John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Topic voor onze technisch directeur.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

As Roma denkt aan hem. Ik neem aan dat John alleen aan PSV denkt.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Niet vreemd toch als je het rijtje aankopen van dit jaar ziet. Dat is toch één van de dingen waar een technisch directeur op wordt afgerekend, zelfs als het afhankelijk is van veel andere factoren (waaronder trainer). Voor ons te hopen dat Roma ook nog even kijkt welke namen hij vorig jaar heeft gehaald. ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

https://www.vi.nl/nieuws/as-roma-denkt- ... -directeur
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ben benieuwd. AS Roma is natuurlijk wel een schitterende uitdaging, met (veel) meer mogelijkheden dan bij PSV. En ik denk dat hij de incidenten van begin dit jaar ook nog niet vergeten is.

Afgelopen zomer was erg sterk, en ik vind hem qua persoonlijkheid en uitstraling goed bij PSV passen. Maar de eerste zomer was natuurlijk wel minder. Al met al toch wel opvallend.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben vooral benieuwd wie hem eventueel zou opvolgen. Ik hoop toch geen Jan Vennegoor. Misschien een hele gekke gedachte, maar ik zag in Cocu altijd meer een TD of AD dan een voetbal trainer. Ik zou dat best interessant vinden.
Arno27
Lid 2e elftal
3
Berichten: 197
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

In mijn beleving is het technisch directeurschap een ervaringsvak (ook al moet je direct presteren bij een topclub), en heb gevoel dat wij daar steeds meer de vruchten van aan het plukken zijn. Daarbij teveel veranderingen op technische gebied lijken mijn niet zinvol! Ik hoop dat hij blijft!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hij is hier pas net begonnen. Die gaat nu echt nog niet weg hoor. Heeft ook nog genoeg te leren dus of het heel verstandig zou zijn is ook maar de vraag. Wel een prachtige stad natuurlijk, en heerlijk eten en fijner weer. Hm, nu begin ik zelf te twijfelen.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik zou het wel prima vinden als hij vertrekt. Deze zomer een stuk sterker dan afgelopen zomer, maar naar mijn gevoel voornamelijk omdat Schmidt de spelers warm maakte. Zomer ervoor was janken met de pet op.
Ik heb liever een TD met wat meer ervaring, zeg maar liever een nieuwe Brands dan een nieuwe John, mocht hij vertrekken.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wow! Dit zag ik niet aankomen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou het wel apart vinden als hij gaat. PSV heeft zijn nek uitgestoken voor hem na een beroerde zomer. Het zou dus niet echt loyaal zijn als hij nu hem peert. Zelf sta ik er vrij neutraal in. De Jong is zeker niet onvervangbaar, maar dat ligt er aan wat er voor terug komt. Nogmaals, een Vennegoor die doorgeschoven wordt zie ik absoluut niet zitten.
Vlagman
Lid 2e elftal
4
Berichten: 182
Lid geworden op: 1 dec 2019

Menno1 schreef: 12 nov 2020, 19:53 Ik zou het wel apart vinden als hij gaat. PSV heeft zijn nek uitgestoken voor hem na een beroerde zomer. Het zou dus niet echt loyaal zijn als hij nu hem peert. Zelf sta ik er vrij neutraal in. De Jong is zeker niet onvervangbaar, maar dat ligt er aan wat er voor terug komt. Nogmaals, een Vennegoor die doorgeschoven wordt zie ik absoluut niet zitten.
Dan hebben wij ook een Flappie.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou niet weten waarom PSV blij zou moeten zijn om hem te laten gaan. Je kunt kortzichtig zeggen dat hij vorig jaar ons veel geld heeft gekosts, en dit jaar de aankopen via Schmidt binnen zijn gekomen, maar dat is voor mij te kort door de bocht.

Persoonlijk denk ik dat we beter de scouting kunnen verbeteren/vernieuwen dan de TD, want volgens mij is de samenwerking nu weer net zo goed als voorheen met Cocu/Gerbrands/Brands.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie na afgelopen zomer (of eigenlijk al sinds januari al toen Rodriguez kwam) wel genoeg perspectief om met De Jong door te gaan en zou het dan ook jammer vinden als hij weg zou gaan.
Arno27
Lid 2e elftal
3
Berichten: 197
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ed.nl/dossier-PSV/as-roma-d ... haring_web

In dit bericht wordt aangegeven door Rik Elfrink dat hij zou twijfelen....
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat hij weg gaat.
Hij twijfelt dus die mensen bij Roma kunnen hem helemaal lekker maken.

Ik denk dat PSV zegt: je weet hier wat je hebt.
JuulEllerman
Jeugdspeler
3
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Als het geld op levert meteen doen, het is niet dat een onvervangbare pion is. Zeker als hij er zelf oren naar heeft
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zou het gek vinden als hij nu gaat. Alles lijkt goed te staan nu en de samenwerking binnen de club lijkt prima. Hij heeft deze zomer gezaaid, zou gek zijn als hij er niet van gaat oogsten.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Prima als hij gaat, wel de voorwaarde stellen dat Johnny dan verplicht Bruma, Timo, Doan, Maxi en Boscagli mee neemt.

Amaretto Giovanni, klinkt goed trouwens!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij bij PSV weg wil. Zit nog niet heel lang aan het roer en heeft een hele goede transferzomer achter de rug. De selectie bulkt van het talent en de jeugdopleiding draait op volle toeren. Nog vier/vijf jaar bij PSV en een paar uitgaande transferklappers maken en er staan grotere clubs op de stoep dan As Roma. Daarnaast heeft PSV hem vorig jaar het vertrouwen gegeven in het moeilijkste jaar van de club in de laatste decennia. Dan heb je ook een morele verplichting om de club niet te verlaten.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Niet echt rouwig om mocht ie vertrekken. Heeft in mijn ogen opnieuw een zware flater geslagen door geen centrale verdediger aan te trekken.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Niet echt rouwig om mocht ie vertrekken. Heeft in mijn ogen opnieuw een zware flater geslagen door geen centrale verdediger aan te trekken.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Haha oké
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop dat De Jong blijft. Denk dat er veel mensen puur kijken naar aankopen. Vind hem sympathiek over komen, denk dat hij goed met alle spelers kan omgaan en een goede ambassadeur van de club is, zit er geloof ik inmiddels ook meer dan 15 jaar. Qua verkopen en contractverlengingen heeft hij het tot nu toe prima gedaan, zeker niet minder dan Brands. Daarnaast werkt hij blijkbaar goed samen met de andere directieleden.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik zou hier absoluut niet op ingaan als ik hem was, stelletje italiaanse opportunisten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong