Opvolging Ruud van Nistelrooij

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Smell Rock
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV
Gegeven waarderingen: 27
Gekregen waarderingen: 9

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

11 Tinus schreef: 18 feb 2023, 22:10
Smell Rock schreef: 18 feb 2023, 22:07
Nou ik daag je uit
Motiveren en inspireren, communicatie, grote wedstrijden winnen en overleven.

Ik vind Ruud tactisch en qua spelerkeuze echt bizar onvoldoende maar alle andere dingen vind ik wel goed. Maar heel eerlijk... het is niet alleen tactiek als je van zoveel kleintjes verliest.
Tja als je meer dan 30 keer op goal schiet en nog niet wint zoals pas, dan zeg ik ook daar kan Ruud niks aan doen. Maar El Ghazi en Teze blijven opstellen helpt er niet bij !
Full speed or nothing
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Standbeeld schreef: 18 feb 2023, 22:18
De Realist schreef: 18 feb 2023, 22:13
Het standje overleven stond donderdag wel even een paar minuten uit
Een paar minuten? Maak er maar ruim 50 minuten van. Die Sampaoli doet twee aanpassingen en we weten het niet meer.
Dit jaar tactisch zo vaak overklast dat we bij de KNVB wel kamervragen kunnen stellen over de opleiding daar.
Standbeeld
Legende
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Favoriete speler: Joël Drommel
Gegeven waarderingen: 1385
Gekregen waarderingen: 2319

11 Tinus schreef: 18 feb 2023, 22:21
Standbeeld schreef: 18 feb 2023, 22:18
Een paar minuten? Maak er maar ruim 50 minuten van. Die Sampaoli doet twee aanpassingen en we weten het niet meer.
Dit jaar tactisch zo vaak overklast dat we bij de KNVB wel kamervragen kunnen stellen over de opleiding daar.
Maar echt. Je vraagt jezelf af of die assistenten er dan voor spek en bonen bijzitten. Als ik nu aanknopingspunten kon vinden voor verbetering in het spel/de tactiek, maar die kan ik gewoon niet vinden. De conservatieve tactiek leidt alleen maar tot willekeur. Nu zijn de wedstrijden tegen Utrecht, Sevilla en Twente weer cruciaal, dan win je er 1 of 2 en dan put je daar weer hoop uit om daarna weer de deksel op de neus te krijgen. Zo kabbelt het maar voort met een falende concurrentie als Ruuds enige vangnet. Ik heb geen één keer voor langere tijd achterover kunnen leunen door een totale gebrek aan stabiliteit. Het is contant op en af, op goed geluk.

Zat vandaag nog te denken: onze selectie is echt wel top 2, laten we nog voor het gemak top 3 zeggen. De stabiliteit rondom de club begint bij een goede trainer. Als de trainer duidelijk is, de spelers goed laat voetballen, dan sta je nu 1e. Maar heb je een coach die zorgt voor onduidelijkheden, dan leidt dat tot onrust en zal je als team significant onderpresteren. Dat werkt door binnen de hele club (en de media).
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 3):
11 TinusguusRen Höek
mr.top
Internationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 463
Gekregen waarderingen: 412

Ren Höek schreef: 18 feb 2023, 10:25
mr.top schreef: 18 feb 2023, 09:57 Het punt is denk ik ook dat je volgend jaar gewoon moet scoren. Dan moet kwalificatie voor de Champions League worden afgedwongen. En dat doe je niet door juist dan te beginnen met een nieuw beleid.
Dat doe je juist wel met een nieuw beleid.
Stilstand is achteruitgang, een pragmatische coach is stilstand. Dat werkt even, maar daarna stokt het en wordt er meer gevraagd. Helemaal bij de topclubs, die moeten in beweging en in ontwikkeling blijven.

Daarbij moeten we ook niet doen alsof nieuw beleid betekent dat alles omgegooid moet worden en/of dat dit heel veel tijd en punten moet kosten.
.Ik kan je redenatie best volgen, maar de club moet ook kampioen worden. Stel je voor dat je nu bijvoorbeeld Peter Bosz aan gaat stellen? Dan moet je in het eerste seizoen rekening houden met af en toe fors punten verlies. Dat is normaal gesproken niet erg, maar wel als het letterlijk een zilvervloot vol met goud klaarstaat aan het einde van het seizoen.
Deze gebruikers waarderen mr.top voor dit bericht:
milansandro
De Realist
Nationale topspeler
1
Seizoenkaart: Vak V
Gegeven waarderingen: 2451
Gekregen waarderingen: 529

Daarom moet je nu meteen ingrijpen. Dit seizoen worden we toch maximaal 3e maar waarschijnlijk 4e, dus kan je dat puntverlies nu pakken en volgens seizoen heb je meteen al handvatten
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Jwoeloe
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 171
Gekregen waarderingen: 711

Awards:

De Realist schreef: 19 feb 2023, 15:22 Daarom moet je nu meteen ingrijpen. Dit seizoen worden we toch maximaal 3e maar waarschijnlijk 4e, dus kan je dat puntverlies nu pakken en volgens seizoen heb je meteen al handvatten
Er is geen 1 trainer die per direct zal willen instappen. Je moet dan dus een interim hebben om het seizoen te redden. Ik zou Faber daarvoor weer prima vinden. Die heeft dat afgelopen keren prima ingevuld. Daarmee beperk je de schade van dit seizoen en vanaf de voorbereiding gaan bouwen met een nieuwe trainer.
De Realist
Nationale topspeler
1

@Jwoeloe Daar heb je wat mij betreft dan niks aan. Je moet nu al richting speelstijl van volgend seizoen gaan.
Zou voor elke trainer toch juist aantrekkelijk moeten zijn. Deze maanden nog zonder enige vorm van verwachtingen werken. Zolang het dan volgend seizoen dan maar direct staat
Jwoeloe
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 171
Gekregen waarderingen: 711

Awards:

Daar heb je wel degelijk wat aan. Kan zomaar het verschil maken voorronde Champions League of Conference League. Er gaat op dit moment gewoon geen trainer instappen die je volgend seizoen voor de groep wilt hebben. Vergeet ook niet dat de meeste trainers dit seizoen nog onder de pannen zijn bij hun huidige club.
ruuddevil
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 2135
Gekregen waarderingen: 3100

Awards:

Alsof we met Faber als trainer opeens kampioen worden, of tweede.
Juancho
Legende
5
Favoriete speler: Érick Gutiérrez
Gegeven waarderingen: 1423
Gekregen waarderingen: 1395

Dat hoeft ook niet. Het allerbelangrijkste is dat er een trainer komt die iig vanuit achteren wat gaat opbouwen. Stabiliteit, organisatie, en dan linie voor linie. En ondertussen het vertrouwen terug winnen, spelers optimaal laten renderen.

Dit gepruts, gebrek aan organisatie en voortgang is killing. Bij puntverlies vandaag nog ingrijpen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
2
Gegeven waarderingen: 518
Gekregen waarderingen: 382

Bosz. Liever gister dan vandaag. Helemaal klaar mee. Infantiele elftal. Slechtste trainer ooit. 0,0 progressie in bijna een jaar tijd.
De Realist
Nationale topspeler
1

Jwoeloe schreef: 19 feb 2023, 15:56 Daar heb je wel degelijk wat aan. Kan zomaar het verschil maken voorronde Champions League of Conference League. Er gaat op dit moment gewoon geen trainer instappen die je volgend seizoen voor de groep wilt hebben. Vergeet ook niet dat de meeste trainers dit seizoen nog onder de pannen zijn bij hun huidige club.
Voorronde champions league is echt een utopie hoor.

Alles op de beker zetten.
Galactico
International
4
Gegeven waarderingen: 30
Gekregen waarderingen: 113

De Realist schreef: 19 feb 2023, 16:15
Jwoeloe schreef: 19 feb 2023, 15:56 Daar heb je wel degelijk wat aan. Kan zomaar het verschil maken voorronde Champions League of Conference League. Er gaat op dit moment gewoon geen trainer instappen die je volgend seizoen voor de groep wilt hebben. Vergeet ook niet dat de meeste trainers dit seizoen nog onder de pannen zijn bij hun huidige club.

Feyenoord modus… zo ver zijn we dus afgegleden. De beker moeten we ook niet winnen, omdat de leiding dan genoeg aanleiding ziet om de huidige staf te laten zitten.

On topic; is Mark van Bommel al genoemd als opvolger?
ShovingNE2
Site Admin
5
Seizoenkaart: Vak PR
Gegeven waarderingen: 507
Gekregen waarderingen: 952

Al zet je Berry van Aerle voor de groep....
11 Tinus
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 939
Gekregen waarderingen: 1821

Nu tevreden zijn met alles beter dan Ruud is precies wat je niet moet doen. Je moet een plan maken en de perfecte trainer aanstellen voor dat plan en daarin geloven. En je hebt maar heel weinig tijd helaas.
Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht (totaal 3):
HeruoneStandbeeldRen Höek
De Realist
Nationale topspeler
1

Galactico schreef: 19 feb 2023, 16:33
De Realist schreef: 19 feb 2023, 16:15

Feyenoord modus… zo ver zijn we dus afgegleden. De beker moeten we ook niet winnen, omdat de leiding dan genoeg aanleiding ziet om de huidige staf te laten zitten.

On topic; is Mark van Bommel al genoemd als opvolger?
Ja dat was dus een beetje de strekking van mijn verhaal.

Wij zijn het nieuwe feyenoord geworden. Waar is nou dat fantastische plan waar iedereen het over had??!!
Wat een gruwelijk kut seizoen
Skuddem
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Johan Bakayoko
Gegeven waarderingen: 1295
Gekregen waarderingen: 625

Ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar dat fantastische plan ja..
‘We gaan er potverdikke tegenaan’
DE MADERA 76
Veelbelovend talent
1
Seizoenkaart: Vak SS
Clubvoorkeur: PSV / 76ers
Gegeven waarderingen: 41
Gekregen waarderingen: 16

Eindhovenvoetbal schreef: 19 feb 2023, 16:02 Bosz. Liever gister dan vandaag. Helemaal klaar mee. Infantiele elftal. Slechtste trainer ooit. 0,0 progressie in bijna een jaar tijd.
Ook hier concurrentie van FCT

Afbeelding
Galactico
International
4

Maurice Steijn zou ik wel bij Twente willen zien. Vind ik een uitstekende trainer.
Standbeeld
Legende
1

Galactico schreef: 19 feb 2023, 18:10 Maurice Steijn zou ik wel bij Twente willen zien. Vind ik een uitstekende trainer.
Waarom zouden we een "uitstekende trainer" bij Twente willen zien? Liever niet. Ze zijn mogelijk een concurrent van ons namelijk.
Josef Dettelbacher
Legende
5
Gegeven waarderingen: 215
Gekregen waarderingen: 2795

Awards:

De Realist schreef: 19 feb 2023, 15:54 @Jwoeloe Daar heb je wat mij betreft dan niks aan. Je moet nu al richting speelstijl van volgend seizoen gaan.
Zou voor elke trainer toch juist aantrekkelijk moeten zijn. Deze maanden nog zonder enige vorm van verwachtingen werken. Zolang het dan volgend seizoen dan maar direct staat
En dan heb je straks zomerstop en n sloot in en uitgaande transfers, en heb je er vrijwel niets aan gehad..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Standbeeld
Legende
1

11 Tinus schreef: 19 feb 2023, 16:41 Nu tevreden zijn met alles beter dan Ruud is precies wat je niet moet doen. Je moet een plan maken en de perfecte trainer aanstellen voor dat plan en daarin geloven. En je hebt maar heel weinig tijd helaas.
Ja, ik zie ook veel Bosz voorbijkomen, maar we moeten oppassen dat Bosz niet een toevluchtsoord wordt aangezien hij voor een bepaald spel staat en beschikbaar is. Zoals je zegt moeten we het een keer gewoon goed, kritisch en zorgvuldig aanpakken. Daar is (veel) tijd voor nodig, dus ze kunnen maar beter nu vast beginnen zodat we van de zomer de beschikking hebben over de nieuwe trainer.
De Realist
Nationale topspeler
1

Josef Dettelbacher schreef: 19 feb 2023, 18:18
De Realist schreef: 19 feb 2023, 15:54 @Jwoeloe Daar heb je wat mij betreft dan niks aan. Je moet nu al richting speelstijl van volgend seizoen gaan.
En dan heb je straks zomerstop en n sloot in en uitgaande transfers, en heb je er vrijwel niets aan gehad..
En de trainer heeft dan al een idee welke spelers hij wel en welke niet kan gebruiken
En wat voor types er bij moeten komen. Ik zie echt alleen maar pluspunten. Dit seizoen moeten we toch alleen nog maar presteren in de beker.
Galactico
International
4

Standbeeld schreef: 19 feb 2023, 18:18
Galactico schreef: 19 feb 2023, 18:10 Maurice Steijn zou ik wel bij Twente willen zien. Vind ik een uitstekende trainer.
Waarom zouden we een "uitstekende trainer" bij Twente willen zien? Liever niet. Ze zijn mogelijk een concurrent van ons namelijk.
Ik zie Twente niet als concurrent. En mocht dat wel zo zijn nog meer reden om onze ambities volle bak naar boven bij te stellen. Daar word je alleen maar beter van. Tenminste zou moeten. Met Ruud aan boord gaan we nog wat dieper dalen.
Mr.Unibet
Bankzitter
1
Seizoenkaart: Vak H
Gegeven waarderingen: 11
Gekregen waarderingen: 38

Mocht Van Nistelrooij geslachtofferd worden dan zou ik als ik PSV was eens bij Michael Carrick nagaan wat de mogelijkheden zijn. Speelt in een soort 4-2-4/3-2-5 met veel dynamiek in het spel. Heel gedurfd, komen steeds 3/4 mensen in de 16 wanneer er voorzetten gegeven worden door de 5de aanvaller. De 2 controleurs worden soms nog ondersteunt door een inverted back voor de afvallende bal. Erg gedurfd, maar wel goed georganiseerd. Sinds zijn intrede bij Middlesbrough zowat alles gewonnen terwijl de club 14de stond (nu 3de). Mochten ze gelijk promoveren dan lijkt hij me al onhaalbaar.
D.Millpants
International
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 338
Gekregen waarderingen: 146

Mr.Unibet schreef: 21 feb 2023, 07:01 Mocht Van Nistelrooij geslachtofferd worden dan zou ik als ik PSV was eens bij Michael Carrick nagaan wat de mogelijkheden zijn. Speelt in een soort 4-2-4/3-2-5 met veel dynamiek in het spel. Heel gedurfd, komen steeds 3/4 mensen in de 16 wanneer er voorzetten gegeven worden door de 5de aanvaller. De 2 controleurs worden soms nog ondersteunt door een inverted back voor de afvallende bal. Erg gedurfd, maar wel goed georganiseerd. Sinds zijn intrede bij Middlesbrough zowat alles gewonnen terwijl de club 14de stond (nu 3de). Mochten ze gelijk promoveren dan lijkt hij me al onhaalbaar.
Dat is ook een beginnende coach. Maar wel iemand die het heeft geleerd van Mourinho.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Opvolging Ruud van Nistelrooij