Profielschets nieuwe TD

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ComeOnPSV schreef: 27 sep 2022, 22:40 Timmer en Elfrink zijn opvallend stil.
Mwah, opvallend. Ze zijn hun bron kwijt en krijgen na hun hetze van de afgelopen periode absoluut geen nieuwtjes meer vanuit PSV. Nu moeten ze dus laten zien wat voor journalisten het zijn.

Al hoeven ze ook weer niet elk nieuwtje van Woertz te gaan checken.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

hondjevandebakker schreef: 27 sep 2022, 22:34 Van Ewijk > Mwene lijkt me niet eens zo heel erg
Dat is de meest overschatte zelfingenomen back in Nederland. Hij vind zichzelf wel heel goed. Ik vind hem zeker niet beter dan Mwene.


[mention]Standbeeld[/mention]

Ja we worden kampioen, alleen in de EL worden we tweede en helaas vroegtijd uitgeschakeld door een CL afvaller. Meevaller is dat Cody en Sangare het volledige seizoen blijven.

Met Zuidam moetje vooral kijken wat voor werk hij met weinig budget gerealiseerd heeft en dat is niet best. Voor de hand liggende aankopen zoals een Klaibar en een Dost. Met meer geld zal hij ook in de Bruma's van deze wereld trappen. Niet doen dus.
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Ik denk gewoon dat hij op een shortlist staat, maar niet persé de kandidaat. Brands gaf al vereiste al leeftijd mee, rest is voor ons onbekend, maar qua leeftijd zit het goed met Zuidam.

Of dat de beste graadmeter is, lijkt me totaal niet, maar denk wel dat hij daarom wellicht op een shortlist staat.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

FC Utrecht blinkt jarenlang uit in het halen van de verkeerde spelers met een selectie uit balans en weinig verheffende verkopen. Ook uit de jeugd komt niks bijzonders.

Nou dat lijkt mij niet echt een geweldige keuze.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Brands wilde helemaal geen nieuwe TD. Van der Wallen wel, maar die heeft geen verstand van voetbal. Resultaat: Zuidam
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Jordy Zuidam. Eindelijk out of the boz thinking.
Daar waren we aan toe. En dat niemand dat zag aankomen geeft de mate van out of the box aan
.
Negendientiendertien.nl approves this message
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dan graag Meneer Freund van Salzburg… hoog inzetten ipv op deze afgekeurde kantine gastheer

Edit: zag de naam van Ted van Leeuwen ook genoemd worden… daar zou ik niet eens heel erg rouwig om zijn.
Heeft wel bewezen heel creatief met weinig middelen toch aardige dingen voor mekaar te krijgen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Riffii schreef: 27 sep 2022, 23:11 Dan graag Meneer Freund van Salzburg… hoog inzetten ipv op deze afgekeurde kantine gastheer
Die was voor Chelsea vorige week nog onhaalbaar, maar PSV staat hij in dat geval vast voor open. ;)

Zonder dollen; Zuidam is een armoedige keuze. We moeten creatief zijn en buiten de eigen landsgrenzen kijken. Om het toch een beetje voor hem op te nemen: die man heeft als ik me niet vergis nog nooit budget gehad om aankopen te doen. Altijd een minimale transfersom of transfervrije spelers aangezien Van Seumeren daar altijd geld heeft moeten bijleggen. Dat maakt het zo lastig inschatten of hij wat kan. Verkopen kunnen we in principe allemaal aangezien het er om gaat wat de gek er voor geeft.
Lichtstadd
Lid 2e elftal
1
Berichten: 185
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Als ze zo graag willen gaan voor een opvolger actief in de Eredivisie vind ik eigenlijk alleen Huiberts en Nijkamp geschikt.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Riffii schreef: 27 sep 2022, 23:11 Dan graag Meneer Freund van Salzburg… hoog inzetten ipv op deze afgekeurde kantine gastheer

Edit: zag de naam van Ted van Leeuwen ook genoemd worden… daar zou ik niet eens heel erg rouwig om zijn.
Heeft wel bewezen heel creatief met weinig middelen toch aardige dingen voor mekaar te krijgen.
Ted van Leeuwen....je gaat op zo'n positie toch geen man van 70 neerzetten!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mick Jagger schreef: 27 sep 2022, 22:43 Op basis waarvan zou hij een geschikte kandidaat kunnen zijn? Hij is sinds 2017 TD van Utrecht, maar ondanks dat die arme Frans maar blijft lappen kun je niet zeggen dat Utrecht veel is opgeschoten met al die spelers die Zuidam in al die jaren heeft gehaald. Ik denk zelfs dat John de Jong een betere TD is.

Maar goed, het is afkomstig van Woerts dus voorlopig nog met een korrel zout nemen.
Ik zie Zuidam en van Seumeren nog zitten met die trainer van ze in die Utrecht docu. Hoe ze daar aangeven dat er gepresteerd moet worden, het leek wel een scène van Komt n man bij de dokter.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als Zuidam de nieuwe TD wordt, stap ik over naar FC Eindhoven te supporten. Geloof je 't zelf haha.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Noosa schreef: 27 sep 2022, 23:33 Ted van Leeuwen....je gaat op zo'n positie toch geen man van 70 neerzetten!!
Daarnaast heeft hij vanwege gezondheid net zijn functie bij NEC neergelegd.
Gebruikersavatar
Tyyne
Basisspeler
1
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Misschien kan hij Henk Fraser meenemen. Dan winnen we de CL volgend seizoen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Het enige wat Zuidam doet is met Frans zijn geld smijten. Vind hem totaal niet creatief. Zijn netwerk bestaat volgens mij uit een adressenboekje van oud spelers. Kan me ook niet voorstellen dat hij überhaupt op een lijstje staat. Voor mij geen optie.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik zeg eerlijk, ik ken hem niet goed. Maar weet wel dat ik totaal niet onder de indruk ben van Utrecht, de laatste jaren. Krijg John-vibes bij hem. PSV zou imo voor veel hoger moeten gaan, iemand die bij de grotere clubs heeft gewerkt en/of een bewezen trackrecord heeft. Je vraag je af wat je dan in zo iemand ziet. PSV probeert altijd het ‘onontdekte’ te vinden. Ergerlijk.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Jordy Zuidam😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

John 2.0 all over
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

AddoCultheld schreef: 28 sep 2022, 06:31 John 2.0 all over
Je schrijft John 0,5 verkeerd.

Maar laten we blij zijn dat Woerts het deelt en niet Timmer of Elfrink.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Tyyne schreef: 27 sep 2022, 22:39 Dan heb ik nog 10 keer liever John de Jong...
Brands ook maarja he....
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zal je net zien dat die ene keer is dat Woerts wel gelijk heeft … :huil:
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Zoek je op Zuidam dan kom je bij het volgende artikel uit:

https://www.ad.nl/utrecht/met-jordy-zui ... ~ac23157a/

En dan lees je dingen als:
Ik heb me altijd een beetje verzet tegen het gemak waarmee oud-spelers worden benoemd in bestuursfuncties. Zo van: ‘je hebt honderd duels gespeeld, dus word je technisch directeur’. Niet dat ik zeg dat die mensen niet capabel zijn, maar om me te onderscheiden, heb ik vier jaar lang Sport en Business Management gestudeerd. Gevolgd door een hbo-opleiding Topsportmanagement bij de VVCS. Omdat ik vind dat je als bestuurder kennis moet hebben van processen en moet snappen hoe bedrijven in elkaar steken. En natuurlijk helpt uiteindelijk je ervaring als voetballer mee.’’
en:
Zuidam schreef een integrale voetbalvisie voor de FC, inclusief team-, positie- en spelersprofielen. ,,Het publiek van FC Utrecht wil niet dat het elftal in stadion Galgenwaard 'met de kont op de zestien' speelt. Dus zoek je spelers die de dynamische manier van voetballen kunnen belopen en uitvoeren.
Dan denk ik in eerste instantie: lijkt in ieder geval wel een goede basis te hebben en niet zomaar wat te doen.

Maar dan de uitvoering. En dat is waar, of all people, Valentijn Driessen de spijker op de kop lijkt te slaan:

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/405 ... -seumeren/

Laat maar dus.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Van Seumeren is vrij dominant, dus het is sowieso de vraag in hoeverre Zuidam daar daadwerkelijk de baas is wat betreft spelersbeleid. Ik heb sterk het vermoeden (ook bijvoorbeeld nav die docu) dat Van Seumeren wel kickt op Nederlandse ‘toppers’ (lees: afdankertjes als Ramselaar of spelers die al half met pensioen zijn als Viergever en Toornstra), en dat daar ook het beleid op is ingericht.

Desondanks zit het wat betreft rendement op transfers daar toch wel goed, maar de selecties zijn wel vaak kwalitatief te mager. Ik vind het lastig, maar zie toch liever een TD die zich al meer bewezen heeft.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

koetje schreef: 28 sep 2022, 00:16
Noosa schreef: 27 sep 2022, 23:33 Ted van Leeuwen....je gaat op zo'n positie toch geen man van 70 neerzetten!!
Daarnaast heeft hij vanwege gezondheid net zijn functie bij NEC neergelegd.
Dat laatste wist ik niet eens, maar ik vind zijn leeftijd al genoeg reden om het biet te doen. We hebben iemand nodig voor de lange termijn.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Zuidam, Van Leeuwen, Valckx zijn niet de namen waar je enthousiast van wordt. Je kan zeggen dat ze kans moeten krijgen om zich op een hoger niveau te bewijzen, maar dat kan PSV zich niet permiteren. En ik vermoed dat Van der Wallen zich er ook nog wel tegenaan bemoeit zoals hij dat bij Jumbo-Visma ook heeft gedaan.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heya Hallvar schreef: 28 sep 2022, 09:08 Zuidam, Van Leeuwen, Valckx zijn niet de namen waar je enthousiast van wordt. Je kan zeggen dat ze kans moeten krijgen om zich op een hoger niveau te bewijzen, maar dat kan PSV zich niet permiteren. En ik vermoed dat Van der Wallen zich er ook nog wel tegenaan bemoeit zoals hij dat bij Jumbo-Visma ook heeft gedaan.
Deels eens, omdat ik denk dat PSV helaas geen club (meer) is die een grote naam kan aanstellen, maar wel een club waar een TD die zich op een ander niveau heeft bewezen (met de nadruk op bewezen, dus niet iemand als Zuidam) kan groeien naar een nog hoger niveau. Een beetje de Denzel Dumfries/Dries Mertens onder de TD's zeg maar...
En wat mij betreft kijkt PSV daarbij niet naar Nederland, maar liever over de grenzen - kennis van de NL spelers is toch al aanwezig, dus waarom niet iemand met een compleet andere spelerskennis binnenhalen?
Kom maar op met die Kazachstaniaanse, Burundinese, Ecuadoriaanse en Nepalese onontdekte topper!
La vida és massa curta per no fer broma

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Profielschets nieuwe TD