Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik hoop dat Ruud de eer aan zichzelf houdt en opstapt met de reden dat er veel beloofd is en niets nagekomen. De beste aanvallers verkopen midden in het seizoen, wat een zooi heeft PSVer an gemaakt.
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik hoop dat Ruud de eer aan zichzelf houdt en opstapt met de reden dat er veel beloofd is en niets nagekomen. De beste aanvallers verkopen midden in het seizoen, wat een zooi heeft PSVer an gemaakt.
Standbeeld schreef: ↑24 jan 2023, 20:38Van jou kan ik wel een geintje hebbenRonaldio schreef: ↑24 jan 2023, 20:34
Ik weet niet wat je gedronken hebt (geintje he)
Maar waar zie jij een goede selectie? Ja met Gakpo, Madueke, Luuk de Jong was het aardig. Maar je miste al goede backs, nu ook een PSV waardige voorhoede.
PSV verkoopt 2 beste spelers. En haalt niets terug. Dan laat je je beginnend trainer gewoon verzuipen vindt ik.
Want zeg nu eerlijk. Sinds Jan Reker heb ik niet meer zulke armoedige selecties gezien bij PSV.. Nee, ik zeg nergens dat we een goede selectie hebben, maar we zijn nog altijd (veel) beter dan Emmen, Fortuna, Sparta, etc. Er valt veel meer uit deze selectie te halen, maar niemand weet wat ze moeten doen. Dat komt doordat Ruud zijn tactiek teveel leunt op het individu, dat wordt nu pijnlijk duidelijk.
Ik hoop iedere keer dat ik wakker word en dat de vorige speelronde een kwaaie droom was. Al weken achter elkaar. Bahbah.
Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.Standbeeld schreef: ↑24 jan 2023, 20:52 Ik voel een polletje aankomen, @ShovingNE2. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
En de RvC!guus schreef: ↑24 jan 2023, 20:55Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.Standbeeld schreef: ↑24 jan 2023, 20:52 Ik voel een polletje aankomen, @ShovingNE2. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
Vergeet Eddy Pepels, Phoxy en Maddy niet!
Waarom kiezen?guus schreef: ↑24 jan 2023, 20:55Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.Standbeeld schreef: ↑24 jan 2023, 20:52 Ik voel een polletje aankomen, @ShovingNE2. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
Beetje tegenstrijdig, je zegt dat je wil zien hoe Ruud hierop gaat reageren maar later zeg je dat Ruud het tactisch niet kan bijbrengen. Heb je er wel of geen vertrouwen in? Dat is de vraag.11 Sir Tinus schreef: ↑24 jan 2023, 21:06 Van mij hoeft Ruud nog niet weg to be honest. Ik ben niet blind en heb niet perse vertrouwen dat het snel beter wordt maar ik wil zien hoe hij hierop reageert. Gaat hij dingen aanpassen? Hoe gaat ie om met de aankopen die erbij komen? En vooral kan hij een nieuw plan bedenken en durft hij het roer om te gooien?
Door gaan met die 3 cv 's en 1 back heeft echt helemaal niets opgeleverd, Veerman op de bank kan niet meer (zelfs financieel onverantwoord), zijn liefde voor jeugdspelers als Bakayoko en Saibari kan ook niet meer en zijn grote liefde Obispo mag ook best wens geslachtofferd worden. Hij kan ze wel raken maar tactisch kan ie het niet bijbrengen. Maybe omdat hij niet kan uitleggen of omdat het systeem niet klopt of te moeilijk is.
KEEP IT SIMPLE
Het tactisch plaatje wat hij tijdens 8 weken voorbereiding heeft geprobeerd uit te leggen. Wellicht dat een makkelijkere tactiek wel uit te leggen is.Standbeeld schreef: ↑24 jan 2023, 21:09Beetje tegenstrijdig, je zegt dat je wil zien hoe Ruud hierop gaat reageren maar later zeg je dat Ruud het tactisch niet kan bijbrengen. Heb je er wel of geen vertrouwen in? Dat is de vraag.11 Sir Tinus schreef: ↑24 jan 2023, 21:06 Van mij hoeft Ruud nog niet weg to be honest. Ik ben niet blind en heb niet perse vertrouwen dat het snel beter wordt maar ik wil zien hoe hij hierop reageert. Gaat hij dingen aanpassen? Hoe gaat ie om met de aankopen die erbij komen? En vooral kan hij een nieuw plan bedenken en durft hij het roer om te gooien?
Door gaan met die 3 cv 's en 1 back heeft echt helemaal niets opgeleverd, Veerman op de bank kan niet meer (zelfs financieel onverantwoord), zijn liefde voor jeugdspelers als Bakayoko en Saibari kan ook niet meer en zijn grote liefde Obispo mag ook best wens geslachtofferd worden. Hij kan ze wel raken maar tactisch kan ie het niet bijbrengen. Maybe omdat hij niet kan uitleggen of omdat het systeem niet klopt of te moeilijk is.
KEEP IT SIMPLE
Zelfde verhaal als tegen Fortuna, kost je dus 5 punten. We schijnen dit seizoen de meeste expected goals bij elkaar te spelen (en zouden bovenaan moeten staan), maar verkloten het opzichtig.
Gebrek aan kwaliteit, simpel.Heya Hallvar schreef: ↑24 jan 2023, 21:12Zelfde verhaal als tegen Fortuna, kost je dus 5 punten. We schijnen dit seizoen de meeste expected goals bij elkaar te spelen (en zouden bovenaan moeten staan), maar verkloten het opzichtig.
Fres Rutten is gewoon een grote angsthaas. Niet voor niks bijna overal gefaaldLucNilis87 schreef: ↑24 jan 2023, 21:09 Ik snap echt niets van de rol van Fred Rutten. Wat je ook van hem vindt/vond als hoofdtrainer, het was altijd wel een vakman. In zijn tijd bij Fc Twente speelden ze waanzinnig goed positiespel daar mat Engelaar - El Ahmadi - Bakkal op het middenveld. Je ziet nu echt helemaal niets van een begin van samenspel in ons team terug.
Verschrikkelijk interview.Eindhovenvoetbal schreef: ↑24 jan 2023, 21:15 Ruud vond het zo slecht niet. Bijna een punt gepakt tegen de nummer 16. Man man man. Totaal ongeschikt.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut