Raad van Commissarissen (RvC)

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 20 sep 2022, 12:29 Brands heeft het verhaal van Rik weggezet als onzin. Daarmee heeft hij Rik geraakt want blijkbaar hadden de bronnen van Rik -het in de ogen van Rik- 100% bij het juiste eind. Probeer niet aan Rik zijn geloofwaardigheid te tornen want dan wordt ie gek, met dit als gevolg.
Ja wat verwacht je dan dat Brands zegt? Rik heeft gelijk? Dat is het hele punt, de communicatie van PSV is dermate bedroevend geweest terwijl het andere kamp om zo maar te zeggen vrij zeker weet de juiste feiten te hebben. Het is eerder veelzeggend dat Rik en Marco normaal vrij rustig blijven, altijd netjes blijven. Soms te. Het slaat nergens op dat ze nu opeens volledig omdraaien. Het kan bijna niet anders dan wat zij aan info hebben, hoe dan ook, weldegelijk gebaseerd is op feiten terwijl PSV het zelf (hoe logisch misschien ook) onder het tapijt probeert weg te vegen.

Waar de dingen normaal dus nog wel eens in goede harmonie gingen denk ik dat de impact van deze bestuurlijke crisis dus veel dieper gaat dan wij dachten. En ja, dat is een aanname van mijn kant gebaseerd op alles wat we zo meekrijgen. En dan is het vrij logisch dat het vuurtje nog niet gedoofd is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Trixm schreef: 20 sep 2022, 12:00
RIO schreef: 20 sep 2022, 11:53

Als ik infantiel ben dan ben jij een mongooltje ok? Deal mongooltje!
Oh de ironie dat vervolgens een dergelijke reactie wordt gegeven.
Ja, jij begint.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

RIO schreef: 20 sep 2022, 13:12
Trixm schreef: 20 sep 2022, 12:00

Oh de ironie dat vervolgens een dergelijke reactie wordt gegeven.
Ja, jij begint.
Ik had mijn kritiek op jouw post inderdaad ook anders kunnen verwoorden, jouw reactie vind ik wel erg extreem.
Saibari is underrated.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Trixm schreef: 20 sep 2022, 13:17
RIO schreef: 20 sep 2022, 13:12

Ja, jij begint.
Ik had mijn kritiek op jouw post inderdaad ook anders kunnen verwoorden, jouw reactie vind ik wel erg extreem.
Ik ben dan ook underrated.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Juancho schreef: 20 sep 2022, 13:12
Ja wat verwacht je dan dat Brands zegt? Rik heeft gelijk? Dat is het hele punt, de communicatie van PSV is dermate bedroevend geweest terwijl het andere kamp om zo maar te zeggen vrij zeker weet de juiste feiten te hebben. Het is eerder veelzeggend dat Rik en Marco normaal vrij rustig blijven, altijd netjes blijven. Soms te. Het slaat nergens op dat ze nu opeens volledig omdraaien. Het kan bijna niet anders dan wat zij aan info hebben, hoe dan ook, weldegelijk gebaseerd is op feiten terwijl PSV het zelf (hoe logisch misschien ook) onder het tapijt probeert weg te vegen.

De bron van Timmer en Elfrink wordt gewoon genoemd in hun stukken: kamp De Jong. Daarnaast zullen ze vast ook nog wat andere mensen spreken rond de club.

De RVC heeft tegen Brands gezegd ga jij het maar vertellen. Logisch want als de RVC voor de camera had gestaan was Brands helemaal onzichtbaar geweest. Het is een verhaal waar hij totaal niet achter staan en verder moeten de financiële belangen van PSV wel gewaarborgd worden. Dus gaat hij niet zeggen dat het bod van 30 miljoen op Gakpo is geaccepteerd door de RVC. Lekkere uitgangspunt voor de komende window zou dat zijn.

Het lukt Brands meestal wel een lulverhaal in elkaar te flansen. Maar dit keer niet.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Juancho schreef: 20 sep 2022, 13:12
Standbeeld schreef: 20 sep 2022, 12:29 Brands heeft het verhaal van Rik weggezet als onzin. Daarmee heeft hij Rik geraakt want blijkbaar hadden de bronnen van Rik -het in de ogen van Rik- 100% bij het juiste eind. Probeer niet aan Rik zijn geloofwaardigheid te tornen want dan wordt ie gek, met dit als gevolg.
Ja wat verwacht je dan dat Brands zegt? Rik heeft gelijk? Dat is het hele punt, de communicatie van PSV is dermate bedroevend geweest terwijl het andere kamp om zo maar te zeggen vrij zeker weet de juiste feiten te hebben. Het is eerder veelzeggend dat Rik en Marco normaal vrij rustig blijven, altijd netjes blijven. Soms te. Het slaat nergens op dat ze nu opeens volledig omdraaien. Het kan bijna niet anders dan wat zij aan info hebben, hoe dan ook, weldegelijk gebaseerd is op feiten terwijl PSV het zelf (hoe logisch misschien ook) onder het tapijt probeert weg te vegen.

Waar de dingen normaal dus nog wel eens in goede harmonie gingen denk ik dat de impact van deze bestuurlijke crisis dus veel dieper gaat dan wij dachten. En ja, dat is een aanname van mijn kant gebaseerd op alles wat we zo meekrijgen. En dan is het vrij logisch dat het vuurtje nog niet gedoofd is.
Alles is gebaseerd op aannames. Daarom is het ook onmogelijk om conclusies eraan te verbinden. Wellicht wist Brands van alles af en is het een voorop gezet plan. Is er dan een bestuurlijke crisis? Nee, dan zou iedereen op één lijn zitten en is het alleen niet zo netjes gegaan allemaal.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 20 sep 2022, 13:24 De bron van Timmer en Elfrink wordt gewoon genoemd in hun stukken: kamp De Jong. Daarnaast zullen ze vast ook nog wat andere mensen spreken rond de club.
Wie of wat is kamp de Jong? En waarom zou het niet kunnen kloppen wat daar uit informatie vandaan komt?
De RVC heeft tegen Brands gezegd ga jij het maar vertellen. Logisch want als de RVC voor de camera had gestaan was Brands helemaal onzichtbaar geweest. Het is een verhaal waar hij totaal niet achter staan en verder moeten de financiële belangen van PSV wel gewaarborgd worden. Dus gaat hij niet zeggen dat het bod van 30 miljoen op Gakpo is geaccepteerd door de RVC. Lekkere uitgangspunt voor de komende window zou dat zijn.
Tja je noemt niet de andere kant: Brands is gepasseerd wbt de ontevredenheid over de Jong en mag ff het smerige straatje van de RvC schoonvegen. Ik kan me niet voorstellen dat Brands er vreselijk de pest in heeft en dat straalt hij ook uit. Of het moet natuurlijk 1 groot toneelspel zijn geweest en dat Brands het allang wist bij zijn eerste gesprekken om AD te worden. Links om of rechts om, het is een vies spelletje MET Brands of ZONDER Brands. Vreselijk dom gespeelt door de RvC.
Het lukt Brands meestal wel een lulverhaal in elkaar te flansen. Maar dit keer niet.
Precies dus wat heeft de PSV leiding incl. RvC er nou mee opgeschoten behalve veel interne onrust en een bijna lachwekkend verhaal naar buiten toe? Naar je trouwe fans? Alleen maar verliezers en dat maakt deze zaak wel wat complexer dan sommigen willen doen voortkomen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

koetje schreef: 20 sep 2022, 13:05
GillesdelaCroquette schreef: 20 sep 2022, 10:06
Dit forum is echt helemaal gek geworden. Er is een technisch directeur opgestapt. Dat gebeurt in de voetballerij tientallen keren per jaar. Opgezweept door Timmer en Elfrink wordt er nu gedaan of de club in brand staat. Over een paar weken zit er iemand anders en praat niemand meer over De Jong.
De crux is natuurlijk dat de voltallige directie die TD wilde behoudenen je trainer het ook een hard gelach vindt. Er zijn nu twee kampen. Dat moet niet door blijven etteren want dan is deze saga maar het begin.
Ik geloof daar niks van. Iedereen zit er nog gewoon en de trainer vond alleen de timing slecht.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ach ach, die grote verhalen over de enorme tweespalt die er zou zijn nu geloof ik niet.

Ten eerste is de voetballerij een ieder voor zich wereld. Voor jou 10 anderen, dus zolang je kunt blijven zitten doe je het goed genoeg. En liever hij dan ik die eruit gewerkt wordt. De zogenaamde boosheid bij de directie lijkt mij daarom vooral te bestaan uit krokodillentranen. Brands moet ervan op de hoogte zijn geweest en de rest gaat er gewoon in mee, zo werkt het nu eenmaal. Dat Ruud er niet blij mee was kan ik me goed voorstellen. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij zijn team in evenwicht vindt en van mening is dat De Jong het geweldig gedaan heeft, maar ze zijn goede vrienden en kennen elkaar al heel lang. Het grote nadeel van het ons kent ons wereldje waar PSV een handje van heeft de laatste jaren. Dat De Jong vertrekt zal Ruud pijn doen, maar volgens mij meer op de wijze waarop. Niet het vertrek zelf.

Ten tweede wordt er van een mug een olifant gemaakt, wat ik opvallend vind. Komt dit omdat men het niet gewend is van PSV of omdat het onverwacht komt?
Zet de huidige berichtgevingen en de toon ervan eens af tegen alle rotzooi die over Ajax gemeld is, dan is de situatie bij PSV minder ernstig maar veel negatiever. Heel apart.
De directie van Ajax wordt tegengehouden door de RvC op financieel gebied (ondanks bruto verkopen van 200 miljoen!), klein berichtje in de media, een stukje over de eventueel wankele positie van Vd Sar, maar een contractverlenginkje later is het weer vrede op aarde. Om maar een recent voorbeeld te noemen, laat staan bijv. de situatie met dickpik.
De TD van PSV neemt ontslag omdat hij te horen krijgt dat de RvC geen vertrouwen in hem heeft, de AD komt vervolgens met een verhaaltje om te proberen niemand te beschadigen en zowel het ED als VI roepen moord en brand, de club zou in de fik staan en het einde is zo ongeveer nabij. Ik snap er niets van.

De Jong weg is de droom van velen hier, nu is het zover en i.p.v. jubelverhalen richting de RvC en complimenten over de daadkracht (eventueel met de kanttekening 'beter laat dan nooit') worden er ellenlange discussies gevoerd over wie wat heeft gezegd en wat ervan zou kunnen kloppen en wat niet en lijkt het zelfs alsof het vertrek van De jong ineens een slechte zaak zou zijn. Wederom, ik snap het niet.

Is het netjes gegaan? Nee.
Zijn we dit gewend van PSV? Nee.
Wilden de meeste leden hier dat De jong vertrok? Ja.
Is het positief dat De Jong vertrokken is? Lijkt me wel.
Gaat Vd Wallen de club overnemen? Lijkt me niet.
Staat de club in de fik? Lijkt me ook niet.
Is de voetbalwereld verrot? Ja.
Is deze hele situatie desondanks nog best redelijk te noemen voor de voetballerij? Wederom ja.

Ik vind het een hele hoop gedoe om niet zoveel.
Ik verwacht dat de club er beter van is geworden en dat precies dat is de taak van de RvC.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik snap die vergelijking met ajax nooit zo, dickpic is zelfs meerdere malen op het NPO 8uur journaal geweest, in meerdere praatprogrammas, het ging er twee weken constant over. Nu gaat het een half weekje over PSV, en er wordt meteen naar ajax gewezen. Gewoon een weekje aanhoren, bedanken en we gaan weer verder. Dus behalve het klein denken ben ik het volledig eens met hierboven, het gros intern (en extern) zal wel achter het vertrek van JdJ staan.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 20 sep 2022, 14:01 Ik snap die vergelijking met ajax nooit zo, dickpic is zelfs meerdere malen op het NPO 8uur journaal geweest, in meerdere praatprogrammas, het ging er twee weken constant over. Nu gaat het een half weekje over PSV, en er wordt meteen naar ajax gewezen. Gewoon een weekje aanhoren, bedanken en we gaan weer verder. Dus behalve het klein denken ben ik het volledig eens met hierboven, het gros intern (en extern) zal wel achter het vertrek van JdJ staan.
Als dit bij Ajax was gebeurd was de heisa rondom dit voorval ook sowieso veel groter geweest.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik begrijp nog steeds niet die spannende verwachtingen hier. Ik begrijp echt wel dat sommige mensen niet langer een beleid willen waarbij spelers als Hoever Til en El Ghazi worden gekozen omdat ze NL zijn en relatief bekend, en ook qua investeringen in gescoute spelers, maar vooralsnog lijkt het op een vertrouwensbreuk tussen RvC en John en die kan nog altijd op meerdere dingen slaan dan enkel zijn aan en verkoopbeleid.

- Heeft John beloofd 1 van beide te verkopen? Dan kan er een vertrouwensbreuk zijn.
- Heeft John de vrije hand gekregen qua salaris en tekengeld om Xavi Luuk en Benitez aan te schaffen met de keiharde taak om CL te behalen?

Je zou bijna zeggen dat de RvC niet kijkt naar speler A of B maar puur naar het resultaat onder aan de streep. Financieel en sportief zijn 2 harde feiten meetbaar maar qua koers zal het mijn inziens niet perse anders hoeven te gaan. Brands zit er nog steeds, dezelfde scouting zit er nog en VoH zit er ook nog in dezelfde functie. Het zou kunnen dat ze een technische man willen aantrekken maar die moet samen met Ruud en Brands beleid maken terwijl die juist zo tevreden waren over John en dat wat er is gehaald.

Ik ben inmiddels gewend dat PSV het nooit zo spannend maakt. Ook met Toon vervangen voor Brands, ook met Faber als hoofd jeugdopleiding, ook met de trainers voor Jong PSV, ook met Ruud doorschuiven als trainer van het eerste, ook met VoH aanstellen en ook met John aanstellen na het vertrek van Brands. Zelfs Cocu en van Bommel aanstellen was niet zo spannend. Hier wordt net gedaan alsof er 100% sprake is van een revolutie maar dat zie ik gewoon niet.
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 20 sep 2022, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Een tip voor de mensen die zo graag doorwillen, die het allemaal maar overdreven vinden of zelfs beginnen te schelden en te irriteren: je kan dit topic dan gerust links laten want je mist niks. Echt helemaal niks.

Kunnen de mensen die het wel interessant vinden er gewoon normaal en netjes over door ouwehoeren. Iedereen blij. (Y)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Juancho schreef: 20 sep 2022, 13:12 En ja, dat is een aanname van mijn kant gebaseerd op alles wat we zo meekrijgen. En dan is het vrij logisch dat het vuurtje nog niet gedoofd is.
Wauw. Wanneer je zelf bepaalt wat je wel of niet gelooft, en steeds zelf vragen blijft opwerpen, en alles dat op weerwoord lijkt af doet als "maar da's een mening, zonder compleet beeld, maar dat geldt voor iedereen hier dus iedereen lult maar wat", zodat je geen enkele discussie ooit afgerond krijgt...

...hoe logisch is- en blijft het dan dat het vuurtje ooit zal doven überhaupt?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Balinho schreef: 20 sep 2022, 14:45
Juancho schreef: 20 sep 2022, 13:12 En ja, dat is een aanname van mijn kant gebaseerd op alles wat we zo meekrijgen. En dan is het vrij logisch dat het vuurtje nog niet gedoofd is.
Wauw. Wanneer je zelf bepaalt wat je wel of niet gelooft, en steeds zelf vragen blijft opwerpen, en alles dat op weerwoord lijkt af doet als "maar da's een mening, zonder compleet beeld, maar dat geldt voor iedereen hier dus iedereen lult maar wat", zodat je geen enkele discussie ooit afgerond krijgt...

...hoe logisch is- en blijft het dan dat het vuurtje ooit zal doven überhaupt?
Sinds wanneer druk ik een pistool tegen je hoofd dat je perse hier moet komen lezen en zelfs moet posten? Als jij een onderwerp wilt afronden, in dit geval de bestuurlijke crisis prima, dan kom je hier toch mee discussiëren? Zolang er vanuit de media en PSV nog genoeg naar buiten komt om over te discussiëren is voor mij het vuurtje idd nog (lang) niet geblust.

Vergelijk het met het Mo topic. Sommigen zijn er helemaal klaar mee, ronden het af en komen er niet meer. Anderen vinden het nog altijd leuk om bij elk social media bericht om hem terug te komen. Prima toch? Welkom op een forum!
Laatst gewijzigd door Juancho op 20 sep 2022, 15:02, 2 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

de RVC grijpt in omdat we al jarenlang niet aan kunnen haken en sportief niet de beste periode doormaken, nou dan maakt de man die verantwoordelijk is daarvoor de laan uitgestuurd. Zo gaat dat in de grote mensen wereld, en gaat dat altijd netjes, nee. Die mannen hebben ook een wielerploeg gebouwd zonder verstand te hebben van fietsen, en dan kan men nog uren podcasts maken (Peesjevee) en uitleg eisen, maar sjiek nee, maar nodig ja. En nu door. En wie niet mee wil, haakt maar lekker af.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sommigen drammen hier echt door, Juancho voorop. Ga lekker iets anders doen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 20 sep 2022, 15:13 Sommigen drammen hier echt door, Juancho voorop. Ga lekker iets anders doen.
Mensen voor mongool uitschelden? De verhitte puber uithangen met seksistische opmerkingen? Nee dank je, die eervolle taak heb jij hier al op je genomen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb vanochtend de podcast geluisterd en wat mij opvalt is dat Elfrink dus drie bronnen noemt.
Hij had voor mijn gevoel alleen bronnen gesproken die tegen dit besluit waren.
Ben dan wel benieuwd wie er allemaal gelekt hebben.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Omdat het hier besproken werd heb ik toch maar die podcast met Elfrink, Paul en Mascha geluisterd. Ik heb wel de indruk gekregen dat Rik persoonlijk met John heeft gesproken. Ik geloof dan ook dat Rik wel aardig in de buurt van de waarheid zal zitten. Waarvan akte.
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Prima dat de RVC eens ingegrepen heeft, eerst moest Gerbrands in één keer het veld ruimen, en nu JdJ, nou prima toch. Selectie is verre van compleet, iedereen op het forum hier ziet waar de knelpunten liggen, maar blijkbaar onze man die erover gaat, ziet het niet of wil het niet zien.
Na zoveel jaar aanklooien, dan prima de tijd om afscheid van elkaar te nemen. En of het de schoonheidsprijs wint, het maakt mij geen zak uit.

Met een goed en gedegen beleid, is die club uit Amsterdam te verslaan, in mijn ogen.

Tijd voor een frisse wind, en weer terug naar de tijd dat we de Voetbalhoofdstad van Nederland waren.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 20 sep 2022, 14:20
- Heeft John beloofd 1 van beide te verkopen? Dan kan er een vertrouwensbreuk zijn.
In het jaarverslag van PSV staat letterlijk ergens dat de directie de niet vrij blijvende opdracht heeft gekregen een gat van 22 miljoen te dichten.
Plaatsing CL was het plan van de directie. Dat mislukte. Toen moest er niet vrijblijvend een speler verkocht worden. Ook niet gedaan/gelukt.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het grootste probleem is wat mij betreft dat de chaos op de laatste dag van de transfermarkt kwam.
Als Cody een week eerder was vertrokken had PSV goed kunnen bekijken of er nog een mogelijkheid was om een linksbuiten te halen etc.
Er was een opdracht zoals [mention]koetje[/mention] zegt en dan mag de RVC keihard ingrijpen.
Iedereen doet nu net of PSV hem had moeten verkopen, maar het kwaad was toen al geschied.
De RVC had John er ook uitgegooid als hij Cody had verkocht en niemand had teruggehaald.

Het is een misverstand dat hij per sé Cody moest verkopen.
Hij moest een grote verkoop doen, maar mocht natuurlijk ook een deel weer herinvesteren.
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Standbeeld schreef: 20 sep 2022, 16:13 Omdat het hier besproken werd heb ik toch maar die podcast met Elfrink, Paul en Mascha geluisterd. Ik heb wel de indruk gekregen dat Rik persoonlijk met John heeft gesproken. Ik geloof dan ook dat Rik wel aardig in de buurt van de waarheid zal zitten. Waarvan akte.
Ik heb de podcast niet geluisterd, maar waarom zou John de waarheid kennen over zijn eigen vertrek en waarom zou hij een journalist niet alles vertellen om zijn eigen straatje schoon te vegen?

De Jong heeft gewoon simpelweg gefaald, maar ik heb nergens nog echt in de media gelezen dat zijn ontslag op basis van resultaten terecht was. De Jong zelf ook nog niet gehoord overigens (die zal in het belang van zijn ontslagvergoeding zwijgen).
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 20 sep 2022, 16:13 Omdat het hier besproken werd heb ik toch maar die podcast met Elfrink, Paul en Mascha geluisterd. Ik heb wel de indruk gekregen dat Rik persoonlijk met John heeft gesproken. Ik geloof dan ook dat Rik wel aardig in de buurt van de waarheid zal zitten. Waarvan akte.
Ik vind Rik geen geweldige voetbal kenner of journalist. Maar wel een integere kerel en geen drama queen die probeert ellende te veroorzaken voor de clicks.

Ik heb meer vertrouwen in zijn woorden dan die van Brands. Zeker als je ook de body language van Brands en Ruud er bij neemt.

Hopelijk lossen ze het op, maar kijk niet gek op als Marcel ook vertrekt of eruit wordt gegooid.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 20 sep 2022, 16:36
Standbeeld schreef: 20 sep 2022, 16:13 Omdat het hier besproken werd heb ik toch maar die podcast met Elfrink, Paul en Mascha geluisterd. Ik heb wel de indruk gekregen dat Rik persoonlijk met John heeft gesproken. Ik geloof dan ook dat Rik wel aardig in de buurt van de waarheid zal zitten. Waarvan akte.
Ik vind Rik geen geweldige voetbal kenner of journalist. Maar wel een integere kerel en geen drama queen die probeert ellende te veroorzaken voor de clicks.

Ik heb meer vertrouwen in zijn woorden dan die van Brands. Zeker als je ook de body language van Brands en Ruud er bij neemt.

Hopelijk lossen ze het op, maar kijk niet gek op als Marcel ook vertrekt of eruit wordt gegooid.
Eens tot de laatste alinea. Ik geloof Brands niet als hij zegt dat hij niet wist dat er iets speelde tussen De Jong en de RvC. Dit met De Jong komt niet zomaar uit de lucht vallen. Slechts mijn gevoel bij de gehele situatie.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Raad van Commissarissen (RvC)