John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

VeresRivne schreef: 21 apr 2021, 19:18
Menno1 schreef: 21 apr 2021, 17:59


Dat was idd een enorme fout van Toon. Die presenteerde in 1 week John, Mark en Faber als HJO. En trots dat hij was dat hij dit zo snel had geregeld. k vond het toen een fout en nu nog steeds, door 3 mensen neer te zetten op plekken waar ze alle 3 nul ervaring mee hadden. Er was ook helemaal geen profielschets gemaakt.

Dat gezegd hebbende: er valt genoeg aan te merken op John, maar het is wel een goed mens, een intelligent mens en een club man. Plus continuiteit is belangrijk en er is een goede klik met Toon en Roger. Als TD blijf ik het wel een beetje een lichtgewicht vinden (vind hij zelf ook in andere bewoordingen) maar met de juiste ondersteuning kan hij goede dingen doen voor PSV.
Profielschetsen zijn leuk, maar er zijn meestal zo weinig kandidaten dat het verhaal over profielschetsen vooral lekker bekt als iemand wordt aangesteld.
Ligt er aan wat er in die profielschets staat. Het enige profiel waar ze blijkbaar aan moesten doen was een PSV verleden; want dat hadden ze alle 3.

Echter had ik het interessanter gevonden als ze bij, laten we zeggen HJO, de volgende criteria hadden:

- X aantal jaren jeugdcoach
- X aantal jaren management ervaring (mensen en organisatie aansturen)
- X aantal jaren HJO bij een BVO
- extra bonussen: opleiding in management

enz.

Faber voldeed amper aan dit soort criteria, terwijl dat toch het minimale was. Zelfde kan gezegd worden over de aanstelling van John en Mark. Daarnaast bleef het te belachelijk voor woorden dat het alle 3 rookies waren op hun posities. Terwijl dit zeer belangrijke functies zijn. Een ongelooflijke management fuck up van Toon; leuker kan ik het niet maken.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 18:06 Wat een onzin.

Mark en John stonden allebei al twee jaar op de nominatie om die positie in te vullen bij PSV.

Het was alleen een jaar eerder dan verwacht.

Maar dat je zegt dat dit ondoordacht was zonder profielschets is echt enorme bullshit. Er werd in beide functies naartoe gewerkt.

Het zou echt achterlijk zijn geweest om van dat plan af te wijken.
Het was een slecht plan en het pakte ook slecht uit. Het achterlijke deel was om het door te zetten. Sloeg nergens op. Ook al had Toon een reuze zaak om in 1 klap je TD, coach en HJO te vervangen: hij ging over 1 nacht ijs en maakte daarmee een enorme blunder.

Maar ga het lekker sugar coaten hoor: sinds dat moment eindigde we als 2e, 4e en nu weer 2e. Plus alle ellende er om heen...
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Menno1 schreef: 21 apr 2021, 20:02
ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 18:06 Wat een onzin.

Mark en John stonden allebei al twee jaar op de nominatie om die positie in te vullen bij PSV.

Het was alleen een jaar eerder dan verwacht.

Maar dat je zegt dat dit ondoordacht was zonder profielschets is echt enorme bullshit. Er werd in beide functies naartoe gewerkt.

Het zou echt achterlijk zijn geweest om van dat plan af te wijken.
Het was een slecht plan en het pakte ook slecht uit. Het achterlijke deel was om het door te zetten. Sloeg nergens op. Ook al had Toon een reuze zaak om in 1 klap je TD, coach en HJO te vervangen: hij ging over 1 nacht ijs en maakte daarmee een enorme blunder.

Maar ga het lekker sugar coaten hoor: sinds dat moment eindigde we als 2e, 4e en nu weer 2e. Plus alle ellende er om heen...
Inderdaad, een coach en technisch directeur zonder enige ervaring tegelijk aanstellen. En onze Toon maar praten over het topsportklimaat. Een topclub als PSV heeft behoefte aan ervaren mensen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mooi onderbouwd [mention]AddoCultheld[/mention]. Kudos daarvoor. Ga ik uitgebreider op terugkomen.

Maar hij heeft veel meer gescout natuurlijk alleen niet iedereen is haalbaar. Het lijstje wat gescout is, is veel groter dan wat gehaald wordt.

Julian Brandt is onder Brands gescout met zeer warme aanbevelingen (ik heb het rapport gelezen). Niet gehaald terwijl hij nog geen 5 ton kostte toen. Speelde in de jeugd bij Wolfsburg toen.

Je kan scouting niet afrekenen op wat er gekomen is.

Ik weet niet of het een goede hoofd scouting is. Je kan goed gelijk hebben. Maar wat er is gekomen kan je niet een scouting op afrekenen.

Je noemt Sainsbury en Behich. Hoe ga je die de scouting aanrekenen. Sangare was 7 miljoen. Zoek nou eens na. Meer dan uitstekend. Krat bier dat hij winst gaat opleveren. Alleen het domme balverlies argument wat met cijfers is te weerleggen is hardnekkig. Men gelooft liever Driessen dan het te controleren.

Maar basis van mijn verhaal: je kan een scout verdomd lastig beoordelen, je weet niet welke adviezen ze geven. In jouw rijtje staan namen die de scouting heeft afgewezen. Zijn toch gehaald.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 21 apr 2021, 19:57
VeresRivne schreef: 21 apr 2021, 19:18

Profielschetsen zijn leuk, maar er zijn meestal zo weinig kandidaten dat het verhaal over profielschetsen vooral lekker bekt als iemand wordt aangesteld.
Ligt er aan wat er in die profielschets staat. Het enige profiel waar ze blijkbaar aan moesten doen was een PSV verleden; want dat hadden ze alle 3.

Echter had ik het interessanter gevonden als ze bij, laten we zeggen HJO, de volgende criteria hadden:

- X aantal jaren jeugdcoach
- X aantal jaren management ervaring (mensen en organisatie aansturen)
- X aantal jaren HJO bij een BVO
- extra bonussen: opleiding in management

enz.

Faber voldeed amper aan dit soort criteria, terwijl dat toch het minimale was. Zelfde kan gezegd worden over de aanstelling van John en Mark. Daarnaast bleef het te belachelijk voor woorden dat het alle 3 rookies waren op hun posities. Terwijl dit zeer belangrijke functies zijn. Een ongelooflijke management fuck up van Toon; leuker kan ik het niet maken.
Liever sugar coaten dan echt alles kut vinden van je eigen club. Zelfs een mooie finaciering is ronduit kut volgens jou.

Het plan was prima. Opleiden binnen de club. Alleen gingen er mensen weg en moet je handelen.

Maar goed. Jij bekijkt alles wat PSV doet met een bril zoals ik ajax bekijk. Alles is kut totdat het tegendeel bewezen is. Geen basis om een discussie te starten. We gaan niet tot elkaar komen.

Maar ik hou wel van je hoor. :pintje:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 21:04 Maar hij heeft veel meer gescout natuurlijk alleen niet iedereen is haalbaar. Het lijstje wat gescout is, is veel groter dan wat gehaald wordt.
Je zou eens moeten weten hoeveel sollicitaties en door zaakwaarnemers aangeboden spelers PSV iedere dag "te verwerken" krijgt.
Ongeveer 80%-90% is daarvan volstrekt onbruikbaar heb ik me laten vertellen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik begrijp dat transfers ook vaak hangen aan netwerk, zaakwaarnemers en andere contacten, maar ik vind scouten een vak en dat kan en leer je niet zomaar. Ik zou daar als club heel veel in investeren en juist de jongere garde zonder eigen relevante voetbalachtergrond heeft er volgens mij doorgaans de meeste kijk op. Juist de types als Thomas Schaling en Wes Beuving (nu FC Groningen) weten vaker de juiste types of onder de radar spelers te halen door hun enorme knowhow en database over de hele wereld die ze kunnen implementeren als buitenstaander i.p.v. een ex-voetballer die vaak nog een bias heeft van hoe hij als voetballer was en naar voetbal keek/kijkt.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 21:07
Menno1 schreef: 21 apr 2021, 19:57

Ligt er aan wat er in die profielschets staat. Het enige profiel waar ze blijkbaar aan moesten doen was een PSV verleden; want dat hadden ze alle 3.

Echter had ik het interessanter gevonden als ze bij, laten we zeggen HJO, de volgende criteria hadden:

- X aantal jaren jeugdcoach
- X aantal jaren management ervaring (mensen en organisatie aansturen)
- X aantal jaren HJO bij een BVO
- extra bonussen: opleiding in management

enz.

Faber voldeed amper aan dit soort criteria, terwijl dat toch het minimale was. Zelfde kan gezegd worden over de aanstelling van John en Mark. Daarnaast bleef het te belachelijk voor woorden dat het alle 3 rookies waren op hun posities. Terwijl dit zeer belangrijke functies zijn. Een ongelooflijke management fuck up van Toon; leuker kan ik het niet maken.
Liever sugar coaten dan echt alles kut vinden van je eigen club. Zelfs een mooie finaciering is ronduit kut volgens jou.

Het plan was prima. Opleiden binnen de club. Alleen gingen er mensen weg en moet je handelen.

Maar goed. Jij bekijkt alles wat PSV doet met een bril zoals ik ajax bekijk. Alles is kut totdat het tegendeel bewezen is. Geen basis om een discussie te starten. We gaan niet tot elkaar komen.

Maar ik hou wel van je hoor. :pintje:
Gaat het weer? Ligt je inlegkruisje overdwars er in? Niks is kut. Alleen jouw attitude. Je moet eens leren lezen en met kritiek om kunnen gaan.

Ik heb duidelijk gezeg dat de financiering dikke prima is. Meerdere keren zelfs. Lees maar terug. Maar ook met de toelichting dat het hier om een lening gaat, niet een zilvervloot die binnen kwam zoals velen het zagen en al natte dromen kreeg dat we nu alles konden kopen wat we wouden.

Verder hou ik ook wel van je hoor. Op goede afstand ;)
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 21:04 Mooi onderbouwd @AddoCultheld. Kudos daarvoor. Ga ik uitgebreider op terugkomen.

Maar hij heeft veel meer gescout natuurlijk alleen niet iedereen is haalbaar. Het lijstje wat gescout is, is veel groter dan wat gehaald wordt.

Julian Brandt is onder Brands gescout met zeer warme aanbevelingen (ik heb het rapport gelezen). Niet gehaald terwijl hij nog geen 5 ton kostte toen. Speelde in de jeugd bij Wolfsburg toen.

Je kan scouting niet afrekenen op wat er gekomen is.

Ik weet niet of het een goede hoofd scouting is. Je kan goed gelijk hebben. Maar wat er is gekomen kan je niet een scouting op afrekenen.

Je noemt Sainsbury en Behich. Hoe ga je die de scouting aanrekenen. Sangare was 7 miljoen. Zoek nou eens na. Meer dan uitstekend. Krat bier dat hij winst gaat opleveren. Alleen het domme balverlies argument wat met cijfers is te weerleggen is hardnekkig. Men gelooft liever Driessen dan het te controleren.

Maar basis van mijn verhaal: je kan een scout verdomd lastig beoordelen, je weet niet welke adviezen ze geven. In jouw rijtje staan namen die de scouting heeft afgewezen. Zijn toch gehaald.
Ik noem gewoon alle namen die gehaald zijn sinds hij hoofdscout is. Ik denk dat we toch aan mogen nemen dat als je hoofd scouting bent toch wel enige vorm van een fiat moet geven. Die Behich die schreef ik nog weg op het conto van MvB zelfs. Sangaré kan een prima voetballer zijn, alleen onbegrijpelijk dat je een zelfde speler haalt die ernaast ook staat en je zo een duo creëert dat totaal niet complementair is aan elkaar ( afgezien van het vele onnodige balverlies en 'afwezige' momenten).

Ps. Dat syniche gedoe met kudo's enzo hoeft niet als je vraagt om iets te onderbouwen. Neemt iemand anders de moeite om dat te doen (of je het er dan mee eens bent of niet) , dan lijkt het me fijn op een normale manier daarop te reageren.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Menno1 schreef: 21 apr 2021, 21:50
ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 21:07

Liever sugar coaten dan echt alles kut vinden van je eigen club. Zelfs een mooie finaciering is ronduit kut volgens jou.

Het plan was prima. Opleiden binnen de club. Alleen gingen er mensen weg en moet je handelen.

Maar goed. Jij bekijkt alles wat PSV doet met een bril zoals ik ajax bekijk. Alles is kut totdat het tegendeel bewezen is. Geen basis om een discussie te starten. We gaan niet tot elkaar komen.

Maar ik hou wel van je hoor. :pintje:
Gaat het weer? Ligt je inlegkruisje overdwars er in? Niks is kut. Alleen jouw attitude. Je moet eens leren lezen en met kritiek om kunnen gaan.

Ik heb duidelijk gezeg dat de financiering dikke prima is. Meerdere keren zelfs. Lees maar terug. Maar ook met de toelichting dat het hier om een lening gaat, niet een zilvervloot die binnen kwam zoals velen het zagen en al natte dromen kreeg dat we nu alles konden kopen wat we wouden.

Verder hou ik ook wel van je hoor. Op goede afstand ;)


Jullie twee moeten echt een keer goed hard neuken met elkaar. Al die frustratie er uit! 😂

[mention]AddoCultheld[/mention] Volgens mij bedoelde Shoving het oprecht hoor, niet cynisch
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 21 apr 2021, 22:18
Menno1 schreef: 21 apr 2021, 21:50

Gaat het weer? Ligt je inlegkruisje overdwars er in? Niks is kut. Alleen jouw attitude. Je moet eens leren lezen en met kritiek om kunnen gaan.

Ik heb duidelijk gezeg dat de financiering dikke prima is. Meerdere keren zelfs. Lees maar terug. Maar ook met de toelichting dat het hier om een lening gaat, niet een zilvervloot die binnen kwam zoals velen het zagen en al natte dromen kreeg dat we nu alles konden kopen wat we wouden.

Verder hou ik ook wel van je hoor. Op goede afstand ;)


Jullie twee moeten echt een keer goed hard neuken met elkaar. Al die frustratie er uit! 😂

@AddoCultheld Volgens mij bedoelde Shoving het oprecht hoor, niet cynisch
Doen we al met elkaars vrouwen. Werkt niet echt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Inderdaad. Was oprecht bedoelt. Het eerste was een oneliner. Dus had niet eens antwoord op onderbouwing verwacht. Die kwam wel dus mag je daar prima een comiment voor geven als je het niet onderbouwen wel eens afzeikt.

Was zeker gemeend. Geen greintje sarcasme. Mooi uitgangspunt voor een discussie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Willen we meer of minder Baumgartls en Bruma’s?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 23:13 Inderdaad. Was oprecht bedoelt. Het eerste was een oneliner. Dus had niet eens antwoord op onderbouwing verwacht. Die kwam wel dus mag je daar prima een comiment voor geven als je het niet onderbouwen wel eens afzeikt.

Was zeker gemeend. Geen greintje sarcasme. Mooi uitgangspunt voor een discussie.
Haha is ie een keer aardig onze Showvink😂👍🏻
#FreeGeneratie4
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

AddoCultheld schreef: 21 apr 2021, 19:14
ShovingNE2 schreef: 21 apr 2021, 15:16

Kan je dit onderbouwen?
Hij is sinds 2017 hoofdscout, als ik het lijstje erbij pak, dan is het toch niet echt rooskleurig wat er is binnen gekomen.

Hirving Lozano CF Pachuca 12,50 mln. (Topaankoop)
€Maximiliano Romero Vélez Sarsfield 10,00 mln.( 10 miljoen over de balk)
€Derrick Luckassen AZ Alkmaar 5,00 mln.
( 5 miljoen over de balk)
€Eloy Room
(....)

Érick GutiérrezCF Pachuca 6,00 mln.
(Ongelooflijk hoe je die gescout krijgt)
€Angeliño Man City U23 5 miljoen
(Top aankoop)
€Denzel Dumfries Heerenveen 5,50 mln.
(Prima aankoop)
€Ryan ThomasPEC Zwolle2,75 mln.
(Tja..)
€Aziz Behich Bursaspor 1,50 mln.
(Voor zo iemand moet je als hoofdscout toch voor gaan liggen, maar vooruit deze schrijven we af op het conto van MvB)
Nick Viergever Ajax transfervrij
Lars Unnerstall VVV-Venlotransfervrij
Trent Sainsbury JS Suning transfervrij
( alle 3 niet het niveau dat PSV moet nastreven.)
BrumaRB Leipzig 12,00 mln.
(Ongelooflijk)
€Timo Baumgartl VfB Stuttgart 10,00 mln.
(Hoe krijg je deze gast in godsnaam gescout)

€Ritsu Doan FC Groningen 7,50 mln.
(Speelde bij Groningen al genoeg matige wedstrijden)
€Olivier Boscagli OGC Nice2,00 mln.
(Gaat zijn waarde opleveren)
€Konstantinos Mitroglou Galatasaray huurvergoeding
(De tovenaar die toch niet kon toveren)

1,25 mln. €Ricardo Rodríguez AC Milan huurvergoeding:1.25 miljoen
(Prima huur)

Robbin RuiterAFC Sunderland transfervrij

Toni Lato FC Valencia

Ibrahim SangaréToulouse9,00 mln.
(Niet echt een klasse beter dan dat we al hadden)
€Philipp Max FC Augsburg 8,00 mln
(Prima tegen de subtop,komt tegen de top ook (nog) tekort. Aanvallend wel van belang

€Vincent Müller Würzb. Kickers 500 dzd.
€Eran ZahaviGZ City transfervrij(Schmidt)
Mario Götze Dortmund transfervrij (Schmidt)
Yvon MvogoRB Leipzig (Schmidt)
huurAdrian FeinFC Bayern

Al met al als hoofdscout, heeft hij dus welgeteld in 4 jaar tijd 2 topspelers weten te scouten, Lozano en Angelino. Daarnaast als gasten als Humprey Rudge zelfs als scout worden afgenomen, moet je je afvragen hoe serieus onze scouting wordt genomen.
Vennegoor is sinds 11 oktober 2018 hoofdscout dus het eerste deel van je lijstje valt al af. En ik vind het te komisch voor woorden om de hoofdscout puur te beoordelen op de spelers die gehaald zijn, aangezien de hoofdscout uiteindelijk niet degene is die daarover gaat. De aankopen die John de Jong heeft gedaan, gebruik je nu ook om Vennegoor of Hesselink af te branden.

Ik heb 0 inzicht in hoe Vennegoor of Hesselink functioneert als hoofdscout maar o.b.v. jouw post kan ik concluderen dat voor jou hetzelfde geldt. Aangezien John de Jong zelf jaren hoofdscout is geweest, ga ik er vanuit dat hij wel weet wat van een hoofdscout verwacht mag worden en dat hij als technisch manager ook inzicht heeft in de werkzaamheden van Vennegoor of Hesselink dus zolang De Jong hem nog niet op straat zet en er ook geen berichten vanuit de organisatie doorsijpelen dat Vennegoor maar een prutshoofdscout is, ga ik er ook maar vanuit dat Vennegoor momenteel voldoende goed functioneert.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

John krijgt dus ook een secondant zoals hij anderhalf jaar geleden al aangaf. Ben benieuwd welke naam er uit de hoge hoed getoverd wordt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Uitmuntend!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Arnold Bruggink 🤟
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Joenepsv schreef: 22 apr 2021, 06:40 John krijgt dus ook een secondant zoals hij anderhalf jaar geleden al aangaf. Ben benieuwd welke naam er uit de hoge hoed getoverd wordt.
Ernest Faber, en dan iemand anders voor de positie HJO.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Een scouting die over een jeugdspeler negatief adviseert maar wel voordraagt/aanneemt omdat vaderlief ooit bij PSV jeeft gevoetbald roept bij mij nou niet het gevoel van professionaliteit op.

En nee het was niet de zoon van MvB...
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Wel bijzonder dat ik op bijvoorbeeld VI lees dat PSV het voorbeeld van Ajax volgt terwijl het John de Jong was die dit idee zelf anderhalf jaar geleden aandroeg in een interview. Dus Ajax kaapt het idee van PSV, PSV voert zijn eigen plan uit en nu nemen ze een voorbeeld aan Ajax. Toch apart hoe het in de media werkt waar ze niet verder terug kijken dan anderhalve week.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Platte is er ook klaar mee:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is ook gewoon bizar hoe Ajax overal bij wordt gehaald. Ik weet het, clicks enzo maar toch. Zelfs van de overstap van Ferry de Haan van Excelsior naar Heerenveen weten ze een Ajax artikel te maken.

Terug naar John de Jong. Prima dat die versterking er komt.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Het is echt wachten op titels als : “PSV volgt het voorbeeld van Ajax en speelt morgen zijn eerste wedstrijd van het seizoen in de Eredivisie, net zoals Ajax dat vandaag deed”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 22 apr 2021, 08:14 Het is echt wachten op titels als : “PSV volgt het voorbeeld van Ajax en speelt morgen zijn eerste wedstrijd van het seizoen in de Eredivisie, net zoals Ajax dat vandaag deed”
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... ijgen.html
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Lees ajaxzone: het frame is weer daar, de jongetjes praten elkaar allemaal weer braaf na... :geeuw:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong