PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ook dat, want dat was zogenaamd een onmogelijk gebied. Blij dat we tot inkeer zijn gekomen.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 24 jun 2022, 19:20 Bij PSV FUNdament, locatie Helmond. Hij is niet de snelste (zowel eerste meters als over langere afstand), niet erg beweeglijk, sprongkracht is vrij laag. Met ruimte in de rug spelen is mede hierdoor moeilijk voor hem in de achterste linie. Toch belangrijke aspecten voor een LCV.

Denk zelf dan ook dat zijn kwaliteiten beter naar boven komen als controlerende middenvelder.
Ja ik zag dat hij in de kampioenswedstrijd tegen az o16 ook op het middenveld stond. Toch is het knap dat je met het duo Raap en Kuhn in de o17 2x kampioen wordt terwijl beiden nog in de o16 uit mogen komen, ben erg benieuwd hoe die gaan ontwikkelen komende jaren
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV



doelpunt, voor assist en assist van Abed. Ook een mooie goal van Demir trouwens ;)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Menno1 schreef: 25 jun 2022, 00:12

doelpunt, voor assist en assist van Abed. Ook een mooie goal van Demir trouwens ;)
Wie wilde Demir nou. Was dat onze Sensatie?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

De O18 wordt een hele leuke lichting komend seizoen. Jammer dat de O18 van dit seizoen de kampioenswedstrijd heeft verloren. Het eventueel halen van de CL zou ook een hele mooie bijkomstigheid zijn voor deze lichting.
ElTigre
International
5
Berichten: 984
Lid geworden op: 31 aug 2018



Nog geen Mylian Jimenez, zal hij dan toch geen contractverlenging krijgen?
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Israel o19 heeft ten koste van frankrijk de finale van het ek o19 gehaald wat natuurlijk enorm knap is. Tai Abed begon in de basis en heeft naar het schijnt weer een goede wedstrijd gespeeld en wordt als een van de dragende krachten van het team gezien door veel scouts. Schijnbaar is oscar Gloukh de absolute sterspeler. Is aanvallende middenvelder en heeft als 18-jarige 10/11 wedstrijden in het eerste van maccabi tel aviv gespeeld en 3x gescoord. Schijnt erg slimme voetballer te zijn, tweebenig en hele goede spelmaker. Misschien interessante optie als aankoop van talentenpotje. Waarde is 500k met nog contract van 2-jaar
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nick schreef: 28 jun 2022, 22:59 Israel o19 heeft ten koste van frankrijk de finale van het ek o19 gehaald wat natuurlijk enorm knap is. Tai Abed begon in de basis en heeft naar het schijnt weer een goede wedstrijd gespeeld en wordt als een van de dragende krachten van het team gezien door veel scouts. Schijnbaar is oscar Gloukh de absolute sterspeler. Is aanvallende middenvelder en heeft als 18-jarige 10/11 wedstrijden in het eerste van maccabi tel aviv gespeeld en 3x gescoord. Schijnt erg slimme voetballer te zijn, tweebenig en hele goede spelmaker. Misschien interessante optie als aankoop van talentenpotje. Waarde is 500k met nog contract van 2-jaar
Misschien kunnen we hem nog in een ruildeal met Zahavi betrekken. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Nu hebben we potverdomme die Priske nog een jaar gehuurd. We hebben echt geen cent te makken ;)

Snap niet zo goed wat hier nu het idee mee is. Heeft een jaar bij ons gespeeld en blijkbaar wel zo goed dat ze hem nog een jaar willen houden maar niet zo goed dat ze hem willen kopen. Of ze kunnen hem niet kopen maar dat mag ik in godsnaam niet hopen. Ik zie liever een spits bij Jong PSV waar echt vertrouwen in is. Een potentiële eerste elftal speler.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Opvulling
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 23:23 Nu hebben we potverdomme die Priske nog een jaar gehuurd. We hebben echt geen cent te makken ;)

Snap niet zo goed wat hier nu het idee mee is. Heeft een jaar bij ons gespeeld en blijkbaar wel zo goed dat ze hem nog een jaar willen houden maar niet zo goed dat ze hem willen kopen. Of ze kunnen hem niet kopen maar dat mag ik in godsnaam niet hopen. Ik zie liever een spits bij Jong PSV waar echt vertrouwen in is. Een potentiële eerste elftal speler.
Puur opvulling voor JPSV, niets meer en niets minder. Vanuit de jeugd is er vanuit die leeftijdscategorie nog geen aansluiting. Zou me niet druk maken om dit soort deals.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Even Jason een seizoen extra de ruimte geven om aan te sluiten.

Marco, prima!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heruone schreef: 28 jun 2022, 23:25
Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 23:23 Nu hebben we potverdomme die Priske nog een jaar gehuurd. We hebben echt geen cent te makken ;)

Snap niet zo goed wat hier nu het idee mee is. Heeft een jaar bij ons gespeeld en blijkbaar wel zo goed dat ze hem nog een jaar willen houden maar niet zo goed dat ze hem willen kopen. Of ze kunnen hem niet kopen maar dat mag ik in godsnaam niet hopen. Ik zie liever een spits bij Jong PSV waar echt vertrouwen in is. Een potentiële eerste elftal speler.
Puur opvulling voor JPSV, niets meer en niets minder. Vanuit de jeugd is er vanuit die leeftijdscategorie nog geen aansluiting. Zou me niet druk maken om dit soort deals.
Maak me er niet druk om hoor. Maar heb die jongen een paar keer zien spelen en ik zie liever dat ze de tijd investeren in een jongen met potentie. Aangezien Fofana chronisch geblesseerd lijkt.

Over Fofana gesproken, waar is die eigenlijk gebleven? Als je naar het overzicht van Jong PSV op de site gaat staat hij er niet tussen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 23:29
Heruone schreef: 28 jun 2022, 23:25

Puur opvulling voor JPSV, niets meer en niets minder. Vanuit de jeugd is er vanuit die leeftijdscategorie nog geen aansluiting. Zou me niet druk maken om dit soort deals.
Maak me er niet druk om hoor. Maar heb die jongen een paar keer zien spelen en ik zie liever dat ze de tijd investeren in een jongen met potentie. Aangezien Fofana chronisch geblesseerd lijkt.

Over Fofana gesproken, waar is die eigenlijk gebleven? Als je naar het overzicht van Jong PSV op de site gaat staat hij er niet tussen.
Hij is vorig jaar overgeheveld naar het 1e. Dus dat zal wel de reden zijn. Verder is hij terug aan t komen van blessure afgaande op zijn instagram. Hoever hij in dat proces is, is niet bekend zover ik zo snel kan vinden.

Verder eens dat men beter haar tijd kan investeren in een jongen met potentie. Alleen zulke spelers, voor JPSV zijn imo niet zo makkelijk te halen. En daarmee druk ik mezelf denk ik nog heel lichtjes uit. Hij is gewoon opvulling en overbrugging totdat bijv. een van Duiven klaar is uit de O18 of Fofana weer fit is.

Edit: Verder gaf [mention]Armada[/mention] vanmiddag aan dat er nog wel wat gaat gebeuren. Voor de leeftijd 18-20 jaar is een serieus potje. Dat heb ik zelf ook van andere betrouwbare uithoeken in de prive sferen van dit forum vernomen. Dus who knows. Verder denk ik dat we ons verder niet al te druk over moeten maken. Ik vind dat JPSV momenteel een van de meest talentvolle lichtingen heeft in vergelijking tot de voorgaande jaren. En ik heb ook enorm veel vertrouwen in Ramzi. Met zijn aanstelling ben ik echt content.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Jong PSV heeft vooral een paar leuke spelers die geblesseerd zijn geweest en die het nu nog moeten gaan laten zien. Samen met Babadi die een jaar mag gaan leren in de KKD. Op het middenveld en linksvoor kan Jong PSV nog wel iemand gebruiken. Interessant vind ik ook de O18 wat grotendeels de oude O17 wordt. Als daar nog een paar talenten bijkomen dan kan je de komende jaren daar wel de vruchten van gaan plukken.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heruone schreef: 28 jun 2022, 23:39
Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 23:29

Maak me er niet druk om hoor. Maar heb die jongen een paar keer zien spelen en ik zie liever dat ze de tijd investeren in een jongen met potentie. Aangezien Fofana chronisch geblesseerd lijkt.

Over Fofana gesproken, waar is die eigenlijk gebleven? Als je naar het overzicht van Jong PSV op de site gaat staat hij er niet tussen.
Hij is vorig jaar overgeheveld naar het 1e. Dus dat zal wel de reden zijn. Verder is hij terug aan t komen van blessure afgaande op zijn instagram. Hoever hij in dat proces is, is niet bekend zover ik zo snel kan vinden.

Verder eens dat men beter haar tijd kan investeren in een jongen met potentie. Alleen zulke spelers, voor JPSV zijn imo niet zo makkelijk te halen. En daarmee druk ik mezelf denk ik nog heel lichtjes uit. Hij is gewoon opvulling en overbrugging totdat bijv. een van Duiven klaar is uit de O18 of Fofana weer fit is.

Edit: Verder gaf @Armada vanmiddag aan dat er nog wel wat gaat gebeuren. Voor de leeftijd 18-20 jaar is een serieus potje. Dat heb ik zelf ook van andere betrouwbare uithoeken in de prive sferen van dit forum vernomen. Dus who knows. Verder denk ik dat we ons verder niet al te druk over moeten maken. Ik vind dat JPSV momenteel een van de meest talentvolle lichtingen heeft in vergelijking tot de voorgaande jaren. En ik heb ook enorm veel vertrouwen in Ramzi. Met zijn aanstelling ben ik echt content.
Beetje late reactie maar toch. Volgens mij is Fofana nog niet officieel lid van de A selectie. Staat ook niet op de site en die is vrij goed bijgewerkt. De vier jeugdspelers die de stap met Ruud hebben gemaakt staat erbij en zelfs Simons staat er al tussen.

Ga er zelf ook vanuit dat er wordt geïnvesteerd in de jeugd. Ze hebben dat potje en op zich ruimte in de selectie. Zitten veel jonge gasten bij die nog niet alles gaan spelen. Ben vooral benieuwd hoe Gonzaga, Babadi en hopelijk een snel fitte van de Blaam hey gaan doen.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

https://lc.nl/sport/SC-Heerenveen-dreig ... 93220.html

Talentenpool?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Denk het. Las het vanmiddag. Ken hem verder niet, maar heeft wel al een contract bij Heerenveen. Centrale middenvelder.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nee gewoon een Nederlander. :whistle:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Sneeuwt beetje onder bij de terugkeer van Luuk natuurluuk, maar Mees Kreekels met een jaar verlengd vandaag
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019



#PaybackTime
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Iedere keer als wij een Feyenoorder oppikken zeggen ze dat de speler bij Feyenoord geen contract kan tekenen. Lijkt Breakie Mike wel.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Toch zijn er nog geen jeugdspelers die van Feyenoord zijn overgekomen meteen de grote talenten bij PSV geweest of waarvan je verwacht dat die wel eens het eerste zouden kunnen gaan halen.
Fonzerilli
Veelbelovend talent
2
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 13 jul 2022, 12:58 Toch zijn er nog geen jeugdspelers die van Feyenoord zijn overgekomen meteen de grote talenten bij PSV geweest of waarvan je verwacht dat die wel eens het eerste zouden kunnen gaan halen.
Joel Piroe heeft het eerste gehaald.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Gonzaga schuift nu door naar Jong PSV en Raap staat volgens mij ook te boek als groot talent.

Die grote Feyenoord exodus is ook nog niet heel lang gaande. Volgens mij was Gonzaga (had toen een andere naam volgens mij) de eerste sinds lange tijd die de stap maakte. Er was altijd een "herenakkoord" tussen de grote clubs maar met name Ajax had daar schijt aan. Toen de hele Feyenoord opleiding leeg liep heeft iedereen er een graantje van meegepikt.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Joenepsv schreef: 13 jul 2022, 13:29 Gonzaga schuift nu door naar Jong PSV en Raap staat volgens mij ook te boek als groot talent.

Die grote Feyenoord exodus is ook nog niet heel lang gaande. Volgens mij was Gonzaga (had toen een andere naam volgens mij) de eerste sinds lange tijd die de stap maakte. Er was altijd een "herenakkoord" tussen de grote clubs maar met name Ajax had daar schijt aan. Toen de hele Feyenoord opleiding leeg liep heeft iedereen er een graantje van meegepikt.
Ouhris, maakt goede stappen het laatste jaar. Was een supertalent, wat teruggevallen en nu weer lekker bezig.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Jeugdopleiding Algemeen