PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Even zonder alle suggestieve opmerkingen. Wat er ook precies van waar is en wat niet, mag er toch gezegd worden dat dit een opmerkelijke keuze is voor een groep jongens die op een belangrijke leeftijd zitten voor de stap naar profvoetbal. Ik ben heel benieuwd naar de beweegredenen achter deze beslissing. Zou hij dan zo positief zijn opgevallen dat hij boven andere ervaren trainers wordt geplaatst? Die leeftijd vraagt om bepaalde didactische vaardigheden, daarentegen zijn die anders dan in een klaslokaal. Ik sluit niet uit dat Theo dit heel goed zou kunnen, maar de scepsis bij menig supporter hier is mijn inziens ook goed te begrijpen.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 28 mei 2021, 09:53 Omdat het niet aan mij is om dergelijke zaken hier en public te bespreken en daarmee een en ander te weeg te brengen en anderen wellicht te beschadigen in het proces.
Dat heet integriteit, ook als je het niet eens bent met wat anderen doen. I'm not the judge of that.
Huh, hier vraagt ook niemand om hoor?
Ik gaf alleen aan dat er nogal een verschil zit tussen 2 opmerkingen over Lucius, dat is alles.

Vervolgens verwijt je mij niet goed te lezen en je niet te baseren op 1 opmerking. Als je dit laatste meteen had gemeld, dan was het ook meteen duidelijk geweest. Je maakt het nu veel moeilijker dan noodzakelijk.

PS: Maar je steunt iemand die aangeeft dat Lucius wekelijks drugs gebruikt, dat hij foute vrienden heeft en je stelt bepaalde vragen.
Om vervolgens te melden dat je dergelijke zaken hier niet bespreekt, best apart.
Laatst gewijzigd door Ren Höek op 28 mei 2021, 10:01, 2 keer totaal gewijzigd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Vergeet niet dat dit - op basis van mijn eigen ervaring - zo ongeveer de meest kwetsbare leeftijdsgroep is. Er zijn genoeg overwegingen te maken, ja. Maar ik ga ervan uit dat dat afgecheckt is
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik vraag me eigenlijk af in welke mate een werkgever die zich 'bemoeit' met keuzes die mensen in hun onbetaalde, vrije tijd maken niet evengoed belemmerend kan werken.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Is helemaal afhankelijk van de vraag in hoeverre gedrag in het ene (privé) domein waarneembaar is in het andere (week) natuurlijk, zoals zo vaak is gezegd
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Soms is het aanstellingsbeleid van PSV echt om te janken.
Lucius was eerder al jeugdtrainer bij PSV maar Langeler had de grootste moeite om bij hem de uniformiteit qua opleiding af te dwingen. Lucius deed maar wat.
De opvolger van Langeler, Pascal Jansen, had al snel genoeg van zijn fratsen en zette hem op straat.

Groot was de verbazing intern PSV toen Faber kort daarop Lucius weer terughaalde als assistent van Ramzi. Een oude jongens krentenbrood aanstelling.
Nog verbazingwekkender is dat Lucius nu hoofdkandidaat is voor O17.
Dat is in mijn beleving nu echt paarlen voor de zwijnen (het zwijn) gooien.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dat is niet helemaal wat ik bedoel.

edit: ailon zit er weer tussen, natuurlijk. :wazzup:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Assistent is tot daar aan toe (weet niet hoe Ramzi functioneert), maar eindverantwoordelijk voor <17? Wie weet tot welk inzicht Lucius inmiddels is gekomen, hoop ik dan maar hè?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lucius loopt natuurlijk al een paar jaar rond op De Herdgang, dus er zal binnen PSV wel een bepaald beeld zijn van zijn kwaliteiten. Ik heb dat niet, en dat in combinatie met zijn dubieuze achtergrond maakt mij zeker wat sceptisch. Het is in ieder geval geen upgrade tov de - wat mij betreft - veelbelovende trainer Ramzi (en Schaars). Maar net zoals iedere speler, verdient ook iedere trainer een eerlijke kans.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ailon schreef: 28 mei 2021, 10:14 Soms is het aanstellingsbeleid van PSV echt om te janken.
Lucius was eerder al jeugdtrainer bij PSV maar Langeler had de grootste moeite om bij hem de uniformiteit qua opleiding af te dwingen. Lucius deed maar wat.
De opvolger van Langeler, Pascal Jansen, had al snel genoeg van zijn fratsen en zette hem op straat.

Groot was de verbazing intern PSV toen Faber kort daarop Lucius weer terughaalde als assistent van Ramzi. Een oude jongens krentenbrood aanstelling.
Nog verbazingwekkender is dat Lucius nu hoofdkandidaat is voor O17.
Dat is in mijn beleving nu echt paarlen voor de zwijnen (het zwijn) gooien.
Kijk, dit dus. [mention]Ren Höek[/mention].

Daarnaast steun ik de opmerking niet waarin iemand aangeeft drugs te gebruiken en verkeerde vrienden heeft, maar signaleer ik dat andere mensen ook bijzonder gedrag waarnemen en op basis hiervan hun twijfels over deze keuze uitspreken. Dat is iets anders.

Het lijkt erop dat je aanstoot neemt naar aanleiding van mijn posts hier, sinds dat bepaalde onderwerpen aan bod zijn gekomen. Kun je me vertellen waarom?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 28 mei 2021, 10:23 Het lijkt erop dat je aanstoot neemt naar aanleiding van mijn posts hier, sinds dat bepaalde onderwerpen aan bod zijn gekomen. Kun je me vertellen waarom?
Hahaha, meen je dit nu echt?
Dit gaat helemaal nergens meer over.

Nogmaals, makkelijker dan dit kan ik het niet maken:
Ik gaf alleen aan dat er nogal een verschil zit tussen 2 opmerkingen over Lucius, dat is alles.
Vervolgens verwijt je mij niet goed te lezen en je niet te baseren op 1 opmerking. Als je dit laatste meteen had gemeld, dan was het ook meteen duidelijk geweest. Je maakt het nu veel moeilijker dan noodzakelijk.
En mijn laatste opmerking in de quote blijft dus overeind gezien je reactie weer op mij.
Ik ga ook nergens tegen je in en/of geef ook nergens aan je niet te geloven, ik vind je reacties dan ook heel apart.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ik stel voor dat wij elkaar even besluiten te negeren. Akkoord?

Het lijkt erop dat we beide je onderzin van toepassing vinden.😉
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Waarom?
Je kunt ook simpele zaken niet zo nodeloos gecompliceerd maakt en meteen duidelijker zijn. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door hoe apart je reacties naar mij zijn in deze topic.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

psvgouda schreef: 28 mei 2021, 10:16 Assistent is tot daar aan toe (weet niet hoe Ramzi functioneert), maar eindverantwoordelijk voor <17? Wie weet tot welk inzicht Lucius inmiddels is gekomen, hoop ik dan maar hè?
Ramzi is echt een van de betere jeugdtrainers op de Herdgang.
Die zie ik nog wel stijgen in de trainers hierarchie.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020



Neem aan dat PSV jeugd ook mag spelen dan, hopelijk zenden ze dit live uit op Youtube
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

FritskePhilips schreef: 28 mei 2021, 09:29
Voormalig KG schreef: 28 mei 2021, 09:09 Offtopic
Hoe zit dit dan bij docenten? Er zijn voor zover ik weet genoeg die of in de avond een blowtje doen en of een pil wat anders in het weekend.
Altijd op tijd, nooit ziek. Kan dit wel? Ze halen uitstekende resultaten en kinderen lopen met ze weg, zonder populair te doen.
Dan moet je de bijwerkingen van een pil er eens op na slaan; een upper in het weekend na inname, de downer waarmee het lichaam de upper hersteld en terug in balans brengt; in de werkweek.

Ook wel belangrijk om te achterhalen waarom de kinderen met ze weg lopen. Kinderen raken vaak genoeg enthousiast over dingen, waar ze in verdere ontwikkelingsstadia van het brein juist achter komen dat het wellicht beter was geweest als ze daar anders op hadden gereageerd.
Dank
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ailon schreef: 28 mei 2021, 10:45
psvgouda schreef: 28 mei 2021, 10:16 Assistent is tot daar aan toe (weet niet hoe Ramzi functioneert), maar eindverantwoordelijk voor <17? Wie weet tot welk inzicht Lucius inmiddels is gekomen, hoop ik dan maar hè?
Ramzi is echt een van de betere jeugdtrainers op de Herdgang.
Die zie ik nog wel stijgen in de trainers hierarchie.
Talentvolle familie. Zijn broer Gordon is een fantastisch kok.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hahaha
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Theo Lucius. Hoe krijgen ze het verzonnen? Te dom om te schijten en een nogal opwekkingen voorgeschiedenis. Leuk hoor, oud spelers in de opleiding maar dit is nou niet echt een teken van professionaliteit. En de post can Ailon bevestigd dit ook wel. Gelukkig is Bryan Roy geen PSV oud speler...
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ach, als hij zijn werkwoordspelling in de tegenwoordige tijd maar op orde heeft, nietwaar?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Sieme Zijm van AZ wordt de assistent van Boem Boem Theo.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Lars Putters verlengt waarschijnlijk voor drie jaar. Nmi een van de grotere talenten uit de jeugdopleiding die PSV 1 zeker kan halen. Lekker spelertje is dat.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Menno1 schreef: 29 mei 2021, 05:48 Theo Lucius. Hoe krijgen ze het verzonnen? Te dom om te schijten en een nogal opwekkingen voorgeschiedenis. Leuk hoor, oud spelers in de opleiding maar dit is nou niet echt een teken van professionaliteit. En de post can Ailon bevestigd dit ook wel. Gelukkig is Bryan Roy geen PSV oud speler...
Wel een prettige speler aan de pokertafel... als je tenminste van tactische geldwinst houdt :monkey:
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ruuddevil schreef: 02 jun 2021, 07:39 Sieme Zijm van AZ wordt de assistent van Boem Boem Theo.
Dat maakt het wel wat minder risicovol denk ik zo.

[mention]Heruone[/mention] kan jij wat meer zeggen over die Putters, die is een beetje aan mijn zicht ontsnapt?
Saibari is underrated.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

https://www.lance.com.br/flamengo/joia- ... -aqui.html

Bill (prachtnaam) staat al een tijdje in de belangstelling blijkbaar. Wel gaaf, hopelijk een echt pareltje.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Jeugdopleiding Algemeen