Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als het inclusief bonussen 4.5 miljoen is zou dat echt een goed bedrag zijn.

Twente blij en wij blij hoop ik haha.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 04 mar 2021, 21:56 Of Drommel die investering waard is en of hij ons echt naar een next level gaat brengen, daar twijfel ik nog aan. Ik zie wel het talent, maar hij zou nog 1-2 stappen moeten maken om echt top te worden.
Eens, maar Onana was een enorme grabbelaar bij Jong Ajax en die heeft zich enorm ontwikkeld op een hoger niveau. Drommel toont nu ook al 2 jaar een goede ontwikkeling en als hij die bij PSV doorzet dan kun je daar echt een goede aan hebben.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ComeOnPSV schreef: 04 mar 2021, 22:06 Als het inclusief bonussen 4.5 miljoen is zou dat echt een goed bedrag zijn.

Twente blij en wij blij hoop ik haha.
Goed bedrag? Dat wordt dus de duurste aangetrokken keeper van de Nederlandse competitie sinds aller tijden. Met een eenjarig contract. https://www.transfermarkt.nl/eredivisie ... s=&zuab=zu
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Mijn hemel....
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik heb mijn grote twijfels over Drommel.
Een keeper hoort de baas in de 16 te zijn en dat is hij (vaak) niet.
Vind wel dat hij meer in huis heeft dan die Scherpen waar ze bij ajax toekomst in zien.
Laatst gewijzigd door Ailon op 04 mar 2021, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Noem 3 keepers die beter zijn en voor hetzelfde bedrag zijn te kopen.

Mag ook buitenland zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

PCGC schreef: 04 mar 2021, 21:58 4,5 miljoen!!!!???

Ik hoop dat er voor John een opname in een AA kliniek is geregeld! Dit is niet goed hoor....
Die man verneukt de hele club....

4,5 miljoen weggegooid, terwijl je Unnerstall weg laat lopen, mijn hemel.
We weten nog niet of het echt 4,5 mln wordt. En of ie überhaupt komt. Maar als het zo is, ja dan mag John een andere hobby gaan zoeken. Ten Rouwelaar 2.0. Die heb ik ooit zien spelen, was volgens mij zijn debuut voor PSV. Drommel is net zo slecht.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zie het talent wel in Drommel maar heb toch altijd een dubbel gevoel bij hem. Hij heeft goede reflexen en kan goed meevoetballen. Maar vind hem geen kerel. Niet een keeper waar je je hoofd voor intrekt als hij uitkomt. Vind hem daarnaast een beetje een vervelend mannetje, dat baseer ik overigens op interviews en zijn uitstraling dus ik kan er enorm naast zitten. Vind een bedrag tussen de twee en de drie miljoen een heel redelijke transfersom gezien zijn status en zijn contractduur. Ben erg benieuw hoe dit gaat lopen.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ComeOnPSV schreef: 04 mar 2021, 22:26 Noem 3 keepers die beter zijn en voor hetzelfde bedrag zijn te kopen.

Mag ook buitenland zijn.
Daar hebben we de scouting voor toch? Al heb ik meer vertrouwen in de scouting op dit forum, maar dat is een ander verhaal. Over het algemeen moet de scouting dit goed in beeld hebben.

Maar om zelf een suggestie te doen: Unnerstall. Had gratis geweest als je zijn contract had verlengd. Had dan wel willen spelen, maar goed, Drommel komt ook niet voor de bank. Helemaal niet voor dat geld.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Joenepsv schreef: 04 mar 2021, 22:33 Zie het talent wel in Drommel maar heb toch altijd een dubbel gevoel bij hem. Hij heeft goede reflexen en kan goed meevoetballen. Maar vind hem geen kerel.
Heb ik ook.
Ik vind Drommel een "gemaakte" keeper. Geen natuurtalent. Doet me denken aan Isaksson.
En dan is het maar zeer de vraag waar zijn plafond ligt of zelfs al bereikt heeft.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hoe bedoel je een gemaakte keeper net als Isaakson? Isaakson was echt een houten klaas. 2 meter lang, maar nog steeds geen reach omdat hij als een zak aardappelen naar de grond 'viel.'

Ik ken Drommel niet goed genoeg, maar die is toch hopelijk wel wat atletischer?
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Menno1 schreef: 04 mar 2021, 22:46 Hoe bedoel je een gemaakte keeper net als Isaakson? Isaakson was echt een houten klaas. 2 meter lang, maar nog steeds geen reach omdat hij als een zak aardappelen naar de grond 'viel.'

Ik ken Drommel niet goed genoeg, maar die is toch hopelijk wel wat atletischer?
Zijn reflexen zijn wel beter maar ik vind het iemand met de uitstraling van een zak hooi. Net als Isaksson.
Het is ook een Amsterdammer. Pleit ook al niet voor hem.
Laatst gewijzigd door Ailon op 04 mar 2021, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vind allereerst dat er een goede keeper in de goal moet staan bij PSV. Met een goede tot zeer goede keeper maak je de kans op het pakken van prijzen groter. Drommel heb ik dit seizoen aardige wedstrijden zien keepen, maar ook tegendoelpunten zien incasseren waarvan je hoopt dat een keeper van PSV die in de meeste gevallen zou hebben. Ik vind het lastig inschatten of hij PSV sterker gaat maken en vooral of hij nog significante stappen bij PSV gaat maken. Je wil een keeper die ook ballen tegenhoud en goed verwerkt als de tegenstander beter is dan een gemiddeld Eredivisieniveau. Zoet vind ik niet goed in het verwerken van schoten, wat je vooral in de Europese wedstrijden met regelmaat zag. Slecht verwerkt waardoor de rebound alsnog een tegengoal opleverde. De geruchten omtrent Drommel en PSV beginnen toch wel aardig serieuze vormen aan te nemen en PSV kan het zich niet veroorloven om een redelijke keeper op de goal te hebben. PSV kan niet voor bijna elke positie een grote aankoop doen wat Ajax op dit moment lijkt te doen (en de miskopen dan worden voorbijgestreefd door spelers van onderaf) Dus heb je weinig aan basisspelers te kopen die maar net mee kunnen, maar je niet structureel versterken. Maar omdat ik op dit moment nog niet een helemaal goed beeld heb, kan ik ook nog niet voornamelijk positief of negatief zijn.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ailon schreef: 04 mar 2021, 22:47
Menno1 schreef: 04 mar 2021, 22:46 Hoe bedoel je een gemaakte keeper net als Isaakson? Isaakson was echt een houten klaas. 2 meter lang, maar nog steeds geen reach omdat hij als een zak aardappelen naar de grond 'viel.'

Ik ken Drommel niet goed genoeg, maar die is toch hopelijk wel wat atletischer?
Zijn reflexen zijn wel beter maar ik vind het iemand met de uitstraling van een zak hooi. Net als Isaksson.
Het is ook een Amsterdammer. Pleit ook al niet voor hem.
Hij komt uit Bussum, wat misschien nog wel erger is. Ik vind zijn uitstraling eigenlijk niet zo slecht. Ik ben minder onder de indruk van zijn keepers kwaliteiten an sich; heeft weinig ballen klem en ik vind zijn positionering niet zo geweldig.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Menno1 schreef: 04 mar 2021, 22:52 Hij komt uit Bussum, wat misschien nog wel erger is. Ik vind zijn uitstraling eigenlijk niet zo slecht. Ik ben minder onder de indruk van zijn keepers kwaliteiten an sich; heeft weinig ballen klem en ik vind zijn positionering niet zo geweldig.
Ik dacht Amststerdammer van geboorte. Maar je kunt best gelijk hebben.
In dat geval bedankt voor de correctie.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ailon schreef: 04 mar 2021, 22:41
Joenepsv schreef: 04 mar 2021, 22:33 Zie het talent wel in Drommel maar heb toch altijd een dubbel gevoel bij hem. Hij heeft goede reflexen en kan goed meevoetballen. Maar vind hem geen kerel.
Heb ik ook.
Ik vind Drommel een "gemaakte" keeper. Geen natuurtalent. Doet me denken aan Isaksson.
En dan is het maar zeer de vraag waar zijn plafond ligt of zelfs al bereikt heeft.
Oei, de vergelijking met Isaksson. Pijnlijk.

Het enige wat in die vergelijking klopt is de uitstraling. Isaksson had wel de body maar niet de uitstraling voor een keeper. Ook niet het talent overigens maar dat terzijde. Drommel heeft zeker talent maar het is nog enorm rauw. Bij PSV moet er komend seizoen een keeper staan die er al is om het zo te zeggen. PSV kan zich het niet permitteren om komend seizoen in te gaan met twee onzekere keepers die toevallig redelijk kunnen voetballen ervan uitgaande dat Mvogo nog een jaartje blijft.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Eens met Ailon. Heeft het lichaam en de bouw ook van Andreas. Dunne armpjes, tis net een tennis speler. Gewoon iemand die geen uitstraling heeft en ik heb een hekel aan mensen uit Bussum, net geen Randstad maar wel irritanter. Als Amsterdammer identificeer ik me meer met mensen zoals onze eigen Cody. Normaal doen, hard werken, geen grote bek.

Als ie komt dan komt ie, voor het dubbele haal je Lafont. Dat zou ik doen. De CV en keeper moet eigenlijk het slot op de deur zijn, een Gomes en Alex. Je moet nu wel een hele grote kanjer als CV binnenhalen wil je minder tegen goals krijgen.

Drommel is net zo oud als Onana overigens. Zo’n groot talent is het dus niet. Alleen omdat ie Nederlands is denken mensen dat we hem moeten nemen maar het niveau qua Nederlandse keepers is bedroevend. Bizot, Padt, Drommel, allemaal hetzelfde qua niveau. Vind die van Anderlecht nog altijd een betere optie.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ComeOnPSV schreef: 04 mar 2021, 22:26 Noem 3 keepers die beter zijn en voor hetzelfde bedrag zijn te kopen.

Mag ook buitenland zijn.
Unnerstall!1!1!!!1

Verder is dit niet mijn taak, we hebben een scouting, alhoewel, met VOH als hoofd ga je de oorlog nooit winnen natuurlijk.

Zet kerels als Ardbeg, Ykhim, Sensation neer als scouts en je hebt zo een top 10 lijstje wereldwijd van betere keepers voor dat bedrag
#FreeGeneratie4
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Goed punt. Ik heb immers Guti naar PSV weten te lullen en we weten allemaal wat voor doorslaand succes dat is geworden.

Wat vaak vergeten wordt is dat scouten op zich niet de enige vereiste voor een transfer is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik ben vooral benieuwd wat de andere keeper is die gehaald wordt mocht Drommel doorgaan. Want ik heb steeds meer het gevoel met alle berichten vanuit Leipzig en Eindhoven dat Mvogo vertrekt. We hebben er twee nodig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Misschien lees ik het niet goed, maar de passing van Drommel is niet geweldig volgens deze analyse toch?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Save rate is percentage schoten op doel wat eindelijk een doelpunt wordt?

Overigens zie ik in dit topic her en der de vergelijking met Isaksson gemaakt worden, die gaat wat mij betreft volledig mank. Als je wat beelden opzoekt op YouTube zie je dat hij veel meer reach en stukke atletischer is dan Isaksson. En ja, bij zo'n filmpje pakken ze beste reddingen. Maar zelfs dan zie ik daar dingen die je een Isaksson nooit hebt zien doen.
Het allergrootste minpunt van Drommel vind ik de manier waarop hij schoten verwerkt. Maar dat is bij te schaven bij een club als PSV lijkt me. PSV zal hem gezien zijn potentie en contractduur als een niet te missen kans zien. Haal je hem niet, keept hij volgend jaar bij Ajax en als hij het daar goed doet staan we hier allemaal te roepen dat PSV actiever had moeten zijn en dat John waarschijnlijk weer aan de baco'tjes zat of weetikveel wat tegenwoordig de hype is om de geloofwaardigheid van De Jong aan te tasten.

Ik persoonlijk ben blij dat PSV actief handelt hierin ipv reactief. Nu hopen dat ze dat ook doen met een nieuwe CV voor komende zomer.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

[mention]ShovingNE2[/mention] kan je beste man Platte vragen of hij aan dat radartje ook Jonas Omlin van Montpellier kan toevoegen? Had hem in het interessante spelers topic genoemd als dé ideale keeper voor PSV, met hoog reddingspercentage en hele goede meevoetballende kwaliteiten. Ik ben toch benieuwd hoe Drommel dan met hem vergelijkt (aangezien Twente en Montpellier ook qua status en positie in de competitie vergelijkbaar zijn, wat dus een nog beter vergelijk geeft).
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als PSV nu te horen heeft gekregen dat Mvogo weg gaat en ze staan nu dus voor een keuze hoe deze positie ingevuld moet worden de komende jaren, in de wetenschap dat Schmidt hier coach is, heb je gewoon keuzes te maken.

Er zullen echt betere keepers zijn, maar zijn ze ook NU al haalbaar of ben je dan afhankelijk van verkopende clubs? Zijn die keepers binnen een jaar of 2 jaar international van hun land? Zijn ze betaalbaar met het geld wat PSV op DIT moment heeft zonder afhankelijk te zijn van verkopen. Is er een keeper die de stijl in de Eredivisie kent en bijna naadloos in kan stappen? Kunnen die keepers lekker meevoetballen? Hebben die keepers minstens zoveel upside, zowel sportief als financieel?

Je kunt een paar dingen doen. PSV lijkt te kiezen om achter het stuur van het eigen succes te gaan zitten zonder afhankelijk te zijn van andere keepers/clubs/zaakwaarnemer/EK of wat dan ook. Als we nu dit keepersprobleen kunnen oplossen door Drommel deze week vast te leggen voor pakweg 3.5 a 4 miljoen dan ben ik tevreden. Geen lange zomer wachten met de nodige onzekerheid maar gewoon afvinken en door.

Zoals [mention]Ykhim[/mention] volgens mij terecht zei, laten we ook kijken wat hij wel kan en als dat goed genoeg is voor nu dan kan het alleen nog maar beter worden als hij hier speelt.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Helemaal eens met [mention]11 Sir Tinus[/mention]

Iedereen hoopt op een topkeeper en dat is ook logisch. Iedereen ziet dat Drommel ook wel eens fouten maakt, maar hij is echt niet minder dan Mvogo denk ik.

PSV anticipeert op een rustige transferzomer wat betreft keepers.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel