Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Ardbeg
Legende
4
Gegeven waarderingen: 5015
Gekregen waarderingen: 3736

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DeBruyne schreef: 11 nov 2022, 10:12 Die Anosike Ementa heeft alleen dit seizoen nog geen doelpunt gemaakt in 15 wedstrijden volgens Transfermarkt en slechts 1 assist. Wel een sterke en grote (2,02) speler. Interessant iig
Het ging om 2 stellingen. Type speler die "uitgestorven" zou zijn en aanwinsten voor PSV in die stijl. Daarnaast is ook de context die ik er bij schrijf niet geheel onbelangrijk ;) (Het zijn overigens geen hele wedstrijden).
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 11 nov 2022, 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Sensation
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: Ja
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 3593
Gekregen waarderingen: 3062

Ardbeg schreef: 11 nov 2022, 09:01 U vraagt, wij draaien:

Igor Matanovic (Favoriet) (St. Pauli, 19 jaar):

Louis Vazquez (Boca, 21 jaar):

Benjamin Sesko (RB, 19). Onhaalbaar, I know maar ik noem hem ivm "uitstervend ras" stelling.

Een dark horse om in de gaten te houden is Anosike Ementa, een 20jarige Deense reus van Aalborg die de laatste tijd echt op stoom begint te komen. Ik ken hem verder niet, behalve van Deense vrienden die over hem begonnen. Ziet er iig imposant uit!

Mag ik zo vrij zijn er nog een paar toe te voegen?

José Manuel Lopez

Dion Drena Beljo
Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht:
Ardbeg
Ardbeg
Legende
4

Sensation schreef: 11 nov 2022, 10:31

Mag ik zo vrij zijn er nog een paar toe te voegen?

José Manuel Lopez

Oeh, met name Lopez lijkt me een interessant profiel. Powerhouse.
TomPSV
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 591
Gekregen waarderingen: 961

Lijkt me een prima speler om deze winter te halen, zodat hij vanaf de zomer het stokje van Sangare kan overnemen die dan een mooie transfer maakt
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1153
Gekregen waarderingen: 1874

Ik vind het ook een goede speler. Alleen Twente zit heel erg hoog in de boom.
Hatseflats
Internationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 261
Gekregen waarderingen: 715

Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.

Edit: statistieken vind ik ook niet zo best eigenlijk vergeleken met Sangare. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik verwacht toch wel iets betere statistieken dan die van Zerrouki.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hatseflats op 11 nov 2022, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
Tyyne
Ardbeg
Legende
4

Ik heb echt niet goed op die gast gelet. Wat voor type speler is het? Als in, speelstijl?
Massimo
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 699
Gekregen waarderingen: 1441

Hatseflats schreef: 11 nov 2022, 12:49 Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.
Twente heeft een optie voor een extra seizoen.

Ik vind wel dat hij zich goed ontwikkeld heeft en thuis hoort hier bij interessante spelers.
DonyellMalen
Internationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV
Gegeven waarderingen: 203
Gekregen waarderingen: 414

TomPSV schreef: 11 nov 2022, 12:14

Lijkt me een prima speler om deze winter te halen, zodat hij vanaf de zomer het stokje van Sangare kan overnemen die dan een mooie transfer maakt
Absoluut, maar van welk geld?
Ardbeg
Legende
4

Oh, we hebben weer geen geld natuurlijk. Is dat het?
TomPSV
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 591
Gekregen waarderingen: 961

DonyellMalen schreef: 11 nov 2022, 13:56
TomPSV schreef: 11 nov 2022, 12:14

Absoluut, maar van welk geld?
Voorsorteren op verkopen Gakpo en Sangare in de zomer.
Robson de Souza
Internationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 610
Gekregen waarderingen: 844

Hatseflats schreef: 11 nov 2022, 12:49 Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.

Edit: statistieken vind ik ook niet zo best eigenlijk vergeleken met Sangare. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik verwacht toch wel iets betere statistieken dan die van Zerrouki.

Afbeelding

Afbeelding
En eind dit seizoen al 25. Te duur voor het risico dat je loopt.
Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht:
Mikelvb
hondjevandebakker
Nationale topspeler
Favoriete speler: Boy Waterman
Gegeven waarderingen: 101
Gekregen waarderingen: 183

Kennen we Keito Nakamura van FC Twente nog? Staat nu op 11 goals en 6 assists als linksbuiten dit seizoen voor LASK in de Oostenrijkse competitie. Is nog maar 22 en heeft dit seizoen toch wel zijn doorbraak te pakken.

Deze gebruikers waarderen hondjevandebakker voor dit bericht:
Tyyne
51°26'31.1"N 5°28'02.3"E
Ykhim
Lid scoutingsteam
5
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 3859
Gekregen waarderingen: 5991

Awards:

In het kader van creatief scouten: ik kreeg vanmiddag een mooie compilatievideo doorgestuurd van de 18-jarige Lucas Assadi, Chileense aanvaller die dit seizoen is doorgebroken. Een hele fijne, lichtvoetige dribbelaar met enorme snelheid en een fijne techniek. Moet ook nog veel leren en is waarschijnlijk niet direct materiaal voor de basis, maar wel een van de weinige spelers op zo'n niveau die ik behoorlijk interessant vind voor PSV. Heeft heel veel talent, kost niet teveel en speelt voornamelijk op links, waar we het in allerlei elftallen niet erg breed hebben. In Brazilië kosten dit soort gasten al snel 10-15 miljoen, in Chili hooguit een paar miljoen. De beelden:

Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 5):
DeBruyneMassimoTijnMikelvbM.Delgado
Mikelvb
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 101
Gekregen waarderingen: 53

Afbeelding

Afbeelding
Snap eerlijk gezegd ook niet waarom hij als vervanger voor Sangare wordt gezien of überhaupt als optie voor PSV.
Lichtstadd
Talent
Favoriete speler: Phillipp Mwene
Gegeven waarderingen: 12
Gekregen waarderingen: 10

Op Twitter zag ik iemand Bart Nieuwkoop noemen als mogelijke nieuwe rechtsback. Lijkt mij eigenlijk wel een goede optie. Verdedigend en aanvallend sterke back.
M.Delgado
Bankzitter
2
Gegeven waarderingen: 82
Gekregen waarderingen: 48

Ykhim schreef: 12 nov 2022, 17:09 In het kader van creatief scouten: ik kreeg vanmiddag een mooie compilatievideo doorgestuurd van de 18-jarige Lucas Assadi, Chileense aanvaller die dit seizoen is doorgebroken. Een hele fijne, lichtvoetige dribbelaar met enorme snelheid en een fijne techniek. Moet ook nog veel leren en is waarschijnlijk niet direct materiaal voor de basis, maar wel een van de weinige spelers op zo'n niveau die ik behoorlijk interessant vind voor PSV. Heeft heel veel talent, kost niet teveel en speelt voornamelijk op links, waar we het in allerlei elftallen niet erg breed hebben. In Brazilië kosten dit soort gasten al snel 10-15 miljoen, in Chili hooguit een paar miljoen. De beelden:

Interessant, watervlug, kijkgedrag ook meer dan behoorlijk. Zou zeer zeker een interessante speler kunnen zijn.
Sensation
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: Ja
Gegeven waarderingen: 3593
Gekregen waarderingen: 3062

Eentje om in de gaten te houden, Maro Katinic van Dinamo Zagreb. 18 jaar. Vind hem beestachtig goed in het doordekken. Heel goed gevoel voor wanneer de pass richting zijn man gaat komen, en zit er vervolgens bovenop, heel energiek in de duels, als spits heb je tegen hem echt een kutdag.

Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 4):
O Goleiro GrandeTijnruuddevilMassimo
Robson de Souza
Internationale topspeler
5

Zou PSV nog interesse hebben in Schjelderup als vervanger van Gakpo? Groot talent, pas een paar maanden 18 en in de Deense competitie 10 goals en 1 assist in 17 wedstrijden. Is hier al eens eerder op proef geweest. Is in dit topic ook al eerder genoemd en uitgelicht. Ik zou het een mooie optie vinden, misschien al proberen te halen in de winter zodat hij kan wennen en leren van Gakpo?
Massimo
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 699
Gekregen waarderingen: 1441

Lichtstadd schreef: 14 nov 2022, 12:11 Op Twitter zag ik iemand Bart Nieuwkoop noemen als mogelijke nieuwe rechtsback. Lijkt mij eigenlijk wel een goede optie. Verdedigend en aanvallend sterke back.
Waarom lijkt je dat een goede optie, waarom is hij beter dan dat PSV nu heeft en is hij complementair aan de spelers om hem heen en bij de manier van spelen van Van Nistelrooij?

Bij Feyenoord vond ik hem heel matig en bij Union ben ik hem uit het oog verloren, maar hoor je wel prima verhalen. Echter is Union niet het niveau wat PSV wil nastreven en speelt hij bij Union in een 5-3-2 systeem en PSV speelt dat niet. Een nieuwe rechtsback moet mijn inziens een flinke verbetering zijn dat het huidige niveau met Mwene en Teze en ik heb zeer mijn twijfels of Nieuwkoop die speler is die PSV de benodigde kwaliteitsinjectie gaat geven voor PSV die op deze positie nodig is.
Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
Ardbeg
Ardbeg
Legende
4

Robson de Souza schreef: 17 nov 2022, 09:25 Zou PSV nog interesse hebben in Schjelderup als vervanger van Gakpo? Groot talent, pas een paar maanden 18 en in de Deense competitie 10 goals en 1 assist in 17 wedstrijden. Is hier al eens eerder op proef geweest. Is in dit topic ook al eerder genoemd en uitgelicht. Ik zou het een mooie optie vinden, misschien al proberen te halen in de winter zodat hij kan wennen en leren van Gakpo?
Ik denk dat je Gakpo niet kan vervangen door een talent. Daar moet echt iemand komen die er gelijk staat, met een talent daar achter. Desalniettemin een interessante naam!
Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
Standbeeld
Robson de Souza
Internationale topspeler
5

Ardbeg schreef: 17 nov 2022, 10:20
Robson de Souza schreef: 17 nov 2022, 09:25 Zou PSV nog interesse hebben in Schjelderup als vervanger van Gakpo? Groot talent, pas een paar maanden 18 en in de Deense competitie 10 goals en 1 assist in 17 wedstrijden. Is hier al eens eerder op proef geweest. Is in dit topic ook al eerder genoemd en uitgelicht. Ik zou het een mooie optie vinden, misschien al proberen te halen in de winter zodat hij kan wennen en leren van Gakpo?
Ik denk dat je Gakpo niet kan vervangen door een talent. Daar moet echt iemand komen die er gelijk staat, met een talent daar achter. Desalniettemin een interessante naam!
Maar is iemand die in de Deense competitie 10 goals scoort in 17 wedstrijden niet iemand die er direct zou kunnen staan ook, nadat hij een half jaar heeft gerijpt achter Gakpo zoals ik hierboven opteer? Met El Ghazi heb je altijd nog een ervaren linksbuiten optie erbij. Ik weet het niet hoor, maar het zou me niet verbazen als hij net als Simons snel kan aanhaken.
Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht:
Lazo
Ardbeg
Legende
4

Nmi kun je er niet echt op gokken dat hij even snel aanhaakt. Simons had al flink wat vlieguren op het hoogste niveau op een veel hoger niveau. Dat is bij deze jongen nog niet het geval. Het lijkt me een te grote gok om hem direct voor de basis te halen. Op basis van de beelden ziet het er ook allemaal nog wat onbeholpen en frotterig uit maar wat niet is, kan nog komen.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 17 nov 2022, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Lazo
Jeugdinternational
Favoriete speler: Armando Obispo
Gegeven waarderingen: 64
Gekregen waarderingen: 19

Deze man is al vaker doorgestuurd maar is dit niet een leuke speler om te hebben achter Luuk de jong of Gakpo?
Lijkt me voor niet al te veel op t halen moeten zijn. Is ook al international op z’n 19e.

Is dit seizoen definitief doorgebroken op zijn huidige niveau.

https://www.transfermarkt.nl/david-datr ... ler/787232
Deze gebruikers waarderen Lazo voor dit bericht:
DeBruyne
Ardbeg
Legende
4

@Lazo:

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg schreef: 13 jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/

Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland.
Nieuw beeldmateriaal:

Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
DeBruyne
Robson de Souza
Internationale topspeler
5

Ardbeg schreef: 17 nov 2022, 12:43 @Lazo:

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg schreef: 13 jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/

Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland.
Nieuw beeldmateriaal:

19 jaar, 2-jarig contract. Poh, ik vind het behoorlijk overtuigend. Hij is enorm sterk al maar buiten dat zit er ook vaak een idee achter. Ik zou dit wel een mooie aankoop vinden!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Interessante spelers