Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ziege maar ook zagge schreef: 22 sep 2021, 20:50 Helaas heb je altijd van die figuren die hun eigen frustratie belangrijker vinden.
Het ontbreekt je aan onderscheidend vermogen. Verwonderlijk eigenlijk. Past niet bij jou :neh:
Niet PSV maar Schmidt frustreert een heleboel "diehard supporters".
Gelukkig zijn die 3 punten binnen :angel:
Laatst gewijzigd door Ailon op 22 sep 2021, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hoe dan ook knap van de jongens dat ze die 1-2 er toch nog uit wisten te slepen. Een mentale overwinning op de gigantische bak negativiteit die deels terecht, maar deels opgeklopt is door vijanden van zowel buitenaf als binnenuit.

[mention]Ailon[/mention] je doet je best maar met je 'die hard'. Hopelijk wordt die bron van jou snel buitengeflikkerd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik ben absoluut niet voor ontslag, denk namelijk niet dat een ontslag gedurende het seizoen goed is voor de club PSV. Ik ben echter ook zeker niet voor een contractverlenging, want het lijkt momenteel gewoon nergens op.

Niets is zo veranderlijk als de voetbalwereld, dus Roger heeft nog voldoende wedstrijden om zijn contractverlenging af te dwingen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

RIO schreef: 22 sep 2021, 20:52 Vijanden heb je niet nodig met dit soort nep supporters, trollen en stiekeme ajacieden hier. De tering.
Dit noemen ze de overtreffende trap van frustratie uitingen. :lol: :lol: :lol:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

[mention]ziege maar ook zagge[/mention]

gewoon lekker op negeer zetten, hoef je die onzin niet te lezen. Heerlijk rustig en kan quoten wat ie wilt. En die bron is de prostaat van vBommel.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 22 sep 2021, 20:56 @Ailon je doet je best maar met je 'die hard'. Hopelijk wordt die bron van jou snel buitengeflikkerd.
Hear hear... we zijn het eens met elkaar... :lol:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

ziege maar ook zagge schreef: 22 sep 2021, 20:56 Hoe dan ook knap van de jongens dat ze die 1-2 er toch nog uit wisten te slepen. Een mentale overwinning op de gigantische bak negativiteit die deels terecht, maar deels opgeklopt is door vijanden van zowel buitenaf als binnenuit.
Welke vijanden van binnenuit?

Kritiek na 2 van zulke kutwedstrijden is toch niet vreemd? Uiteindelijk telt maar 1 ding, winnen. Dus ik was goed chagrijnig op mijn vakantieadres in Tenerife tot op mijn laptopje Marco van Ginkel de 1-2 volledig onterecht binnenknikte. Winst telt, op naar zaterdag. Maar het zijn profvoetballers waarvan je echt meer mag verwachten dan wat we vandaag hebben gezien. Afgelopen zondag begreep ik 0,0 van Schmidt, vandaag heeft hij niet zoveel vreemde dingen gedaan en zijn de wissels van Götze en wellicht ook Madueke deels verklaard.

Vandaag kun je gewoon boos zijn op de spelers. Volledig terecht. Ik denk dat Go Ahead 70% van de persoonlijke duels heeft gewonnen. Er kan veel gebeuren, maar je mag nooit afgetroefd worden op inzet. Nooit.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

RIO schreef: 22 sep 2021, 20:59 @ziege maar ook zagge

gewoon lekker op negeer zetten, hoef je die onzin niet te lezen. Heerlijk rustig en kan quoten wat ie wilt. En die bron is de prostaat van vBommel.
Ahhhh ontmaskerd.
Je bent al op 'n leeftijd dat je last hebt van de prostaat. :lol:
Ik heb het met je te doen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit moddergooien naar elkaar begint overigens wel sneue vormen aan te nemen hier.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

😂
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

29.04.2007 schreef: 22 sep 2021, 21:04 Dit moddergooien naar elkaar begint overigens wel sneue vormen aan te nemen hier.
Helemaal mee eens. Kleutergedrag. Allemaal een kleine pik, vergeleken met Mercer althans. Als die zijn comeback zou maken was het meteen klaar met de discussie hier.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ontslag slaat helemaal nergens op mannen.
Het moet veel beter vooral tactisch. Er moet echt goed getraind gaan worden om vaste patronen in te slijpen daar ontbreekt het heel erg aan. En zonder Gotze en Sangare is ons middenveld 40 procent minder.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Sao-Mellow schreef: 22 sep 2021, 21:06 Ontslag slaat helemaal nergens op mannen.
Het moet veel beter vooral tactisch. Er moet echt goed getraind gaan worden om vaste patronen in te slijpen daar ontbreekt het heel erg aan. En zonder Gotze en Sangare is ons middenveld 40 procent minder.
Oftewel de bank is niet goed genoeg.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Heel de zomer hebben we Feyenoord uit kunnen lachen. Maar ondertussen zijn daar veel meer aanvallende patronen ingesleept dan bij ons, met veel minder kwaliteit. Schandalig en pijnlijk…
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ja die wie heeft de langste wedstrijden mogen best stoppen.
Die irritante sneetjes.
Denk wel dat RIO er weinig van meekrijgt want die ziet die posts niet geloof ik.
[mention]Ykhim[/mention] jij weet dat wel over Mercers pik hè. Matras die je d'r bent


Maar allemaal lief doen nu.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 21:06
29.04.2007 schreef: 22 sep 2021, 21:04 Dit moddergooien naar elkaar begint overigens wel sneue vormen aan te nemen hier.
Helemaal mee eens. Kleutergedrag. Allemaal een kleine pik, vergeleken met Mercer althans. Als die zijn comeback zou maken was het meteen klaar met de discussie hier.
Activated.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Vreetzak schreef: 22 sep 2021, 20:45 Ik vraag met af of we überhaupt van Roger af zouden kunnen als we dat zouden willen. Die zal wel een hoge oprotpremie in zijn contract op hebben laten nemen. Zo doen buitenlandse trainers dat.
Nee hoor. Gewoon salaris van dit jaar doorbetalen zou dan maximaal zijn. Contract loopt eind dit jaar af hè.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Maikel_91 schreef: 22 sep 2021, 21:09 Maar allemaal lief doen nu.
Maak je maar geen zorgen met deze benoemde nep supporter, trol en stiekeme ajacied. ;)
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik hoor van RIO dat je er maar eentje hoeft te kiezen. Maakt het allemaal wat makkelijker :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 21:15 Ik hoor van RIO dat je er maar eentje hoeft te kiezen. Maakt het allemaal wat makkelijker :mrgreen:
Shit. En ik was juist zo trots op al die kwalificaties. Echt maar eentje?
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja. Ik zou voor nepsupporter gaan. Tip van het huis.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jongens, neem een happy meal: be happy.... We zijn allemaal PSV supporter; niet aub anderen die hier al jaren meelopen en een andere mening hebben, uitschelden voor Ajacied of Schmidt pijper of wat dan ook.

Kom op zeg...beetje gezelliger mag ook wel, ook al was het spel weer bagger.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 21:17 Ja. Ik zou voor nepsupporter gaan. Tip van het huis.
Ahh, ik begrijp het. Dat is een eufemisme voor kritische supporter. :lol:
We kunnen het ook aan Mercer vragen... ik mis hem vanavond...
Laatst gewijzigd door Ailon op 22 sep 2021, 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

StratumZuid schreef: 22 sep 2021, 20:50 Fuck trainers die liever naar een andere club willen
:huh: Hoe kom je hier nu weer bij?
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Bizar dat je wordt weggezet als nepsupporter als je kritiek hebt op het apathische spel van PSV. Het houdt niet over, je wint per slot van rekening onverdiend van go ahead eagles met deze selectie.
Saibari is underrated.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Roger moet gewoon weer even terug naar de basis. Iets minder wisselingen, spelers gewoon opstellen op hun beste positie. Dus Teze enkel in het centrum, Boscagli enkel centraal achterin, wanneer je Zahavi naar de kant haalt gewoon Vinicius in de punt ipv Cody. En dat zijn uiteraard maar voorbeelden.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt