John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Iemand trouwens enig idee welke twaalf namen Rik bedoeld? Ik ben namelijk geen abonnee :D

https://www.ed.nl/dossier-PSV/bij-PSV-m ... haring_web
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ik ook niet maar in principe kun je t wel invullen.

al weg
Lars
de Haas
Fein


Luckyass
Bruma
Baumgartl
Piroe
Doan
Sadilek
Guti
Mo
Viergever
Dumfries
Rosario
Rigo
Malen
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Rigo wordt niet gerekend tot de a-selectie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik betaal wel mee aan het salaris van Rik, dus direct uit het artikel:

Keepers:
Weg: Unnerstal

Verdedigers:
Weg: Dumfries (vrijwel zeker), Luckassen (vrijwel zeker), Baumgartl (vrijwel zeker)
Twijfel: Viergever

Middenvelders:
Weg: Fein (zeker), Gutíerrez, Rosario, Sadílek (laatste drie vrijwel zeker)
Twijfel: Ihattaren, Doan

Aanvallers:
Weg: Malen (vrijwel zeker), Bruma (vrijwel zeker)
Twijfel: Piroe, Romero
Lichte twijfel: Madueke
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Wordt Madueke nog steeds genoemd?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Allemaal leuk een aardig die bijna zeker, maar bij Luckassen horen we dat al jaren.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ruuddevil schreef: 05 jun 2021, 18:37 Allemaal leuk een aardig die bijna zeker, maar bij Luckassen horen we dat al jaren.
Rik is een woord vergeten. Moet natuurlijk zijn: (vrijwel zeker contractverlenging)

Transferwaarde behouden hè!
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

en ijs en wederdienende
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

ruuddevil schreef: 05 jun 2021, 18:37 Allemaal leuk een aardig die bijna zeker, maar bij Luckassen horen we dat al jaren.
Ik zie Luckassen wel echt vertrekken deze zomer. Maar dat terzijde, Rik zuigt gewoon uit zijn duim wie hij verwacht. De helft van de spelers die 'vrijwel zeker weggaan' is minimale interesse in. PSV laat niet snel spelers gratis de deur uit lopen en spelers zelf willen zowel financieel als sportief geen al te grote stap terugdoen. Kan dus prima dat je aan het eind van de zomer met best een aantal spelers blijft zitten die 'vrijwel zeker weggaan.'
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Koopmeiners naar Atalanta lijkt bijna rond te zijn voor een bedrag van ongeveer 20 miljoen euro. Een prima speler, maar echt geen hoogvlieger zodra het niveau omhoog ging. Laat dit maar een referentie zijn voor De Jong wat betreft uitgaande transfers.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dat doen ze dan wel erg goed. Vond Koopmeiners bij AZ zeer belangrijk. Bij groepsfase EK Jong Oranje was hij zéér matig.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Woodenshoes schreef: 08 jun 2021, 14:33 Dat doen ze dan wel erg goed. Vond Koopmeiners bij AZ zeer belangrijk. Bij groepsfase EK Jong Oranje was hij zéér matig.
Die keert binnen een seizoen terug om bij Feyenoord aan de slag te gaan.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Mislukt gegarandeerd daar, ja. Overschatte voetballer. Guus Til 2. Maar 20 miljoen is wel grote klasse van AZ. Daar mag John een voorbeeld aan nemen. Dumfries is bijvoorbeeld basisspeler bij Oranje en speelt bij een topclub. Dan vind ik bedrag van 10-12 vrij karig. Net als 25-30 voor Malen vrij karig is in mijn ogen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Eindhovenvoetbal schreef: 08 jun 2021, 16:13 Dumfries is bijvoorbeeld basisspeler bij Oranje en speelt bij een topclub. Dan vind ik bedrag van 10-12 vrij karig. Net als 25-30 voor Malen vrij karig is in mijn ogen.
De posities bepalen mede het prijskaartje natuurlijk. En ik denk dat Atalanta wel een club is waar Koopmeiners kan slagen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 08 jun 2021, 16:15
Eindhovenvoetbal schreef: 08 jun 2021, 16:13 Dumfries is bijvoorbeeld basisspeler bij Oranje en speelt bij een topclub. Dan vind ik bedrag van 10-12 vrij karig. Net als 25-30 voor Malen vrij karig is in mijn ogen.
De posities bepalen mede het prijskaartje natuurlijk. En ik denk dat Atalanta wel een club is waar Koopmeiners kan slagen.
Idd, Koopmeiners is een prima voetballer voor een paar stapjes onder de top. Mijn inziens kan hij verder doorgroeien dan de Roon, dus dan is Atalanta wel een leuke voetballende ploeg om heen te gaan.
Saibari is underrated.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het ook een verrassend doordachte keuze eigenlijk. Veel van dit soort spelers overschatten zichzelf en happen zodra er een grote club voor de deur staat. Koopmeiners zal dat vast ook gehad hebben, maar Atalanta is dan toch een keuze voor meer rust. Bovendien de juiste ploeg om jezelf te ontwikkelen op een hoger niveau.

En fijn dat 'ie weg is, want hij maakt AZ gewoon een slag beter. Kunnen ze amper opvangen hoor.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Door over Koopmeiners in het AZ topic. En dat staat niet voor Astra Zenica.
.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Azijn zeikerd
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Zou Netto ook seminars geven? Lijkt me geen onverstandige optie voor Johny om daar eens bij aan te schuiven..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja? Pfff... als je ziet welk brandhout die haalt tegen welke salarissen.... En dat hij bedragen weggeeft aan zaakwaarnemers dat gelijk staat aan de absolute top van Europa met een budget dat 4x zo hoog is. Nee: echt geweldig. Kan hij wat van leren.

Maar hey: alleen PSV haalt missers. Ajax alleen maar geweldige aankopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Klopt, ik hoor het mensen ook constant zeggen: "PSV is de enige club die miskopen doet! Waarom zijn we niet zoals Ajax?!"
Echt de hele tijd, iedereen. Maar hey.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Aan de ene kant hoor je dat PSV nooit veel geld krijgt voor spelers. Aan de andere kant zijn PSV-ers zo slecht volgens diezelfde supporters dat je blij mag zijn dat je er een miljoen of 1,5 voor krijgt.

Niet echt te rijmen toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er is ook een tussenweg natuurlijk. PSV krijgt doorgaans te weinig, Ajax wat teveel.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 09 jun 2021, 07:46 Ja? Pfff... als je ziet welk brandhout die haalt tegen welke salarissen.... En dat hij bedragen weggeeft aan zaakwaarnemers dat gelijk staat aan de absolute top van Europa met een budget dat 4x zo hoog is. Nee: echt geweldig. Kan hij wat van leren.

Maar hey: alleen PSV haalt missers. Ajax alleen maar geweldige aankopen.
Ajax haalt ook genoeg missers, maar krijgt deze missers tenminste verkocht en nog veel geld ook.

Liever veel geld aan zaakwaarnemers geven om zo je brandhout kwijt te raken, dan veel minder geld kwijt te zijn aan deze figuren, maar wel met topsalarissen van mislukkingen blijven zitten.

Maar goed, John mag laten zien dat hij van de beruchte 12 er tenminste 6 voor fatsoenlijke bedragen verkoopt .
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
3
Berichten: 164
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak J
Clubvoorkeur: PSV

Als Overmars Traore bijv voor 10 miljoen verkoopt, waarvan bijv 2 miljoen voor de zaakwaarnemer is.
Dit komt voor de bühne goed over. Kikken ze in Amsterdam op.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Bubba Gump schreef: 09 jun 2021, 08:22 Ajax haalt ook genoeg missers, maar krijgt deze missers tenminste verkocht en nog veel geld ook.
Oh ja?

Dit hebben ze in de verhuur:

https://i.gyazo.com/24def4f57d17091b8e0 ... ac7764.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong