PSV O18

Alles over de jeugd van PSV.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voor de geïnteresseerden: op YouTube staat de volledige wedstrijd op het espn kanaal
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

OnsPSV schreef: 15 jul 2021, 18:47 Vandaag de wedstrijd gezien:
Vielen positief op:
Babadi
El Allachi
Arts
Abed

Rest speelde of niet goed zoals de keeper of niet opgevallen.
Ja , beviel die stagespeler goed?
Wat zijn zen specifieke kwaliteiten etc?
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

NotoriousBIG046 schreef: 15 jul 2021, 21:41
OnsPSV schreef: 15 jul 2021, 18:47 Vandaag de wedstrijd gezien:
Vielen positief op:
Babadi
El Allachi
Arts
Abed

Rest speelde of niet goed zoals de keeper of niet opgevallen.
Ja , beviel die stagespeler goed?
Wat zijn zen specifieke kwaliteiten etc?
Ik heb hem ongeveer 40 minuten aan het werk gezien in deze pot van 60 minuten. Wat opviel in m’n eerste indruk:
Een lopende en technische vaardige nummer 8. Komt heel vaak in de zestien en is niet bang van afstand een schot op de goal te schieten. In de passing prima, en waar hij op het veld echt in uitblinkte (lopen wel meer technische mannetjes rond) is de felheid van hem. Beet zich vast in de tegenstander als hij of iemand anders de bal verloor. Vind hem fysiek overigens nog wel een twijfelgeval, erg dun mannetje, nu was het jeugdvoetbal maar tegen ervaren oude rotten moet ik het nog maar zien. Lijkt me wel een jongen waar PSV overigens mee verder wilt denk ik…
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heb er ook op gelet. Heb twee korte fases van de wedstrijd gezien waaronder de goal. Goede goal trouwens. Sluit me aan bij onspsv. Een technisch en fel mannetje met mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Had dit filmpje nog niet eerder gezien, mooi ventje en idd een heerlijke pass

nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nu op ESPN (en YouTube) de tweede wedstrijd van de Future of Football Cup. Leipzig heeft zich teruggetrokken en is vervangen door Heerenveen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die Houben heeft potentie hoor. Dat zie je, zelfs als 'ie nog niet fantastisch speelt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Die linksback met gele schoentjes en cv met gele schoenen vallen ook positief op.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018



Aardig goaltje zeg
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Die Babadi, daar druipt de klasse wel van af.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Jep, dat gaat er eentje worden hoor. Gelukkig recent nog een contract tot 2024 getekend.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ihattaren schreef: 18 jul 2021, 15:50 Jep, dat gaat er eentje worden hoor. Gelukkig recent nog een contract tot 2024 getekend.
Ja, al is dat nog tricky. Zo snel mogelijk weer open breken en verlengen. Dat hij dadelijk iig 5 jaar vastligt.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Leuk toernooitje met twee leuke wedstrijden gezien. Namen die mij bij PSV konden bekoren of die opvielen:

- Middenvelder Lars Putters. 17 yo.
- Middenvelder Sven Simons. 17 yo.
- Linksback Tijmen Niekel. 17 yo.
- Centerback Julian Kuijpers. 16 yo.
- Linksbuiten Chahid el Allachi. 17 yo. Moet zeggen dat ik in meer een middenvelder dan linksbuiten zie tho.
- Middenvelder Isaac Babadi. 16 yo. No words needed.
- Rechtsbuiten Iggy Houben. 16 yo.

Die test speler uit Israel was een leuke speler om te zien, goede techniek en handelingssnelheid. Maar ik vond hem geen heel groot talent oid. Betwijfel of PSV hem uiteindelijk een contract zal aanbieden en/of hij dan uiteindelijk door zou breken. De kans op dat laatste acht ik echt minimalistisch.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond vooral Babadi echt indrukwekkend goed. Wat een techniek heeft die jongen en wat is zijn handelingsnelheid buitengewoon snel.

Die test speler was de eerste helft niet best, tweede helft al een stuk beter maar gaat wel snel liggen. Vond hem vooral fysiek erg licht en een beetje twijfelachtig in zijn keuzes.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Icey is toch al een stuk volwassener dan Mo op dezelfde leeftijd. Buitengewoon talent.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Leuk ook dat ESPN er zo uitgebreid verslag van deed. Ook voor die jongens zelf om eens op TV te komen en geinterviewd te worden. Voelde een beetje als een mini Otten Cup op deze manier.

Kan mij wel vinden in de namen van Heruone. Babadi natuurlijk de absolute uitblinker, maar vond eigenlijk O18 als geheel wel een goede indruk maken. Sowieso heel erg benieuwd wat er met Babadi gaat gebeuren komend seizoen. Dit is een jongen die je moet blijven uitdagen, soms gaat het hem zo makkelijk af dat ie acties een beetje te ver doorvoert. Maar je moet ook voorzichtig zijn niet te snel naar de KKD te gaan, want dat blijft een behoorlijke overgang van het jeugdvoetbal. Hoe dan ook absoluut een paar leuke spelers weer bij PSV die we blijven volgen :mrgreen:
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Waarom deden Mylan Jimenez en Bakayoko niet mee eigenlijk? Zitten die vast in het echte Jong PSV? Vind ik namelijk interessante spelers. Vooral Bakayoko is fysiek echt een beest
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 19 jul 2021, 18:42 Waarom deden Mylan Jimenez en Bakayoko niet mee eigenlijk? Zitten die vast in het echte Jong PSV? Vind ik namelijk interessante spelers. Vooral Bakayoko is fysiek echt een beest
Bakayoko zit bij Jong vast als het goed is. Die was ook mee in oefenwedstrijd naar Quick Boys.

Jimenez geen idee. Was vorig seizoen wel lang geblesseerd dus wellicht is dat nog de reden (geen idee of die alweer fit is).

Maar er zijn meer namen waarvan opviel dat ze niet meededen zoals Commencia, Van Duiven en Gonzaga. Die miste ik alle drie. Zou goed kunnen dat die allemaal mee waren met Jong.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Van Duiven is herstellende van een blessure las ik in een tweet van Oom Dumfries.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Op de fotos van Laura (lauravw40_ op instagram en Welvlaura306 op twitter) is iig te zien dat Gonzaga en Jiminez mee zijn/waren met Jong PSV op trainingskamp.

Ook een volgtip trouwens. Staan echt leuke fotos op altijd mbt de jeugd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Niet alleen de jeugd. Als de Herdgang weer open is maakt ze ook rond de A-selectie veel foto's.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kolkmania
Bankzitter
2
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jun 2021

Had wat tijd over om enkele wedstrijden terug te kijken. Vraag me of hoe goed Babadi zich in dit elftal kan ontwikkelen, die steekt er echt met kop en schouders bovenuit.

Vond bovendien Simons leuk spelen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Kolkmania schreef: 27 jul 2021, 15:10 Had wat tijd over om enkele wedstrijden terug te kijken. Vraag me of hoe goed Babadi zich in dit elftal kan ontwikkelen, die steekt er echt met kop en schouders bovenuit.

Vond bovendien Simons leuk spelen.
Ik zou niet verbaasd zijn als ie aan het einde van het seizoen al vast bij Jong zit. Hoop dat ie zijn ontwikkeling voortzet, want dan kan het een echte goede worden.

Iemand enig idee hoe hij qua instelling is? Tot dusver is dat namelijk voor bijna al onze toptalenten een probleem gebleken.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zegt misschien niet direct alles, maar hij heeft wel al een behoorlijke blessure achter de rug (een gebroken scheenbeen, én enkel) en is daar sterk van teruggekomen. Ik geloof er ook wel in dat Babadi snel richting Jong gaat, als hij het fysiek aan kan.
Kolkmania
Bankzitter
2
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jun 2021

Ja na zijn blessure al heel snel opgewerkt binnen de jeugdteams. Geen idee hoe zijn mentale gesteldheid is, maar zo'n comeback is in ieder geval sterk. Vond hem bovendien ook vrij actief zonder de bal (balbezit en balbezit tegenpartij). Probleem is dat hij zo makkelijk zijn tegenstanders op zij zet, dat hij bijna te nonchalant wordt.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nu dus ook tegen Feyenoord, live op YouTube. O17 heeft in ieder geval al gewonnen van hun leeftijdsgenoten ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV O18