Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Joenepsv schreef: 18 jun 2021, 22:21 Bam!! John is on fire. Zo hebben we vrij vlot een sterke selectie staan. Nu lijkt het me zaak om door te selecteren en een aantal spelers te verkopen. Daarna kan John achterover leunen en anticiperen op wat komen gaat.

Wat mij betreft de laatste ervaren speler trouwens. Heel blij met Propper maar nu genoeg ervaring ingekocht.
Ja nu nog wat interessante talentjes erbij oppikken. Wat kapitaal genereren voor de toekomst.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Goede scoop van Elfrink
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Heerlijk om straks op de eerste training met al die nieuwe mensen en goede spelers van vorig seizoen een vers seizoen te kunnen opstarten.

Ik heb wel vertrouwen in de eerste weken van het seizoen.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

AddoCultheld schreef: 18 jun 2021, 22:23 Goede scoop van Elfrink
Scoop? ED en VI posten het tegelijk, oftewel toestemming vanuit de groepsapp van John. Davy is binnen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jwoeloe schreef: 18 jun 2021, 22:25
AddoCultheld schreef: 18 jun 2021, 22:23 Goede scoop van Elfrink
Scoop? ED en VI posten het tegelijk, oftewel toestemming vanuit de groepsapp van John. Davy is binnen.
Dat was sarcasme van Eric, vermoed ik.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Propper, Van Ginkel en Sangare. Daar moet een goed en compleet middenveld van te smeden zijn.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Wat boeit het nou of er iemand een scoop heeft? Dat is zo niet belangrijk...
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Fantastisch nieuws. Dit vind ik nou echt de missing link qua voetbal. Nu nog een top cv. Hopelijk Ahmedhodzic
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Lekker hoor! Missing link op het middenveld
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Super dit! Heb nu al zin in het nieuwe seizoen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Schijnt dus de missing link te zijn op het middenveld. Buut Pröpper, gevonden.

En fijn voor de staf natuurlijk, toch weer een Duitse naam erbij.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Nu nog een vervanger van Mo en Malen en dan zijn we er wel denk ik.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hatseflats schreef: 18 jun 2021, 22:30 Wat boeit het nou of er iemand een scoop heeft? Dat is zo niet belangrijk...
Niet het nieuws is belangrijk maar hoe het tot stamd komt en wie wel of geen scoop heeft. Telegraaf uit de appgroep geflikkerd door John dan.

Rare jongens die supporters.

Erg goed nieuws dit hoor.

Zelden zo doorgepakt / door kunnen pakken voor de eerste training.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

TomPSV schreef: 18 jun 2021, 22:35 Nu nog een vervanger van Mo en Malen en dan zijn we er wel denk ik.
En een vervanger voor den Denz graag. Teze als rechtsback krijg ik in mijn hoofd maar niet recht gebreid op basis van wat hij daar eerder heeft laten zien.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het is wel heel prettig dat PSV kan handelen voordat de verkopen zich voltooid hebben. Daarnaast ook alvast wat relevante ervaring binnengehaald in de as met Ramalho, Van Ginkel en zo goed als zeker Pröpper. Dan begin je dus voorbereid aan de Europese campagne volgende maand.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Joenepsv schreef: 18 jun 2021, 22:21 Wat mij betreft de laatste ervaren speler trouwens. Heel blij met Propper maar nu genoeg ervaring ingekocht.
Luuk de Jong nog, graag. Mag wat mij betreft vervanger worden van Zahavi, desnoods.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

FritskePhilips schreef: 18 jun 2021, 22:45
Joenepsv schreef: 18 jun 2021, 22:21 Wat mij betreft de laatste ervaren speler trouwens. Heel blij met Propper maar nu genoeg ervaring ingekocht.
Luuk de Jong nog, graag. Mag wat mij betreft vervanger worden van Zahavi, desnoods.
Luuk de Jong enkel als Zahavi gaat. We moeten de sentimenten niet de overhand laten nemen en allemaal dure knakkers vastleggen. De continuïteit moet gewaarborgd worden, dat is de volgende taak van John.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Dat zeg ik
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Eens. De doorlopende taak van John wat mij betreft.

Maar Luuk gaat niet rondkomen voor einde EK denk ik. Net zo min als Malen en Dumfries.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dat lijkt me ook niet. Ik denk dat dit het even gaat worden als start van de voorbereiding, maar dat er in de maanden juli en met name augustus nog wel het één en ander staat te gebeuren. Geen enkel team dat Europese voorrondes is compleet, maar PSV heeft nu wel een solide basis om mee te starten en een aantal benodigde ervaren spelers die PSV beter maken zijn al gehaald in plaats van in de laatste weken van augustus.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zou een top aankoop zijn. Hoeft van mij ook niemand meer gehaald te worden tenzij er iemand verkocht wordt, anders krijg je wel een hele grote selectie. Op naar de wedstrijd tegen Gala :pul:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Joenepsv schreef: 18 jun 2021, 22:48 Luuk de Jong enkel als Zahavi gaat. We moeten de sentimenten niet de overhand laten nemen en allemaal dure knakkers vastleggen. De continuïteit moet gewaarborgd worden, dat is de volgende taak van John.
Het gaat niet alleen om sentimenten natuurlijk. Zowel van Ginkel als Pröpper als de Jong bezitten kwaliteiten die we goed kunnen gebruiken. Je moet inderdaad geen elftal vol (bijna-)dertigers hebben, maar ik reken erop dat PSV zich daarvan bewust is. Als Romero en Piroe vertrokken zijn, dan gaat er echt wel weer een talentvolle aanvaller bij komen. Gaan Malen en/of Madueke: hetzelfde verhaal.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zeer, zeer, zeer blij mee. De voetballende middenvelder die we een jaar geleden al nodig hadden is eindelijk binnen. Ik zie in Propper echt de missing link welke PSV voetballend enorm verder gaat helpen. Klasse, de selectie is eigenlijk al rond, en dat is verrekte fijn.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Mooi nieuws dat het bijna rond is. We beginnen eindelijk de CL voorrondes met een (grotendeels) complete ploeg. Fijn dat dit mogelijk is. Met Pröpper een een hopelijk volledige fitte van Ginkel krijgen we hopelijk wat meer voetbal in de ploeg.

Nu hopen dat we binnenkort ook wat overbodige spelers kunnen verkopen. Ik zou blij zijn als we een koper kunnen vinden voor een Luckassen, Guti, Sadilek, Bruma of Romero.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Johann Vogel schreef: 18 jun 2021, 23:03 Mooi nieuws dat het bijna rond is. We beginnen eindelijk de CL voorrondes met een (grotendeels) complete ploeg. Fijn dat dit mogelijk is. Met Pröpper een een hopelijk volledige fitte van Ginkel krijgen we hopelijk wat meer voetbal in de ploeg.

Nu hopen dat we binnenkort ook wat overbodige spelers kunnen verkopen. Ik zou blij zijn als we een koper kunnen vinden voor een Luckassen, Guti, Sadilek, Bruma of Romero.
Wat mij betreft hoeven we voor Luckassen niet eens een koper te vinden. Iemand die hem gratis op wil komen halen is ook al prima. Hoeft niet eens een voetbalclub te zijn, iedereen is welkom hem af te komen halen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Geruchten van een prijs van 4 miljoen. Dat is echt een koopje! 10% van Dumfries zijn huidige waarde :)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper