Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Eindhovenvoetbal schreef: 19 jun 2021, 00:22 Straks met Drommel, Boscagli, Max, Sangare, Teze, Gakpo en Madueke nog volop spelers met flinke restwaarde. Prima mix. Wel heeeeel benieuwd hoe het ingevuld gaat worden. Heb in het opstellingentopic 3 mogelijkheden neergezet. Erg benieuwd. Erg blij met Pröpper.
Vergeet Vertessen niet!
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 19 jun 2021, 00:22 Straks met Drommel, Boscagli, Max, Sangare, Teze, Gakpo en Madueke nog volop spelers met flinke restwaarde. Prima mix. Wel heeeeel benieuwd hoe het ingevuld gaat worden. Heb in het opstellingentopic 3 mogelijkheden neergezet. Erg benieuwd. Erg blij met Pröpper.

Ik hoop nog steeds dat Tzolis hier bij gaat komen..
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De grootste cashcow blijft natuurlijk CL voetbal. Zeker wanneer je voorrondes speelt is het wel prettig dat je niet met alleen jonkies aantreed. Door de komst van ramalho, vginkel en mogelijk propper stijgen je kansen gewoon enorm.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Tomm schreef: 19 jun 2021, 09:39 De grootste cashcow blijft natuurlijk CL voetbal. Zeker wanneer je voorrondes speelt is het wel prettig dat je niet met alleen jonkies aantreed. Door de komst van ramalho, vginkel en mogelijk propper stijgen je kansen gewoon enorm.
Dit dus, plus de waarde van je team wordt hoger naarmate de prestaties verbeteren in Europa
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Erg blij met zijn komst, denk dat hij erg belangrijk voor ons gaat zijn komend seizoen. Als de transfersom van 4 miljoen zou kloppen, dan heeft John hier hele knappe zaken gedaan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Vier miljoen zou absurd weinig zijn in mijn beleving. Zeker als Brighton op 10 startte.

Misschien beuren ze 2 miljoen als we CL halen: dikke prima.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

4 miljoen zou geweldig zijn. Tussen de 6 en 7 lijkt me realistischer.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Voor 4 miljoen is het echt een toptransfer. Sowieso een hele goede speler en een type dat we goed kunnen gebruiken. Ook om het maximale uit Gakpo en Madueke te halen is het goed als er meer voetbal en loopvermogen op het middenveld zit. Als we de bal sneller terug kunnen winnen en ook nog sneller/beter bij Gakpo/Madueke kunnen bezorgen dan gaan zij veel vaker bepalend zijn. Als Gakpo bijvoorbeeld de bal vaker in de eindzone krijgt en minder kracht kwijt is door vaak terug te moeten zal hij met zijn rendement richting de 20 goals gaan ipv richting de 15. Op die manier het elftal sterker maken is win-win.
Maar voorin moeten we natuurlijk niet met Zahavi en Luuk de Jong gaan spelen. Kan ik me ook niet voorstellen. Als Malen weg gaat komt er echt wel een toptalent/cashcow bij nog.

Middenveld met Pröpper, Van Ginkel en Sangaré is top. Kan je rouleren zonder direct enorm ver terug te vallen in niveau.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Iemand eigenlijk een idee hoe het met z'n blessures zit, was dat allemaal klein bier en inmiddels genezen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Gaat het niet gewoon om kwaliteit? Is een Pröpper die 4 miljoen kost beter dan eentje die 10 miljoen kost? Draait toch gewoon om wat ie toevoegt?

Hoe goed ie nu is, kan ik echt niet inschatten. Destijds was ie bij PSV echt hopeloos uit vorm, slap, echt gewoon slecht. Bij Brighton heeft ie zn drive gevonden en ik hoop dat ie nu echt hongerig terugkeert. Samen met Marco alles aan gort spelen, als dat je niet motiveert weet ik het ook niet meer.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij is wel datgene wat we missen op het middenveld, nog meer dan Marco. Schmidt gaat zeker proberen met Sangare, Propper en Marco te spelen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

RIO schreef: 19 jun 2021, 13:19 Hij is wel datgene wat we missen op het middenveld, nog meer dan Marco. Schmidt gaat zeker proberen met Sangare, Propper en Marco te spelen.
4-3-3 dus?
Lijkt me wel een complementair middenveld.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

TomPSV schreef: 19 jun 2021, 13:20
RIO schreef: 19 jun 2021, 13:19 Hij is wel datgene wat we missen op het middenveld, nog meer dan Marco. Schmidt gaat zeker proberen met Sangare, Propper en Marco te spelen.
4-3-3 dus?
Lijkt me wel een complementair middenveld.
Of 4 2 3 1?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Een 4-3-3 met de punt naar voren is min of meer een 4-2-3-1 toch? Scheelt elkaar niet heel veel in ieder geval.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

4-5-1 ;)
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

RIO schreef: 19 jun 2021, 13:19 Hij is wel datgene wat we missen op het middenveld, nog meer dan Marco. Schmidt gaat zeker proberen met Sangare, Propper en Marco te spelen.
Ik hoop dat het niet iets te statisch/te weinig creatief zal zijn
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gaat even om de veldspelers. Zoiets realistisch? Dumfries nog ff weggelaten.Afbeelding
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Ardbeg schreef: 19 jun 2021, 13:55 Gaat even om de veldspelers. Zoiets realistisch? Dumfries nog ff weggelaten.Afbeelding

Ik zou Götze en Madueke liever omdraaien dan, iets meer snelheid aan de zijkant
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ramalho, jarenlang basisspeler bij Salzburg, komt hier ook gewoon voor de basis. Die staat als een van de eerste op het wedstrijdformulier verwacht ik.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

TomPSV schreef: 19 jun 2021, 14:09 Ramalho, jarenlang basisspeler bij Salzburg, komt hier ook gewoon voor de basis. Die staat als een van de eerste op het wedstrijdformulier verwacht ik.
Verwacht ik ook maar doel meer op het systeem
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

DeBruyne schreef: 19 jun 2021, 14:07
Ardbeg schreef: 19 jun 2021, 13:55 Gaat even om de veldspelers. Zoiets realistisch? Dumfries nog ff weggelaten.Afbeelding

Ik zou Götze en Madueke liever omdraaien dan, iets meer snelheid aan de zijkant
Goeie idd!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV



Genieten toch dit? Zoveel intelligentie en rust aan de bal. Onze eigen Frenkie straks. Gaat PSV zoveel meer voetbal geven vanuit het middenveld. Kijk er echt naar uit
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

heerlijk filmpje idd!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.vi.nl/nieuws/propper-keert- ... aanstaande :applaus: :strong:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Transfersom nog steeds niet bekend. Ook niet bij Rik. Bijzonder.

Maar goed nieuws!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Goed nieuws op de zondag. Transfersom fors minder dan 10 miljoen. Dan zal het rond de 5,6 miljoen zitten. Prima gedaan. Mijn droom versterking voor ons middenveld in elk geval. De missing link.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper