John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ach ik ben zelf gekleurd. En ik bedoelde dat het een kliekje is. Mo is het kutjoch, dat matties is met de aanvoerder, die er zelf niks van bakt en alleen maar dom lacht als het over Mo gaat. Dan ook nog mattie Rosario, reserve-aanvoerder, mede-prutser. En dan nog Malen. Allemaal Bommel-proteges.

Deze gasten en alle meuk eruit.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Revolinho schreef: 13 mei 2021, 21:51 Ach ik ben zelf gekleurd.
In ieder geval waar het Malen betreft. Of bedoelde je dat niet :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zou als JdJ een nier geven om Malen nog een seizoen hier te houden.

Bijna betrokken bij 40 goals. De tering hey.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Qua Malen zeg ik absoluut ja, maar het duo Malen/Zahavi heeft wel een bromance nodig om te kunnen werken. Wellicht dat als je in een betere reeks komt waarbij ze beide scoren het niet zoveel uit maakt maar zodra 1 van beide niet scoort begint het toch te knagen.

Ik weet nog steeds niet of JdJ en Roger Madueke nu als back-up spits zien of bv Vertessen. Ik denk dat Madueke beter is als hij niet de actie hoeft te maken aan de zijkant en ik denk dat hij als spits de meeste waarde voor PSV kan hebben. Maar wat een luxe om zo'n speler achter de hand te hebben voor 1 van de 4 posities.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 13 mei 2021, 22:05 Ik zou als JdJ een nier geven om Malen nog een seizoen hier te houden.

Bijna betrokken bij 40 goals. De tering hey.
Nee joh. Kutspits
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ardbeg schreef: 13 mei 2021, 22:14
Ykhim schreef: 13 mei 2021, 22:05 Ik zou als JdJ een nier geven om Malen nog een seizoen hier te houden.

Bijna betrokken bij 40 goals. De tering hey.
Nee joh. Kutspits
Volgens sommigen wel, ja. Maar die zou je dan ook geen pupillen teampje durven toevertrouwen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Revolinho schreef: 13 mei 2021, 21:51 Ach ik ben zelf gekleurd. En ik bedoelde dat het een kliekje is. Mo is het kutjoch, dat matties is met de aanvoerder, die er zelf niks van bakt en alleen maar dom lacht als het over Mo gaat. Dan nog mattie Rosario, reserve-aanvoerder, mede-prutser. En dan nog Malen. Allemaal Bommel-proteges.

Deze gasten en alle meuk eruit.
Precies! Hopen dat die “toppers” veel geld opbrengen en dat PSV hierdoor met een schone lei weer een team kan bouwen. Een elftal waar je je als supporter mee verbonden voelt. Is nu totaal niet het geval, tenminste bij mij,
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Viergever moet echt wieberen. Te langzaam en brengt ongeluk.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Toch niet zo vreemd dat die jongens gezien nationaliteit en leeftijd naar elkaar toe kruipen? In elke selectie heb je groepjes. Zuid-Amerikaanse jongens trekken over het algemeen ook eerder met elkaar op. De staf moet er gewoon voor zorgen dat op het veld iedereen samen strijd voor hetzelfde doel.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Tomm schreef: 13 mei 2021, 23:06 Toch niet zo vreemd dat die jongens gezien nationaliteit en leeftijd naar elkaar toe kruipen? In elke selectie heb je groepjes. Zuid-Amerikaanse jongens trekken over het algemeen ook eerder met elkaar op. De staf moet er gewoon voor zorgen dat op het veld iedereen samen strijd voor hetzelfde doel.
Groepjes heb je altijd, maar dan gaat het vaak om nationaliteit vanwege de taal. Niet zoals nu een paar spelers die denken ver boven de rest uit te steken en totaal geen oog voor medespelers hebben.
Arno27
Lid 2e elftal
3
Berichten: 197
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Het is oud nieuws, maar deze zomer moet toch echt wel elke transfer een voltreffer zijn. Schrik van het niveau van de laatste weken.. er mist het e.e.a. kan mij vinger er niet opleggen wat exact. Maar er moeten sowieso meer doelpunten gemaakt worden, want dat is echt te mager.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De eerste transfer is Drommel. Is dat een voltreffer?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Miskoop
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Drukke zomer voor John

Verkopen:
Baumgartl
Sadilek
Bruma
Doan
Luckassen
Guti
Viergever
Piroe
Ihattaren
Rosario
Dumfries
Malen (hoeft niet van mij, geweldige speler, maar zal wel gebeuren)

Verlengen:
Obispo
Mauro (ideale speler voor op de bank)
Thomas (ideale speler voor de op de bank, verkopen mag ook)
Vertessen
Ledzema
Sambo
Fofana

Binnenhalen:
Van Ginkel
Propper
Rechtsback (Arias?)
Minstens 1 top centrale verdediger (Alderweireld? Kim? Lyanco?)
Topspits bij vertrek van Malen
Back-up linksback en rechtsback als Sambo en Oppegard nog niet voldoen, maar heb veel vertrouwen in die spelers
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De eerste aankoop in de belangrijkste transferwindow van je geschiedenis is al een miskoop.

Nog wordt ie verdedigd....best lekker werken zo voor een TD, krijgt toch nooit kritiek. Geld scheppen tot 2024, en links en rechts vriendjes aanstellen. Mooi leve @ Topsportklimaat BV.
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Huilie huilie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 16 mei 2021, 17:56 De eerste transfer is Drommel. Is dat een voltreffer?
Nee, maar dat was al lang duidelijk. Als PSV dit enigzins wilt herstellen, dan moeten ze Okoye ook halen: die is jonger, goedkoper en beter: die wint de strijd dan van Frommel...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Menno1 schreef: 17 mei 2021, 06:46
ruuddevil schreef: 16 mei 2021, 17:56 De eerste transfer is Drommel. Is dat een voltreffer?
Nee, maar dat was al lang duidelijk. Als PSV dit enigzins wilt herstellen, dan moeten ze Okoye ook halen: die is jonger, goedkoper en beter: die wint de strijd dan van Frommel...
Maar dat is toch te gek voor woorden? We moeten nu al hopen dat De Jong zijn gepruts gaat corrigeren door nog een keeper te halen. Anders beginnen we volgend seizoen met vliegenvanger en circusclown in het doel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 17 mei 2021, 06:52 We moeten nu al hopen dat De Jong zijn gepruts gaat corrigeren door nog een keeper te halen.
Ja, het transferwindow is eigenlijk al een verloren zaak. Nu al. Wat een zomer gaat dit worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 17 mei 2021, 06:54
ruuddevil schreef: 17 mei 2021, 06:52 We moeten nu al hopen dat De Jong zijn gepruts gaat corrigeren door nog een keeper te halen.
Ja, het transferwindow is eigenlijk al een verloren zaak. Nu al. Wat een zomer gaat dit worden.
Dat is jouw schuld, want jij bent verantwoordelijk voor de keepers.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zei het toch, Drolmel onze nep Marokkaan
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Daar ben ik zo allergisch voor. Zo'n nepaccept onder het mom van straattaal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vraag me af op basis wat Drommel is gekocht. Ik heb zelf het idee dat de focus op het meevoetballen van een keeper iets te groot is gemaakt en we daardoor zitten opgescheept met Drommel en Mvogo. Het zijn beide geen geweldige keepers. Ik blijf erbij dat een keeper in de basis ballen moet tegenhouden. En als ik zie wat er bij beide heren ingaat over een heel seizoen is dat bedroevend slecht. Drommel maakt nog erg veel fouten en bij Mvogo is elk schot op doel een halve goal. Ik hoop daarom dat Mvogo teruggaat naar Leipzig zodat John nogmaals de markt op kan voor een keeper en dan met een keeper aankomt die er wel direct staat.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Joenepsv schreef: 17 mei 2021, 07:51 Ik heb zelf het idee dat de focus op het meevoetballen van een keeper iets te groot is gemaakt en we daardoor zitten opgescheept met Drommel en Mvogo.
Drommel staat al voor Schmidt op de radar. Net zoals hij bij Ajax op de radar stond. PSV wilde (als ik mij goed herinner uit de pers) vorig jaar Drommel al halen, maar wilde Schmidt Mvogo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 mei 2021, 07:53
Joenepsv schreef: 17 mei 2021, 07:51 Ik heb zelf het idee dat de focus op het meevoetballen van een keeper iets te groot is gemaakt en we daardoor zitten opgescheept met Drommel en Mvogo.
Drommel staat al voor Schmidt op de radar. Net zoals hij bij Ajax op de radar stond. PSV wilde (als ik mij goed herinner uit de pers) vorig jaar Drommel al halen, maar wilde Schmidt Mvogo.
Wil Drommel of het hele meevoetballende verhaal ook niet persé op het conto van Schmidt spelden. Maar het viel me gewoon op dat we nu twee ''meevoetballende'' keepers hebben die niet uitblinken in wat ze moeten doen en dat is ballen tegenhouden.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Unnerstall staat volgend seizoen gekmakend goed te keepen terwijl wij hoofdschuddend naar Mvogo of Drommel kijken. Let maar op.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong