Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Is de grip op zn groep lijkt het volledig kwijt.
Zit helemaal niets meer in.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Raus! Ongeacht het resultaat, deze man heeft enkel ellende gebracht.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Roger gaat de winterstop niet halen...
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Slechte wedstrijden winnen. Topcoach!

En de komende dagen geen gezeik over wissels! Feest!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Met dit materiaal dit presteren, tactisch weer zo matig. Hoe lang mag dit zo door gaan?
Saibari is underrated.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Is ie al weg?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ik druk me zacht uit als ik zeg dat ik iets anders had verwavan kapittel Schmidt. Het houdt voetballend niet over en er zit geen enkele logica in wat hij doet. Een hele matige ploeg als Eagles die enthousiast spelen maakt het ons 90 minuten moeilijk. Er is geen enkele houvast in onze ploeg en dat komt door dat continue gewissel van Schmidt. Ook vandaag deed hij weer onbegrijpelijke dingen. Ik vind hem een prutser en als er een voorstel voor een contractverlenging ligt, hoop ik niet dat er al getekend is. Wij komen niet verder onder Schmidt.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Heul, heul matig Roger..
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Hem nu nog buiten gooien is wat ons nog kan redden. Stel d'n Philip maar aan voor de rest vant seizoen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Schmidt wisselt Zahavi en gooit het halve elftal door elkaar. Zet onze beste man Gakpo in de spits. Daarna komt vrij snel Vinicius en gaat Gakpo weer terug. Wat was de logica?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

ruuddevil schreef: 22 sep 2021, 20:43 Schmidt wisselt Zahavi en gooit het halve elftal door elkaar. Zet onze beste man Gakpo in de spits. Daarna komt vrij snel Vinicius en gaat Gakpo weer terug. Wat was de logica?
Schmidt in een notendop. Hij doet maar wat.
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vraag met af of we überhaupt van Roger af zouden kunnen als we dat zouden willen. Die zal wel een hoge oprotpremie in zijn contract op hebben laten nemen. Zo doen buitenlandse trainers dat.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ontslaan en Phillip terugbrengen is de oplossing natuurlijk 😄 gelukkig werd Phillip niet ontslagen na zijn 4e plek. Of de Europese wanprestaties tegen Rostov en vooral Osijek. Of het beroerde seizoen 2016-17 met een uitstekende selectie. Of de 3-0 tegen Ajax, of 5-0 tegen Willem II. Ben toch blij dat er wat minder emotioneel wordt gedacht door de directie.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Vreetzak schreef: 22 sep 2021, 20:45 Ik vraag met af of we überhaupt van Roger af zouden kunnen als we dat zouden willen. Die zal wel een hoge oprotpremie in zijn contract op hebben laten nemen. Zo doen buitenlandse trainers dat.
Die oprotpremie zal nog altijd lager zijn dan zijn de schade die hij de rest van het seizoen de club nog kan aanrichten.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dit slaat nergens op.

Doelstelling 1: Champions league halen
Resultaat: Gefaald

Doelstelling 2: Kampioen Eredivisie
Resultaat is natuurlijk nog niet bepaald. Maar dit ziet er echt niet goed uit.
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Haters hier huilie huilie doen. Hadden liever gezien dat we hadden verloren want ja fuck PSV
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

ruuddevil schreef: 22 sep 2021, 20:43 Schmidt wisselt Zahavi en gooit het halve elftal door elkaar. Zet onze beste man Gakpo in de spits. Daarna komt vrij snel Vinicius en gaat Gakpo weer terug. Wat was de logica?
Je kunt ook de nadruk leggen op zijn tactische omzetting met rust, waardoor we 433 speelde met punt naar achter i.p.v. de bekende 4231. We hadden daarmee iets meer grip. Het was desondanks alsnog dramatisch.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Joenepsv schreef: 22 sep 2021, 20:41 Ik druk me zacht uit als ik zeg dat ik iets anders had verwavan kapittel Schmidt. Het houdt voetballend niet over en er zit geen enkele logica in wat hij doet. Een hele matige ploeg als Eagles die enthousiast spelen maakt het ons 90 minuten moeilijk. Er is geen enkele houvast in onze ploeg en dat komt door dat continue gewissel van Schmidt. Ook vandaag deed hij weer onbegrijpelijke dingen. Ik vind hem een prutser en als er een voorstel voor een contractverlenging ligt, hoop ik niet dat er al getekend is. Wij komen niet verder onder Schmidt.
Kan je geruststellen. Er is nog niets getekend. Alleen een mondelinge intentieverklaring van overeenstemming.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mensen snappen niet dat de club, de coach en de spelers op zo'n moeilijk moment als na die wedstrijd tegen Feyenoord juist steun nodig hebben. Heel anti-PSV Nederland springt er dan bovenop om de druk op te voeren, daar doe je als supporter dan natuurlijk niet aan mee...

Helaas heb je altijd van die figuren die hun eigen frustratie belangrijker vinden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Kritiek is terecht. Vragen om zijn ontslag niet. Mijn inziens dan. Vertrouwen hebben jongens, we moeten hier met zijn allen uitkomen.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Fuck trainers die liever naar een andere club willen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

RIO schreef: 22 sep 2021, 20:47 Haters hier huilie huilie doen. Hadden liever gezien dat we hadden verloren want ja fuck PSV
Wie is er hier nu aan het janken en alles onder het vloerkleed schuiven? :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Siemen schreef: 22 sep 2021, 20:49
ruuddevil schreef: 22 sep 2021, 20:43 Schmidt wisselt Zahavi en gooit het halve elftal door elkaar. Zet onze beste man Gakpo in de spits. Daarna komt vrij snel Vinicius en gaat Gakpo weer terug. Wat was de logica?
Je kunt ook de nadruk leggen op zijn tactische omzetting met rust, waardoor we 433 speelde met punt naar achter i.p.v. de bekende 4231. We hadden daarmee iets meer grip. Het was desondanks alsnog dramatisch.
Inderdaad, juist direct na rust hadden we het middenveld in handen en leek het erop dat de 0-2 snel zou vallen. Totdat Teze zich rechtsbuiten waande en zn man he le maal vrij liet.
#simplythebest
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vijanden heb je niet nodig met dit soort nep supporters, trollen en stiekeme ajacieden hier. De tering.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Siemen schreef: 22 sep 2021, 20:49
ruuddevil schreef: 22 sep 2021, 20:43 Schmidt wisselt Zahavi en gooit het halve elftal door elkaar. Zet onze beste man Gakpo in de spits. Daarna komt vrij snel Vinicius en gaat Gakpo weer terug. Wat was de logica?
Je kunt ook de nadruk leggen op zijn tactische omzetting met rust, waardoor we 433 speelde met punt naar achter i.p.v. de bekende 4231. We hadden daarmee iets meer grip. Het was desondanks alsnog dramatisch.
Iets meer grip, waarna het 1-1 werd en we niets meer creëerden. Gelukkig valt de 2-1 nog, maar het blijft een wanprestatie.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 22 sep 2021, 20:50 Helaas heb je altijd van die figuren die hun eigen frustratie belangrijker vinden.
Het ontbreekt je aan onderscheidend vermogen. Verwonderlijk eigenlijk. Past niet bij jou :neh:
Niet PSV maar Schmidt frustreert een heleboel "diehard supporters".
Gelukkig zijn die 3 punten binnen :angel:
Laatst gewijzigd door Ailon op 22 sep 2021, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt