Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2021, 19:15 Nee. Jouw opmerking 'opgeblazen zijn' was onder de gordel en heel persoonlijk. Nu weer 'steen op je hoofd'. Je onthoud je van aanvallen puur op de persoon zoals die. Als ik het doe: spreek mij er vooral op aan. Hoort niet. We zitten in andere kampen, dat is duidelijk, maar blijf weg van dat soort zaken. Ik heb dat soort zaken niet gezegd, jij wel. Compleet onnodig inderdaad. Als ik ze heb gebezigd in de strijd: wijs me erop en je krijgt excuses. Het hoort niet. Punt.
Het maakt mij persoonlijk niet uit, maar als je er al een vrij fragiele verstandhouding op nahoudt met elkaar, dan is het ook niet slim om te beginnen met "dat je onder een steen hebt gelegen". Wijzen op het betreffende artikel was dan ook gewoon een optie geweest.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 17:36 Ik denk dat uiteindelijk wel blijkt dat je een TD niet opleidt. Nouja dat kan wel, maar beter laat je iemand eerst een aantal jaar op een lager niveau ervaring opdoen. En dat is geen persoonlijke aanval op John, ik denk dat we daar gewoon in z'n algemeenheid van af moeten. Bij een topclub horen zwaargewichten de cruciale posities te bekleden. Hart voor de club, en ambitie om een zwaargewicht te worden, is niet genoeg.
Hierom denk ik dat Carlos Aalbers een uitstekende rechterhand voor John kan worden.

On topic: om met Roger Europa te gaan veroveren en Ajax met een flinke achterstand achter ons te laten de aankomende jaren!!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:19 Ja @ruuddevil , ik weet ook niet wat je bedoelt met v Bommel erbij halen. Daar is deze hele pagina geen sprake van voor zover ik kan zien.
Zie vorige pagina.

Eh nu nog 1 extra terug...
Laatst gewijzigd door ruuddevil op 03 mei 2021, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zeggen dat iemand 'onder een steen geleefd heeft' is een vrij gangbare uitdrukking hoor. Iets onzin noemen of 'bullshit' of 'stierenpoep'. Lijkt me ook geen probleem. Iemand mag dat vooral naar mij roepen hoor. Is van toepassing op minimaal de helft van mijn posts.
Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:21 Wijzen op het betreffende artikel was dan ook gewoon een optie geweest.
Eens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2021, 19:25 Zeggen dat iemand 'onder een steen geleefd heeft' is een vrij gangbare uitdrukking hoor. Iets onzin noemen of 'bullshit' of 'stierenpoep'. Lijkt me ook geen probleem. Iemand mag dat vooral naar mij roepen hoor. Is van toepassing op minimaal de helft van mijn posts.
Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:21 Wijzen op het betreffende artikel was dan ook gewoon een optie geweest.
Eens.
Dat ben ik onder normale omstandigheden zeker met je eens, maar gezien hoe jij en Ailon hier de laatste dagen met elkaar in gesprek zijn, is dat waarschijnlijk een stuk minder makkelijk te relativeren en kan het al snel als een sneer worden ervaren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

waarvan akte.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 03 mei 2021, 19:24
Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:19 Ja @ruuddevil , ik weet ook niet wat je bedoelt met v Bommel erbij halen. Daar is deze hele pagina geen sprake van voor zover ik kan zien.
Zie vorige pagina.

Eh nu nog 1 extra terug...
Ja, ik moest even goed zoeken naar dat ene berichtje van zmoz, maar ik heb em gevonden ;)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voormalig KG schreef: 03 mei 2021, 19:24 Hierom denk ik dat Carlos Aalbers een uitstekende rechterhand voor John kan worden.
Ik zou dat wel toejuichen onder de voorwaarde dat bekend gemaakt wordt wie welke taken op zich neemt.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pffew, Carlos Aalbers bestaat echt volgens Wikipedia. Ik dacht dat jullie een grapje maakten en die charlatan van Vitesse bedoelden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:41 Pffew, Carlos Aalbers bestaat echt volgens Wikipedia. Ik dacht dat jullie een grapje maakten en die charlatan van Vitesse bedoelden.
Bedoel jij nu die Duitse TD Spors of die Duitse hoofd scout Ebbert van Vitesse?
Laatst gewijzigd door Ailon op 03 mei 2021, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Nee joh, dat was in die tijd echt mister NEC.
Aardige man, veel ervaring op de positie TD en als hoofdscout.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ailon schreef: 03 mei 2021, 19:44
Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:41 Pffew, Carlos Aalbers bestaat echt volgens Wikipedia. Ik dacht dat jullie een grapje maakten en die charlatan van Vitesse bedoelden.
Bedoel jij nu die Duitse TD Spors van Vitesse?
Nee Karel Aalbers
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:45
Ailon schreef: 03 mei 2021, 19:44
Bedoel jij nu die Duitse TD Spors van Vitesse?
Nee Karel Aalbers
Die aardappelboer is al jaren niet meer actief in de betaald voetbal wereld.
Dus zo iemand is uitgesloten.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ailon schreef: 03 mei 2021, 19:49
Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:45

Nee Karel Aalbers
Die aardappelboer is al jaren niet meer actief in de betaald voetbal wereld.
Dus zo iemand is uitgesloten.
Dat leek mij ook, maar de naam Carlos Aalbers deed bij mij verder geen belletje rinkelen (of ja. Misschien had ik vroeger een topshot van hem bedenk ik me nu), dus dacht ik automatisch daar je hem bedoelde, als grap. Maar nu weet ik wie je bedoelt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Carlos Aalbers zou een prima optie zijn voor de functie naast De Jong. Jarenlange ervaring en een groot netwerk.

Maar goed. Roger Schmidt. Het spel is het hele seizoen op fases na niet om aan te gluren. In niks zie je de vooraf geroemde speelstijl van Schmidt. Voor dit seizoen kan ik nog wat lichte excuses accepteren zoals corona, blessures, nieuwe speelstijl blablabla. Maar volgend seizoen geen excuses. Roger moet leveren.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voorheen had PSV met De Jong, Van Ginkel, Moreno, Arias, Lozano en Guardado meerdere spelers die over een heel seizoen gezien een kampioenschap over de streep konden trekken. Daarom heen stond dat " leuk spul" zoals Propper, Bergwijn, Pereiro, Angelino en Dumfries. Types als Schwaab, Isimat, Hendrix, Zoet en Locadia was de degelijke aanvulling tenslotte.

Ook daarmee had Van Bommel kampioen moeten worden in het topjaar van Ajax. Met vijf punten in de competitie voor, 1-1 tegen een Ajax met 10 man was dat kampioenschap eigenlijk al binnen.

Nu is alleen Gotze een speler die in de eerste categorie valt en heel wellicht Gakpo. Een Malen bijvoorbeeld kan wel wedstrijden voor je winnen maar is nog wisselvallig. De hoop van PSV was om met het aanstellen van een topcoach het gat te dichten. Dat valt tegen. Schmidt brengt ook een heel andere voetbalopvatting met zich mee.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:55
Ailon schreef: 03 mei 2021, 19:49
Die aardappelboer is al jaren niet meer actief in de betaald voetbal wereld.
Dus zo iemand is uitgesloten.
Dat leek mij ook, maar de naam Carlos Aalbers deed bij mij verder geen belletje rinkelen (of ja. Misschien had ik vroeger een topshot van hem bedenk ik me nu), dus dacht ik automatisch daar je hem bedoelde, als grap. Maar nu weet ik wie je bedoelt.
Praktissch dezelfde naam schept al snel verwarring. Begrijpelijk.
Denk overigens dat het waarschijnlijk niet de "beste vrienden" van elkaar geweest zijn.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:45 Nee Karel Aalbers
Begin jaren '90 was ik qua school (ja echt) veel in het Arnhemse en Oosterbeek. Behalve dat Tsjakka daar een pandje had waar ik altijd langsfietstse vanuit Wageningen was ook altijd Aalbers 's ochtends in de omgeving. Een rode BMW 850iL. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Althans: toen. Wat een lelijke grafbak zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2021, 20:05
Josef Dettelbacher schreef: 03 mei 2021, 19:45 Nee Karel Aalbers
Begin jaren '90 was ik qua school (ja echt) veel in het Arnhemse en Oosterbeek. Behalve dat Tsjakka daar een pandje had waar ik altijd langsfietstse vanuit Wageningen was ook altijd Aalbers 's ochtends in de omgeving. Een rode BMW 850iL. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Althans: toen. Wat een lelijke grafbak zeg.
Onzin. Je bent van een Roemeense kermisexploitant gered toen je 24 was, in Rilland-Bath. Toen werd je al 22 jaar in een ton bewaard.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 03 mei 2021, 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

koetje schreef: 03 mei 2021, 19:59 Voorheen had PSV met De Jong, Van Ginkel, Moreno, Arias, Lozano en Guardado meerdere spelers die over een heel seizoen gezien een kampioenschap over de streep konden trekken.

Nu is alleen Gotze een speler die in de eerste categorie valt en heel wellicht Gakpo.
Dit is natuurlijk ook een beetje naar het resultaat toe geredeneerd, als we dit seizoen de titel hadden gepakt waren Dumfries, Max, Sangare en Zahavi misschien ook wel genoemd als spelers uit de eerste categorie.

Ik neem het Schmidt uiteraard niet kwalijk dat het niet gelukt is om kampioen te worden. De vraag is of we voldoende ontwikkeling van het elftal/teamspel hebben gezien? Die vraag zal deels pas komend seizoen worden beantwoord. Echter als we dit seizoen de tweede plaats mislopen hebben we ook gewoon ondergepresteerd met dit materiaal.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Denk ik oude vrienden en famillie te vinden, blijkt zelfs jouw post een leugen.

https://i.gyazo.com/4d38e0ba61eddad19e0 ... d98747.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2021, 20:12 Denk ik oude vrienden en famillie te vinden, blijkt zelfs jouw post een leugen.

https://i.gyazo.com/4d38e0ba61eddad19e0 ... d98747.png
https://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Rilland-Bath
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Fuck. Ik dacht dat het ergens in Roemenie was of zo. Maar het is nog veel erger. :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

PSV90 schreef: 03 mei 2021, 20:11
koetje schreef: 03 mei 2021, 19:59 Voorheen had PSV met De Jong, Van Ginkel, Moreno, Arias, Lozano en Guardado meerdere spelers die over een heel seizoen gezien een kampioenschap over de streep konden trekken.

Nu is alleen Gotze een speler die in de eerste categorie valt en heel wellicht Gakpo.
Dit is natuurlijk ook een beetje naar het resultaat toe geredeneerd, als we dit seizoen de titel hadden gepakt waren Dumfries, Max, Sangare en Zahavi misschien ook wel genoemd als spelers uit de eerste categorie.

Ik neem het Schmidt uiteraard niet kwalijk dat het niet gelukt is om kampioen te worden. De vraag is of we voldoende ontwikkeling van het elftal/teamspel hebben gezien? Die vraag zal deels pas komend seizoen worden beantwoord. Echter als we dit seizoen de tweede plaats mislopen hebben we ook gewoon ondergepresteerd met dit materiaal.
De vier spelers die je noemt hebben helemaal niet constant gepresteerd en zijn vooralsnog niet de spelers gebleken die je een kampioenschap gaan bezorgen. Helaas.

Ben wel met je eens dat met dit materiaal je meer punten had kunnen halen. De spelopvatting heeft goed gewerkt tegen de meeste kleintjes, maar die win je toch wel. Tegen de topploegen was enkel Ajax-thuis helemaal overtuigend en het eerste half uur in de Arena. Denk dat met een normale 4-3-3 je meer had bereikt. Maar dat is achteraf.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

koetje schreef: 03 mei 2021, 20:19 Denk dat met een normale 4-3-3 je meer had bereikt.
Denk het ook. We hebben spitsen met snelheid en techniek, buitenspelers met snelheid en techniek, een wereldkampioen als nummer 10 en ook nog eens goede, snelle, opkomende backs in huis. De ideale mogelijkheden om ruimtes te creëren en snel combinatievoetbal te spelen. Het materiaal ervoor is beter geschikt dan in menig ander seizoen in het verleden.

Vaak vraag ik me tijdens de wedstrijd af, waarom we constant aan het rennen, vliegen en pressen zijn om vervolgens een bal in de trechter simpel kwijt te raken. Er kan zo veel meer uitgehaald worden.

Je kunt wellicht zelfs Mo weer geïnteresseerd in voetbal krijgen.

(Aan de andere kant zitten er heus ook goede kanten aan dit seizoen).
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Het Kanon schreef: 03 mei 2021, 20:34
koetje schreef: 03 mei 2021, 20:19 Denk dat met een normale 4-3-3 je meer had bereikt.
(Aan de andere kant zitten er heus ook goede kanten aan dit seizoen).
Dat we niet naar het stadion moesten om deze bras te zien?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt