Shurandy Sambo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding


Shurandy Sambo, 19 augustus 2001
Nationaliteit: Nederland, Curaçao
Voet: Rechts
:PSV: Geboren op de Herdgang

Aankoopbedrag: n.v.t.
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik zie nog geen posts bij deze jongen. Is al bekend hoe het met zijn blessure staat? Ik vind hem een hele goede indruk maken. Al iets verder dan Oppegard, vind ik, al is die ook een jaartje jonger dan Sambo.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heeft afgelopen maandag 54 minuten mee gespeeld tegen Cambuur. Dacht overigens dat hij ook corona had? Wel een slecht moment voor hem aangezien ook Dumfries en Teze eruit lagen toen. Had een ideaal moment voor hem geweest om zijn debuut te maken. Vind Sambo één van de grotere talenten van Jong op dit moment. Kan me voorstellen dat hij volgend seizoen als back up van Denzel bij het eerste wordt gehaald en langzaam minuten gaat maken.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Thijs85 schreef: 02 dec 2020, 21:36 Ik zie nog geen posts bij deze jongen. Is al bekend hoe het met zijn blessure staat? Ik vind hem een hele goede indruk maken. Al iets verder dan Oppegard, vind ik, al is die ook een jaartje jonger dan Sambo.
Heb er nog niets over gelezen. Zou me ook niet verbazen als dat voorlopig ook niet bekend wordt gemaakt (AVG enzo).
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Joenepsv schreef: 02 dec 2020, 21:43 Heeft afgelopen maandag 54 minuten mee gespeeld tegen Cambuur. Dacht overigens dat hij ook corona had? Wel een slecht moment voor hem aangezien ook Dumfries en Teze eruit lagen toen. Had een ideaal moment voor hem geweest om zijn debuut te maken. Vind Sambo één van de grotere talenten van Jong op dit moment. Kan me voorstellen dat hij volgend seizoen als back up van Denzel bij het eerste wordt gehaald en langzaam minuten gaat maken.
Ik kan mij voorstellen dat hij een jaar verhuurd gaat worden aan een eredivisie team.
Hij is nog te onrustig in zijn spel, soms knullige en beslissende foutjes. Wel een goed talent alleen even nog in de luwte groeien.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tegen Cambuur ging hij eraf met een blessure meen ik. Maar deze jongen komt er wel. Ik denk dat het te vroeg is om volgend jaar backup rechtsback te zijn. Geen idee of hij volgend jaar al klaar is voor de Eredivisie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Voetballend uitstekend maar maakt ook nog veel fouten verdedigend gezien. Dat wordt in de eerste divisie lang niet altijd afgestraft naar op een hoger niveau wel.

Moet zich daar sterk in verbeteren en dan is een goede verhuur net veel minuten de beste optie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb het gevoel dat hij bij een eredivisieclub op de bank gaat belanden op dit moment. Dus kan hij beter bij Jong blijven lijkt mij. Of zou een rechterrijtje Eredivisieclub hem wel vast opstellen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 03 dec 2020, 08:05 Tegen Cambuur ging hij eraf met een blessure meen ik. Maar deze jongen komt er wel. Ik denk dat het te vroeg is om volgend jaar backup rechtsback te zijn. Geen idee of hij volgend jaar al klaar is voor de Eredivisie.
Ging er idd af met een blessure. Ik zou hem wel een jaartje verhuren en in de eredivisie willen zien, wel bij een ploeg met aanvallende intenties, hij is opkomend en voetballend meer dan prima, verdedigend moet hij echt fysiek stappen gaan maken, hij laat zich niet makkelijk van de bal zetten dus dat is positief, positioneel verdedigen vraagt ervaring, dat kan hij nu in Jong en ook volgend jaar tijdens een eventuele verhuur opdoen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik zie in Sambo wel een talent, verdedigebd is hij meer solide en zekerder dan Dunfries op deze leeftijd, aanvallend is hij veel minder aanwezig.
Ook fysiek wasDumfries toen al een enorm krachtmens.

Dumfries werd juist door zijn onbesuisde spel en in gebreken gebleven verdedigende aspect door scouts over het hoofd gezien. Terwijl ze zijn enorme aanvallende potentieel wel herkenden.

In zijn eerste volledige seizoen toen hij achtien/negentien was dezelfde leeftijd als Sambo nu werd hij na een jaar opstomen langs de zijkant en zelfs verkozen tot Talent van het Jaar(2 doeelpunten, 1 aasist... dan moet de rest wat hij laat zien wel erg opvallend zijn geweest) in de Jupiler league. Zij spel van toen zou hem in de huidige competities en alle competities sinds 2015/2016,behalve het jaar van Nouri en Frenkie, hem een grote kanshebber hebben gemaakt op deze prijs. Door zijn dribbels, aanvallende meerwaarde, enorme drive naar voren en het feit dat hij toen 90 minuten kon opkomen langs de zijlijn.

Sambo is bij lange na niet op dit niveau. Het is een groot talent uit de jeugd. Maar hij heeft (nog) niet de inhoud,is aanvallend niet zo dwingend aanwezig en hoewel het vast geen slappe jongen delft hij net als velen fysiek ook het onderspit tegen Dumfries.

Een jaar eredivisie en op regelmatige speelminten in een team waarbij hij langs de flank moet opstomen zou zijn ontwikkeling ten goede komen.
Op moment heeft hij nog onvoldoende wapens om daadwerkelijk van waarde te kunnen zijn voor PSV1.

Ps: ik wil hem zeker niet afschrijven.
Ps2: Dundfries was stiekem een groter talent dan wat de afgelopen jaren allemaal over zijn harde voeten is geschreven en gezegd. Ter ondersteuning een video van een wedstrijd in zijn tweede volledige seizoen Sparta, toen hij een jaarouder was dan Sambo nu.


Dit liet hij eerder zien in de eerste divisie met Sparta vandaar talenr van het jaar. Ook wat onbesuisd en onstuimjg vandaar 8 gele kaarten
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Breuer!

nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Is het niet gewoon een rechtsbuiten? :mrgreen:

Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Inmiddels het hoogst genoteerde Jong team. #UnekenIn
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Elke keer als ik een foto van Shurandy zie krijg ik het gevoel dat het de zoon van Dumfries en Farfán is...
Ex unitate vires
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 10 apr 2021, 11:39 Elke keer als ik een foto van Shurandy zie krijg ik het gevoel dat het de zoon van Dumfries en Farfán is...
Tijd voor een biologie lesje, denk ik dan...
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Jammer dat hij niet op de bank zat evenals Oppergård. Ik kan mij voorstellen dat dit een weloverwogen keuze is in verband met de recente corona uitbraak bij Jong PSV.

In mijn optiek is hij nog te onstuimig en gretig in zijn spel. Toch had dit een oplossing kunnen zijn als wissel voor Sangaré, die vandaag totaal niet in zijn spel kwam.

----Boscagli---Götze/Ginkel
Max--Obispo---Teze---Sambo

If only we could turn back time.
Fijne avond mannen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ook voor Sambo veel interesse volgens Rik. Heeft net als Fofana nog maar een contract van één jaar. Hoop dat ze allebei gewoon blijven, zijn de twee grootste talenten van dit elftal.

Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Lange Jan kan gelijk aan de bak.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... ondag.html

Voetbalprimeur, dat wel.. edoch ik ben benieuwd
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Voormalig KG schreef: 16 mei 2021, 11:03 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... ondag.html

Voetbalprimeur, dat wel.. edoch ik ben benieuwd
VP heeft dit zoals gebruikelijk volledig ctrl C, ctrl V gedaan van het Eindhovens Dagblad. Dus het is wel betrouwbaar. Sambo heeft een goed seizoen gedraaid bij Jong dus de interesse is logisch. Ik hoop dat hij vandaag speeltijd krijgt en hieruit (en uit het voorgeschotelde perspectief) genoeg vertrouwen krijgt om bij te tekenen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Dat hoop ik ook!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zou heel leuk zijn ja, mocht ie minuten maken vandaag. Denzel zal wel gewoon basis staan, aangezien het wellicht z'n laatste wedstrijd voor PSV is.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Kan afgelopen donderdag niet gewoon lekker de laatste wedstrijd voor Denzel zijn? Is echt wel mooi geweest nu.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zou een mooie beloning zijn voor hem. Ik verwacht ook wel dat ie blijft: speelt hier al sinds zijn 7e, is opgegroeid aan de rand van Eindhoven (Geldrop) en is nu heel dichtbij. Dan zou het wel opvallend zijn om juist nu weg te gaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Shurandy Sambo