Raad van Commissarissen (RvC)

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Juancho
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik denk dat de Jong helemaal niet het type is om rotzooi te schoppen. Daar is hij veelste netjes/braaf voor (en dit bedoel ik positief overigens). Lijkt mij iig een hele correcte man die er ook helemaal niks bij heeft om PSV in een negatief daglicht te zetten ala v. Bommel. Geloof ik simpelweg niet in.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
psveindhoven_vakW
Jeugdinternational
1
Seizoenkaart: Vak W
Favoriete speler: Lozano

Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2022, 10:11
GillesdelaCroquette schreef: 20 sep 2022, 10:06

Dit forum is echt helemaal gek geworden. Er is een technisch directeur opgestapt. Dat gebeurt in de voetballerij tientallen keren per jaar. Opgezweept door Timmer en Elfrink wordt er nu gedaan of de club in brand staat. Over een paar weken zit er iemand anders en praat niemand meer over De Jong.
En als die TD een fatsoenlijke RB erbij haalt, de LB positie versterkt en een kwalitatief extra buitenspeler al helemaal niet ;)
Er was nu blijkbaar al noodzaak om gakpo te verkopen. Dus aankopen zullen we niet hoeven te verwachten lijkt me
Is het glas halfvol of halfleeg? Wat kan mij dat nou verrekken. Als ik maar weet waar de fles staat!
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zo die Rik en Timmer zijn me een potje gefrustreerd!!! Sjonnie de Mol is weg. Luister naar de Peesjevee podcast. Paul nog wat benoemd de feiten en Rik zit als een hysterisch kind er doorheen te schreeuwen met zijn 3 100% bronnen. Heb Rik suck my dick nog nooit zo gepassioneerd gehoord in die podcast joh. Trieste journalisten en dat zijn je club volgers.
Robson de Souza
Vedette
6

psveindhoven_vakW schreef: 20 sep 2022, 11:14
Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2022, 10:11

En als die TD een fatsoenlijke RB erbij haalt, de LB positie versterkt en een kwalitatief extra buitenspeler al helemaal niet ;)
Er was nu blijkbaar al noodzaak om gakpo te verkopen. Dus aankopen zullen we niet hoeven te verwachten lijkt me
Was die noodzaak er echt, of vond men dat als er geen CL behaald zou worden er een speler zou moeten worden verkocht voor minimaal 40 miljoen om derhalve de selectie op 3 andere plekken te kunnen verbeteren?
Of was het misschien zelfs zo dat er geen verkoop nodig was maar men het geld al niet meer aan De Jong toevertrouwden, maar ze hem niet van de positie konden halen omdat hij al maanden bezig was om Benitez, De Jong en Simons binnen te hengelen en daar afbreukrisico zat?

We weten het niet...
Robson de Souza
Vedette
6

RIO schreef: 20 sep 2022, 11:23 Zo die Rik en Timmer zijn me een potje gefrustreerd!!! Sjonnie de Mol is weg. Luister naar de Peesjevee podcast. Paul nog wat benoemd de feiten en Rik zit als een hysterisch kind er doorheen te schreeuwen met zijn 3 100% bronnen. Heb Rik suck my dick nog nooit zo gepassioneerd gehoord in die podcast joh. Trieste journalisten en dat zijn je club volgers.
Daarom hoopten ze natuurlijk ook dat Arnesen zou komen, die praat volgens mij ook best graag.
Het wordt tijd om een grote stap te zetten als PSV en daarom moest De Jong weg helaas. Laat die topper maar komen nu!
RIO
Legende
4

Schop Breukie er ook maar uit. Ouderwetse Waterreus.
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 20 sep 2022, 10:13
Sensation schreef: 20 sep 2022, 10:00

Het oogt nu vooral dat ze er juist niet tegen kunnen de waarheid niet te weten. Het komt per artikel geforceerder over van beide heren en begint hele sneue vormen aan te nemen.
Hoe bedoel je dat dan? Beide heren waren best helder toch in hun stukken? Waarbij ik niet zeg dat alles klopt he, maar kijk je vervolgens naar de reacties vanuit PSV zelf... dan zie ik wel een verschil tussen inhoud en wat gemauwel waar je zo doorheen kan prikken. Uiteindelijk zal de waarheid idd wel ergens in het midden liggen, maar ik denk niet dat Rik en Marco zomaar PSV aanvallen zonder vrij zeker te zijn van hun info. Dat doen ze natuurlijk nooit en daarmee schieten ze zichzelf ook aardig in de voeten wbt de toekomst.
In eerste instantie wel idd, maar vind t nu een beetje rancuneus ogen allemaal, afgelopen 24u al 3 stukjes op VI met dezelfde strekking “Brands is een leugenaar zonder ruggegraat die nu al zijn geloofwaardigheid kwijt is”, kort door de bocht is dit de strekking van de artikelen.
SKERLA
Internationale topspeler
6

RIO schreef: 20 sep 2022, 11:28 Schop Breukie er ook maar uit. Ouderwetse Waterreus.
Guus voor Hans?
RIO
Legende
4

Die Timmer stinkt, lekker doorzagen terwijl dit helemaal niet nodig is. Als ik Doeluh was zou ik zeggen, tieft maar op met je podcast vieze huichelaar.
Trixm
Vedette
6

Awards:

Wat een domme reacties. Het zijn onafhankelijke journalisten, die doen gewoon onderzoek en willen een krant verkopen. Een paar infantiele denken te mogen bepalen wat zij ergens van mogen vinden.
Saibari is underrated.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3

Trixm schreef: 20 sep 2022, 11:45 Wat een domme reacties. Het zijn onafhankelijke journalisten, die doen gewoon onderzoek en willen een krant verkopen. Een paar infantiele denken te mogen bepalen wat zij ergens van mogen vinden.
Haha precies dit inderdaad. Het zijn geen mensen die voor PSV werken. Zij krijgen info van hun bronnen en schrijven dat op. Volledig terecht en logisch. Hoe vervelend het ook voor PSV is, dat heeft er niks mee te maken.
Juancho
Legende
6

Sensation schreef: 20 sep 2022, 11:32 In eerste instantie wel idd, maar vind t nu een beetje rancuneus ogen allemaal, afgelopen 24u al 3 stukjes op VI met dezelfde strekking “Brands is een leugenaar zonder ruggegraat die nu al zijn geloofwaardigheid kwijt is”, kort door de bocht is dit de strekking van de artikelen.
Ik vind dat je het wel heel erg vanuit PSV kant bekijkt, wat anderen hierboven ook zeggen, beide heren zijn toch niet in dienst van PSV? Een Berry wel en die gaat ff de boel opstoken op Twitter. Ik vind dat 10x erger en vooral dommer.

Marco en Rik zijn gewoon journalist, hebben blijkbaar heel veel vertrouwen in hun informatie en schatten dat een stuk serieuzer in dan PSV ons wil doen geloven. Ik vind het heel logisch dat het nog doorgaat vanuit hun kant bekeken dan he. Het is hun werk. Als PSV dat zo vervelend vindt hadden ze maar met een geloofwaardig en eerlijk verhaal moeten komen. We zijn het er allemaal toch wel over eens dat wat PSV gecommuniceerd heeft en hoe het 1 grote poppenkast was?
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Mr.Unibet schreef: 20 sep 2022, 10:50 en ik denk dat hij zich ook flink gaat wapenen tegen Buurman & Buurman.
:lol:

Dat deed hij sowieso al wel, was sinds zijn aantreden al 2,5 maand niet in de media geweest.
RIO
Legende
4

Trixm schreef: 20 sep 2022, 11:45 Wat een domme reacties. Het zijn onafhankelijke journalisten, die doen gewoon onderzoek en willen een krant verkopen. Een paar infantiele denken te mogen bepalen wat zij ergens van mogen vinden.
Als ik infantiel ben dan ben jij een mongooltje ok? Deal mongooltje!
Trixm
Vedette
6

Awards:

RIO schreef: 20 sep 2022, 11:53
Als ik infantiel ben dan ben jij een mongooltje ok? Deal mongooltje!
Oh de ironie dat vervolgens een dergelijke reactie wordt gegeven.
Saibari is underrated.
Heruone
Lid scoutingsteam
6

Rik en Timmer mogen schrijven wat ze willen, maar het is voor mijn gevoel momenteel voornamelijk veel opinies en meningen ipv feiten. Dat is prima, maar ik vraag me af waar dit gezaag (het lijkt net geen persoonlijke vete) opeens vandaan komt? Zeker omdat men voorheen nooit echt zo uit zijn schulp kwam mbt kritiek.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Den Bondskoots
Regelmatige invaller
2

Robson de Souza schreef: 20 sep 2022, 08:54
Den Bondskoots schreef: 20 sep 2022, 08:44

Op basis van wat kun jij deze conclusie trekken?

Wat moet hij volgens jou toevoegen en waarom is hem dat niet gelukt?
Ik denk dat het vooral gaat dat hij geen ervaring heeft en dat zowel een onervaren trainer als een onervaren TD geen goed idee is, zie 4 jaar terug...
Ik reageer op de bewering dat VOH niks toevoegt.
Met 0 woorden heb ik het over functie TD gehad.
Den Bondskoots
Regelmatige invaller
2

Ren Höek schreef: 20 sep 2022, 11:04 Elfrink en Timmer schrijven alles puur vanuit het perspectief van De Jong, het moge dus duidelijk zijn van wie zij hun info krijgen.
Prima dat De Jong pissig is en zich op deze wijze even laat gelden, maar het mag nu wel klaar zijn.

Het afscheid is niet netjes, maar De Jong moet vooral naar zichzelf kijken. Zo simpel is het.
Als je het Elfrink hoort uitleggen in de podcast dan durf ik bijna 100% zeker te zeggen dat Elfrink het bij het juiste eind heeft.
Den Bondskoots
Regelmatige invaller
2

RIO schreef: 20 sep 2022, 11:23 Zo die Rik en Timmer zijn me een potje gefrustreerd!!! Sjonnie de Mol is weg. Luister naar de Peesjevee podcast. Paul nog wat benoemd de feiten en Rik zit als een hysterisch kind er doorheen te schreeuwen met zijn 3 100% bronnen. Heb Rik suck my dick nog nooit zo gepassioneerd gehoord in die podcast joh. Trieste journalisten en dat zijn je club volgers.
Nou dan hebben wij beide een totaal andere interpretatie van die podcast.

Het verhaal wat Elfrink zegt is ook vrij duidelijk toch:
- Vanuit PSV is eerst gecommuniceerd dat ze niet hoeven te verkopen
- Vervolgens wordt contract Sangaré verlengt waarbij clausule nu én in de winter vervalt
- Gakpo krijgt prijskaartje van 50 miljoen om de nek
- Laatste speeldag wil de RVC hem gaan verkopen voor 30 miljoen + 13 miljoen bonussen. Waarbij de bonussen nauwelijks haalbaar zijn én de betalingstermijn is uitgesmeerd tot en met 2028.
- Als je aan de markt een signaal wil afgeven dat je hopeloos bent is dat laatste een goed idee...
- Brands is 3 maanden in functie en wordt overruled door de RVC, lekker richting de rest van je personeel

Laat voorop stellen dat het niet heel gek is dat een TD weggestuurd wordt en zeker niet nadat je de prestaties van de laatste jaren zien.
Maar blijkbaar denkt onze nieuwe aangestelde AD daar zelf anders over.
Standbeeld
Legende
2
Clubvoorkeur: PE ES VE

Heruone schreef: 20 sep 2022, 12:10 Rik en Timmer mogen schrijven wat ze willen, maar het is voor mijn gevoel momenteel voornamelijk veel opinies en meningen ipv feiten. Dat is prima, maar ik vraag me af waar dit gezaag (het lijkt net geen persoonlijke vete) opeens vandaan komt? Zeker omdat men voorheen nooit echt zo uit zijn schulp kwam mbt kritiek.
Brands heeft het verhaal van Rik weggezet als onzin. Daarmee heeft hij Rik geraakt want blijkbaar hadden de bronnen van Rik -het in de ogen van Rik- 100% bij het juiste eind. Probeer niet aan Rik zijn geloofwaardigheid te tornen want dan wordt ie gek, met dit als gevolg.
Heruone
Lid scoutingsteam
6

Den Bondskoots schreef: 20 sep 2022, 12:16
Ren Höek schreef: 20 sep 2022, 11:04 Elfrink en Timmer schrijven alles puur vanuit het perspectief van De Jong, het moge dus duidelijk zijn van wie zij hun info krijgen.
Prima dat De Jong pissig is en zich op deze wijze even laat gelden, maar het mag nu wel klaar zijn.

Het afscheid is niet netjes, maar De Jong moet vooral naar zichzelf kijken. Zo simpel is het.
Als je het Elfrink hoort uitleggen in de podcast dan durf ik bijna 100% zeker te zeggen dat Elfrink het bij het juiste eind heeft.
Post zegt gelijk aan het begin van de podcast het volgende: is dat het echte verhaal of is dat hetgeen wat alle mannen intern met elkaar hebben afgesproken om als verhaaltje naar buiten te brengen?

Dat is nog wel een cruciale vraag in het verhaal van Rik die hij negeert.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
ruuddevil
Legende
6

Awards:

Ik heb Elfrink nog nooit kritisch of volhardend meegemaakt. Maar nu hij rotzooi kan trappen over de rug van de club toont hij zijn ware aard. Wat een lul met vingers.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Ga de podcast zo even in de auto luisteren. Maar het lijkt er dus toch op dat er een app groepje is met ik citeer hierboven 'buurman en buurman' en jdj? Classic.
koetje
Vedette
6

GillesdelaCroquette schreef: 20 sep 2022, 10:06
Dit forum is echt helemaal gek geworden. Er is een technisch directeur opgestapt. Dat gebeurt in de voetballerij tientallen keren per jaar. Opgezweept door Timmer en Elfrink wordt er nu gedaan of de club in brand staat. Over een paar weken zit er iemand anders en praat niemand meer over De Jong.
De crux is natuurlijk dat de voltallige directie die TD wilde behouden en je trainer het ook een hard gelach vindt. Er zijn nu twee kampen. Dat moet niet door blijven etteren want dan is deze saga maar het begin.
Ardbeg
Legende
5

Saga, saga. TD is weg. Nu herstellen en door.
Juancho
Legende
6

Standbeeld schreef: 20 sep 2022, 12:29 Brands heeft het verhaal van Rik weggezet als onzin. Daarmee heeft hij Rik geraakt want blijkbaar hadden de bronnen van Rik -het in de ogen van Rik- 100% bij het juiste eind. Probeer niet aan Rik zijn geloofwaardigheid te tornen want dan wordt ie gek, met dit als gevolg.
Ja wat verwacht je dan dat Brands zegt? Rik heeft gelijk? Dat is het hele punt, de communicatie van PSV is dermate bedroevend geweest terwijl het andere kamp om zo maar te zeggen vrij zeker weet de juiste feiten te hebben. Het is eerder veelzeggend dat Rik en Marco normaal vrij rustig blijven, altijd netjes blijven. Soms te. Het slaat nergens op dat ze nu opeens volledig omdraaien. Het kan bijna niet anders dan wat zij aan info hebben, hoe dan ook, weldegelijk gebaseerd is op feiten terwijl PSV het zelf (hoe logisch misschien ook) onder het tapijt probeert weg te vegen.

Waar de dingen normaal dus nog wel eens in goede harmonie gingen denk ik dat de impact van deze bestuurlijke crisis dus veel dieper gaat dan wij dachten. En ja, dat is een aanname van mijn kant gebaseerd op alles wat we zo meekrijgen. En dan is het vrij logisch dat het vuurtje nog niet gedoofd is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Raad van Commissarissen (RvC)