Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Geruchten van een prijs van 4 miljoen. Dat is echt een koopje! 10% van Dumfries zijn huidige waarde :)
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik heb hier nogal gemengde gevoelens over, persoonlijk hoopte ik dat Veerman zou komen. Ik vind gewoon dat we een veel te oude selectie aan het krijgen zijn.
Van een opstelling Mvogo, Mwene, Ramalho, Boscagli, Max, Van Ginkel, Propper, Gakpo, Gotze, De Jong, Zahavi wordt ik niet echt vrolijk en het begint er toch steeds meer op te lijken, hopelijk vergis ik me en komen er nog wel een paar echte jonge talenten aan die ook gewoon in het eerste kunnen spelen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind ook dat we onderhand een te oude selectie krijgen, echter voor een cruciale plek in de as van het veld, ben ik zeer blij met Propper en van Ginkel. Veerman heeft nog veel te bewijzen en ondanks zijn talent zijn daar genoeg twijfels over. Dat zou dan een aankoop van 12 miljoen geweest zijn, met toch een behoorlijk risico op een tweede, maar dan duurdere versie van een Ramselaar/Maher.

Nee, aan Davy weet PSV wat we aan hem hebben, is er de click met Marco en heeft ook grote competitie ervaring. Fantastische aankoop.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

RemPSV schreef: 18 jun 2021, 23:10 Ik heb hier nogal gemengde gevoelens over, persoonlijk hoopte ik dat Veerman zou komen. Ik vind gewoon dat we een veel te oude selectie aan het krijgen zijn.
Van een opstelling Mvogo, Mwene, Ramalho, Boscagli, Max, Van Ginkel, Propper, Gakpo, Gotze, De Jong, Zahavi wordt ik niet echt vrolijk en het begint er toch steeds meer op te lijken, hopelijk vergis ik me en komen er nog wel een paar echte jonge talenten aan die ook gewoon in het eerste kunnen spelen.
Veerman > Pröpper? Echt?

Niks bewezen op het allerhoogste niveau, en 3x zo duur.
Laatst gewijzigd door PCGC op 18 jun 2021, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

RemPSV schreef: 18 jun 2021, 23:10 Ik heb hier nogal gemengde gevoelens over, persoonlijk hoopte ik dat Veerman zou komen. Ik vind gewoon dat we een veel te oude selectie aan het krijgen zijn.
Van een opstelling Mvogo, Mwene, Ramalho, Boscagli, Max, Van Ginkel, Propper, Gakpo, Gotze, De Jong, Zahavi wordt ik niet echt vrolijk en het begint er toch steeds meer op te lijken, hopelijk vergis ik me en komen er nog wel een paar echte jonge talenten aan die ook gewoon in het eerste kunnen spelen.
Vervang Mwene voor Teze, Van Ginkel voor Sangaré (want Schmidt experimenteerde met meer voetbal op het middenveld maar heeft geen enkele wedstrijd zonder een verdedigend sterke middenvelder gespeeld), en Zahavi voor Madueke (Zahavi en De Jong zijn niet complementair, Schmidt houdt van snelle aanvallers met diepgang zoals Malen en Madueke). Dan ziet het er al heel anders uit.

Moet er wel nog wat bij wat potentiële waarde vertegenwoordigd overigens, dat wel.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Wat ben ik ontzettend blij dat we geen 8-10 miljoen betaalt hebben voor een ‘Mooi weervoeballer’ als Veerman zeg. Ik snap wel de kritieken dat de selectie te oud word... maar ik vind dat drommel en Madueke de voorkeur moet hebben in plaats van Zahavi en Mvogo.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menno1 schreef: 18 jun 2021, 23:09 Geruchten van een prijs van 4 miljoen. Dat is echt een koopje! 10% van Dumfries zijn huidige waarde :)
4 miljoen zou een koopje zijn. En dat is dan een understatement.

Pröpper is een van de meest onderschatte voetballers die ik de laatste tijd heb zien spelen op de Europese velden. Hij is inderdaad geen 22 meer, hij brengt nu jarenlang ervaring uit de PL mee. 4 miljoen zou dan een onvoorstelbaar laag bedrag zijn voor een speler die met twee vingers in de neus de Eredivisie op een hoopje kan spelen. Dat zouden mensen zich moeten beseffen wat mij betreft.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als John hem haalt voor 4 miljoen dan maakt hik deels Bruma goed. Zou echt uitstekend zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ykhim schreef: 18 jun 2021, 23:00
Joenepsv schreef: 18 jun 2021, 22:48 Luuk de Jong enkel als Zahavi gaat. We moeten de sentimenten niet de overhand laten nemen en allemaal dure knakkers vastleggen. De continuïteit moet gewaarborgd worden, dat is de volgende taak van John.
Het gaat niet alleen om sentimenten natuurlijk. Zowel van Ginkel als Pröpper als de Jong bezitten kwaliteiten die we goed kunnen gebruiken. Je moet inderdaad geen elftal vol (bijna-)dertigers hebben, maar ik reken erop dat PSV zich daarvan bewust is. Als Romero en Piroe vertrokken zijn, dan gaat er echt wel weer een talentvolle aanvaller bij komen. Gaan Malen en/of Madueke: hetzelfde verhaal.
De kwaliteiten van Luuk onderken ik zeker. Maar ik vind dat als Malen vertrekt PSV eenzelfde type spits moet halen. Of is de hele voetbalvisie omgeslagen en gaan we met een statische Luuk voetballen. Naast dat ik het gevaarlijk vind om weer een dure speler te halen zonder restwaarde vraag ik me ook af hoe hij (mits hij gehaald wordt uiteraard) wordt ingepast. En dat bedoel ik met sentimenten. Niet ten koste van alles een voorheen bepalende speler terug halen.

Wat Propper betreft. Fantastische aankoop. De missing link op ons middenveld.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim schreef: 18 jun 2021, 23:20
Menno1 schreef: 18 jun 2021, 23:09 Geruchten van een prijs van 4 miljoen. Dat is echt een koopje! 10% van Dumfries zijn huidige waarde :)
4 miljoen zou een koopje zijn. En dat is dan een understatement.

Pröpper is een van de meest onderschatte voetballers die ik de laatste tijd heb zien spelen op de Europese velden. Hij is inderdaad geen 22 meer, hij brengt nu jarenlang ervaring uit de PL mee. 4 miljoen zou dan een onvoorstelbaar laag bedrag zijn voor een speler die met twee vingers in de neus de Eredivisie op een hoopje kan spelen. Dat zouden mensen zich moeten beseffen wat mij betreft.
Pröpper heeft ook mijn voorkeur boven Veerman. Pröpper is altijd aanspeelbaar en door zijn technische kwaliteiten altijd ijzig kalm. Exact wat een Sangaré naast zich nodig heeft. Veerman heeft bij Heerenveen al zijn ups en downs en ik ben bang dat hij bij PSV te vaak verstoppertje gaat spelen, ook al is het ook een waanzinnig goede voetballer.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hij heeft het 3 seizoenen goed gedaan bij Brighton en dit slechte seizoen maakt dat hij haalbaar wordt. Gaat PSV weer veel plezier aan beleven de komende jaren.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

De keuze tussen Veerman en Propper was een no bruiner trouwens. Dat is hetzelfde als kiezen tussen een trabantje en een Ferrari. Las bovendien in de VI dat die palingroker nogal een irritant mannetje is bij Heerenveen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

No bruiner.

Die houden we erin. 😂😂😂
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

🍺
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

4 miljoen?! Als dat waar is, is het niet eens meer een koopje te noemen. Volgens mij betaalden we 5,5 voor hem toen hij van Vitesse kwam. Weliswaar 6 jaar geleden, maar hij komt nu toch uit de PL en wordt in september 'pas' 30.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Menno1 schreef: 18 jun 2021, 23:09 Geruchten van een prijs van 4 miljoen. Dat is echt een koopje! 10% van Dumfries zijn huidige waarde :)
Waar staat dat? Klinkt als heel erg weinig.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kan me niet voorstellen dat het onder de 6/7 miljoen is
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Lijkt me meer dan ok: ervaren as met spelers als Ramalho, Pröpper, Ginkel en Götze en daaromheen Drommel, Teze, Sangaré, Madueke en Gakpo en Max. Götze vanuit wat men ook wel een half space (of zoiets) noemt. Prima combinatie van ervaring, kwaliteit en talent. Met Pröpper erbij ben je voor de basis zelfs zo goed als klaar.

Leeftijd maakt me geen fluit uit zolang we drie tot vier (top)talenten hebben staan, wat we nu hebben. Liever dat die aangevuld worden door spelers als Pröpper dan door de net-nietjes van AZ of vanuit de jeugd.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Straks met Drommel, Boscagli, Max, Sangare, Teze, Gakpo en Madueke nog volop spelers met flinke restwaarde. Prima mix. Wel heeeeel benieuwd hoe het ingevuld gaat worden. Heb in het opstellingentopic 3 mogelijkheden neergezet. Erg benieuwd. Erg blij met Pröpper.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Steeds minder kans dat we 4222 gaan spelen zo en dat is best prima
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het Kanon schreef: 18 jun 2021, 23:52
Menno1 schreef: 18 jun 2021, 23:09 Geruchten van een prijs van 4 miljoen. Dat is echt een koopje! 10% van Dumfries zijn huidige waarde :)
Waar staat dat? Klinkt als heel erg weinig.
Op Twitter. Dus waar ;)
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Besef hoe de tendens hier zou zijn als onze vrienden uit Abcoude d’n Dave zouden oppikken voor 4 miljoen. Dan had je kunnen gaan turven voor het aantal “ze zijn al kampioen en wij worden nooit meer kampioen”-comments.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Precies. Dus altijd huilie hier.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Joenepsv schreef: 18 jun 2021, 23:22 een statische Luuk
Aanjager die daarmee juist prima in de speelwijze van Schmidt past. Inderdaad een meer statische speler indien je hem met Malen of Madueke vergelijkt, maar het is ook geen Jan Koller.

In mijn ogen zou een Luuk de Jong wel eens de missing link kunnen zijn voor dit PSV, zeker wanneer je over aangevers als Pröpper, van Ginkel, Götze, Max, Boscagli en Gakpo beschikt.

Dan kun je zowel over de grond als door de lucht gevaarlijk worden, waar dit met Zahavi zichzelf meer beperkt tot over de grond.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zowel Zahavi als Luuk zullen beter in het aanjagen zijn dan een Malen en Madueke. Een van de redenen waarom Rookworst speelt ipv Malen
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Eindhovenvoetbal schreef: 19 jun 2021, 00:22 Straks met Drommel, Boscagli, Max, Sangare, Teze, Gakpo en Madueke nog volop spelers met flinke restwaarde. Prima mix. Wel heeeeel benieuwd hoe het ingevuld gaat worden. Heb in het opstellingentopic 3 mogelijkheden neergezet. Erg benieuwd. Erg blij met Pröpper.
Vergeet Vertessen niet!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper