Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Skuddem schreef: 31 jan 2023, 22:03 Je kan zeggen wat je wilt, maar er zit wel een goede kop op.
Goede baard ook
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Vertrouwen en geloof is key, vertrouw/geloof mij nou (maar).

Ruud 🙏
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 27 jan 2023, 14:19
DC_PSV schreef: 27 jan 2023, 14:04

Het siert Ruud wel dat hij de schuld bij zichzelf neerlegt en de druk bij de ploeg probeert weg te nemen. Je koopt er niets voor, maar zelfs in deze crisis gedraagt Ruud zich keurig..
Ik denk nog steeds dat Ruud onschendbaarheid heeft dit seizoen. Die blijft gewoon zitten. Het siert Ruud, maar als je 100% zeker bent dat je blijft zitten, dan kan je zo'n uitspraken makkelijk doen. Je ziet aan Schreuder en Van Bommel eerder dat als hun positie onder druk komt te staan dat ze wartaal uit gaan slaan.
Blijkt dit toch waarheid te zijn.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld schreef: 31 jan 2023, 22:05
Standbeeld schreef: 27 jan 2023, 14:19
Ik denk nog steeds dat Ruud onschendbaarheid heeft dit seizoen. Die blijft gewoon zitten. Het siert Ruud, maar als je 100% zeker bent dat je blijft zitten, dan kan je zo'n uitspraken makkelijk doen. Je ziet aan Schreuder en Van Bommel eerder dat als hun positie onder druk komt te staan dat ze wartaal uit gaan slaan.
Blijkt dit toch waarheid te zijn.
Ik acht dit onbewezen.

Slechts het gedeelte betreffende onschendbaarheid is bevestigd. De uitspraken van Ruud kunnen alsnog oprecht zijn, want de casus Schreuder en van Bommel acht ik niet als relevant voor dit betoog.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 31 jan 2023, 22:08
Standbeeld schreef: 31 jan 2023, 22:05
Blijkt dit toch waarheid te zijn.
Ik acht dit onbewezen.

Slechts het gedeelte betreffende onschendbaarheid is bevestigd. De uitspraken van Ruud kunnen alsnog oprecht zijn, want de casus Schreuder en van Bommel acht ik niet als relevant voor dit betoog.
Ja, zit wat in. Dat komen we pas te weten als Ruud onder druk staat en geen back-up voelt van Marcel. Hopelijk gebeurt dat niet.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld schreef: 31 jan 2023, 22:11
Skuddem schreef: 31 jan 2023, 22:08

Ik acht dit onbewezen.

Slechts het gedeelte betreffende onschendbaarheid is bevestigd. De uitspraken van Ruud kunnen alsnog oprecht zijn, want de casus Schreuder en van Bommel acht ik niet als relevant voor dit betoog.
Ja, zit wat in. Dat komen we pas te weten als Ruud onder druk staat en geen back-up voelt van Marcel. Hopelijk gebeurt dat niet.
Ruud kan niet falen.

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 31 jan 2023, 22:13
Standbeeld schreef: 31 jan 2023, 22:11
Ja, zit wat in. Dat komen we pas te weten als Ruud onder druk staat en geen back-up voelt van Marcel. Hopelijk gebeurt dat niet.
Ruud kan niet falen.

Falen hoort bij het leven...
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ik denk dat Ruud veel aspecten van een manager zijn bij een topclub wel beheerst. Voor mijn gevoel heeft hij meer dan voldoende aanzien in een groep, is hij ook in staat om zich in de groep te bewegen. Hij communiceert goed, heeft een goed verhaal, lijkt me ook oprecht geïnteresseerd in zijn spelers (ook persoonlijk vlak) en is ook wel iemand die af en toe flink pissed kan worden. Ik denk dat hij de controle over zo'n groep goed kan houden. Het is een prima kerel dus ook voor zijn staf lijkt het me iemand om fijn mee te werken. Een beetje zoals een Ferguson. Verschil is dat de wereld van voetbal is veranderd. Dus tactiek en een frisse visie op het spel zijn immens belangrijk geworden. Alleen maar een goede people manager zijn werkt niet meer bij een club als PSV. Bij Real werkt dat nog maar wij zijn PSV. Hier heb je niet de beste spelers maar moeten we het ook van andere dingen hebben dan teamwork en goed je best doen. Bij Real is dat voldoende want daar zijn de spelers individueel dusdanig goed dat je er met name een geheel van moet zien te maken. Ik denk dat het qua tactisch inzicht (gezien zijn analyses), interesse in tactiek (gezien zijn opmerking tijdens de opleiding over druk zetten) en een up to date visie hierop nogal ondermaats is bij Ruud. Het besef dat tactiek op PSV niveau het verschil kan maken tussen plek 5 en plek 1.

Ik hoop echt dat hij zich hierin snel gaat ontwikkelen of de hulp krijgt die hij nodig heeft. Fred gaat hem hier niet bij kunnen helpen. Die Rabanal ken ik niet genoeg. Ruud heeft heel zijn voetbal leven alleen maar aan goals gedacht, totaal niet aan tactiek maar echt alleen aan zijn goals. Dus hij loopt wat dat betreft ook wel 1 a 2 decennia achter op sommige andere trainers die al vanaf hun 20e op het veld stonden en nadachten over tactiek, wat vraagt een wedstrijd etc. (vaak middenvelders).

Mbt de opmerking van Brands heb ik daar een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant vind ik het mooi en des PSV's. We geven mensen vertrouwen, rust en we gaan niet zomaar clubhelden ontslaan. Aan de andere kant zijn we een topclub en moeten we ook presteren. Ik vind dat je het eerste prima kunt doen maar ook duidelijk maakt dat Ruud zich op bepaalde vlakken wel dient te ontwikkelen. Want wat we nu zien is simpelweg ondermaats. Dat was al zo vóór de winterstop en is daarna alleen nog maar slechter geworden. Dus de verkoop van Gakpo en Madueke zijn echt geen excuses. Het moet echt heel veel beter. Wat dat betreft kan ik me ook wel voorstellen, omdat ik voorlopig geen enkele reden zie om aan te nemen dat het nu ineens beter zal gaan gezien het spel dat we op de mat leggen, dat Ruud inderdaad het seizoen niet af maakt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 31 jan 2023, 22:02 Er zijn zeker verzachtende omstandigheden, maar zoals Makaveli terecht aangaf: ook met Gakpo oa zat de klad er al in. Nu zie je nog steeds geen verbetering en dat zie ik ook dit seizoen niet meer goed komen, eerder minder. Om hem dan job security te geven, vind ik vrij bijzonder.
Bijzonder ja maar als je als directie dit uitstraalt en uitvoert kan je moeilijk van je trainer andere eisen stellen. Als alle ballen op deze zomer gaan... dan vind ik ook dat je de huidige trainer daarin mee moet nemen. Anders ben je echt gigantisch achterbaks en triest bezig. Wees dan een vent en had Ruud deze winter eerlijk gezegd, dit wordt hem niet. Sorry. Inschattings foutje, hier heb je een miljoen en misschien proberen we het later nog eens.

Als je als club eigenlijk al laat zien dit seizoen te zien als, kuch...ik krijg het niet uit mijn strot....tussenjaar.... dan ben je wat mij betreft 100% net zo verantwoordelijk voor wat er ook nog gaat gebeuren dit seizoen. Er is wat mij betreft nu ook geen weg meer terug. Ik sta er totaal niet achter, maar blijkbaar is dit wat PSV wil. Zie ook de woorden van Brands uit dat interview. Je bent wel een enorme rooky als je dat wel zo uitspreekt maar eigenlijk ook al weet dat als we komende maand weer veel punten kwijt zijn, het voetbal alsnog niet om aan te gluren is de voetbalwereld er heel anders uit ziet.

Wat dat betreft past het wel mooi in het hele chaotische plaatje. Trust the process..jaja koekoek :). Sowieso krijg ik al de kriebels van de combinatie van PSV/Proces/Rutten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Ruud is in ieder geval niet meer ziek.
Zondag dus op de bank bij PSV.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ComeOnPSV schreef: 02 feb 2023, 10:46

Ruud is in ieder geval niet meer ziek.
Zondag dus op de bank bij PSV.
Wat voor Ruud spreekt is dat hij in ieder geval enorm open staat om dingen te leren. Hij heeft de wijsheid niet in pacht maar is opzoek naar verbetering. Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe veel succes je met die eigenschap kunt krijgen.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Madueke schreef: 31 jan 2023, 20:40 Ruud kan eventueel zelf ook gaan, maar ik denk dat hij daar te koppig voor is.
Dat vind ik juist niet. PSV gaat hem niet ontslaan tenzij er ernstige frictie is met de selectie. Maar Ruud gaat wel voor zichzelf heel eerlijk evalueren wat hij wil. Dat heeft hij altijd gedaan en als de conclusie is dat hij (nog) niet goed genoeg is voor PSV is hij absoluut niet te groot om op te stappen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 02 feb 2023, 12:05
Madueke schreef: 31 jan 2023, 20:40 Ruud kan eventueel zelf ook gaan, maar ik denk dat hij daar te koppig voor is.
Dat vind ik juist niet. PSV gaat hem niet ontslaan tenzij er ernstige frictie is met de selectie. Maar Ruud gaat wel voor zichzelf heel eerlijk evalueren wat hij wil. Dat heeft hij altijd gedaan en als de conclusie is dat hij (nog) niet goed genoeg is voor PSV is hij absoluut niet te groot om op te stappen.
Wat mij betreft door de voordeur, en anders gewoon blijven als assistent om het over een jaar of 2 nog eens te proberen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Stapje terug, later 2 vooruit? Prima wmb. Beter verhaal dan voortmodderen, àls daarvan sprake gaat zijn, nu nog (net) niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 02 feb 2023, 12:13 Wat mij betreft door de voordeur, en anders gewoon blijven als assistent om het over een jaar of 2 nog eens te proberen.
Als hij deze keuze zelf zou maken dan is het voor mij gewoon door de voordeur hoor. Vergt een groot mens om zoiets te doen. Maar liever door de voordeur na drie titels. Wie weet dat er een wonder gebeurt en hij het op de rit krijgt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Het lijkt mij uitgesloten dat Ruud binnen afzienbare tijd een stap terug gaat doen als assistent hoor.
Niks tegenover Ruud, maar daar heeft ook hij een te groot ego voor. Dat tast ook zijn aanzien wel aan binnen de selectie hè.

Nee, mocht Ruud onverhoopt op korte termijn vertrekken (hopelijk is hij enorm succesvol de komende jaren) zal hij eerder bij een middenmoter (bijv. Heerenveen) op eigen voeten gaan staan verwacht ik.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vreemd genoeg weet Ruud itt veel voormalige trainers wel van Ajax en Feyenoord te winnen, dus het is ook weer geen totale nitwit.

Dat tactische deel lijkt me gewoon op te lossen. Als Ruud zélf ook erkent dat dit momenteel zijn zwakste plek is (motivatie en sfeer lijken me zijn sterkste punten), dan kun je er iemand naast zetten die hem daarin aanvult. Niet alles hoeft in één persoon vertegenwoordigd te zijn vind ik.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bram
Meervoudig international
3
Berichten: 1449
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 02 feb 2023, 13:09
Josef Dettelbacher schreef: 02 feb 2023, 12:13 Wat mij betreft door de voordeur, en anders gewoon blijven als assistent om het over een jaar of 2 nog eens te proberen.
Als hij deze keuze zelf zou maken dan is het voor mij gewoon door de voordeur hoor. Vergt een groot mens om zoiets te doen. Maar liever door de voordeur na drie titels. Wie weet dat er een wonder gebeurt en hij het op de rit krijgt.
Mikel Arteta kreeg het ook op de rit..
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Genoeg andere voorbeelden. Dat is niet het 'probleem'. Waar het om gaat is dat velen hier, ikzelf iig, niet duidelijk zien dat Ruud tactisch voldoende onderlegd lijkt te zijn om uit deze groep te halen wat erin zit. Hij is leergierig, een zeer belangrijke eigenschap om verder te kunnen komen. Aan die voorwaarde voldoet hij. Maar tactisch inzicht leer je niet van de ene op de andere dag. En je moet er, net als bij alles, een zekere aanleg voor hebben. Vaak niet of althans onvoldoende aanwezig bij, bijvoorbeeld, voormalige aanvallers, die zelden of nooit tijdens hun carrière het hele speelveld hebben moeten overzien om hun taak goed uit te voeren, dat is veelal aan verdedigers en middenvelders voorbehouden. Dat moet 'in je systeem' zitten, wil je een goede coach en ook trainer zijn, al kan dat laatste worden 'uitbesteed' (denk aan Rutten als veldtrainer onder Hiddink). We gaan het zien, al houd ik twijfels. Ook ik verwacht niet dat Ruud zomaar een stap terug zal doen, het hoeft op dit moment ook (nog) niet. Maar hij heeft, zo schat ik in, wel de karakterstructuur dat hij zich daarvoor niet te goed zou voelen en dat zou hem sieren. Sowieso een pracht persoonlijkheid voor onze club. Juist daarom gun je het hem om niet te mislukken. En verder: behalve dat 'hij' wedstrijden tegen laagvliegers heeft verloren, heeft hij ook toppers gewonnen, laten we dat vooral niet vergeten. Hopelijk wordt in dat proces komende zondag weer een stap gezet al blijft dat een momentopname
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 02 feb 2023, 13:14 Vreemd genoeg weet Ruud itt veel voormalige trainers wel van Ajax en Feyenoord te winnen, dus het is ook weer geen totale nitwit.

Dat tactische deel lijkt me gewoon op te lossen. Als Ruud zélf ook erkent dat dit momenteel zijn zwakste plek is (motivatie en sfeer lijken me zijn sterkste punten), dan kun je er iemand naast zetten die hem daarin aanvult. Niet alles hoeft in één persoon vertegenwoordigd te zijn vind ik.
Niet alleen van Ajax (2x) en Feyenoord, maar ook van Arsenal. En dat was bepaald niet onterecht. Ik heb dit seizoen veel van Arsenal gezien, maar die wedstrijd in Eindhoven was misschien wel de lastigste die ze gespeeld hebben. Dat was een hele knappe prestatie van PSV.

Maar belangrijkste voor mij is dat Ruud een open, leergierige houding heeft. Het is niet iemand die koppig vasthoudt aan het plan dat hij op dag 1 heeft opgesteld. Hij ziet dat dingen fout gaan, hij erkent dat dingen fout gaan en probeert vervolgens wat anders te doen. Dan kun je misschien - terecht of onterecht - zeggen dat hij het vak niet beheerst omdat tot nu toe niet de oplossing heeft kunnen vinden, maar ik bewonder deze kwaliteit wel. Je kunt ver komen met de bereidheid om te leren. Bovendien beheerst hij andere dingen véél beter dan zijn collega's, met name mentaal en professioneel gezien. Je hoeft hem niet uit te leggen hoe het werkt in de top en dat brengt hij ook over. Ook dat kan van enorme waarde zijn en al helemaal bij een topclub als PSV.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Bram schreef: 02 feb 2023, 13:44
ShovingNE2 schreef: 02 feb 2023, 13:09

Als hij deze keuze zelf zou maken dan is het voor mij gewoon door de voordeur hoor. Vergt een groot mens om zoiets te doen. Maar liever door de voordeur na drie titels. Wie weet dat er een wonder gebeurt en hij het op de rit krijgt.
Mikel Arteta kreeg het ook op de rit..
Toen in het begin bij Arteta de resultaten ook nog tegenvielen, zag je wel bepaalde spelprincipes al veel terug in het spel. Dat mis ik bij Ruud nog wel.
Maar zoals hierboven gemeld, hij is ontzettend leergierig. Ook in de samenstelling van zijn staf valt af te lezen dat hij openstaat voor andere ideeën. Van Bommel vulde zijn staf met vriendjes, Ruud voegde bijvoorbeeld Hernández toe, die kende hij niet maar werd door de Spaanse bond aanbevolen.
Van Bommel voegde als ervaren man z'n schoonvader toe aan de staf (die vervolgens niets deed). Ruud voegde Fred Rutten toe, waar hij niet eerder mee gewerkt heeft.

Toch ook wel zaken die in zijn voordeel spreken.
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Allemaal dingen die hoop bieden inderdaad, vind ik ook. Vergelijkingen met vBommel (wel koppig, naast de andere vervelende trekjes) en vBasten (niet kunnen overbrengen van zijn ideeën) gaan dan ook veelal mank. Ruud is Ruud, vergelijken is zinloos.

Als hij zelf ziet wat mij mist of fout doet en dat kan leren of aanvullen middels assistenten, kan het uiteindelijk werken. Jammer dat het nu punten kost, maar wie weet is het uiteindelijk Ruuds eigen :ketchup:
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

psvgouda schreef: 02 feb 2023, 13:53 Genoeg andere voorbeelden. Dat is niet het 'probleem'. Waar het om gaat is dat velen hier, ikzelf iig, niet duidelijk zien dat Ruud tactisch voldoende onderlegd lijkt te zijn om uit deze groep te halen wat erin zit. Hij is leergierig, een zeer belangrijke eigenschap om verder te kunnen komen. Aan die voorwaarde voldoet hij. Maar tactisch inzicht leer je niet van de ene op de andere dag. En je moet er, net als bij alles, een zekere aanleg voor hebben. Vaak niet of althans onvoldoende aanwezig bij, bijvoorbeeld, voormalige aanvallers, die zelden of nooit tijdens hun carrière het hele speelveld hebben moeten overzien om hun taak goed uit te voeren, dat is veelal aan verdedigers en middenvelders voorbehouden. Dat moet 'in je systeem' zitten, wil je een goede coach en ook trainer zijn, al kan dat laatste worden 'uitbesteed' (denk aan Rutten als veldtrainer onder Hiddink). We gaan het zien, al houd ik twijfels. Ook ik verwacht niet dat Ruud zomaar een stap terug zal doen, het hoeft op dit moment ook (nog) niet. Maar hij heeft, zo schat ik in, wel de karakterstructuur dat hij zich daarvoor niet te goed zou voelen en dat zou hem sieren. Sowieso een pracht persoonlijkheid voor onze club. Juist daarom gun je het hem om niet te mislukken. En verder: behalve dat 'hij' wedstrijden tegen laagvliegers heeft verloren, heeft hij ook toppers gewonnen, laten we dat vooral niet vergeten. Hopelijk wordt in dat proces komende zondag weer een stap gezet al blijft dat een momentopname
"Tactisch inzicht leer je niet van de ene op de andere dag", wat een quatsch. We hebben het hier niet over je buurvrouw die voor het eerst een stadion binnenkomt. Er zijn alleen al binnen dit forum genoeg gasten die laten zien dat het inzien van tactische patronen en het bedenken van plannen voor veel mensen goed te doen is. Het is ook geen hogere wiskunde, zeker niet voor mensen zoals Ruud van nistelrooij en Fred Rutten. Het voetbal ontwikkelt alleen, daarin moet je mee blijven bewegen. Het voorbeeld van Arteta werd hierboven ook al gegeven, een zelfde persoonlijkheid die gedreven wordt door progressie en leren. Daarnaast zijn er bijzonder veel factoren die je als trainer niet in de hand hebt. Volgens mij is het merendeel van het forum wel met mij eens als ik zeg dat we bovenaan hadden gestaan als Cody en Noni hier nog hadden gevoetbald. Dan benoem ik nog niet eens het gebrek aan verdedigende kwaliteiten binnen de selectie, de lange afwezigheid van sleutel speler Luuk etc.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 02 feb 2023, 14:34 Volgens mij is het merendeel van het forum wel met mij eens als ik zeg dat we bovenaan hadden gestaan als Cody en Noni hier nog hadden gevoetbald.
Met Cody (en Noni, vooral nog geblesseerd) werd verloren van Rangers, Twente, Cambuur, Groningen en AZ.
Waarom zou PSV dan nu bovenaan gestaan hebben?
Het voorbeeld van Arteta werd hierboven ook al gegeven, een zelfde persoonlijkheid die gedreven wordt door progressie en leren.
Waarbij je negeert dat bij Arteta vanaf het begin bepaalde tactische zaken al terug te zien waren en er een stijgende lijn in zat, ondanks de lange reeks zonder winst.
Dat Arsenal het geduld bewaarde is knap, dat Arteta een kundige coach is was echter al snel duidelijk. Dit laatste is bij Ruud nog zeker niet duidelijk, vooral omdat hij bepaalde tactische problemen niet opgelost krijgt, mede door enkele verrassend ouderwetse denkbeelden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ren Höek schreef: 02 feb 2023, 14:38
Trixm schreef: 02 feb 2023, 14:34 Volgens mij is het merendeel van het forum wel met mij eens als ik zeg dat we bovenaan hadden gestaan als Cody en Noni hier nog hadden gevoetbald.
Met Cody (en Noni, vooral nog geblesseerd) werd verloren van Rangers, Twente, Cambuur, Groningen en AZ.
Waarom zou PSV dan nu bovenaan gestaan hebben?
Omdat ik denk dat Emmen/Fortuna en Sparta dan gewonnen waren. Ik zeg ook het merendeel, niet iedereen zal het er mee eens zijn Ren.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ren Höek schreef: 02 feb 2023, 14:38
Trixm schreef: 02 feb 2023, 14:34 Volgens mij is het merendeel van het forum wel met mij eens als ik zeg dat we bovenaan hadden gestaan als Cody en Noni hier nog hadden gevoetbald.
Met Cody (en Noni, vooral nog geblesseerd) werd verloren van Rangers, Twente, Cambuur, Groningen en AZ.
Waarom zou PSV dan nu bovenaan gestaan hebben?
Het voorbeeld van Arteta werd hierboven ook al gegeven, een zelfde persoonlijkheid die gedreven wordt door progressie en leren.
Waarbij je negeert dat bij Arteta vanaf het begin bepaalde tactische zaken al terug te zien waren en er een stijgende lijn in zat, ondanks de lange reeks zonder winst.
Dat Arsenal het geduld bewaarde is knap, dat Arteta een kundige coach is was echter al snel duidelijk. Dit laatste is bij Ruud nog zeker niet duidelijk, vooral omdat hij bepaalde tactische problemen niet opgelost krijgt, mede door enkele verrassend ouderwetse denkbeelden.
Maar dat er geen progressie in zit ben ik het zeker niet mee eens. Dat de terugval groot is na de winterstop, daar ben ik het wel mee eens.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ruud van Nistelrooij