden Oosterwolde
2. Million Manhoef
3. Enzo Cornelisse, ben zo een fan van zijn spel
-
- Legende
- 5
- Gegeven waarderingen: 778
- Gekregen waarderingen: 1624
- Een speler moet ergens in uitblinken waar hij PSV sterker in kan maken
- Een speler moet het meerdere keren laten zien. De snoepjes van de maand zijn het in de meeste gevallen niet, maar hebben worden opgehemeld op basis van 3 goede wedstrijden.
- Een speler moet kunnen leveren op zijn positie
- Een speler moet in wedstrijden met minder tijd en ruimte overeind blijven
- Een speler moet laten zien over een bepaalde basis te beschikken op het moment het team de mindere is en/of een slechte wedstrijd speelt.
- De vraag stellen waarom hij voor PSV een toevoeging zou kunnen zijn.
Dan voorkom je al een hoop opportunisme, troebelheid voor het graag willen 'ontdekken' van spelers van een lager niveau die de stap zou kunnen maken en het louter kijken naar dat ene aspect of moment van de speler in plaats van het geheel. Dan voorkom je de Troupees van deze wereld die destijds op jonge leeftijd bij FC Utrecht een paar keer leuk opkwam en een keer een assist had, maar ook zoveel gebreken toen al had.
- Een speler moet het meerdere keren laten zien. De snoepjes van de maand zijn het in de meeste gevallen niet, maar hebben worden opgehemeld op basis van 3 goede wedstrijden.
- Een speler moet laten zien over een bepaalde basis te beschikken op het moment het team de mindere is en/of een slechte wedstrijd speelt.
Dan voorkom je al een hoop opportunisme, troebelheid voor het graag willen 'ontdekken' van spelers van een lager niveau die de stap zou kunnen maken en het louter kijken naar dat ene aspect of moment van de speler in plaats van het geheel. Dan voorkom je de Troupees van deze wereld die destijds op jonge leeftijd bij FC Utrecht een paar keer leuk opkwam en een keer een assist had, maar ook zoveel gebreken toen al had.
-
- Internationale topspeler
- 5
- Favoriete speler: Noni Madueke
- Gegeven waarderingen: 1746
- Gekregen waarderingen: 592
Helemaal mee eens en Troupée was precies de speler waar ik aan dacht toen ik de eerste post las. Die leek mij toen echt een prima back te kunnen worden, maar is toch wel heel hard van zijn sokkel gevallen daarna.Massimo schreef: ↑15 aug 2021, 15:54 - Een speler moet ergens in uitblinken waar hij PSV sterker in kan maken
-
- Legende
- 5
- Gegeven waarderingen: 778
- Gekregen waarderingen: 1624
Ik vind Okoye een talentvolle keeper, maar PSV heeft nu Drommel. Ik had verwacht dat AZ hem zou hebben gehaald, maar die willen weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik zou er niet van staan te kijken als hij zich goed ontwikkeld dat Ajax hem over 1 of 2 seizoenen gaat halen. Veerman vind ik ook een interessante speler omdat hij specifieke kwaliteiten bezit die PSV goed kan gebruiken. Echter nu geen optie meer omdat PSV voor Pröpper heeft gekozen wat ik trouwens ook een betere keuze vond. (En te duur voor kwaliteit)
- Ardbeg
- Legende
- 5
- Gegeven waarderingen: 5434
- Gekregen waarderingen: 3900
Ken hem niet. Wat doet ie goed?Mwenusss schreef: ↑15 aug 2021, 15:35ManhoefSomaQan schreef: ↑15 aug 2021, 15:34 Volgens mij is er nog niet zo'n topic hier, maar het leek mij wel leuk om de spelers in de Eredivisie/KKD die mogelijk op (korte) termijn interessant zouden kunnen worden voor PSV hier te benoemen. Het bord op schoot scouten dus.
1. Jayden Oosterwolde
2. Million Manhoef
3. Enzo Cornelisse, ben zo een fan van zijn spel
-
- Moderator
- 5
- Clubvoorkeur: PSV
- Gegeven waarderingen: 171
- Gekregen waarderingen: 711
-
Awards:
Ik zal ook maar eens een naam droppen om dit seizoen in de gaten te houden: Yann Gboho. Door Stade Rennais verhuurd aan Vitesse. Zover ik kan zien op Transfermarkt een buitenspeler die ook op de 10 kan. Heeft bij Vitesse een beetje een vrije rol achter de spitsen en wijkt de nodige keren uit naar links of rechts. Valt me tot nu toe zeer positief op met zijn positie kiezen tussen de linies, het loopvermogen (diepgang) en snelheid die hij brengt vanuit het middenveld gecombineerd met de individuele actie die hij ook nog blijkt te hebben.
- Joenepsv
- Vedette
- 5
- Gegeven waarderingen: 737
- Gekregen waarderingen: 1303
-
Awards:
Ringo Meerveld van Fc den Bosch en Bouchouari van Roda Jc. Zouden strategische aankopen kunnen zijn. Jongens die de Rosario route volgen. Ben ook erg gecharmeerd van Pflucke. Die is lang niet goed genoeg voor Psv hoor maar wel een goede speler. Een andere speler die ik nog niet goed ken maar die mij wel.opviel was Seedorf van Ado. Rechtsback. Zal wel weer familie van zijn.
In de eredivisie vind ik het nog vroeg om aanstormend talent aan te stippen. Ben benieuwd naar Emegha van Sparta, Hajal van Heerenveen en of de hoog aangeschreven Rav van den Berg doorbreekt dit seizoen bij Pec Zwolle.
In de eredivisie vind ik het nog vroeg om aanstormend talent aan te stippen. Ben benieuwd naar Emegha van Sparta, Hajal van Heerenveen en of de hoog aangeschreven Rav van den Berg doorbreekt dit seizoen bij Pec Zwolle.
- trouwepsvfan
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak JJ
- Gegeven waarderingen: 716
- Gekregen waarderingen: 1858
Hahah @Ykhim was me voor. Ik wilde hier net gaan posten. Als inwoner van Utrecht volg ik de club wel redelijk goed, en ik dacht dat het vertrek van Kerk best een aderlating zou zijn maar die Doufikas is echt een goede spits voor Utrecht. Hij stopt enorm veel energie in de wedstrijd. Echt een enorm bezig baasje die continu de verdedigers bezighoudt. Trekken, duwen, sleuren, voetballen, schieten. Kan ook redelijk goed een bal vasthouden. Ga hem eens in de gaten houden
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
- Ykhim
Strong and independent woman (and don’t need no man)
- Heissenberrug
- 5
- Gegeven waarderingen: 4049
- Gekregen waarderingen: 1200
Zou mooi zijn als er een term bestond die dit samenvat.trouwepsvfan schreef: ↑18 sep 2021, 23:03 Hij stopt enorm veel energie in de wedstrijd. Echt een enorm bezig baasje die continu de verdedigers bezighoudt. Trekken, duwen, sleuren, voetballen, schieten.
- trouwepsvfan
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak JJ
- Gegeven waarderingen: 716
- Gekregen waarderingen: 1858
‘oOrLog mAkEN’Heissenberrug schreef: ↑18 sep 2021, 23:50Zou mooi zijn als er een term bestond die dit samenvat.trouwepsvfan schreef: ↑18 sep 2021, 23:03 Hij stopt enorm veel energie in de wedstrijd. Echt een enorm bezig baasje die continu de verdedigers bezighoudt. Trekken, duwen, sleuren, voetballen, schieten.
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
- Heissenberrug
Strong and independent woman (and don’t need no man)
- De Realist
- Nationale topspeler
- 1
- Seizoenkaart: Vak V
- Gegeven waarderingen: 2451
- Gekregen waarderingen: 529
- Standbeeld
- Legende
- 1
- Clubvoorkeur: PE ES VE
- Favoriete speler: Joël Drommel
- Gegeven waarderingen: 1385
- Gekregen waarderingen: 2319
Ik vind Bijlow vooralsnog ook beter dan Drommel. Dus hij zou zeker een versterking zijn. Verder heeft Veerman potentie maar of het direct een versterking is, denk het niet. Zal moeten werken aan zijn omschakeling en fitheid. Wijndal lijkt mij ook een goede toevoeging.
Openda is nog maar 21 jaar, zou met wat rek in de aankomende jaren een leuke speler kunnen worden. Nu al beter dan Bruma.
Openda is nog maar 21 jaar, zou met wat rek in de aankomende jaren een leuke speler kunnen worden. Nu al beter dan Bruma.
- psvgouda
- 1
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jarrad Branthwaite
- Gegeven waarderingen: 554
- Gekregen waarderingen: 674
Ja hoor: Vinícius!Heissenberrug schreef: ↑18 sep 2021, 23:50Zou mooi zijn als er een term bestond die dit samenvat.trouwepsvfan schreef: ↑18 sep 2021, 23:03 Hij stopt enorm veel energie in de wedstrijd. Echt een enorm bezig baasje die continu de verdedigers bezighoudt. Trekken, duwen, sleuren, voetballen, schieten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut