Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
2 vleugelspelers, 1 back en een nieuwe trainer en allemaal vrij snel alsjeblieft. Wat een ongelofelijk zootje is het dit seizoen. Een van de zwakste eredivisies in jaren en wij halen niet eens 2 punten gemiddeld per wedstrijd. Zo gênant dit. We geven het helemaal weg. Emmen, Cambuur, Sparta, Groningen, Fortuna. Dit is wel echt ultiem falen hoorMarcel Brands
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 6
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
De grote vraag is: hoe ga je om met een rivaal die zowel financieel als sportief keihard bij je wegloopt?
We namen de gok met Roger en spelers als Mario - kostte een bom duiten maar ik snap het wel, ik ben niet zo pissig als sommigen. Je moet het lef hebben om zo'n gok te wagen omdat je gewoon aan de top wil staan, ik kan dat waarderen, helaas werd het gegokt en verloren maar tsja je mot wat he, niet dan?
Gelukkig hebben we onder Gerbrands ook veel in de Herdgang geïnvesteerd en nu weer wat geld op de bank.
Misschien betekent e.e.a. toch dat we de lat wat lager moeten leggen? Ik denk niet dat de supporters dat zouden pikken. Meer doen met minder geld ja maar dan moet je denk ik geen beginnende trainer neerzetten. Moeten we sowieso nooit meer doen, Phillip pakte goed uit en dat was hele dikke vette mazzel.
We namen de gok met Roger en spelers als Mario - kostte een bom duiten maar ik snap het wel, ik ben niet zo pissig als sommigen. Je moet het lef hebben om zo'n gok te wagen omdat je gewoon aan de top wil staan, ik kan dat waarderen, helaas werd het gegokt en verloren maar tsja je mot wat he, niet dan?
Gelukkig hebben we onder Gerbrands ook veel in de Herdgang geïnvesteerd en nu weer wat geld op de bank.
Misschien betekent e.e.a. toch dat we de lat wat lager moeten leggen? Ik denk niet dat de supporters dat zouden pikken. Meer doen met minder geld ja maar dan moet je denk ik geen beginnende trainer neerzetten. Moeten we sowieso nooit meer doen, Phillip pakte goed uit en dat was hele dikke vette mazzel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Internationale topspeler
- 5
- VeresRivne
- 4
de cijfers waren niet goed maar faillissement is onzin, analyseer de jaarrekening.Sao-Mellow schreef: ↑24 jan 2023, 20:32 Begin me steeds meer af te vragen of we niet op het punt van een faillissement stonden. Anders kan je de verkopen gewoon niet meer verklaren. Als je dan ook nog al uitgaande transfers geruchten moet geloven dan is het gewoon niet best. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat brands met een grote schoonmaak bezig is om allerlei nieuwe spelers aan te trekken.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Nationale topspeler
- 2
-
- Meervoudig international
- 5
Dude! De lat nog lager? Dan lopen wij straks met easy toys op ons shirt. De druk van de omgeving om top te presteren is superbelangrijk.ziege maar ook zagge schreef: ↑24 jan 2023, 20:46 De grote vraag is: hoe ga je om met een rivaal die zowel financieel als sportief keihard bij je wegloopt?
-
- Nationale topspeler
- 3
-
- 3
Echt... Marcel Brands mag de hele Technische staf vervangen. Daarna huilend op tv verschijnen om zich voor de supporters te verantwoorden waarom echte versterkingen uitblijven en wiens schuld dat is.
En als hij het komende zomer beter doet dan kan de club overwegen om hem te behouden. Anders pakt ie maar de eerste bus naar Waalwijk.
En als hij het komende zomer beter doet dan kan de club overwegen om hem te behouden. Anders pakt ie maar de eerste bus naar Waalwijk.
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
-
- Vaste waarde in elftal
- 5
Zonder Sangaré en wellicht Xavi komende zomer, moet je je verwachtingen bijstellen. Zeker als we weer tot na de transferdeadline nog wachten op buitenkansjes. Verder kan ik me voorstellen dat Benitez en Veerman ook hogere ambities hebben. Ik verwijt het overigens de RVC meer dan Brands. Brands is echt wel een voetbalman, ik denk dat hij weinig te zeggen heeft.Galactico schreef: ↑24 jan 2023, 20:50Dude! De lat nog lager? Dan lopen wij straks met easy toys op ons shirt. De druk van de omgeving om top te presteren is superbelangrijk.ziege maar ook zagge schreef: ↑24 jan 2023, 20:46 De grote vraag is: hoe ga je om met een rivaal die zowel financieel als sportief keihard bij je wegloopt?
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- Juancho
- Legende
- 6
- 11 Tinus
- Legende
- 2
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Laat nou al die praatjes over financiële puinhoop maar achterwege want alles wat er deze maand is gebeurd sinds Gakpo is verkocht is een KEUZE geweest. Geen vervanger Gakpo KEUZE, Madueke verkopen zonder vervanger KEUZE, geen vervanger voor Maduele KEUZE, geen TD aangesteld KEUZE.... Ruud doet zoveel fout maar Brands heeft al zijn gereedschap afgepakt en kan geen nieuwe kopen.
Er is geen enkele verklaring om dit goed te praten. Top 5 wordt een doel voor de rest van het jaar en let op... zonder aankopen is dat niet vanzelfsprekend.
Er is geen enkele verklaring om dit goed te praten. Top 5 wordt een doel voor de rest van het jaar en let op... zonder aankopen is dat niet vanzelfsprekend.
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Clubvoorkeur: PE ES VE
- 29.04.2007
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak Y
-
Awards:
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 6
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
De lat wordt niet gevormd door je prestaties he, maar door je eisen. Onze eis is dat we met regelmaat de nr.1 van Nederland zijn. Die lat is nooit verlaagd. Wil ik persoonlijk ook niet maarja het wordt steeds moeilijker. Of alhans, werd steeds moeilijker toen Overmars nog in de hoofdstad zat, laat ik bij de feiten blijven.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- 3
Nee, echt een deel. Maar hij moet zich meer laten zien en zich laten gelden. Aan een trekpop van de RVC heeft de club niks. Dan mag hij, zoals gezegd, naar RKC vertrekken.
- mateja
- 2
- Seizoenkaart: Vak Y
Volgens mij zit Ruud er door Brands. En zijn je 2 beste aanvallers verkocht door Brands, zonder tijdig een vervanger aan te trekken. Ook al hebben JdJ en Gerbrands er een potje van gemaakt, financieel, veel foute keuzes komen van Brands.
-
- Regelmatige invaller
- 4
We hebben onszelf schaakmat gezet. De gehele technische staf ontslaan zou eigenlijk moeten, want er is echt 0 perspectief op verbetering. Gaat alleen nooit gebeuren, omdat Brands ze zelf heeft over moeten halen en nu complete uitverkoop gehouden heeft.
Hoop en denk dat de rvc wel op de rem gaat trappen wat betreft investeringen, want investeren met deze staf is zonde van het geld. Geen een aankoop gaat renderen.
Hoop en denk dat de rvc wel op de rem gaat trappen wat betreft investeringen, want investeren met deze staf is zonde van het geld. Geen een aankoop gaat renderen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut